Jump to content

Проблем с пробката за масло на ск. кутия


Recommended Posts

При опит за развиване на пробката за доливане на масло на скоростите се получи следната картинка:

DSCN4751_new1.jpg

Не стана със шестограма и после бой със секача и вече няма отвиване. Въпроса е може ли да се налее маслото през дупката за датчика който е до пробката и той с какво се отвива?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При опит за развиване на пробката за доливане на масло на скоростите се получи следната картинка:

DSCN4751_new1.jpg

Не стана със шестограма и после бой със секача и вече няма отвиване. Въпроса е може ли да се налее маслото през дупката за датчика който е до пробката и той с какво се отвива?

Колега!

Най-добре първо вземи да позачистиш мястото. Ако имаш проникващ спрей за болтове я наръси богато няколко пъти и опитай пак да я развиеш със секача! Имай предвид че през датчика нищо няма да направиш, така че искаш или не ще трябва да я отвиеш тая пропка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробката е желязна.Предлагам да закрепиш в нея парче от шестограм 17 и заварка :P

Преди да я развиваш я окъпи обилно със спрей за ръжда. Моята я съветвам и с чука преди развиване,въпреки че е мазна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам ако е за колата от аватара железна е става с електрожен, преди това напръскай с нещо за отвиване и при мен не искаше да се отвие но накрая се предаде срещу големия шестограм, големия ключ и партийния секретар :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шестограм 17мм дълъг около20-30 мм както каза колегата и с телоподаващ апарат става по добре от електрожен,докато е горещо още напъваш с лула 17 и :hilezh: пиеш студена бирка после за кеф че нямаш проблем вече.и не я сменяваи после пробката.остави си тая с заваремия шестограм :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

шестограм 17мм дълъг около20-30 мм както каза колегата и с телоподаващ апарат става по добре от електрожен,докато е горещо още напъваш с лула 17 и :hilezh: пиеш студена бирка после за кеф че нямаш проблем вече.и не я сменяваи после пробката.остави си тая с заваремия шестограм :respekt:

Само с телоподаващо,с електрожена няма бъркане :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега най добре махни датчика на скоростомера и от там си долей малко масло не се занимавай с глупости.

Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен това ми беше идеята. Има ли някаква особеност при махането на този датчик и с какво се развива?

Колега не знам дали ще успееш да сипеш нещо през гнездото на датчика ,но ако се навиеш да го сваляш

много внимавай да не го удариш ,защото съм чувал че са мн. чувствителни и след това да не търсиш датчик.

Освен това пробката отстрани се явява и КОНТРОЛНА за нивото на маслото и ако успееш да сипеш отнякъде

другаде ,няма да си наясно колко точно масло имаш в кутията . Така че както те съветват по нагоре , заваряш

едно късо парче шестограм , няколко удара след това с чука челно по шестограма , един корав и качествен

камък 17 с дълго рамо и .... воала . Ще се развие ,няма де да иде.

След това най добре нова пробка и умерено стягане (на конус е ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...