Jump to content

А4 ТДИ 130 к.с. 2001-2002


Recommended Posts

Можете ли да ми кажете нещо повече за този двигател?Сполучлив ли е като този с 110к.с.Някой да сподели впечатления от този автомобил ако има...а и ако няма :)Не видях такава тема за този агрегат....и все пак сори ако има :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пробвай с търсачката ... мисля че Wizi имаше доста хубаво описание за помпа дюза 1.9TDI моторите.

Аз лично нямам преки впечетления, но доколкото чета изказванията на колегите мотора е отличен, доста еластичен и икономичен за 1.9.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ми аз ли съм куц или ДА, ама не мога да намеря за този агрегат инфо или нещо разисквано? :)

Редактирано от Vankata_87
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можете ли да ми кажете нещо повече за този двигател?Сполучлив ли е като този с 110к.с.Някой да сподели впечатления от този автомобил ако има...а и ако няма :hilezh:Не видях такава тема за този агрегат....и все пак сори ако има :)

Аз карам такава.Двигателя е доста добър.Доста еластичен е,сравнително ефтина поддръжка и нисък разход на гориво.Ако автомобила е изправен ще останеш приятно изненадан от вървежа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам такава.Двигателя е доста добър.Доста еластичен е,сравнително ефтина поддръжка и нисък разход на гориво.Ако автомобила е изправен ще останеш приятно изненадан от вървежа.

Ами да ми кажеш някакви насочвашти суми за консумативи?То верно че няма всеки ден да сменям ама все пак.... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз ли съм куц или ДА, ама не мога да намеря за този агрегат инфо или нещо разисквано? :hilezh:

Ако опитваш с търсачката на форума няма да стане. Трябва да ползваш гуугъл да търсиш вътре в сайта аудибг.ком - описано е как става ...

Аз съм със същата кола и също съм много доволен. Двигателя е супер и самия модел Б6 според мен е много сполучлив. Има доста теми за този модел и за мотора също. Иначе масло и филтри са колкото нормален мотор, а пък аз още ремък не съм сменял (колата я взех от познат и сега е на около 30к с този) и не мога да ти помогна с цифри там - според това което прочетох тук е около 600-800лв ...

Според мен няма да сбъркаш с такава кола, още повече че са супер евтини в момента. Аз моята искам да я продавам, но трябва да падна с 5к в цената за половин година каране - няма да стане. Просто я прегледай в някой добър сервиз и ако е читава ще останеш доволен ...

Теми да ти помогнат :

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=39436 --- най-долу

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=58947 --- тук за мотора

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=58377 --- тук за модела

хайде и ти порови, има още доста подобни теми ...

Успех от мен

Редактирано от Legendata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако опитваш с търсачката на форума няма да стане. Трябва да ползваш гуугъл да търсиш вътре в сайта аудибг.ком - описано е как става ...

Аз съм със същата кола и също съм много доволен. Двигателя е супер и самия модел Б6 според мен е много сполучлив. Има доста теми за този модел и за мотора също. Иначе масло и филтри са колкото нормален мотор, а пък аз още ремък не съм сменял (колата я взех от познат и сега е на около 30к с този) и не мога да ти помогна с цифри там - според това което прочетох тук е около 600-800лв ...

Според мен няма да сбъркаш с такава кола, още повече че са супер евтини в момента. Аз моята искам да я продавам, но трябва да падна с 5к в цената за половин година каране - няма да стане. Просто я прегледай в някой добър сервиз и ако е читава ще останеш доволен ...

Теми да ти помогнат :

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=39436 --- най-долу

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=58947 --- тук за мотора

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=58377 --- тук за модела

хайде и ти порови, има още доста подобни теми ...

Успех от мен

Благодаря ти страшно много :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да ми кажеш някакви насочвашти суми за консумативи?То верно че няма всеки ден да сменям ама все пак.... :hilezh:

Масло и филтри като на всеки двигател.Ангренажен ремък на всеки 90000 км.Сам съм го сменял.Плащал съм само за ремък+ролка.Не помня колко беше,но не е някъква голяма сума.Единствено по-скъпо нещо беше турбото.Аз смених неработещото с ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми всичко това ме убеждава че съм се насочил добре към този двигател,че преди туй си бях харесал бензиновия 2.0ФСИ, ама нещо..... :gmorning:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че преди туй си бях харесал бензиновия 2.0ФСИ, ама нещо..... :gmorning:

;)

Определено 1.9 п.д. е в пъти по-добър избор. Имал съм го и от опит казвам, че е уникално творение на инголщадци. Съотношението вървеж/разход според мен е абсолютен световен рекорд. Може да звучи пресилено, но е така. Търси читав такъв и се мятай смело! Успех! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говори се, че е един от най-сполучливите дизелови двигатели на Ауди. Имаме коли в семейството с 1.9 тди 131 к.с. и с наследника му 2.0 тди 140 к.с. и мога да потвърдя, че 1.9 тди дава по-добър разход и ускорение, и като цяло е по-здравият двигател.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска гледах една и много ми хареса ама като хванах тва тръба ли е кво е на турбото дето минава въздуха нещо ми се стори че не в ред!!! Като му подадеш повече газ и тая тръба ни трепва ни нищо в смисъл все едно въздух не минава по нея. Тва не е много редно нали? ПОне като я пипам тая тръба като я стисна и трябва да се усеща че минава въздух по нея.....

нали <_<:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска гледах една и много ми хареса ама като хванах тва тръба ли е кво е на турбото дето минава въздуха нещо ми се стори че не в ред!!! Като му подадеш повече газ и тая тръба ни трепва ни нищо в смисъл все едно въздух не минава по нея. Тва не е много редно нали? ПОне като я пипам тая тръба като я стисна и трябва да се усеща че минава въздух по нея.....

нали :hilezh: :hilezh:

Колега отличен избор за тази уникална кола,,но моето мнение е да не обикаляш за такава кола при търговците тук защото 90% са изморени до мах. и после ще има здраво влагане.По добре потърси от някой колега от форума (поне с история) или право в Германия или Швейцария.Успех :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:stupid:

Определено 1.9 п.д. е в пъти по-добър избор. Имал съм го и от опит казвам, че е уникално творение на инголщадци. Съотношението вървеж/разход според мен е абсолютен световен рекорд. Може да звучи пресилено, но е така. Търси читав такъв и се мятай смело! Успех! :dance:

Е, звучи маааалко пресилено! :bia: Все пак да е рекорд, да е рекорд, по-голем от ЛЕГЕНДАТА не е! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:gut: Все пак да е рекорд, да е рекорд, по-голем от ЛЕГЕНДАТА не е! :)

То па легенда, легенда, колко па да е легенда тоз AFN? :):gut:

Нали знаеш какво разправя Гацо Бацов - "Я съм бивша легенда баце." :gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масло и филтри като на всеки двигател.Ангренажен ремък на всеки 90000 км.Сам съм го сменял.Плащал съм само за ремък+ролка.Не помня колко беше,но не е някъква голяма сума.Единствено по-скъпо нещо беше турбото.Аз смених неработещото с ново.

Според това, което поне аз четох из немските ревюта преди да закупя моя 115коня 1.9TDI слабото място на този мотор го дават точно в оптяжната ролка на ремъка. Имало вариант да направи беля и от там да стане голямо мяу. Аз ремък сменям на 70'000км... Приятел с Голф 1.9TDI 150 коня скъса ремък потегляйки от светофар на 1500 оборота и му бяха достатъчни да покриви главата. Не подценявай въртящ момент от такава величина!

1.9TDI с пумпе-дюзе го водят един от най-коравите въобще. Аз имам 115 коня и доста съжалявам, че не откарах още време в търсене на подходящ 131 коня. Разликата е повече от осезаема заради по-високият въртящ момент. За мен точно този модел превръща почти напълно в излишен 2.5 TDI до 180 коня версията, освен ако човек твърдо не е решил, че предпочита да кара V6.

Успех и дано попаднеш на читава бройка!

Редактирано от Wizi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ви питам дали като хвана тази траба на турбото която се вижда като дигнеш капака трябжа да усещташ като минава въздуха. В смисъл гледах една кола и като и се поддаде повечко газ мислех че трябва да се осеща нагнетения въздух по тръбата ама то ...нищо :steinigung: Иначе колата беше екстра ама тва ме попретисни :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

Определено 1.9 п.д. е в пъти по-добър избор. Имал съм го и от опит казвам, че е уникално творение на инголщадци. Съотношението вървеж/разход според мен е абсолютен световен рекорд. Може да звучи пресилено, но е така. Търси читав такъв и се мятай смело! Успех! :hilezh:

А 2.0тфси имал ли си, че изказваш такива крайни мнения ?

Ванка да очакваме ли утре тема за внос от Италия ? Вземи си седни на гъза пробвай колите и която най ти допада нея търси, но предимно гледай техническото състояние. Всичко това което ти го разправят тук е на база личен опит понеже са имали една кола или са чули нещо отнякъде. Ако вземеш некой гроб па да е с не-знам-си-колко-добър двигател пак ще се счупиш от ремонти.

Редактирано от shpeksi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ставаше въпрос за 2.0 ФСИ и 1.9 ТДИ П.Д. Никой е говорил в случая за 2.0 ТФСИ

Иначе 1.9 ТДИ П.Д. е отличен мотор.Много му се радвам,за 4 ри месеца съм и направил 16 000км.За този пробег не съм имал никакви проблеми,вървежа е повече от задоволителен,а разхода е смешен.Има база за сравнение,карах 2.0 АЛТ 130к.с. и общо няма,1.9 върви мнооого повече.Единствения плюс на 2.0 ката е ,че е по-тих до 100км./час .Най-важното при покупка на специално този мотор е да е обслужвана редовно и естествено да не е на 400 000км.Трябва да има сервизна книжка,доказваща смяната на маслото и други консумативи.

Другото е,че ако искаш наистина читава да намериш забрави цифри от рода на 16 000лв.-19 000лв. и то за 2001-2002г.Лично аз търсих не малко такава,а и се занимавам с коли,та те съветвам да не търсиш нов внос.

Виж някоя купена нова от тук,при Демир в Аутотехника има много хубава 2004г.,на 270 000км.,което за поддържан екземпляр с перфектна история не са хич много,а и цената и е много добра.

Не се заблуждавай нов внос под 300 000км. няма да намериш и късмет би било да не е с оригиналното масло :hilezh:

Ако имаш въпроси,питай,ще помагам с каквото мога.

Ето ти цени на консумативи(аз пазарувам само от официалните представителста-Порше Бг и Юнитрейд)

Масло оригинално 5л. около 150лв.

Въздушен филтър-47лв.

Маслен 20тина

Горивен 79лв.

Поленов 40лв.

Накладки 120-130лв.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А 2.0тфси имал ли си, че изказваш такива крайни мнения ?

Ванка да очакваме ли утре тема за внос от Италия ? Вземи си седни на гъза пробвай колите и която най ти допада нея търси, но предимно гледай техническото състояние. Всичко това което ти го разправят тук е на база личен опит понеже са имали една кола или са чули нещо отнякъде. Ако вземеш некой гроб па да е с не-знам-си-колко-добър двигател пак ще се счупиш от ремонти.

От Италия няма да е 100%, ама нали първо требе се събере инфо за пазара :hilezh: А не да си взема някоя гробница......което пак не е гаранция де :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Италия няма да е 100%...

И защо да не е от Италия? Щот нЕкой си е взел някакъв гроб, ма щот бил на най-добра цена. :lol:

Или защото в Германия /примерно/ нЕма турски цигани дет продават коли?

Гледай в какво състояние е колата, това е важното. :hilezh:

Едно нещо може да си сигурен, че кола на малко километри с много екстри и як мотор за малко пари нЕма, нЕма и да има.

п.п. Не карам кола внос от Италия. Само да спомена. :blink:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...