Jump to content

Проблем с А8


marto7070

Recommended Posts

От известно време , при пълен ляв или десен завои се усеща неприятно тресене при потегляне. Сменил съм абсолютно всички масла и филтри по скоростите,

като след смяната тресенето е малко по леко но пак си го има.Колата е 2003 4.2 qattro....В порше бг неможаха да разберат какъв е проблема...дори след запитване до Германия :steinigung: Интересното е че когато е студена, примерно сутрин, тресенето го няма...след 10-20 мин. каране се появява...?!?!?

Ако сте се сблъсквали с проблема и сте го решили, ще съм благодарен за помоща...!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се качвал до сега на Ауди с quattro, което да няма такъв симптом... едно леко притрисване в задната част на колата. Според мен идва от задния диференциал, но е напълно нормално.

Такова преди нямаше ли или сега се е увеличило като вибрация?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От известно време , при пълен ляв или десен завои се усеща неприятно тресене при потегляне. Сменил съм абсолютно всички масла и филтри по скоростите,

като след смяната тресенето е малко по леко но пак си го има.Колата е 2003 4.2 qattro....В порше бг неможаха да разберат какъв е проблема...дори след запитване до Германия :rolleyes: Интересното е че когато е студена, примерно сутрин, тресенето го няма...след 10-20 мин. каране се появява...?!?!?

Ако сте се сблъсквали с проблема и сте го решили, ще съм благодарен за помоща...!!!

Колега проблема ти е в средния диференциал, най доброто решение е смяна на кутията с нова ВЯРВАЙ МИ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблема ти е в средния диференциал, най-доброто решение е смяна на кутията с нова ВЯРВАЙ МИ :2gunsfiring_v1:

Това "вярвяй ми "доста ме плаши.Ако "марто 7070" ти беше клиент в твоя сервиз едвали би му предложил така директно да му смениш кутията.

Отиди да ти проверят горните носачи на предното окачване.

П.п В такива случай ако има нещо което е тръгнало да се чупи,но но може да се разбере какво е просто се изчаква да се изострят симптомите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, ама е прав. Среден диференциал, сменял съм и винаги се оправя. Проблема е до 30 км/ ч основно. Предлага се само с кутията, хем ще се ъпдейтне. Поне 10 бона за нова

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако за едно смотано притрисане при потегляне някой смени кутия ще го впиша в златната книга на психично болните авто-маниаци.

Хвани някой да слуша, дали по време на вибрацията не се чува шум от предните спирачни апарати. Случайно вибрацията да е съпроводена с леко виене, да не кажа мучене?

В случай, че изключиш спирачките като източник на вибрацията, смени маслото в средния диференциал и се ослушвай наново :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.п В такива случай ако има нещо което е тръгнало да се чупи,но но може да се разбере какво е просто се изчаква да се изострят симптомите.

ОК а какво правим с другите части от задвижването, заден диферинциал,преден диферинциал който също е в кутията,кардан, и полуоски.Кой спо

ред теб в случия поема притрисането или просто да кара докато се разбият и те . За цени няма да говорим това всепак е А8

П.п Колега ти качвалиси се в А8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за съветите, но не е нито от карета, ното от накладки....Най вероятно ще се окаже средния диференциал...!!!

Някой знае ли как се проверявя / сменя въпросното масло??? В сервиза един разбирач разви пробката на диференциала и след като капнаха 2-3 капки

масло каза, че имало достатъчно...?!?!? Не съм убеден, че след като развиеш долната пробка и само прокапе всичко е наред?!?!?

Все си мисля, че трябва да има и друга пробка-отстрани за доливане и проверка.

П.П.Опцията със смяна на скоростите за сега ми се струва малко безмислена. При положение, че проблема го имам от поне година насам,

тресенето не се увеличава и нищо не се чупи !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.п Колега ти качвалиси се в А8

Май не или по точно незнам,всички аудита сами еднакви.

П.п По какво даги различавам?

Диференцяла има контролна пробка от страни до полуоската.От там се и налива.Ако са ти отвили пробката за изтачяне и са капнали само капки работата не е на добре.

Потърси свестен сервиз в който да ти обърнат сериозно внимание.

П.п Има доста форумни майстори които им знаят болежките на тези машини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза един разбирач разви пробката на диференциала и след като капнаха 2-3 капки

масло каза, че имало достатъчно...?!?!?

Здравей колега, не говоря за ниско ниво, а за СМЯНА на маслото с друг тип със специална добавка за торсен диференциали. Всеки нормален сервиз в който имат съответната литература знаят как става и какво и колко масло да налеят. Успех и кажи как се развиват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Маслото го правят само кастрол и се продава в Порше България.

55лв литъра за ръчни скорости и заден диференциал. Незнам за средния какво се слага, ама предполагам същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

200 лв е литърчето и файда от смяната мисля - няма да има
В сервиза един разбирач разви пробката на диференциала и след като капнаха 2-3 капки

масло каза, че имало достатъчно...?!?!? Не съм убеден, че след като развиеш долната пробка и само прокапе всичко е наред?!?!?

каква смяна на маслото, човека е писал че са капнали2-3 капки от долната пробката,която е за източване, значи трябва да се налее масло, вътре кой знае как стърже на желязо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да му кажат че е достатъчно , значи са развили нивомерна пробка. Торсън диференциала на А8 мисля има само една - за проверка. Няма за източване. т.е. за смяна трябва да се точи чрез вакуум за изтегляне, както се сменя масло през щеката. А и ако нямаше масло пораженията ще са доста по сериозни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да му кажат че е достатъчно , значи са развили нивомерна пробка. Торсън диференциала на А8 мисля има само една - за проверка. Няма за източване. т.е. за смяна трябва да се точи чрез вакуум за изтегляне, както се сменя масло през щеката. А и ако нямаше масло пораженията ще са доста по сериозни
Не съм убеден, че след като развиеш долната пробка и само прокапе всичко е наред?!?!?

Все си мисля, че трябва да има и друга пробка-отстрани за доливане и проверка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
Не съм се качвал до сега на Ауди с quattro, което да няма такъв симптом... едно леко притрисване в задната част на колата.

Ми аз нямам такъв симптом... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...