kosmonaft Публикувано 1 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2009 Здравейте. преди 2 седмици си бях в Бълария и баща ми ми каза, че от климатроника не духа топло, а като натиснеш газта и започвало и по силно да духа. Реших и аз да пробвам. Духаше си топло а за това с газта и дума не става. Пътувах за чужбина и момичето, което седеше до мен нон стоп ми мрънкаше, че и е студено. Сложих си тъката на духалките и вместо 28 градуса си духаше студено. От тогава имам този проблем.:// Нещото което ми прави впечатление е това, че стрелката на температура рядко е на 90 градус. или е с 1-2 мм по вече или е по малко. Някакви идей??? Колата е с двузонов климатроник Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 1 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2009 Здравейте. преди 2 седмици си бях в Бълария и баща ми ми каза, че от климатроника не духа топло, а като натиснеш газта и започвало и по силно да духа. Реших и аз да пробвам. Духаше си топло а за това с газта и дума не става. Пътувах за чужбина и момичето, което седеше до мен нон стоп ми мрънкаше, че и е студено. Сложих си тъката на духалките и вместо 28 градуса си духаше студено. От тогава имам този проблем.:// Нещото което ми прави впечатление е това, че стрелката на температура рядко е на 90 градус. или е с 1-2 мм по вече или е по малко. Някакви идей??? Колата е с двузонов климатроникПри мен се оказа въздух в системата. Нямах парно на ниски обороти ,на 2000 оборота парното идваше (А4 Б5) Обезвъздушиха го и се оправи ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 1 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2009 Възможно е това, защото преди да тръгна смених антифриза. Някъде имаше тема как се обезвъздушава. Трябва да я намеря. Ако някой може да ми обясни ще съм му мн благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tuchev Публикувано 1 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2009 Не съм много сигурен, но при запалена кола на мен ми извадиха единия от маркучите, които влизат в парното (не знам кой от двата беша) изчакаха малко и после пак го сложиха и сега дори и през зимата - направо не може да стои отвътре...жега, жега, чак по гащи да се хвърлиш... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 1 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2009 Не съм много сигурен, но при запалена кола на мен ми извадиха единия от маркучите, които влизат в парното (не знам кой от двата беша) изчакаха малко и после пак го сложиха и сега дори и през зимата - направо не може да стои отвътре...жега, жега, чак по гащи да се хвърлиш...Не намерих темата но имам спомени че процедурата е най ефективна при изгасен двигател !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xedoc Публикувано 1 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2009 На А4B5 става при изгасен двигател се вади левия маркуч който влиза в купето на него има дупка и трябва да почне да тече антифриз от там като стиснеш големия маркуч между блока и радиатора.По този начин се обезвъздушава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 1 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2009 На А4B5 става при изгасен двигател се вади левия маркуч който влиза в купето на него има дупка и трябва да почне да тече антифриз от там като стиснеш големия маркуч между блока и радиатора.По този начин се обезвъздушава.Супер, още тия дни ще го пробвам, че и аз сменях антифриза. Мерси колега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 8 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 До колкото си спомням четох нещо такова, че се източва антифриза през датчика. После се поставя датчика, вади с дебелата тръба и се отвива винтчето под панела на двигатела( малко след дебелата тръба (шестограм)) и почва да се налива течност. Когато почне от дебелата тръба да се показва течноста, се пъха на мястото си и продължаваме да наливаме, докато не потече и от винтчето. Завиваме и сме готови! Някой ако може да ми каже дали съм прав? Освен, че няма парно, като включа парното или климатрника усещам миризма на антифриз :/// и прозорците започнаха да ми се потят ! (http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=29848 намерих темата. Само още едно въпросче. Трябва ли да е твърда тази тръбата от парното(дебелата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 9 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2009 Тъй като още не съм обезвъздушил, тъй като сабирам съвети. Ми предложиха да заваля колата да отвъртя леко капачката за течността и като се включи перката би трябвало да се обезвъздуши. Вярно ли е? ;> Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 9 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2009 Ми предложиха да заваля колатаДа я какво? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 9 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2009 Не знам дали е вярно, но ми звучи като вятър работа.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 9 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 9 Юни 2009 да за запаля колата да работи. Така ще вдигне температура, зе включи перката да охлажда и би трябвало да се обезвъздуши ако съм оставил капачката леко отворена(не до края) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 12 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Никой ли няма идеи, защо духа студено. Или поне да ми предложи най-лесния начин за обезвъздушаване на охладителната система??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 (Редактирано) Според мен имаш спукан радиатор на парното, който е в купето. И затова мирише на антифриз и ти се изпотяват стъклата. И да обезвъздушиш пак така ще стане, защото от там ще продължава да тече. Ще трябва да го смениш, а това в доста работа. Редактирано 12 Юни 2009 от vladimirnn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 12 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 за 2000км нивото на антифриза не е мръднало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Питай някой майстор да видиш какво ще ти каже. Според мен е радиатора. А това че нивото не е мръднало може да е направило възглавница вече да не тече а само да се изпарява по малко и затова нивото да не са забелязва да намалява. Това си е мое предположение, но индикациите за изпотяване и миризма говори за този проблем. Все пак може да греша. Помисли защо и от къде ще идва тази миризма на антифриз в купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 (Редактирано) ..... Или поне да ми предложи най-лесния начин за обезвъздушаване на охладителната система???Според мен единствения лесен и възможен начин е както ти писаха по-горе с вадене на маркуча от едната тръба на радиатора. Трябва да видиш коя тръба е с отвор на нея за тая цел......А това че нивото не е мръднало може да е направило възглавница вече да не тече а само да се изпарява по малко и затова нивото да не са забелязва да намалява. ...Мисля, че е невъзможно да тече антифриз, а нивото да не мърда. Редактирано 12 Юни 2009 от Shubert Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Мисля, че е невъзможно да тече антифриз, а нивото да не мърда.леко си в грешчица,може и още как.Лично изпитано.Сълзеше по капка-две-три на десетина минути точно от радиаторчето,капачката на разширителния съд се оказа почти отворена към атмосферата и клапана едва държеше някакво налягане,при разширението и свиването на антифриза едва ли можеш да усетиш разликата от няколко милилитра,но вътре си се потеше и си миришеше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirnn Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Точно за това говоря! 99% съм убеден, че проблема е в радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 .....И по капка-две да са за 2000км все ще мръдне забележимо според мен. Но пък щом мирише на антифриз няма от къде другаде да дойде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 12 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2009 Ако всичко е наред системата се обезвъздушава сама. Изпитал съм го на 2 коли - А4 1.9тди и на моето купе -АЦЕ мотор. Наливаш колкото поеме, караш няколко километра, доливаш ако е спаднало /на студена кола/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 18 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 18 Юни 2009 Добре де, щом се обезвъздушава сама, тогава, защо не духа топло? ;> ако тече, как да проверя? ;> или някаква добавка да му сипя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване