Jump to content

Присвирване на ремък при AEL


kinjal

Recommended Posts

При палене и гасене на мотора ремъкът присвирва,някой има ли идея какво може да е причината.Ремъците са сменяни преди 13000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имаш някоя възел който е леко позатегнал и след като премине определени критични обороти се развърта лесно,но дотогава независимо дали спира или ускорява,ремъка приплъзва и свири докато увлече ролката/шайбата.

Възможно е и обтегача да е отслабнал или трудноподвижен и ремъка да не е натегнат достатъчно и пак се появява свирене в някоя от по-трудно развъртащите се ролки/шайби.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами тогава се завираш под капака и някой отвътре почва да пали и гаси,ти слухтиш и преценяваш от къде идва шума.Имало е случаи,когато водната помпа просвирва по подобен начин,ако се кара на чиста вода например,пък и не само.Слухтене му е майката.

Ей ме мен от три-четири месеца не мога да разбера откъде ми вие нещо по двигателя....,кво ли не пробвах..... :respekt:

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че е от ремъка на алтернатора - или е хлабав или се е износил и приплъзва веднага след паленето. Причината е, че след запалване акумулатора е по-разреден и съответно алтернатора зарежда с по-голям ток, товари се повече и ако има някакъв проблем с ремъка - присвирва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам но това би означавало при топъл мотор да не го прави....

Мойта си свиреше и на топъл и на студен мотор. Само при палене и то всеки път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем го чух на чисто ново Q7 и имаше около 5 експерта завряни вътре при мотора а един друг палеше и гасеше в захлас. При мен имаше такова свирене точно когато акумулатора ми беше изтощен след смяната нямам такъв проблем. А дали не е от ролка (лагер на ролка)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си все пак обтягащия механизъм на ремъка той е с ролка и амортесьор възможно е амортесьора да е заминал продава се отделно от целия механизъм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напръскай шайбите една по една с малко вода и виж дали ще изчезне.Може някоя шайба да е започнала да се износва или да е монтирана леко на криво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти сигурно бъркаш с бендикс на стартера, но тогава би го правело само при палене. Иначе и на мен ми е виело от бендикс, ама карах така 3-4 години и така го продадох.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се че става дума за бендикс на стартера, моя грешка. При мен го правеше и при палене и гасене, и се оправи след ремонта му. Иначе и аз карах доста време така, но започна да "забива" при палене от време на време и го ремонтирах. Ремонтът беше нещо от порядъка на стотина лева, всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...