longrunner Публикувано 30 Май 2009 Доклад Share Публикувано 30 Май 2009 Колко я взе ако не е тайна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 4 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2009 Колко я взе ако не е тайна?5000 лева до България ,вече сглобявам лявия волан ,надявам се до неделя вече да си я карам с кеф . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 5 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2009 Евала за волята и усилията, пости после снимки да видим как е станало и може да сложиш снимки и на етапите на обръщане, самият процес да се види.Иначе си мисля, че при наличие на кола-донор няма да е толкова непосилна задача.....изобщо даже. И ако човек сам си го прави и изпипва няма да има проблеми с прекъснати кабели и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 10 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Ето я машината готова ,остават още някой довършителни работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bulletcho Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 не виждам снимките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 (Редактирано) А са ако кажеш колко "фърли" да я направиш???????? Иначе мога да ти кажа едно голямо БРАВО!!! Редактирано 11 Юни 2009 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 11 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 А са ако кажеш колко "фърли" да я направиш???????? Иначе мога да ти кажа едно голямо БРАВО!!!1700 лева всичко....че и огледалата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pol Публикувано 22 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 22 Септември 2009 Похвално колега, щом си е правил сам. Сега остава да и се насладиш с каране и тя да те радва много и да ти служи безаварийно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Djack_ Публикувано 23 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 Похвално колега, щом си е правил сам. Сега остава да и се насладиш с каране и тя да те радва много и да ти служи безаварийно Браво от мен! Уважавам хора като теб ,които знаят какво искат и освен всичко друго го и правят реалност! А тези дето само си дрънкат и спамят нека си замълчат по-добре! Получило се е много добре и ти пожелавам много безаварийни километри с красавицата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borkobg Публикувано 23 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 Много добре се е получило. Браво! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 23 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Септември 2009 Благодаря за добрите думи колеги колата за в момента е в идеално състояние,само още немога да си намеря кори за предните врати(зелена кожа). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 24 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2009 Благодаря за добрите думи колеги колата за в момента е в идеално състояние,само още немога да си намеря кори за предните врати(зелена кожа).Трудно и ще намериш. Изтърбуши оригиналните ти. Само малко по-сложно ще стане с размяната на дръжките, но както виждам нямаш проблеми с това да се занимаваш с колата и мисля, че би трябвало да се получи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 25 Септември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2009 Трудно и ще намериш. Изтърбуши оригиналните ти. Само малко по-сложно ще стане с размяната на дръжките, но както виждам нямаш проблеми с това да се занимаваш с колата и мисля, че би трябвало да се получи.Значи аз имам други кори които обаче не са с кожа...ходих при сарач да ми смени само панела с кожата ,обаче той ми каза че ще свали панела но няма да може да го залепи после...Дръжките не са проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 12 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2009 Колеги хвърлете едно око на тази тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopi...mp;#entry991769 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobby Публикувано 13 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2009 (Редактирано) Значи аз имам други кори които обаче не са с кожа...ходих при сарач да ми смени само панела с кожата ,обаче той ми каза че ще свали панела но няма да може да го залепи после...Дръжките не са проблем Еми аз свалих на моя салон, свалих на другия салон и след това си ги запелих като пич, и всичко стана смея да твърдя идеално, нямаше скърцане, тракане тропане.Ето снимки, да не съм голословен:Преди:След: Редактирано 13 Октомври 2009 от bobby Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Freestyler Публикувано 13 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2009 Дано не те изтормози обръщането на воланаДано необръщането не изтормози нас! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 15 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 Колеги може да ви се стори малко щур въпроса ми ....но как се сваля задната седалка на Аудито(А6 C5) ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kvasilev Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 Ако питаш за седалката-на два болта е от към краката,ако питаш за облегалката-на някой модели от към багажника(на моята например) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor parakozov Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 Колегиколега доста късно виждам темата ти/БРАВО ЗА ЕНТУСИАЗМА!!!/но на мен миналата година ми поискаха за тази "операция" 2500 лв. труд без частите!Не това ме притесни тугава.....притесни ме факта че ония ми казаха че цялата торпедна стена се сменя и то как?изрязва се от "донора".Наистина ли е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MadFan Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 Днес те засякох в Младост. Бях зад теб. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 15 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 колега доста късно виждам темата ти/БРАВО ЗА ЕНТУСИАЗМА!!!/но на мен миналата година ми поискаха за тази "операция" 2500 лв. труд без частите!Не това ме притесни тугава.....притесни ме факта че ония ми казаха че цялата торпедна стена се сменя и то как?изрязва се от "донора".Наистина ли е така?Да така е,твоята ламарина се разпробива на точковите заварки,същото е и при донора.В никакъв случай не и с ъглошлайф . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 (Редактирано) Обеща, че ше пуснеш снимки на самото обръщане. Любопитно ми е.Аз лично нямам нищо против такива операции, с изключение на едно нещо, а именно, че за самото обръщане са необходими наведнъж страшно много части, обикновено втора употреба, от здрава кола, без удар отпред (където най-често са ударени по моргите), та даже, като слушам, трябват такива части, че тя не трябва и да е въргаляна примерно. Изобщо донора трябва да е здрава кола, най-много с удар отзат.А колко такива коли се намират?!? Не, че не се намират, но са малко, а коли масово се внасят от Англия, масово. И половината от тях, с идеята да се обърнат и съответно трябват донори.Другият и по-лесен вариант е да ти намерят краден донор. Не сте ли си задавали въпроса, защо аджеба се крадат толкова стари коли. Аз не искам да кажа, че твоят случай е такъв, а по принцип какво мисля по въпроса. И всичко това го мисля, след като един приятел си внесе така една Е-класа и веднага му предложиха тоя вариант. Редактирано 16 Декември 2009 от bokouser Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 16 Декември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Обеща, че ше пуснеш снимки на самото обръщане. Любопитно ми е.Аз лично нямам нищо против такива операции, с изключение на едно нещо, а именно, че за самото обръщане са необходими наведнъж страшно много части, обикновено втора употреба, от здрава кола, без удар отпред (където най-често са ударени по моргите), та даже, като слушам, трябват такива части, че тя не трябва и да е въргаляна примерно. Изобщо донора трябва да е здрава кола, най-много с удар отзат.А колко такива коли се намират?!? Не, че не се намират, но са малко, а коли масово се внасят от Англия, масово. И половината от тях, с идеята да се обърнат и съответно трябват донори.Другият и по-лесен вариант е да ти намерят краден донор. Не сте ли си задавали въпроса, защо аджеба се крадат толкова стари коли. Аз не искам да кажа, че твоят случай е такъв, а по принцип какво мисля по въпроса. И всичко това го мисля, след като един приятел си внесе така една Е-класа и веднага му предложиха тоя вариант.Обещах снимки...но за съжаление от самия процес нямам ,работих разкъсано ту бизнеса да върви ту колата да става по бързо ,но целия процес ми е в главата и винаги мога да помогна с отговори .Частите ги купих 90% всичко наведнъж а останалите една по една че бяха по специфични(пластмаси разни).Незнам дали са от крадена кола...(дано не са и предполагам че не са ).Питай ако нещо те интересува по конкретно .Ако питаш за седалката-на два болта е от към краката,ако питаш за облегалката-на някой модели от към багажника(на моята например)Колега става въпрос за задната седалка ,гледах вчера но никакви болчета не видях.Сега си мисля дали не са скрити под мокета . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 3 Март 2010 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2010 Друго си е 5 А6ци на едно место Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 3 Март 2010 Доклад Share Публикувано 3 Март 2010 части ли си разменяхте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване