Jump to content

фреон Ауди А4


KPACEH

Recommended Posts

Темата е тъпа, съгласен съм.

Трябва да заредя фреон обаче виждам че има много видове. Например фреон R134a, R12 и т.н. и виждам че цената на единия е 8 лв на 100мл а на другия 10 лева. Има и още видове , кажете какъв фреон да заредя и ако знаете каква е разликата в крайна сметка.

Много ви благодаря предварително И моля ви кажете че трябва да заредя до края на седмицата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е тъпа, съгласен съм.

Трябва да заредя фреон обаче виждам че има много видове. Например фреон R134a, R12 и т.н. и виждам че цената на единия е 8 лв на 100мл а на другия 10 лева. Има и още видове , кажете какъв фреон да заредя и ако знаете каква е разликата в крайна сметка.

Много ви благодаря предварително И моля ви кажете че трябва да заредя до края на седмицата.

R134A е за А4 фреона и е около 550гр. 8-10 лв/100гр. е много според мен.

Редактирано от drob4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде да ги направим 700+- 50 и се съгласявам веднага

Да се спрем на 650г +-50г. Поне толкова пише на оригиналната табелка на предният капак за А4 Аvant '97.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си 1,8 или 1,8Т слагай колкото са ти писали колегите 700+-50г, за 1,9ТДИ 650+-50г. :f_ck_you:

Между другото имаш ли табелка на предният капак от вътре в ляво над поленовият филтър? Провери и каквото пише там толкова зареждай! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А4, 1.9 ТДИ, 730 гр.

Зареждах си климатроника при мой приятел преди два дни, незнам къде направи справка и ми каза че трябва да е 738гр. :bia: А4 AFN

Редактирано от dido uzunov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зареди още преди седмица и малко излезе около 740 грама R134. Взеха ми 90 лева- много ли са , малко ли са, не знам, обаче се родих . Духа , духа , все едно си във фризер, явно едно време преи удара не е бил пълен до горе , което е нормално малко ли много нивото да падне за толкова много години, но разликата сега е уникална.

Много съм доволен.

P.S. сега остана само да я храня с нефт щото клима и задръстване не е добра кобминация. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе така и така тука говорите за клима

та да питам

забелязъл съм , че при мен 2те странични духалки изстудяват по-бавно от тройната централна

това така ли трябва да е, или пак нещо за смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си 1,8 или 1,8Т слагай колкото са ти писали колегите 700+-50г, за 1,9ТДИ 650+-50г. :2gunsfiring_v1:

Между другото имаш ли табелка на предният капак от вътре в ляво над поленовият филтър? Провери и каквото пише там толкова зареждай! :lol:

Autodata казва:

R134a

1994-11.97 - 650-700 grams

11.97-01 Showa - 700-750 grams

11.98-12.98 - AWG - 550-600 grams

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе така и така тука говорите за клима

та да питам

забелязъл съм , че при мен 2те странични духалки изстудяват по-бавно от тройната централна

това така ли трябва да е, или пак нещо за смяна?

И при мен беше така. След проверка в сервиза се оказа, че фреона в системата беше малко и след пълнене догоре се оправиха нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги оптималното напънен климатик е когато се препълни той вдига налягането

и пресустатния клапан го изкл. след това изпускате докато тръгне компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги оптималното напънен климатик е когато се препълни той вдига налягането

и пресустатния клапан го изкл. след това изпускате докато тръгне компресора.

Защо ли в такъв случай производителите се хабят да слагат стикери с количеството фреон в грамове като било толкова лесно зареждането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли в такъв случай производителите се хабят да слагат стикери с количеството фреон в грамове като било толкова лесно зареждането?

:respekt::bia::les:

А де де прахосници недни

аз да попитам ами ако пресостата не изключи тогава кво праим тръби маркучи или компресор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...