Jesus Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 браво бате!! купето изглежда добре обаче нищо не се разбира от тия клипчета - снимай примерно на скоростомера от 0-100 или нещо таковатрябва да се пуснеш с някой - щом е толкова лека сигурно понавървява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 6 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 Направи я, покарай я, като ти писне и сложи един чарджър и ще имаш още доста време кеффффф Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 6 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2009 браво бате!! купето изглежда добре обаче нищо не се разбира от тия клипчета - снимай примерно на скоростомера от 0-100 или нещо таковатрябва да се пуснеш с някой - щом е толкова лека сигурно понавървяваТия дни ще сверя часовника ...Направи я, покарай я, като ти писне и сложи един чарджър и ще имаш още доста време кеффффф То и без това чарджъра и да искам няма да мога да го сложа до края на другото лято Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pa4anga Публикувано 7 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2009 Колата е лудница днес я видях Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Abf_ Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) Хубав проект ..иначе аз съм готов веднага за старт тамън и мойта е 2.8 Редактирано 8 Ноември 2009 от Abf_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) Само където имаш 3 пъти по-малко клапани . Иначе за каква вр6-ца става въпрос??? Редактирано 8 Ноември 2009 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2009 Малко занимавка за зимата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2009 (Редактирано) Кой Итън е това Спасе 90-ка ли? И вобще Итън ли е или се бъркам. Редактирано 23 Ноември 2009 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2009 (Редактирано) Кой Итън е това Спасе 90-ка ли? И вобще Итън ли е или се бъркам.М62 е Итъна, сега се чудя кой вариант за монтаж ще е най-удачен. Редактирано 23 Ноември 2009 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 23 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2009 Малка сверка след това??? Би трябвало да си по-бърз ма просто искам да видя.Няма проблем, може и преди това, само да подменя тампоните с полиуретанови тампони че предницата се разби за има няма 100 км ръчки, и не може да се кара... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dominator Публикувано 23 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2009 Няма проблем, може и преди това, само да подменя тампоните с полиуретанови тампони че предницата се разби за има няма 100 км ръчки, и не може да се кара...разкажи за тез тампони...и честито за придобивката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 разкажи за тез тампони...и честито за придобивката! Мерси , един стругар ги бил правел, още не съм видял точно за какво става въпрос.Честито за компресорчето. Ако колекторите ти държат на налягане, въобще не се занимавай с болт он.Би трябвало да държат, аз няма да го надувам повече от 0.7 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Са видях, че са метални и едва ли ще имаш проблем.Не са метални на 2.8 30клапана, бъркаш се с 12 клапановия Ще гледам да стане по този начин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 24 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 24 Ноември 2009 Е това бялото, пластмаса ли е ? Мен на алуминий ми изглежда.Управлението на горивото как го мислиш?Пластмаса е,по-големи дюзи и преработка на екуто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 В тоя препълнен кош наистина си е проблем. Бобините ли ще ти пречат ако решиш все пак да го забиеш между главите на мотора. Там му е мястото но може и да коства много разправия с custom колектори и т.н. не съм сигурен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 25 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 (Редактирано) В тоя препълнен кош наистина си е проблем. Бобините ли ще ти пречат ако решиш все пак да го забиеш между главите на мотора. Там му е мястото но може и да коства много разправия с custom колектори и т.н. не съм сигурен.Бобини, горивна рейка, дросел и други неща които ще изникнат, коша на Б4-ката не е толкова препълнен като при A4-ката в интерес на истината,отпред си има доволно място спокойно си вадя ремъците около педя до радиатора. Редактирано 25 Ноември 2009 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 А всъшност от отливка ли се прави дъното на Итъна, за да можеш да го монтираш и подведеш към дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 25 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 А всъшност от отливка ли се прави дъното на Итъна, за да можеш да го монтираш и подведеш към дросела.Да отливка се прави, варианта отстрани е доста по-масов сигурно има защо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oldtimer Публикувано 25 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 25 Ноември 2009 (Редактирано) Честито и от мен за компресора....А бре да питам механичните компресори не правеха ли загуби...? демек като го монтираш да тормози двигателя... (примерно ако мотора е 193к.с. - 30к.с. тормоз + 80к.с. ефект = 243) не знам светнете ме... Редактирано 25 Ноември 2009 от oldtimer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 26 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2009 Голям кеф ще падне само да метнеш компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 29 Ноември 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Честито и от мен за компресора....А бре да питам механичните компресори не правеха ли загуби...? демек като го монтираш да тормози двигателя... (примерно ако мотора е 193к.с. - 30к.с. тормоз + 80к.с. ефект = 243) не знам светнете ме... Мерси колега, незнам колко загуби ще има конкретно.Голям кеф ще падне само да метнеш компресора. Да ще падне http://www.youtube.com/watch?v=ZLuBVGAvl4U...feature=related Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmm Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Аз понеже съм се интересувал за моята, звука който го чувам от клипчетата на чарджнатите е много... как да ти кажа....се едно караш прахосмукачка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ACE Публикувано 29 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2009 Купето е страшно, има много агресивен вид и вероятно понавървява с този мотор....Желая ти много радост и безпроблемно слагане на компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 30 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2009 Снощи гледах Италянска афера, и ми направи страшно силно впечатление че на само на блондинката минито беше с компресор и звука адски ми хареса. Малко е писклив но пък го има на всички обороти и така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MilenVD Публикувано 3 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2009 Колега имай едно на Ум В завойте, защото в момента колата ти е Много тежка отпред и дупето много ше ти играе ако ще го оставиш със предно!!Аз съм обмислял да слагам 2.5 тди В6 в купе, но се страхувам именно от това тегло което ще натисне отпред. Но ве4е така или ина4е катастрофирах с моето купе.... така 4е няма проекти.. и то4но при4ината да катастрофирам беше такова хвърляне на задницата в един завой и се нацелих в един стълб и по4ти разделих коша от купето... Мойто беше АБЦ 2.6 1996. Поздрави ина4е колата е просто една ме4та :rolleyes: една хубава боя и джанти и край .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване