andre7080 Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Ся колегата qqatwo стига е чел, ми да вземе да сподели малко личен опит от неговия шестак До колкото си спомням по едно време (преди 2 години примерно) караше Б5 2.6 и въртеше някакви ненормални километри... та да сподели как е колата... Ако се бъркам с някой друг, сори Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dinox Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 И аз да се намеся Имам и двата мотора - и AAH и ABC - и двата са на еднакви купета - Ц4 - определено има разлика помежду им... Мога много да пиша, но основното е, че AAH има много явно изразено плато на въртящия момент между 3-4.5к обороти - всичко друго е въпрос на усещане :-) И двата двигателя са надеждни и идиотоустойчиви... В заключение и двата двигателя не са за хора които правят сметка на горивото... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Подръжката е като на АВС + екстрата 'дебитомер'Колега тази екстра не се нуждае от никаква подръжка. Ако сте го написал в контекста на подръжката, ако само споменавате наличието на дебитомер, моля да ме извините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bavarishe Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Всеки има правото, да няма вкус батя и 2.6/2.8 имат ебати звука.Ама има ебати разликата при НГ на 90-ка и б4-ка в звученето Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 Ама има ебати разликата при НГ на 90-ка и б4-ка в звученетоКо речИ ве? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bavarishe Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 При б4 е некво по притъпено звученето.Е кат чуем на Рулза и полсе на Дон Дебел има разликата.Имали сме и 100-ца 2.3 и тя не звучи лошо кат 90-та Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 При б4 е некво по притъпено звученето.Е кат чуем на Рулза и полсе на Дон Дебел има разликата.Имали сме и 100-ца 2.3 и тя не звучи лошо кат 90-таВсичко е до генарация ве, ако сложиш хубави проходни гърнета, на който и да е петак, звука е почти един и същ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bavarishe Публикувано 2 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2009 За стоковици говориме брат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 и аз забелязах разликата във звука на 90-ка и б4 2,3-ки с оригиналние им гърнета...на 90-ките е доста по-звучен и гърлен някакси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Вие шофери ли сте или музиканти не мога да разбера. Това какъв звук имало, онова как кривяло във високите...Какво сектанствате ...2.3 та 2.6 .Човека има Еклипс за даване и получава 2.6. Друга алтернатива няма. Факт ! Колега 2.6 е добър мотор. Здрав е и носи на майтап и . Не е чудо на чудесата, но е достоен представител, на бензиновите мотори произвеждани от Ауди по онова време. Като при всеки мотор си иска обаче грижи и обслужване и най-често е известен с течове на масло от главите. Няма проблем да му се сложи ГИ и ако се направи като хората, няма да имаш никакви проблеми в последствие. Може би си прочел , че се кара и с Японски свещи, които му се отразяват доста добре. Хубаво е и да се махнат двата катализатора и да се сложат резонатори на тяхно място , понеже оригиналните почти 100% вече ще са отишли и само ще спъват мотора. Добре е също да се провери работата на ламбда сондите и при смяна на ангренажа да се смени и водната помпа и термостата. Ако е подържан добре и е в добро състояние, този мотор няма да ти създава никакви проблеми. както е казал един колега по-горе, ако разхода на гориво ти е проблем ,няма да е зле да го обмислиш по-сериозно. За София 12-15л Н95 са нормален разход, а извънградско може да бъде свален и до 7.5-8. С ГИ стойностите са почти същите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Вие шофери ли сте или музиканти не мога да разбера. Това какъв звук имало, онова как кривяло във високите...Какво сектанствате ...2.3 та 2.6 .Да ве и аз дет съм толко болен мозък и сектант, вече ми писнаха тия простотии и сравнения, как намират сили и енергия за такива безсмислени спорове не знам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishi galant Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Да ве и аз дет съм толко болен мозък и сектант, вече ми писнаха тия простотии и сравнения, как намират сили и енергия за такива безсмислени спорове не знам. Абсолютно ! То едва има останали няколко читави бройки , спорят все едно още може от представителството да си ги купиш. Вече идеята е, който има такъв петак или шестак, да му се кефи и да му се радва че го притежава. В червената книга са вече тия мотори... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KYPO Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Под всичко под V8 е смешно на звук. Каквито и гърнета да сложиш, си личи че е дантел марка.Бе боксера плющи злобно и на 4 цилиндъра да ти кажем под секрет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 По-ме кефи грухтенето Казах ти 100 пъти, вади 6к и идвай........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tani Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Казах ти 100 пъти, вади 6к и идвай........Бате, какви са тия модерни пари в тая криза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ne6toto Публикувано 3 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Вие шофери ли сте или музиканти не мога да разбера. Това какъв звук имало, онова как кривяло във високите...Какво сектанствате ...2.3 та 2.6 .Човека има Еклипс за даване и получава 2.6. Друга алтернатива няма. Факт ! Колега 2.6 е добър мотор. Здрав е и носи на майтап и . Не е чудо на чудесата, но е достоен представител, на бензиновите мотори произвеждани от Ауди по онова време. Като при всеки мотор си иска обаче грижи и обслужване и най-често е известен с течове на масло от главите. Няма проблем да му се сложи ГИ и ако се направи като хората, няма да имаш никакви проблеми в последствие. Може би си прочел , че се кара и с Японски свещи, които му се отразяват доста добре. Хубаво е и да се махнат двата катализатора и да се сложат резонатори на тяхно място , понеже оригиналните почти 100% вече ще са отишли и само ще спъват мотора. Добре е също да се провери работата на ламбда сондите и при смяна на ангренажа да се смени и водната помпа и термостата. Ако е подържан добре и е в добро състояние, този мотор няма да ти създава никакви проблеми. както е казал един колега по-горе, ако разхода на гориво ти е проблем ,няма да е зле да го обмислиш по-сериозно. За София 12-15л Н95 са нормален разход, а извънградско може да бъде свален и до 7.5-8. С ГИ стойностите са почти същите.много благодаря за стойностния отговор,то разхода не ме плаши щот и на еклипса е същия,поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Aз за 6к ше се ожена бе.Е според теб, кое ще ти прави по-голям кеф, Е38 V8 или някаква жена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Е според теб, кое ще ти прави по-голям кеф, Е38 V8 или някаква жена 1 глас за колата! (Има копче turn off) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Караконджул Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 V8Дам... щот' всички начело с теб караме от "ве осем" нагоре... боксерОт колко кубика се усеща този така приятен за ухото звук, както при петака? Защото аз често засичам едни боксери ма все по "ено и шес" Освен Ангел, кой друг видяхте да сравнява i5 с "ве шес"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 e 2.3 при 90-ка е 100кв,а при 100-так и Б 4 е 98 квт=133кс,тва е заради катализатора,е от там идва и раликата в музиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bavarishe Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Под всичко под V8 е смешно на звук. Каквито и гърнета да сложиш, си личи че е дантел марка.Кажи им го Е според теб, кое ще ти прави по-голям кеф, Е38 V8 или някаква жена Ауди V8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
justboy Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Недейте с това В8, че се продава една Е34ка за 1000 паунда 540 286к.с. 6 ск напред и на тая цена направо съм болен, а екстри бол автопилоти,клими,кожи,елове вс... Ням лев ;) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Недейте с това В8, че се продава една Е34ка за 1000 паунда 540 286к.с. 6 ск напред и на тая цена направо съм болен, а екстри бол автопилоти,клими,кожи,елове вс... Ням лев Ми то от 2010 и без тва пада акциза така ,че изчакай малко и си ти.П.П. Тва с махането на акциза май не е добра идея,немаме пътища за бързи коли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bavarishe Публикувано 3 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2009 Аз като покарах Аудито V8 на колегата Ауди200В8 и се движех по бавно отколкото с б3-та.Кефа от возията на лимузината и лекия рев на матора убиват поне при мен желанието за скорост Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andre7080 Публикувано 4 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2009 Ся аз като хронично неразбрал, кво искате да кажете? Че 2.6 няма дебитомер , а 2.8 има?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване