Just a Freak Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 днес държах около час колата -А6 2.6 1995 на контакт,опитах да запаля и не ще.върти си нормално,но даже не припалва.моля ви дайте някаква идея какво може да е станало.благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 Припаднал ти е акумулатора...няма как да запали след 1 час,ако е работила и музиката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Just a Freak Публикувано 7 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 Припаднал ти е акумулатора...няма как да запали след 1 час,ако е работила и музиката...колега,благодаря за отговора,но ако не си разбрал колата върти,но не пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 То това не пречи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 Много често при дълго стоене на контакт горят бобините .Провери си дали хвърля искра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 Много често при дълго стоене на контакт горят бобините .Провери си дали хвърля искра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The_Machine Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 И аз залагам на бобини - прегрява им първичната намотка... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 Абе, тоя проблем не го ли решиха след ЛАДИТЕ?Така че ЕКУто да не пуска ток към комутатора докато няма импулси от датчика?Ако верно го има при АУДИ що ги карате тия съборетини? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 (Редактирано) Има го в целия ВАГ сегмент , до тук сме купили нови бобини и на двата Сеата- горят като 100 октанов бензин във Ве осмак Редактирано 7 Юни 2009 от Ivo_Dinkov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 (Редактирано) ДА ИМ ИБЪ У ПРОГРАМИСТИТЕ.Светът се скапа. Фък дъ пазарише еконоМИКС!Ех ако аз им пишех програмите.... Щеше да има нова версия веднъж на 7 години. И вече щяхме да сме фалирали. ----------ЕДИТ.Тия ШИБАНЯЦИ се хранят от трупове. Бензинови помпи и запалване.ХИЕНИ. Редактирано 7 Юни 2009 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bavarishe Публикувано 7 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2009 Има го в целия ВАГ сегмент , до тук сме купили нови бобини и на двата Сеата- горят като 100 октанов бензин във Ве осмак той В8-ка и газ гори добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 8 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2009 Комутатора е заминал най-вероятно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Just a Freak Публикувано 10 Юни 2009 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Такааа...Реших проблема колеги,но с доста мъки.Свалям аз целия бобинен блок и на сутринта го нося на ЕЛКОН.Човека ми вика,че тия бобини били почти вечни и пълен абсурд да изгори от продължително седене на контакт.Монтирах бобината и на другия ден дойде едно момче.Закачихме се с комп-а за колата-оказа се Hall-Преобразувател.Претърсих всички морги и с 300 мъки се снабдих с въпросния датчик срещу скромната сума от 70 лв.Сменихме го,изчистихме грешките и сега колата работи перфектно.Обаче ми дава че на ABS-a му е изгорял магнитен клапан и сега не функионира.Дали се продава по отделно този клапан-незнам-предстои да разбера Благодаря за отговорите на всички Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamendev Публикувано 10 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2009 Такааа...Реших проблема колеги,но с доста мъки.Свалям аз целия бобинен блок и на сутринта го нося на ЕЛКОН.Човека ми вика,че тия бобини били почти вечни и пълен абсурд да изгори от продължително седене на контакт.Монтирах бобината и на другия ден дойде едно момче.Закачихме се с комп-а за колата-оказа се Hall-Преобразувател.Претърсих всички морги и с 300 мъки се снабдих с въпросния датчик срещу скромната сума от 70 лв.Сменихме го,изчистихме грешките и сега колата работи перфектно.Обаче ми дава че на ABS-a му е изгорял магнитен клапан и сега не функионира.Дали се продава по отделно този клапан-незнам-предстои да разбера Благодаря за отговорите на всички Точно за тов си мислих. Скапания датчик на Хол. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts