Jump to content

Климатроник или парно?


kosmonaft

Recommended Posts

Здравейте. :) преди 2 седмици си бях в Бълария и баща ми ми каза, че от климатроника не духа топло, а като натиснеш газта и започвало и по силно да духа. Реших и аз да пробвам. Духаше си топло а за това с газта и дума не става. Пътувах за чужбина и момичето, което седеше до мен нон стоп ми мрънкаше, че и е студено. Сложих си тъката на духалките и вместо 28 градуса си духаше студено. От тогава имам този проблем.:// Нещото което ми прави впечатление е това, че стрелката на температура рядко е на 90 градус. или е с 1-2 мм по вече или е по малко. Някакви идей??? Колата е с двузонов климатроник

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. :) преди 2 седмици си бях в Бълария и баща ми ми каза, че от климатроника не духа топло, а като натиснеш газта и започвало и по силно да духа. Реших и аз да пробвам. Духаше си топло а за това с газта и дума не става. Пътувах за чужбина и момичето, което седеше до мен нон стоп ми мрънкаше, че и е студено. Сложих си тъката на духалките и вместо 28 градуса си духаше студено. От тогава имам този проблем.:// Нещото което ми прави впечатление е това, че стрелката на температура рядко е на 90 градус. или е с 1-2 мм по вече или е по малко. Някакви идей??? Колата е с двузонов климатроник

При мен се оказа въздух в системата. Нямах парно на ниски обороти ,на 2000 оборота парното идваше (А4 Б5)

Обезвъздушиха го и се оправи !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е това, защото преди да тръгна смених антифриза. Някъде имаше тема как се обезвъздушава. Трябва да я намеря. Ако някой може да ми обясни ще съм му мн благодарен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много сигурен, но при запалена кола на мен ми извадиха единия от маркучите, които влизат в парното (не знам кой от двата беша) изчакаха малко и после пак го сложиха и сега дори и през зимата - направо не може да стои отвътре...жега, жега, чак по гащи да се хвърлиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много сигурен, но при запалена кола на мен ми извадиха единия от маркучите, които влизат в парното (не знам кой от двата беша) изчакаха малко и после пак го сложиха и сега дори и през зимата - направо не може да стои отвътре...жега, жега, чак по гащи да се хвърлиш...

Не намерих темата но имам спомени че процедурата е най ефективна при изгасен двигател !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А4B5 става при изгасен двигател се вади левия маркуч който влиза в купето на него има дупка и трябва да почне да тече антифриз от там като стиснеш големия маркуч между блока и радиатора.По този начин се обезвъздушава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На А4B5 става при изгасен двигател се вади левия маркуч който влиза в купето на него има дупка и трябва да почне да тече антифриз от там като стиснеш големия маркуч между блока и радиатора.По този начин се обезвъздушава.

Супер, още тия дни ще го пробвам, че и аз сменях антифриза. Мерси колега ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото си спомням четох нещо такова, че се източва антифриза през датчика. После се поставя датчика, вади с дебелата тръба и се отвива винтчето под панела на двигатела( малко след дебелата тръба (шестограм)) и почва да се налива течност. Когато почне от дебелата тръба да се показва течноста, се пъха на мястото си и продължаваме да наливаме, докато не потече и от винтчето. Завиваме и сме готови! Някой ако може да ми каже дали съм прав? Освен, че няма парно, като включа парното или климатрника усещам миризма на антифриз :/// и прозорците започнаха да ми се потят ! :gmorning:(http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=29848 намерих темата. Само още едно въпросче. Трябва ли да е твърда тази тръбата от парното(дебелата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като още не съм обезвъздушил, тъй като сабирам съвети. Ми предложиха да заваля колата да отвъртя леко капачката за течността и като се включи перката би трябвало да се обезвъздуши. Вярно ли е? ;>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да за запаля колата да работи. Така ще вдигне температура, зе включи перката да охлажда и би трябвало да се обезвъздуши ако съм оставил капачката леко отворена(не до края)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли няма идеи, защо духа студено. Или поне да ми предложи най-лесния начин за обезвъздушаване на охладителната система???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен имаш спукан радиатор на парното, който е в купето. И затова мирише на антифриз и ти се изпотяват стъклата. И да обезвъздушиш пак така ще стане, защото от там ще продължава да тече. Ще трябва да го смениш, а това в доста работа.

Редактирано от vladimirnn
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай някой майстор да видиш какво ще ти каже. Според мен е радиатора. А това че нивото не е мръднало може да е направило възглавница вече да не тече а само да се изпарява по малко и затова нивото да не са забелязва да намалява. Това си е мое предположение, но индикациите за изпотяване и миризма говори за този проблем. Все пак може да греша. Помисли защо и от къде ще идва тази миризма на антифриз в купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..... Или поне да ми предложи най-лесния начин за обезвъздушаване на охладителната система???

Според мен единствения лесен и възможен начин е както ти писаха по-горе с вадене на маркуча от едната тръба на радиатора. Трябва да видиш коя тръба е с отвор на нея за тая цел.

.....А това че нивото не е мръднало може да е направило възглавница вече да не тече а само да се изпарява по малко и затова нивото да не са забелязва да намалява. ...

Мисля, че е невъзможно да тече антифриз, а нивото да не мърда.

Редактирано от Shubert
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че е невъзможно да тече антифриз, а нивото да не мърда.

леко си в грешчица,може и още как.Лично изпитано.Сълзеше по капка-две-три на десетина минути точно от радиаторчето,капачката на разширителния съд се оказа почти отворена към атмосферата и клапана едва държеше някакво налягане,при разширението и свиването на антифриза едва ли можеш да усетиш разликата от няколко милилитра,но вътре си се потеше и си миришеше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....

И по капка-две да са за 2000км все ще мръдне забележимо според мен. Но пък щом мирише на антифриз няма от къде другаде да дойде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако всичко е наред системата се обезвъздушава сама. Изпитал съм го на 2 коли - А4 1.9тди и на моето купе -АЦЕ мотор. Наливаш колкото поеме, караш няколко километра, доливаш ако е спаднало /на студена кола/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, щом се обезвъздушава сама, тогава, защо не духа топло? ;> ако тече, как да проверя? ;> или някаква добавка да му сипя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...