Jump to content

1 час на контакт и не ще да запали... ПОМОЩ !!!


Recommended Posts

днес държах около час колата -А6 2.6 1995 на контакт,опитах да запаля и не ще.върти си нормално,но даже не припалва.моля ви дайте някаква идея какво може да е станало.благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Припаднал ти е акумулатора...няма как да запали след 1 час,ако е работила и музиката...

колега,благодаря за отговора,но ако не си разбрал колата върти,но не пали :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, тоя проблем не го ли решиха след ЛАДИТЕ?

Така че ЕКУто да не пуска ток към комутатора докато няма импулси от датчика?

Ако верно го има при АУДИ що ги карате тия съборетини? :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го в целия ВАГ сегмент :stupid: , до тук сме купили нови бобини и на двата Сеата- горят като 100 октанов бензин във Ве осмак :steinigung:

Редактирано от Ivo_Dinkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДА ИМ ИБЪ У ПРОГРАМИСТИТЕ.

Светът се скапа. Фък дъ пазарише еконоМИКС!

Ех ако аз им пишех програмите.... Щеше да има нова версия веднъж на 7 години. И вече щяхме да сме фалирали. :steinigung:

----------

ЕДИТ.

Тия ШИБАНЯЦИ се хранят от трупове. Бензинови помпи и запалване.

ХИЕНИ.

Редактирано от grizzly
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го в целия ВАГ сегмент :steinigung: , до тук сме купили нови бобини и на двата Сеата- горят като 100 октанов бензин във Ве осмак :rolleyes:

той В8-ка и газ гори добре :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа...Реших проблема колеги,но с доста мъки.Свалям аз целия бобинен блок и на сутринта го нося на ЕЛКОН.Човека ми вика,че тия бобини били почти вечни и пълен абсурд да изгори от продължително седене на контакт.Монтирах бобината и на другия ден дойде едно момче.Закачихме се с комп-а за колата-оказа се Hall-Преобразувател.Претърсих всички морги и с 300 мъки се снабдих с въпросния датчик срещу скромната сума от 70 лв.Сменихме го,изчистихме грешките и сега колата работи перфектно.Обаче ми дава че на ABS-a му е изгорял магнитен клапан и сега не функионира.Дали се продава по отделно този клапан-незнам-предстои да разбера :bia: Благодаря за отговорите на всички :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа...Реших проблема колеги,но с доста мъки.Свалям аз целия бобинен блок и на сутринта го нося на ЕЛКОН.Човека ми вика,че тия бобини били почти вечни и пълен абсурд да изгори от продължително седене на контакт.Монтирах бобината и на другия ден дойде едно момче.Закачихме се с комп-а за колата-оказа се Hall-Преобразувател.Претърсих всички морги и с 300 мъки се снабдих с въпросния датчик срещу скромната сума от 70 лв.Сменихме го,изчистихме грешките и сега колата работи перфектно.Обаче ми дава че на ABS-a му е изгорял магнитен клапан и сега не функионира.Дали се продава по отделно този клапан-незнам-предстои да разбера :bia: Благодаря за отговорите на всички :bia:

Точно за тов си мислих. Скапания датчик на Хол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...