marto7070 Публикувано 27 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2009 От известно време , при пълен ляв или десен завои се усеща неприятно тресене при потегляне. Сменил съм абсолютно всички масла и филтри по скоростите,като след смяната тресенето е малко по леко но пак си го има.Колата е 2003 4.2 qattro....В порше бг неможаха да разберат какъв е проблема...дори след запитване до Германия Интересното е че когато е студена, примерно сутрин, тресенето го няма...след 10-20 мин. каране се появява...?!?!? Ако сте се сблъсквали с проблема и сте го решили, ще съм благодарен за помоща...!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Не съм се качвал до сега на Ауди с quattro, което да няма такъв симптом... едно леко притрисване в задната част на колата. Според мен идва от задния диференциал, но е напълно нормално. Такова преди нямаше ли или сега се е увеличило като вибрация? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
barelylegal Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Най-вероятно нещо по каретата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo mat Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 От известно време , при пълен ляв или десен завои се усеща неприятно тресене при потегляне. Сменил съм абсолютно всички масла и филтри по скоростите,като след смяната тресенето е малко по леко но пак си го има.Колата е 2003 4.2 qattro....В порше бг неможаха да разберат какъв е проблема...дори след запитване до Германия Интересното е че когато е студена, примерно сутрин, тресенето го няма...след 10-20 мин. каране се появява...?!?!? Ако сте се сблъсквали с проблема и сте го решили, ще съм благодарен за помоща...!!!Колега проблема ти е в средния диференциал, най доброто решение е смяна на кутията с нова ВЯРВАЙ МИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 28 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 28 Юли 2009 Колега проблема ти е в средния диференциал, най-доброто решение е смяна на кутията с нова ВЯРВАЙ МИ Това "вярвяй ми "доста ме плаши.Ако "марто 7070" ти беше клиент в твоя сервиз едвали би му предложил така директно да му смениш кутията.Отиди да ти проверят горните носачи на предното окачване.П.п В такива случай ако има нещо което е тръгнало да се чупи,но но може да се разбере какво е просто се изчаква да се изострят симптомите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 30 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 30 Юли 2009 Колега проблема ти е в средния диференциал, най доброто решение е смяна на кутията с нова ВЯРВАЙ МИ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 31 Юли 2009 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2009 Да бе, ама е прав. Среден диференциал, сменял съм и винаги се оправя. Проблема е до 30 км/ ч основно. Предлага се само с кутията, хем ще се ъпдейтне. Поне 10 бона за нова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 1 Август 2009 Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 Ако за едно смотано притрисане при потегляне някой смени кутия ще го впиша в златната книга на психично болните авто-маниаци.Хвани някой да слуша, дали по време на вибрацията не се чува шум от предните спирачни апарати. Случайно вибрацията да е съпроводена с леко виене, да не кажа мучене?В случай, че изключиш спирачките като източник на вибрацията, смени маслото в средния диференциал и се ослушвай наново Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristo mat Публикувано 2 Август 2009 Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 П.п В такива случай ако има нещо което е тръгнало да се чупи,но но може да се разбере какво е просто се изчаква да се изострят симптомите.ОК а какво правим с другите части от задвижването, заден диферинциал,преден диферинциал който също е в кутията,кардан, и полуоски.Кой според теб в случия поема притрисането или просто да кара докато се разбият и те . За цени няма да говорим това всепак е А8 П.п Колега ти качвалиси се в А8 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marto7070 Публикувано 3 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 Благодаря на всички за съветите, но не е нито от карета, ното от накладки....Най вероятно ще се окаже средния диференциал...!!!Някой знае ли как се проверявя / сменя въпросното масло??? В сервиза един разбирач разви пробката на диференциала и след като капнаха 2-3 капки масло каза, че имало достатъчно...?!?!? Не съм убеден, че след като развиеш долната пробка и само прокапе всичко е наред?!?!?Все си мисля, че трябва да има и друга пробка-отстрани за доливане и проверка. П.П.Опцията със смяна на скоростите за сега ми се струва малко безмислена. При положение, че проблема го имам от поне година насам,тресенето не се увеличава и нищо не се чупи !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dido-audi Публикувано 3 Август 2009 Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 П.п Колега ти качвалиси се в А8Май не или по точно незнам,всички аудита сами еднакви.П.п По какво даги различавам?Диференцяла има контролна пробка от страни до полуоската.От там се и налива.Ако са ти отвили пробката за изтачяне и са капнали само капки работата не е на добре.Потърси свестен сервиз в който да ти обърнат сериозно внимание.П.п Има доста форумни майстори които им знаят болежките на тези машини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chaos Публикувано 3 Август 2009 Доклад Share Публикувано 3 Август 2009 В сервиза един разбирач разви пробката на диференциала и след като капнаха 2-3 капки масло каза, че имало достатъчно...?!?!?Здравей колега, не говоря за ниско ниво, а за СМЯНА на маслото с друг тип със специална добавка за торсен диференциали. Всеки нормален сервиз в който имат съответната литература знаят как става и какво и колко масло да налеят. Успех и кажи как се развиват нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 13 Август 2009 Доклад Share Публикувано 13 Август 2009 Маслото го правят само кастрол и се продава в Порше България.55лв литъра за ръчни скорости и заден диференциал. Незнам за средния какво се слага, ама предполагам същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 16 Август 2009 Доклад Share Публикувано 16 Август 2009 200 лв е литърчето и файда от смяната мисля - няма да има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Август 2009 Доклад Share Публикувано 16 Август 2009 200 лв е литърчето и файда от смяната мисля - няма да имаВ сервиза един разбирач разви пробката на диференциала и след като капнаха 2-3 капки масло каза, че имало достатъчно...?!?!? Не съм убеден, че след като развиеш долната пробка и само прокапе всичко е наред?!?!?каква смяна на маслото, човека е писал че са капнали2-3 капки от долната пробката,която е за източване, значи трябва да се налее масло, вътре кой знае как стърже на желязо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jacob12 Публикувано 16 Август 2009 Доклад Share Публикувано 16 Август 2009 За да му кажат че е достатъчно , значи са развили нивомерна пробка. Торсън диференциала на А8 мисля има само една - за проверка. Няма за източване. т.е. за смяна трябва да се точи чрез вакуум за изтегляне, както се сменя масло през щеката. А и ако нямаше масло пораженията ще са доста по сериозни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Август 2009 Доклад Share Публикувано 18 Август 2009 За да му кажат че е достатъчно , значи са развили нивомерна пробка. Торсън диференциала на А8 мисля има само една - за проверка. Няма за източване. т.е. за смяна трябва да се точи чрез вакуум за изтегляне, както се сменя масло през щеката. А и ако нямаше масло пораженията ще са доста по сериозниНе съм убеден, че след като развиеш долната пробка и само прокапе всичко е наред?!?!?Все си мисля, че трябва да има и друга пробка-отстрани за доливане и проверка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrei TX Публикувано 19 Август 2009 Доклад Share Публикувано 19 Август 2009 Искали са да кажат, че щом капе значи има.. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g55amg Публикувано 1 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2009 Брат, в Порше БГ колкото пъти съм ходил за нещо, никога не им е било ясно какъв е проблема заеби. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 2 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 Не съм се качвал до сега на Ауди с quattro, което да няма такъв симптом... едно леко притрисване в задната част на колата.Ми аз нямам такъв симптом... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bull.bg Публикувано 2 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2009 братле ние с C4-ките едва ли можем да се даваме за пример Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване