KPACEH Публикувано 29 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2009 Темата е тъпа, съгласен съм.Трябва да заредя фреон обаче виждам че има много видове. Например фреон R134a, R12 и т.н. и виждам че цената на единия е 8 лв на 100мл а на другия 10 лева. Има и още видове , кажете какъв фреон да заредя и ако знаете каква е разликата в крайна сметка.Много ви благодаря предварително И моля ви кажете че трябва да заредя до края на седмицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 29 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2009 (Редактирано) Темата е тъпа, съгласен съм.Трябва да заредя фреон обаче виждам че има много видове. Например фреон R134a, R12 и т.н. и виждам че цената на единия е 8 лв на 100мл а на другия 10 лева. Има и още видове , кажете какъв фреон да заредя и ако знаете каква е разликата в крайна сметка.Много ви благодаря предварително И моля ви кажете че трябва да заредя до края на седмицата.R134A е за А4 фреона и е около 550гр. 8-10 лв/100гр. е много според мен. Редактирано 29 Юни 2009 от drob4o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 R134A е за А4 фреона и е около 550гр. 8-10 лв/100гр. е много според мен.Айде да ги направим 700+- 50 и се съгласявам веднага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 Айде да ги направим 700+- 50 и се съгласявам веднагаДа се спрем на 650г +-50г. Поне толкова пише на оригиналната табелка на предният капак за А4 Аvant '97. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 Е на мойта пише 700 +- 50 А41.8Т 96г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
d`a`n`n`y Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 Е на мойта пише 700 +- 50 А41.8Т 96г.При мен пише същото А4 1.8 95г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drob4o Публикувано 30 Юни 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2009 Ако си 1,8 или 1,8Т слагай колкото са ти писали колегите 700+-50г, за 1,9ТДИ 650+-50г. Между другото имаш ли табелка на предният капак от вътре в ляво над поленовият филтър? Провери и каквото пише там толкова зареждай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUTOHOLIC Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 А4, 1.9 ТДИ, 730 гр. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido uzunov Публикувано 7 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2009 (Редактирано) А4, 1.9 ТДИ, 730 гр.Зареждах си климатроника при мой приятел преди два дни, незнам къде направи справка и ми каза че трябва да е 738гр. А4 AFN Редактирано 7 Юли 2009 от dido uzunov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gambini Публикувано 10 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2009 колеги намира ли се все още някъде от стария фреон R12? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 11 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2009 Да, но за София не знам, в Блг пълнене със стария фреон 100лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KPACEH Публикувано 11 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2009 Зареди още преди седмица и малко излезе около 740 грама R134. Взеха ми 90 лева- много ли са , малко ли са, не знам, обаче се родих . Духа , духа , все едно си във фризер, явно едно време преи удара не е бил пълен до горе , което е нормално малко ли много нивото да падне за толкова много години, но разликата сега е уникална.Много съм доволен.P.S. сега остана само да я храня с нефт щото клима и задръстване не е добра кобминация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
limper Публикувано 11 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2009 абе така и така тука говорите за климата да питамзабелязъл съм , че при мен 2те странични духалки изстудяват по-бавно от тройната централна това така ли трябва да е, или пак нещо за смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borj Публикувано 13 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 13 Юли 2009 Ако си 1,8 или 1,8Т слагай колкото са ти писали колегите 700+-50г, за 1,9ТДИ 650+-50г. Между другото имаш ли табелка на предният капак от вътре в ляво над поленовият филтър? Провери и каквото пише там толкова зареждай! Autodata казва:R134a1994-11.97 - 650-700 grams11.97-01 Showa - 700-750 grams11.98-12.98 - AWG - 550-600 grams Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joretovv Публикувано 20 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 20 Юли 2009 при мен на а4 б6 2.5 тди аум мотор събира 500грама Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milcho_I Публикувано 21 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2009 абе така и така тука говорите за климата да питамзабелязъл съм , че при мен 2те странични духалки изстудяват по-бавно от тройната централна това така ли трябва да е, или пак нещо за смяна?И при мен беше така. След проверка в сервиза се оказа, че фреона в системата беше малко и след пълнене догоре се оправиха нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kukov_83 Публикувано 21 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2009 колеги оптималното напънен климатик е когато се препълни той вдига наляганетои пресустатния клапан го изкл. след това изпускате докато тръгне компресора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
дани---д Публикувано 21 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2009 колеги оптималното напънен климатик е когато се препълни той вдига наляганетои пресустатния клапан го изкл. след това изпускате докато тръгне компресора.Защо ли в такъв случай производителите се хабят да слагат стикери с количеството фреон в грамове като било толкова лесно зареждането? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Guest SUMISTA Публикувано 21 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 21 Юли 2009 Защо ли в такъв случай производителите се хабят да слагат стикери с количеството фреон в грамове като било толкова лесно зареждането? А де де прахосници недни аз да попитам ами ако пресостата не изключи тогава кво праим тръби маркучи или компресор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване