shpeksi Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 А така, кАжи им. Е да неговото мнение си е меродавно и не се влияе от това какво си е купил Бате, аз рядко говоря на изуст... Карал съм и дизел... След като замръзна нафтата от ОМВ при -20 - не, мерси Може да са се пооправили нещата, незнам... Това беше преди 3-4 години. Друго - тия нашите дизели горе-долу добре.... Но аз чувах за сериозни проблеми на common rail двигатели - запушени дюзи и т.н. за смешно малко км. Разлината в цената на дизел/бензин вече е пренебрежимо малка... Разликата в разхода - също. Особено по-новите бензинови двигатели дават изключително приемлив разход. Ако карам баничарка или ми се налага да правя 50 000 + км/година - тогава изборът е дизел. Случаят обаче не е такъв И още нещо - лично за мен една от най-неприятните миризми на света е тази на дизел... Незнам защо, не мога да я понасям. Предпочитам коалта пред мен да мирише на газ, отколкото на дизел. Дизелът, който карах аз, беше без климатик. Като спреш лятото с отворените прозорци и като влезе малко пушек вътре и..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_87 Публикувано 10 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Няма такова нещо - моята си е седанче и има налични точно 6 скорости. Ако искаш мога да ти пратя и снимка за достоверност. Няма да сбъркаш с тази кола А4 - 1,9 TDI - 131к.с. - 6 скорости.A по малко ли е разхода на гориво като е с 6 скорости? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daks Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 A по малко ли е разхода на гориво като е с 6 скорости?ОПРЕДЕЛЕНО!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Е да неговото мнение си е меродавно и не се влияе от това какво си е купил Ти си по-зле, отколкото предполагах.... Купил съм си това, защото това съм избрал. Ако исках да си избера /не дай си Боже/ кола на газ, това щях да избера такава. Естествено, че смятам, че изборът е добър - иначе нямаше да го направя. И не ми цитирай някакви неща от предишния век, ситуацията се променя драстично. 2006 година не съм си и мечтаел, че ще карам скоро Ауди на 5 години...tsvet40, сподели моля те за статистиката - защо така мрачно гледаш на 1.9? Аз с удоволствие бих ти споделил възгледите ми защо не бих взел 2.5 през точно онези 131 коня на 1.9TDI, но това едва ли те интересува Що бе? Сподели ги, ще ми бъде интересно. Защо гледам мрачно? Незнам. Не ми харесва... 6-кът в някаква степен компенсира това, че колата е дизел. Усещането е съвсем различно от това на бензинова кола. Покарах една кола като моята с 1.9 ТДИ, меко казано не ми хареса - нито като звук, нито като ускорение, нито като нищо. Ако минусът е в по-високия разход - това за мен е незначително с оглед малкото км., които въртя към момента. Ако карах както преди, определено щях да избера 1.9, но това щеше да е кола за работа. Затова написах по-горе, че всичко е въпрос на нужди и на възможности. Интересно ми е да кажеш с какво 1.9 е по-добър от 2.5 /говорим за тези, които се монтират на В6, разбира се/, като изключим разхода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
M Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Абе чува се,но много зависи как му даваш газ.Ако е много плавно и леко,шума е по-усезаем и на натрапчив.Ако я понастъпваш не дразни,но определено след 100 този дизел е по-тих и приятен от бензина защото на 6та с тая скорост си в някви никакви обороти,а бензина си е на 3000...хммм.. да ти кажа моята бензиновата също не съм забелязал да е шумна.. между другото - при 100км/h съм на около 2 000 оборота, на 3 000 обикновено си карам по магистралата, когато не бързам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Legendata Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 ОПРЕДЕЛЕНО!!!Аз бих казал, че по-скоро зависи от това с каква скорост искаш да караш извън-градско и по магистралата - колкото по-висока, толкова повече разлика ще има. Градско едва ли ще има някаква разлика. Аз съм с 5 скорости и съм доволен, но все пак ми се струва по някой път, че ми идват малко по-дълги от необходимото в градски условия ...П.С. хубава темичка стана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 хммм.. да ти кажа моята бензиновата също не съм забелязал да е шумна.. между другото - при 100км/h съм на около 2 000 оборота, на 3 000 обикновено си карам по магистралата, когато не бързам Aз правя сравнения между мойта и предишната ми-2.0 130к.с.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Ти си по-зле, отколкото предполагах.... Купил съм си това, защото това съм избрал. Ако исках да си избера /не дай си Боже/ кола на газ, това щях да избера такава. Естествено, че смятам, че изборът е добър - иначе нямаше да го направя. И не ми цитирай някакви неща от предишния век, ситуацията се променя драстично. 2006 година не съм си и мечтаел, че ще карам скоро Ауди на 5 години...Е де ти пак сега, само се подкачах. Сега ясно е, че всеки си променя мнението и 5 годишните дизели не са като 10 годишните И защо веднага намесваш газта, ГИ-тата не са онези газови които бяха масови преди 5 и повече години.Що бе? Сподели ги, ще ми бъде интересно. Защо гледам мрачно? Незнам. Не ми харесва... 6-кът в някаква степен компенсира това, че колата е дизел. Усещането е съвсем различно от това на бензинова кола. Покарах една кола като моята с 1.9 ТДИ, меко казано не ми хареса - нито като звук, нито като ускорение, нито като нищо. Ако минусът е в по-високия разход - това за мен е незначително с оглед малкото км., които въртя към момента. Ако карах както преди, определено щях да избера 1.9, но това щеше да е кола за работа. Затова написах по-горе, че всичко е въпрос на нужди и на възможности. Интересно ми е да кажеш с какво 1.9 е по-добър от 2.5 /говорим за тези, които се монтират на В6, разбира се/, като изключим разхода?Ясно е, че 4 цилиндъра няма да имат звука на 6 и "шестака" винаги ще има предимство. Но не е само по високия разход но и по скъпата поддръжка. Въпреки, че по големия разход ще бъде повече в града, извънградско при по динамично шофиране (>140) "шестака" ще даде по нисък разход. Сега приемаме, че е поддържана колата и са махнати хроничните проблеми на 2.5тди защото ако не е така се отива в един филм който на никой не пожелавам.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Колега,какво разбираш под оригинални - може ли да дадеш модел на филтъра и името на фирмата производител, а също какво масълце й сипа. Инфото ми трябва само за сравнение - аз моята я обслужих в сервиза на VW - В. Търново "Авточойс". Искам да видя дали и те слагат оригинални. Колите ни са идентични - А4 - 1,9 TDI - 131 к.с. - 6 скоростиМога да ти кажа, че преди Daks-a да я вземе ходих и аз да я гледам - ама за онова време ми беше малко скъпа, после се минаха 4 месеца и пак дадох почти същите пари за моята, ама нейсе.Инфото може и на ЛС.ПоздравиПод оригинални разбитам такива,които са купени от представителството и на тях има щампи на Ауди.Кутиите са бели и на тях има нарисувани разни части и на няколко места на тях пише Vw,Seat,Skoda,Audi.Въздушния филтър е с номер : 06С 133 843Масления : 074 115 562Горивен : 1J0 127 401 AMaсло 5 л. туба: G 052 167 M4 5W40 Special plus VW 502 00,505 00 505 01(наща спецификация)И накладки сменях ама не мога да ти кажа номера защото изхвърлих кутийката.Аз съм на мнение,че за подобен автомобил не може да се правят компромиси и тънки сметки,недопостимо е да се купуват части и особено конскумативи от Ауто+ и подобни.Цените на частити в представителството не са чак толкова високи,а са доста по-качествени.Ако имаш още въпроси,ще се радвам да обменим информация.п.п незна дали знаеш ама бившата колата на Дакс е моя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
supervlao Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Аз пък съм с 2.0 130 к.с. ALT и освен доливането на масло от време навреме други грижи по двигателя си нямам. Знаех си за този проблем като я купувах и вече така си привикнах, че не ми прави впечатление. А в дизел няма да се кача пари да ми дават - имаме една чисто нова Мазда 3, 1.6 дизел, и така бръмчи двигателят (особено при повече от 2000 оборота), че не се чува радиото Сега в 1.9 ТДИ 130 к.с. не съм се возил, но от колеги знам, че си се чува двигателят ....Не знам, аз от колицата си съм доволен, Райно - Колега, Б3-ката ми 1.6 ТД е по-тиха от тия Мазди Какво говорим за А4 2000+ година Не че те убеждавам да си купуваш дизел - всеки си знае какво го кефи. Мен примерно си ме кефи как тракат дизелите(особено новите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Що бе? Сподели ги, ще ми бъде интересно. Защо гледам мрачно? Незнам. Не ми харесва... 6-кът в някаква степен компенсира това, че колата е дизел. Усещането е съвсем различно от това на бензинова кола. Покарах една кола като моята с 1.9 ТДИ, меко казано не ми хареса - нито като звук, нито като ускорение, нито като нищо. Ако минусът е в по-високия разход - това за мен е незначително с оглед малкото км., които въртя към момента. Ако карах както преди, определено щях да избера 1.9, но това щеше да е кола за работа. Затова написах по-горе, че всичко е въпрос на нужди и на възможности. Интересно ми е да кажеш с какво 1.9 е по-добър от 2.5 /говорим за тези, които се монтират на В6, разбира се/, като изключим разхода?Разхода няма да е толкова голям, че да е от значение. Мисля си аз поне. Други, които карат без включен климатик заради +1л/100км разход, са друга бира.Ами говоря конкретно за твоят двигател vs. 131 коня 1.9 TDI пумпе-дюзе. При положение, че и двете имат еднакъв въртящ момент и вървят мисля почти еднакво... не виждам смисъл от поддържката на 2.5TDI пред 1.9TDI. Допълнително в моята глава биха се зародили мисли за здравината на 163 коня версията покрай предната модификация, докато 1.9 PD е доказано страшно корав и вероятно ще си остане такъв и напред във времето.А4 е доста комфортен автомобил и не създава особено усещане за ускорение. Ела в моята Бора да видиш, че и тези 115 коня доставят удоволствие, а да не говорим ако бяха 131.След 80 хиляди километра с моята кола съм на мнение, че дизел с по-малко от 6 предавки просто не е разумно.Та такива неща.btw сега виждам, че има 1.9 131 коня и с 5 скорости. Ташак ти казвам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 След 80 хиляди километра с моята кола съм на мнение, че дизел с по-малко от 6 предавки просто не е разумно.Та такива неща.btw сега виждам, че има 1.9 131 коня и с 5 скорости. Ташак ти казвам!Е ти да не мислиш, че моя душегуб е с 5 скорости? Иначе за здравината... Незнам, ако е въпрос на догатки и сравнения с "предишни модели", може... Ако се базира на конкретни бройки родили автомобили, съм склонен да се съглася с теб. Доколкото аз съм запознат, при 163 коня няма никой от проблемите на предшествениците. Да, факт е, че поддръжката е малко по-дебела. Но ако ще те оплашат 1 000 лв. веднъж на 120 000 км. и 1-2 литра повече масло на всяка смяна, то значи определено 1.9 е твоят избор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 А.... аз плащам към 400-500 на 70'000км, което реално се надявам един път да го направя (предполагам и ти по също), а литър или два отгоре няма кой да го брои като разход.Както и двамата мисля вече отбелязахме: остава човек да прецени кое повече му приляга като стил на динамика и каране Стани също си спомням, че беше категоричен за 2.5 и нищо друго. Та такива ми ти работи ;) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Васко Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Оооо, да, и аз не смятам да я карам още 110 000 км., да не дава Господ За другото се разбрахме идеално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MrD Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 (Редактирано) Аз съм на мнение,че за подобен автомобил не може да се правят компромиси и тънки сметки,недопостимо е да се купуват части и особено конскумативи от Ауто+ и подобни.Цените на частити в представителството не са чак толкова високи,а са доста по-качествени.Ако имаш още въпроси,ще се радвам да обменим информация.п.п незна дали знаеш ама бившата колата на Дакс е моя.Raino,категорично съм на твоето мнение. За тази кола /имам впредвид моите лични досега/ никога не съм пестил средства за обслужване, защото мисля, че това се отплаща с времето. Както ти казах, аз моята я обслужвах в сервиза на VW и се пооръсих яки кинти. Като си представиш, че след маслото и филтрите дойде ред и на онези там - ремъци, ролки, обтегачи + водна помпа + тези на климатроника. Стана едно мазило отвсякъде - имай впредвид ФИНАНСОВО.А иначе за колата съм запознат изцяло и следя нейното развитие - все пак можеше да бъде моя. Спомням си на времето я гледах, обаждах се дори на DeliveryMan, за да й проверя историята в Аутотехника, но предишният собственик не искаше да преговаря за цена надолу. След това я видях във Форума и снимките от Daks, все пак не се продаваха много такива коли по онова време /мисля беше март - април 2008/. След това се ориентирах съм А6 - 2,5, но реших на ЛС да се посъветвам с Daks как са нещата при него и след многобройните положителни отговори, а също така и на други колеги от форума пак започнах да търся А4 - 1,9 TDI. А при мен също накладките са сменени - така, че комай вървим успоредно.Наистина ако имам въпроси може да те потърся. Поздрави Редактирано 11 Юни 2009 от MrD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване