Jump to content

Още една А6-ца в Клуба


sunshai

Recommended Posts

  • Отговори 76
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колко я взе ако не е тайна?

5000 лева до България :) ,вече сглобявам лявия волан :) ,надявам се до неделя вече да си я карам с кеф .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала за волята и усилията, пости после снимки да видим как е станало и може да сложиш снимки и на етапите на обръщане, самият процес да се види.

Иначе си мисля, че при наличие на кола-донор няма да е толкова непосилна задача.....изобщо даже. И ако човек сам си го прави и изпипва няма да има проблеми с прекъснати кабели и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я машината готова :rolleyes: ,остават още някой довършителни работи

audi1y.jpg

audi2gsf.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А са ако кажеш колко "фърли" да я направиш???????? Иначе мога да ти кажа едно голямо БРАВО!!!

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А са ако кажеш колко "фърли" да я направиш???????? Иначе мога да ти кажа едно голямо БРАВО!!!

1700 лева всичко....че и огледалата :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Похвално колега, щом си е правил сам. Сега остава да и се насладиш с каране и тя да те радва много и да ти служи безаварийно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Похвално колега, щом си е правил сам. Сега остава да и се насладиш с каране и тя да те радва много и да ти служи безаварийно :steinigung:

Браво от мен! :bia: Уважавам хора като теб ,които знаят какво искат и освен всичко друго го и правят реалност! А тези дето само си дрънкат и спамят нека си замълчат по-добре!

Получило се е много добре и ти пожелавам много безаварийни километри с красавицата! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за добрите думи колеги колата за в момента е в идеално състояние,само още немога да си намеря кори за предните врати(зелена кожа).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за добрите думи колеги колата за в момента е в идеално състояние,само още немога да си намеря кори за предните врати(зелена кожа).

Трудно и ще намериш. Изтърбуши оригиналните ти. Само малко по-сложно ще стане с размяната на дръжките, но както виждам нямаш проблеми с това да се занимаваш с колата и мисля, че би трябвало да се получи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно и ще намериш. Изтърбуши оригиналните ти. Само малко по-сложно ще стане с размяната на дръжките, но както виждам нямаш проблеми с това да се занимаваш с колата и мисля, че би трябвало да се получи.

Значи аз имам други кори които обаче не са с кожа...ходих при сарач да ми смени само панела с кожата ,обаче той ми каза че ще свали панела но няма да може да го залепи после...Дръжките не са проблем :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги хвърлете едно око на тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...mp;#entry991769

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз имам други кори които обаче не са с кожа...ходих при сарач да ми смени само панела с кожата ,обаче той ми каза че ще свали панела но няма да може да го залепи после...Дръжките не са проблем :respekt:

Еми аз свалих на моя салон, свалих на другия салон и след това си ги запелих като пич, и всичко стана смея да твърдя идеално, нямаше скърцане, тракане тропане.

Ето снимки, да не съм голословен:

Преди:

014894478.jpg

След:

014894496.jpg

014894488.jpg

Редактирано от bobby
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Колеги може да ви се стори малко щур въпроса ми ....но как се сваля задната седалка на Аудито(А6 C5) ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако питаш за седалката-на два болта е от към краката,ако питаш за облегалката-на някой модели от към багажника(на моята например)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги

колега доста късно виждам темата ти/БРАВО ЗА ЕНТУСИАЗМА!!!/но на мен миналата година ми поискаха за тази "операция" 2500 лв. труд без частите!

Не това ме притесни тугава.....притесни ме факта че ония ми казаха че цялата торпедна стена се сменя и то как?изрязва се от "донора".

Наистина ли е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега доста късно виждам темата ти/БРАВО ЗА ЕНТУСИАЗМА!!!/но на мен миналата година ми поискаха за тази "операция" 2500 лв. труд без частите!

Не това ме притесни тугава.....притесни ме факта че ония ми казаха че цялата торпедна стена се сменя и то как?изрязва се от "донора".

Наистина ли е така?

Да така е,твоята ламарина се разпробива на точковите заварки,същото е и при донора.В никакъв случай не и с ъглошлайф :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обеща, че ше пуснеш снимки на самото обръщане. Любопитно ми е.

Аз лично нямам нищо против такива операции, с изключение на едно нещо, а именно, че за самото обръщане са необходими наведнъж страшно много части, обикновено втора употреба, от здрава кола, без удар отпред (където най-често са ударени по моргите), та даже, като слушам, трябват такива части, че тя не трябва и да е въргаляна примерно. Изобщо донора трябва да е здрава кола, най-много с удар отзат.

А колко такива коли се намират?!?

Не, че не се намират, но са малко, а коли масово се внасят от Англия, масово. И половината от тях, с идеята да се обърнат и съответно трябват донори.

Другият и по-лесен вариант е да ти намерят краден донор. Не сте ли си задавали въпроса, защо аджеба се крадат толкова стари коли.

Аз не искам да кажа, че твоят случай е такъв, а по принцип какво мисля по въпроса. И всичко това го мисля, след като един приятел си внесе така една Е-класа и веднага му предложиха тоя вариант.

Редактирано от bokouser
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обеща, че ше пуснеш снимки на самото обръщане. Любопитно ми е.

Аз лично нямам нищо против такива операции, с изключение на едно нещо, а именно, че за самото обръщане са необходими наведнъж страшно много части, обикновено втора употреба, от здрава кола, без удар отпред (където най-често са ударени по моргите), та даже, като слушам, трябват такива части, че тя не трябва и да е въргаляна примерно. Изобщо донора трябва да е здрава кола, най-много с удар отзат.

А колко такива коли се намират?!?

Не, че не се намират, но са малко, а коли масово се внасят от Англия, масово. И половината от тях, с идеята да се обърнат и съответно трябват донори.

Другият и по-лесен вариант е да ти намерят краден донор. Не сте ли си задавали въпроса, защо аджеба се крадат толкова стари коли.

Аз не искам да кажа, че твоят случай е такъв, а по принцип какво мисля по въпроса. И всичко това го мисля, след като един приятел си внесе така една Е-класа и веднага му предложиха тоя вариант.

Обещах снимки...но за съжаление от самия процес нямам <_< ,работих разкъсано ту бизнеса да върви ту колата да става по бързо :bia: ,но целия процес ми е в главата и винаги мога да помогна с отговори :bia: .

Частите ги купих 90% всичко наведнъж а останалите една по една че бяха по специфични(пластмаси разни).Незнам дали са от крадена кола...(дано не са и предполагам че не са ).

Питай ако нещо те интересува по конкретно B) .

Ако питаш за седалката-на два болта е от към краката,ако питаш за облегалката-на някой модели от към багажника(на моята например)

Колега става въпрос за задната седалка ,гледах вчера но никакви болчета не видях.Сега си мисля дали не са скрити под мокета :stupid: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...