Jump to content

Recommended Posts

Ся колегата qqatwo стига е чел, ми да вземе да сподели малко личен опит от неговия шестак :lol: До колкото си спомням по едно време (преди 2 години примерно) караше Б5 2.6 и въртеше някакви ненормални километри... та да сподели как е колата... Ако се бъркам с някой друг, сори :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И аз да се намеся :hilezh: Имам и двата мотора - и AAH и ABC - и двата са на еднакви купета - Ц4 - определено има разлика помежду им... Мога много да пиша, но основното е, че AAH има много явно изразено плато на въртящия момент между 3-4.5к обороти - всичко друго е въпрос на усещане :-) И двата двигателя са надеждни и идиотоустойчиви... В заключение и двата двигателя не са за хора които правят сметка на горивото... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подръжката е като на АВС + екстрата 'дебитомер'

Колега тази екстра не се нуждае от никаква подръжка. :lol: Ако сте го написал в контекста на подръжката, ако само споменавате наличието на дебитомер, моля да ме извините. :flipoff::hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При б4 е некво по притъпено звученето.Е кат чуем на Рулза и полсе на Дон Дебел има разликата.Имали сме и 100-ца 2.3 и тя не звучи лошо кат 90-та

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При б4 е некво по притъпено звученето.Е кат чуем на Рулза и полсе на Дон Дебел има разликата.Имали сме и 100-ца 2.3 и тя не звучи лошо кат 90-та

Всичко е до генарация ве, ако сложиш хубави проходни гърнета, на който и да е петак, звука е почти един и същ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз забелязах разликата във звука на 90-ка и б4 2,3-ки с оригиналние им гърнета...на 90-ките е доста по-звучен и гърлен някакси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие шофери ли сте или музиканти не мога да разбера. :hilezh: Това какъв звук имало, онова как кривяло във високите...Какво сектанствате ...2.3 та 2.6 .Човека има Еклипс за даване и получава 2.6. Друга алтернатива няма. Факт !

Колега 2.6 е добър мотор. Здрав е и носи на майтап и :hilezh: . Не е чудо на чудесата, но е достоен представител, на бензиновите мотори произвеждани от Ауди по онова време. Като при всеки мотор си иска обаче грижи и обслужване и най-често е известен с течове на масло от главите. Няма проблем да му се сложи ГИ и ако се направи като хората, няма да имаш никакви проблеми в последствие. Може би си прочел , че се кара и с Японски свещи, които му се отразяват доста добре. Хубаво е и да се махнат двата катализатора и да се сложат резонатори на тяхно място , понеже оригиналните почти 100% вече ще са отишли и само ще спъват мотора. Добре е също да се провери работата на ламбда сондите и при смяна на ангренажа да се смени и водната помпа и термостата. Ако е подържан добре и е в добро състояние, този мотор няма да ти създава никакви проблеми. както е казал един колега по-горе, ако разхода на гориво ти е проблем ,няма да е зле да го обмислиш по-сериозно. За София 12-15л Н95 са нормален разход, а извънградско може да бъде свален и до 7.5-8. С ГИ стойностите са почти същите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие шофери ли сте или музиканти не мога да разбера. :hilezh: Това какъв звук имало, онова как кривяло във високите...Какво сектанствате ...2.3 та 2.6 .

Да ве и аз дет съм толко болен мозък и сектант, вече ми писнаха тия простотии и сравнения, как намират сили и енергия за такива безсмислени спорове не знам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ве и аз дет съм толко болен мозък и сектант, вече ми писнаха тия простотии и сравнения, как намират сили и енергия за такива безсмислени спорове не знам. :hilezh:

Абсолютно ! То едва има останали няколко читави бройки , спорят все едно още може от представителството да си ги купиш. Вече идеята е, който има такъв петак или шестак, да му се кефи и да му се радва че го притежава. В червената книга са вече тия мотори...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под всичко под V8 е смешно на звук. Каквито и гърнета да сложиш, си личи че е дантел марка.

Бе боксера плющи злобно и на 4 цилиндъра да ти кажем под секрет. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие шофери ли сте или музиканти не мога да разбера. :rolleyes: Това какъв звук имало, онова как кривяло във високите...Какво сектанствате ...2.3 та 2.6 .Човека има Еклипс за даване и получава 2.6. Друга алтернатива няма. Факт !

Колега 2.6 е добър мотор. Здрав е и носи на майтап и :bia: . Не е чудо на чудесата, но е достоен представител, на бензиновите мотори произвеждани от Ауди по онова време. Като при всеки мотор си иска обаче грижи и обслужване и най-често е известен с течове на масло от главите. Няма проблем да му се сложи ГИ и ако се направи като хората, няма да имаш никакви проблеми в последствие. Може би си прочел , че се кара и с Японски свещи, които му се отразяват доста добре. Хубаво е и да се махнат двата катализатора и да се сложат резонатори на тяхно място , понеже оригиналните почти 100% вече ще са отишли и само ще спъват мотора. Добре е също да се провери работата на ламбда сондите и при смяна на ангренажа да се смени и водната помпа и термостата. Ако е подържан добре и е в добро състояние, този мотор няма да ти създава никакви проблеми. както е казал един колега по-горе, ако разхода на гориво ти е проблем ,няма да е зле да го обмислиш по-сериозно. За София 12-15л Н95 са нормален разход, а извънградско може да бъде свален и до 7.5-8. С ГИ стойностите са почти същите.

много благодаря за стойностния отговор,то разхода не ме плаши щот и на еклипса е същия,поздрави.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

V8

Дам... щот' всички начело с теб караме от "ве осем" нагоре... :hilezh:

боксер

От колко кубика се усеща този така приятен за ухото звук, както при петака? Защото аз често засичам едни боксери ма все по "ено и шес" :hilezh:

Освен Ангел, кой друг видяхте да сравнява i5 с "ве шес"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под всичко под V8 е смешно на звук. Каквито и гърнета да сложиш, си личи че е дантел марка.

Кажи им го :hilezh:

Е според теб, кое ще ти прави по-голям кеф, Е38 V8 или някаква жена ;)

Ауди V8 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недейте с това В8, че се продава една Е34ка за 1000 паунда 540 286к.с. 6 ск напред и на тая цена направо съм болен, а екстри бол автопилоти,клими,кожи,елове вс... Ням лев ;) ;) :lol::D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Недейте с това В8, че се продава една Е34ка за 1000 паунда 540 286к.с. 6 ск напред и на тая цена направо съм болен, а екстри бол автопилоти,клими,кожи,елове вс... Ням лев ;):lol::D;)

Ми то от 2010 и без тва пада акциза така ,че изчакай малко и си ти.

П.П. Тва с махането на акциза май не е добра идея,немаме пътища за бързи коли ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като покарах Аудито V8 на колегата Ауди200В8 и се движех по бавно отколкото с б3-та.Кефа от возията на лимузината и лекия рев на матора убиват поне при мен желанието за скорост ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...