Vath Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 При опит за развиване на пробката за доливане на масло на скоростите се получи следната картинка:Не стана със шестограма и после бой със секача и вече няма отвиване. Въпроса е може ли да се налее маслото през дупката за датчика който е до пробката и той с какво се отвива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimgeorg Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 При опит за развиване на пробката за доливане на масло на скоростите се получи следната картинка:Не стана със шестограма и после бой със секача и вече няма отвиване. Въпроса е може ли да се налее маслото през дупката за датчика който е до пробката и той с какво се отвива?Колега!Най-добре първо вземи да позачистиш мястото. Ако имаш проникващ спрей за болтове я наръси богато няколко пъти и опитай пак да я развиеш със секача! Имай предвид че през датчика нищо няма да направиш, така че искаш или не ще трябва да я отвиеш тая пропка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
didoya Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Заваряш внимателно една голяма гайка за пробката и с масивен ключ с хубаво рамо я отвиваш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 19 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Предполагам че пробката е някакво желязо и ще стане с обикновен електрожен. Или е алуминий? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NordFrost Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Пробката е желязна.Предлагам да закрепиш в нея парче от шестограм 17 и заварка Преди да я развиваш я окъпи обилно със спрей за ръжда. Моята я съветвам и с чука преди развиване,въпреки че е мазна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 Като гледам ако е за колата от аватара железна е става с електрожен, преди това напръскай с нещо за отвиване и при мен не искаше да се отвие но накрая се предаде срещу големия шестограм, големия ключ и партийния секретар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan_draganov Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 шестограм 17мм дълъг около20-30 мм както каза колегата и с телоподаващ апарат става по добре от електрожен,докато е горещо още напъваш с лула 17 и пиеш студена бирка после за кеф че нямаш проблем вече.и не я сменяваи после пробката.остави си тая с заваремия шестограм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenkos Публикувано 19 Май 2009 Доклад Share Публикувано 19 Май 2009 шестограм 17мм дълъг около20-30 мм както каза колегата и с телоподаващ апарат става по добре от електрожен,докато е горещо още напъваш с лула 17 и пиеш студена бирка после за кеф че нямаш проблем вече.и не я сменяваи после пробката.остави си тая с заваремия шестограм Само с телоподаващо,с електрожена няма бъркане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 20 Май 2009 Доклад Share Публикувано 20 Май 2009 Колега, ако ще заваряваш нещо преди това откачи задължително акумулатора да нямаш ядове после! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cocko Публикувано 21 Май 2009 Доклад Share Публикувано 21 Май 2009 колега най добре махни датчика на скоростомера и от там си долей малко масло не се занимавай с глупости.Успех!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 25 Май 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2009 И на мен това ми беше идеята. Има ли някаква особеност при махането на този датчик и с какво се развива? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 25 Май 2009 Доклад Share Публикувано 25 Май 2009 И на мен това ми беше идеята. Има ли някаква особеност при махането на този датчик и с какво се развива?Колега не знам дали ще успееш да сипеш нещо през гнездото на датчика ,но ако се навиеш да го сваляшмного внимавай да не го удариш ,защото съм чувал че са мн. чувствителни и след това да не търсиш датчик.Освен това пробката отстрани се явява и КОНТРОЛНА за нивото на маслото и ако успееш да сипеш отнякъдедругаде ,няма да си наясно колко точно масло имаш в кутията . Така че както те съветват по нагоре , заваряшедно късо парче шестограм , няколко удара след това с чука челно по шестограма , един корав и качественкамък 17 с дълго рамо и .... воала . Ще се развие ,няма де да иде. След това най добре нова пробка и умерено стягане (на конус е ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts