kinjal Публикувано 6 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 При палене и гасене на мотора ремъкът присвирва,някой има ли идея какво може да е причината.Ремъците са сменяни преди 13000км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 (Редактирано) имаш някоя възел който е леко позатегнал и след като премине определени критични обороти се развърта лесно,но дотогава независимо дали спира или ускорява,ремъка приплъзва и свири докато увлече ролката/шайбата.Възможно е и обтегача да е отслабнал или трудноподвижен и ремъка да не е натегнат достатъчно и пак се появява свирене в някоя от по-трудно развъртащите се ролки/шайби. Редактирано 6 Юни 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 6 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 Смених амортисьора(стария видимо си беше отишъл) но това досадно присвирване продължава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 6 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 (Редактирано) ами тогава се завираш под капака и някой отвътре почва да пали и гаси,ти слухтиш и преценяваш от къде идва шума.Имало е случаи,когато водната помпа просвирва по подобен начин,ако се кара на чиста вода например,пък и не само.Слухтене му е майката.Ей ме мен от три-четири месеца не мога да разбера откъде ми вие нещо по двигателя....,кво ли не пробвах..... Редактирано 6 Юни 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 6 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 На Б4-ката ми така присвирваше при палене ремъка, оказа се че ремъка на алтернатора не беше добре натегнат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 6 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 И аз мисля, че е от ремъка на алтернатора - или е хлабав или се е износил и приплъзва веднага след паленето. Причината е, че след запалване акумулатора е по-разреден и съответно алтернатора зарежда с по-голям ток, товари се повече и ако има някакъв проблем с ремъка - присвирва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 6 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2009 Разбирам но това би означавало при топъл мотор да не го прави.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
evildevil Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 Разбирам но това би означавало при топъл мотор да не го прави....Мойта си свиреше и на топъл и на студен мотор. Само при палене и то всеки път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GogiCh Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Този проблем го чух на чисто ново Q7 и имаше около 5 експерта завряни вътре при мотора а един друг палеше и гасеше в захлас. При мен имаше такова свирене точно когато акумулатора ми беше изтощен след смяната нямам такъв проблем. А дали не е от ролка (лагер на ролка)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladim Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Провери си все пак обтягащия механизъм на ремъка той е с ролка и амортесьор възможно е амортесьора да е заминал продава се отделно от целия механизъм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 10 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Смених амортисьора но присвирването остана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JOS Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Напръскай шайбите една по една с малко вода и виж дали ще изчезне.Може някоя шайба да е започнала да се износва или да е монтирана леко на криво. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 10 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Ще го направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonny Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 При мен го правеше същото - оказа се бендикс на алтернатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Ти сигурно бъркаш с бендикс на стартера, но тогава би го правело само при палене. Иначе и на мен ми е виело от бендикс, ама карах така 3-4 години и така го продадох. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tonny Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Разбира се че става дума за бендикс на стартера, моя грешка. При мен го правеше и при палене и гасене, и се оправи след ремонта му. Иначе и аз карах доста време така, но започна да "забива" при палене от време на време и го ремонтирах. Ремонтът беше нещо от порядъка на стотина лева, всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi 80 avant Публикувано 11 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юни 2009 Валка не вода ,а талк............ или бебешка пудра му ръсни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване