Jump to content

Тунинг на А6 С5 1.8T avant Quattro


Recommended Posts

  • 1 year later...
  • Отговори 299
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Туп,туп - мноо прах събра тая тема :hilezh: Да я изтупам с едно питане към знаещите баДки : Ще влезе ли на Ц5цата генерация от РС6 4Ф и по-конкретно задните гърнета дали ще се поберат, че не намерих никакво инфо в нета, а купихме вече с Боби(ghostdog) една :dance: , защото ми бяха казали , че е добре да се отпуши малко ? Идеята е хем да е отпушена, хем да не е много шумна колата.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

По-хубаво и тихо от оригиналната генерация рядко има, а колкото по-малко вземане-даване с бг майстерите, толкова по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време на Митака а4та с резонатор и крайно магнафлоу беше много приятна. Не знам каква е цената на цяла генерация от рс6, но за цената магнафлоу дават добър резултат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената е тежка, ходихме с Иво заедно в Хеед 91, за да говорим за генерации за двете коли. Цените са четири цифрени за генерации с по две гърнета. Тази Иво може да каже, ако иска и сметне за редно на какви пари му я уредих и на какви пари ще му стъпи доставена с транспорта. Аз мога да кажа само едно, цената е буквално смешна. Ако има възможност да се сложи без много преправяне, ще е ударът не века. :hilezh:

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази специално не е.

 

YvFbpWWh.jpg

 

ilgJ496h.jpg

 

Ето я и накълцана преди да я опаковат.

 

kQgxNhAh.jpg

 

 

 

 

Големият въпрос е дали задните грънци ще са ок на C5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За по-любопитните : 037134433.jpg?r=0

 

 

Накрайниците са 15смх9см . Още не съм мерил размерите на старите и мястото в колата, но при тези размери съм обнадежден , че може да станат нещата. Ф-ито е 63мм вътрешен диаметър - външният е около 67мм.

 Като има развитие ще пиша пак . 

  И отново благодарности на Боби(ghostdog) и Явор (YAVOR20V) за съдействието при сдобиването с въпросната генерация :respekt::respekt::respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Задните не влязоха и се наложи стесняване с около 7-8см . Сменихме и даунпайпа с 76мм "неръждавейка" такъв и В- банд, както и нов колектор от "чугунИЙ" :hilezh:. Като цяло съм доволен от ефекта на интервенцията - звук, пърформънс и визия :dance:

037665764.jpg?r=0037665765.jpg?r=0037665768.jpg?r=0037665773.jpg?r=0037665769.jpg?r=0

 

Скоро ще кача и клипче как звучи , ама като го снимам :hilezh:

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Най-накрая се разбра защо пуши отзад като АФН след чип : 

037949608.jpg?r=0037949610.jpg?r=0037949612.jpg?r=0037949615.jpg?r=0

Уж бяха сменени гумичките от един майстор, който твърдеше , че не бил проблема в гумичките с разхода на масло(да и сегментите се бяха опекли  и  бяха сменени от същия този майстор), но бях купил гумички Елринг и му ги дадох да ги смени, за което взе 200лв за труд и сега вадя гумички Виктор Рейнц. 

  С НСОНСО и ghostdog имахме съмнения за елипса в цилиндрите и оттам този висок разход на масло, на се оказа , че проблемът е в гумичките и водачите на изпускателните клапани. Бях решил да правя всичко от-до, както си пише по дебелите книги и така:

 Блока беше измерен в шлайфбазата в Княжево и казаха , че има 0,06мм елипса, та поръчахме нови бутала Mahle на първи ремонт 81,26мм . Пълна ревизия на главата с нови изпускателни водачи , нови гумички, надуване и т.н. 

 Моторът вече имаше ковани биели , сдобих се с нови биелни лагери Глико Спутер (благодарение на Коко100С4) и основни пак Глико.

 Блокът беше шлайфан по новите бутала и започнахме сглобяване с Наско(НСОНСО) и Боби(ghostdog):respekt::respekt::respekt:

 И така: 037949623.jpg?r=0

037949625.jpg?r=0

  Едни помагаха така : 037949626.jpg?r=0

 , а други така 037949622.jpg?r=0 :hilezh:

037949627.jpg?r=0037949628.jpg?r=0037949629.jpg?r=0037949630.jpg?r=0037949632.jpg?r=0037949633.jpg?r=0

 Навсякъде по лагеруващите части на коляновия и разпределителните валове използвахме Assembly Lube и за разработване на двигателя Break in масло на Амсойл. В момента съм на около 450-500км от разработката и за момента няма пушеци от ауспусите. Естествено всички гарнитури и семеринги бяха заменени с нови, също така нова верига на разпределителните валове(обтегачът беше в отлично здраве) и нов обтегач на маслената верига, както и ново зъбно ангренажно колело на коляновия вал.Преди няколко месеца бях купил нов притискател Закс Пърформанс за ЕС2 240мм и феродов диск за ЕС2, та ги инсталирах и тях вместо предишния усилен притискател , въпреки че държеше на тези коне и нютони. Само дето малко се втвърди педалът, но ще го преживея. 

 Старият притискател с феродото се продава , ако някой иска да засилва: усилен е в Унифлекс и при мен държеше на 405НМ на колела като педалът беше по-мек  от на фабричен съединител.

 Сега имам дилема с какво масло да карам след разработката като се има предвид , че колата е ежедневка на газ:nixweiss: 

 

И отново да не забравя - огромни благодарности на Наско(НСОНСО), Боби(ghostdog), Коко100С4 и ЦЕЦО:respekt:

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво: много старание! И аз минах по този път и вече над 100 000 само карам. Дано и при теб да се получи без неприятни изненади

 

За маслата: всяко едно масло от реномиран производител е подходящо. Най-важна е честата му смяна. Като са нови са супер, а след 5-6 хил км започват да разчитат само на добавките да ги държат. Аз лично карам с Репсол 5/50 и сменям на 6 хил или преди зимата. Което настъпи първо.

С Боби си говорихме за Шел-а от природен газ. Той да каже как е

Последната излагация беше на някакъв Тотал 5/30, който изчезна от един двигател. За 5 хил. км. ги нямаше 3 литра. Колата преди и след това не е харчила... Страшен боклук

За разработката предполагам знаеш: след първите 100-200 км. разработваш така, както ще караш после. Аз се бях изнервил след ремонта и я подкарах веднага на пълна газ. Нищо не й стана. Дугото важно е да ползваш и моторната спирачка

 

П.С. Съединителя в какво състояние е и каква му е цената?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от Shell Helix 10w60 Ultra Racing съм доволен за сега, от името най-вече - Ултра Рейсинг. :hilezh: По-добре работи колата с него сравнено с Castrol Edge 10w60 Supercar. Ваносите са много по-тихи, особено при палене. Колата е карана само с Castrol, първо с TWS(което беше едно време уж само за еМ-ки) след спирането му минава на Supercar.

За 1.8Т бих се насочил към Mobil 1 0W40/5W50 или Bardahl 5W40 или 0W40,

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

On 4/17/2017 at 4:11 PM, ivoair said:

037949625.jpg?r=0

  

Трябва ли да я има тази фаска или няма значение. На мен Джуди ми челосаха блок миналата година и си нарязах ръцете, докато го сглобявах.

 

От лятото сипвам Шел Ултра 5/40 от природен газ. Много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаската се прави от шлайф бази, където горе-долу знаят как се правят нещата. Нужна е да подведе буталото към цилиндъра при инсталацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, vermeer написа:

Само ми обяснете при толкова работа свършена защо мотора не е строкнат?!?

Защото съм доволен от този сетъп като вървеж и  колата е ежедневка на газ. При строук трябваше да се настройва наново (а вече няма кой да я настрои читаво с Мотроника) и да се сменят турбина, тарелки, пружини и т.н. , за което нямам желание и финанси за момента, а и това не е най-подходящото купе за повече коне и драгове. Основната причина беше прекомерният разход на масло и пушеците отзад. Искам вече само да си карам колата безпроблемно и това е.

преди 41 минути, robobug написа:

 

Трябва ли да я има тази фаска или няма значение. На мен Джуди ми челосаха блок миналата година и си нарязах ръцете, докато го сглобявах.

 

От лятото сипвам Шел Ултра 5/40 от природен газ. Много доволен.

Фаската е за по-лесно вкарване на буталото със сегментите- просто подвежда леко и е по-малък шансът да счупиш сегмент при вкарване.

Изпревариха ме:hilezh: , при Джуди правих главата, а блока го шлайфаха  в Княжево

Преди 10 часа, ghostdog написа:

 

За 1.8Т бих се насочил към Mobil 1 0W40/5W50 или Bardahl 5W40 или 0W40,

Да, Бобка , днес говорих с търговеца на маслата от Проспийд и съм се насочил и аз към Бардал 0W40 , защото каза, че  0/40 не е от хидрокрек , а от ПАО  повечето от останалите Бардали са хидрокрек.

Редактирано от ivoair
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 13 часа, HellFire написа:

Браво: много старание! И аз минах по този път и вече над 100 000 само карам. Дано и при теб да се получи без неприятни изненади

 

За маслата: всяко едно масло от реномиран производител е подходящо. Най-важна е честата му смяна. Като са нови са супер, а след 5-6 хил км започват да разчитат само на добавките да ги държат. Аз лично карам с Репсол 5/50 и сменям на 6 хил или преди зимата. Което настъпи първо.

С Боби си говорихме за Шел-а от природен газ. Той да каже как е

Последната излагация беше на някакъв Тотал 5/30, който изчезна от един двигател. За 5 хил. км. ги нямаше 3 литра. Колата преди и след това не е харчила... Страшен боклук

За разработката предполагам знаеш: след първите 100-200 км. разработваш така, както ще караш после. Аз се бях изнервил след ремонта и я подкарах веднага на пълна газ. Нищо не й стана. Дугото важно е да ползваш и моторната спирачка

 

П.С. Съединителя в какво състояние е и каква му е цената?

 Благодаря,  за маслото идеята ми е да запази максимално дълго двигателя в кондиция,Така или иначе повече от 10 хил км не карам едно масло. В сайта на Амсойл твърдят , че с тяхното масло остава по-малко нагар по челото на буталото - така се намалявали  детонациите и т.н.  Но не знам доколко си заслужава разликата от 50лв с Бардал за едно и също количество.

  Съединителят е 250лв за комплекта феродо и притискател като притискателят е от 7А.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Амс и съответния филтър.
Реших да го пробвам, защото Цецо, а и други колеги са с него ( чувам и добри отзиви).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, ivoair said:

Да, Бобка , днес говорих с търговеца на маслата от Проспийд и съм се насочил и аз към Бардал 0W40 , защото каза, че  0/40 не е от хидрокрек , а от ПАО  повечето от останалите Бардали са хидрокрек.

:respekt: Заради теб будувах два дена, за да чета за тия масла.

Въпреки всичко, продължавам да мисля, че истината е в Шел-а. 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, ivoair said:

Защото съм доволен от този сетъп като вървеж и  колата е ежедневка на газ. При строук трябваше да се настройва наново (а вече няма кой да я настрои читаво с Мотроника) и да се сменят турбина, тарелки, пружини и т.н. , за което нямам желание и финанси за момента, а и това не е най-подходящото купе за повече коне и драгове. Основната причина беше прекомерният разход на масло и пушеците отзад. Искам вече само да си карам колата безпроблемно и това е.

 

По хардуера няма никаква разлика спрямо това, което сте вложили, допълнително работа с дремела по блока и това е. Не знам за какво турбо, тарелки и пружини говориш. Друг вал щеше да ти трябва, какъвто благородно щях да ти дам понеже имам още три след моя билд :)

 

И въобще не е идеята да става драгстер, точно за ежедневното каране колата щеше да стане много по- отзивчива в ниските обороти.

 

За мен тоя мотор разглобиш ли го за шлайф е грешно да го оставиш 1.8.

 

Нов мап - да, но чувам, че курифея е пак в играта...

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...