Ple Публикувано 26 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2009 имам проблем с датчика за връщащия бензин въпроса ми е прост сменял ли е някой такъв датчик скъп ли е нов или да търся по моргите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ioi464 Публикувано 27 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 имам проблем с датчика за връщащия бензин въпроса ми е прост сменял ли е някой такъв датчик скъп ли е нов или да търся по моргитеНяма такъв датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 Ако става въпрос за регулатора на налягането ("буренцето") по моргите върви около 50лв. на старо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ple Публикувано 28 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 незнам дали е датчик но казахами че ако дръпна букста мотора трябва да изгасне а не гасне работи си и е свързано с връщането на излишния бензин и не го връща и ми гори много Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenkos Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Няма как да изгасне,смени маистора.Какво значи като количество че гори много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Това е ел. регулатор на налягането (диференциален) и ако му откачиш буксата и е добре регулирана сместа през реглажния винт на дебитомера не трябва да гасне, а дори леко да вдигне оборотите. Както ти е писал колегата по-горе - сменяй майстора . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ple Публикувано 28 Юли 2009 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 (Редактирано) стигало ми е зимата до 22л 23л на 100 по задръстванията мъка мъкаи мирише на суров бензин гледал съм свещите и си рабоят. ток има до тях какво друго да проверя Редактирано 28 Юли 2009 от Ple Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Да не би някой майстор веселяк да си е играл с винта на дебитомера??????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2009 Сигурно е въртян ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2009 А може би е имало причина"чичко майстор" да барне там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ple Публикувано 4 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 никой не ми е барал колата от както съм я купил ако преди това са я барали в италия просто ходя и пораспитвам тък там и на кой да вярвам незнам определено има проблем с излишно гориво дали ще реша проблема с една газова ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Август 2009 Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 С едно АГУ ще си решиш финансовия проблем , но не и работата на двигателя на бензин . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 4 Август 2009 Доклад Share Публикувано 4 Август 2009 (Редактирано) никой не ми е барал колата от както съм я купил ако преди това са я барали в италия просто ходя и пораспитвам тък там и на кой да вярвам незнам определено има проблем с излишно гориво дали ще реша проблема с една газова ?само дето при слагане на газова уредба си има един единствен ЗАКОН,който няма как да прескочиш ако освен не си тотално нехаен към колата и джоба си.Споменатото нещо е,че КОЛАТА ТИ ТРЯБВА ДА РАБОТИ ПЕРФЕКТНО НА БЕНЗИН,чак тогава слагай квото там ще слагаш.п.п.А ето ВиБиАй ме превари,за съжаление сме прави и двамцата..... Редактирано 4 Август 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 8 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 Та така аз съм "домашен маистор" познат на човека с проблемното АЦЕ,и аз поемам нещата от тук да видим какво ще направя.Проблема е че не съм запознат с механичните инжекции. Има проблем със запалителната система ,свещ на 2-ри е омаслена -(съответно имаме пропуск на искри там).според мен е кабела но ще сваля капачката и палеца да ги огледам. Та въпросът е друг колата ще се прави да върви основно на газ бензина остава за палене,тъй, че регулаторите и другите работи да си гледат работата.Обаче газта се нуждае от адекватно контролиране на ъгъла на запалване,което обаче имам съмнение ,че е така.Ще проверя детонационият датчик въпросът ми е оснавно какво работи от инжекциона когато е на газ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 8 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 (Редактирано) Работи запалването естествено , ЕКУ-то, регулирането на ниските обороти и ъгъла на запалване. Редактирано 8 Септември 2009 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MitakaMc Публикувано 8 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2009 Да не би някой майстор веселяк да си е играл с винта на дебитомера???????при мене го има тоя прблем "веселяка" си го навърте доволно и сега ми играят яко оборотите и харчи като луда Може ли да ми кажете, къде ги разбират тия АСЕ'та да отида, да ми го регулират. От София съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 Има един майстор VBI му викат,ама е доста зает Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 Разбрах че тея на тези мотори се изключвала ламбда сонда когато е на ГАЗ и проблема с трещенето и невървенето се оправял.Че като я засякохме 0-100 -22сек това е малко срамно за ауди 140 кс . Обаче проблема с кабела на 2-ри остава моля за съвет някои знае ли от къде може да се поръча само 1 кабел възможно ли ще е това, или евентуално втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 (Редактирано) Разбрах че тея на тези мотори се изключвала ламбда сонда когато е на ГАЗ и проблема с трещенето и невървенето се оправял.Че като я засякохме 0-100 -22сек това е малко срамно за ауди 140 кс . Обаче проблема с кабела на 2-ри остава моля за съвет някои знае ли от къде може да се поръча само 1 кабел възможно ли ще е това, или евентуално втора ръка.шефе моя най-добросърдечен съвет е да се откажеш от "домашното майсторене" и да закарате колата на сервиз.Който ти е казал че чисто и просто се изключва ламбдата на газ те е излъгал грозно,или не знае за какво иде реч.Един кабел едва ли ще намерите някъде,за втора ръка изобщо да не коментирам......,ужас....... Едно не може да се разбере обаче.....,искате да карате Ауди ,нали?Ами няма начин да го поддържате на цените на Лада и с чаркалаци от моргите....,просто няма как......Не казвам никакви конкретни съвети по въпросите ти,защото мисля,че ако продължиш само ще навредиш на приятеля си и колата му.Аз съм за сервиз. Редактирано 9 Септември 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 Един кабел се намира,цени от 75 до 145 кинта,зависи за кой цилиндър.Другото са пълни глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 (Редактирано) Аз се иронизирам с работил съм с повече от един сервиз но си признавам че не съм най-компетентният на тема механични инжекций.Аз и затова не пиша много щото много различни мнения се дават ако мога така меко да се изкажа. Детонационият датчик е със спукан корпус колко парички струва нов, и каква е вероятноста да е спукан и да си работи ок.Ако споделите от къде в софия мога да поръчам кабела ще съм благодарен. Редактирано 9 Септември 2009 от Gravito Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2009 Ако е спукан детонационния датчик е лошо - може да "спъва" двигателя защото не подава коректен сигнал на ЕКУ-то и съответно не се регулира в норми ъгъла на запалването в зависимост от оборотите. Все пак дори и да е спукан е възможно да е изправен . Ако почне да гори много и да не върви на газ/бензин - вероятно проблема е в него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gravito Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 Ми да може да се каже че гори много 20 бензин /и газ от 15 до 30 ,и същевремено върви колкото моята 80-ка 1.8 90 кс.Имали някъв начин да се види дали е здрав съпротивление да се иамери или знам ли или единствено диагностика. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 Само чрез диагностика, но лошото е, че ако не е дефектирал съвсем детонационния датчик може да няма записана грешка. Все пак можеш да погледнеш центровката на запалването и да я коригираш ако трябва. Ако много "играе" белега в предварение/закъснение на ниски обороти почти сигурно е, че не е наред този датчик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan83 Публикувано 10 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Септември 2009 (Редактирано) Детонационния датчик много спъва колата и вдига разхода до 20-30л /100 и колата е мудна и тромава, за ААД беше около 80-100 лв и то качествен затяга се на 20 Nm сила.П.П. На диагностиката не го засякоха, а при мен беше откъснат кабела много странно Редактирано 10 Септември 2009 от cvetan83 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване