Jump to content

Проект AUDI COUPE 2.0 16V->2.8 30V ACK


Recommended Posts

браво бате!! купето изглежда добре :bia:

обаче нищо не се разбира от тия клипчета - снимай примерно на скоростомера от 0-100 или нещо такова

трябва да се пуснеш с някой - щом е толкова лека сигурно понавървява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 280
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Направи я, покарай я, като ти писне и сложи един чарджър и ще имаш още доста време кеффффф :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво бате!! купето изглежда добре :bia:

обаче нищо не се разбира от тия клипчета - снимай примерно на скоростомера от 0-100 или нещо такова

трябва да се пуснеш с някой - щом е толкова лека сигурно понавървява

Тия дни ще сверя часовника ...

Направи я, покарай я, като ти писне и сложи един чарджър и ще имаш още доста време кеффффф :lol:

То и без това чарджъра и да искам няма да мога да го сложа до края на другото лято :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само където имаш 3 пъти по-малко клапани :icon_arrow::respekt: . Иначе за каква вр6-ца става въпрос???

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Кой Итън е това Спасе 90-ка ли? И вобще Итън ли е или се бъркам.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой Итън е това Спасе 90-ка ли? И вобще Итън ли е или се бъркам.

М62 е Итъна, сега се чудя кой вариант за монтаж ще е най-удачен.

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малка сверка след това??? Би трябвало да си по-бърз ма просто искам да видя.

Няма проблем, може и преди това, само да подменя тампоните с полиуретанови тампони че предницата се разби за има няма 100 км ръчки, и не може да се кара...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем, може и преди това, само да подменя тампоните с полиуретанови тампони че предницата се разби за има няма 100 км ръчки, и не може да се кара...

разкажи за тез тампони...

и честито за придобивката! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разкажи за тез тампони...

и честито за придобивката! :hilezh:

Мерси :respekt:, един стругар ги бил правел, още не съм видял точно за какво става въпрос.

Честито за компресорчето. Ако колекторите ти държат на налягане, въобще не се занимавай с болт он.

Би трябвало да държат, аз няма да го надувам повече от 0.7 :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Са видях, че са метални и едва ли ще имаш проблем.

Не са метални на 2.8 30клапана, бъркаш се с 12 клапановия

Ще гледам да стане по този начин

dec10_010.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това бялото, пластмаса ли е ? Мен на алуминий ми изглежда.

Управлението на горивото как го мислиш?

Пластмаса е,

по-големи дюзи и преработка на екуто.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя препълнен кош наистина си е проблем. Бобините ли ще ти пречат ако решиш все пак да го забиеш между главите на мотора. Там му е мястото но може и да коства много разправия с custom колектори и т.н. не съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В тоя препълнен кош наистина си е проблем. Бобините ли ще ти пречат ако решиш все пак да го забиеш между главите на мотора. Там му е мястото но може и да коства много разправия с custom колектори и т.н. не съм сигурен.

Бобини, горивна рейка, дросел и други неща които ще изникнат, коша на Б4-ката не е толкова препълнен като при A4-ката в интерес на истината,

отпред си има доволно място спокойно си вадя ремъците около педя до радиатора.

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всъшност от отливка ли се прави дъното на Итъна, за да можеш да го монтираш и подведеш към дросела.

Да отливка се прави, варианта отстрани е доста по-масов сигурно има защо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен :lol: за компресора....

А бре да питам механичните компресори не правеха ли загуби...? демек като го монтираш да тормози двигателя... (примерно ако мотора е 193к.с. - 30к.с. тормоз + 80к.с. ефект = 243) :lol: не знам светнете ме... :hilezh:

Редактирано от oldtimer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен :lol: за компресора....

А бре да питам механичните компресори не правеха ли загуби...? демек като го монтираш да тормози двигателя... (примерно ако мотора е 193к.с. - 30к.с. тормоз + 80к.с. ефект = 243) :lol: не знам светнете ме... :lol:

Мерси колега, незнам колко загуби ще има конкретно.

Голям кеф ще падне само да метнеш компресора. :lol:

Да ще падне :lol:http://www.youtube.com/watch?v=ZLuBVGAvl4U...feature=related

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз понеже съм се интересувал за моята, звука който го чувам от клипчетата на чарджнатите е много... как да ти кажа....

се едно караш прахосмукачка :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купето е страшно, има много агресивен вид и вероятно понавървява с този мотор....

Желая ти много радост и безпроблемно слагане на компресора :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи гледах Италянска афера, и ми направи страшно силно впечатление че на само на блондинката минито беше с компресор и звука адски ми хареса. Малко е писклив но пък го има на всички обороти и така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега имай едно на Ум В завойте, защото в момента колата ти е Много тежка отпред и дупето много ше ти играе ако ще го оставиш със предно!!

Аз съм обмислял да слагам 2.5 тди В6 в купе, но се страхувам именно от това тегло което ще натисне отпред. Но ве4е така или ина4е катастрофирах с моето купе.... така 4е няма проекти.. и то4но при4ината да катастрофирам беше такова хвърляне на задницата в един завой и се нацелих в един стълб и по4ти разделих коша от купето... Мойто беше АБЦ 2.6 1996.

Поздрави ина4е колата е просто една ме4та :rolleyes::rolleyes: една хубава боя и джанти и край ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...