darin1.8T Публикувано 1 Август 2009 Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 Здравейте колеги. аз сам с А4 1.8Т 150к.с. 96 год. и имам следния проблем: когато паля колата студена и като подам газ сякаш се дави,при подаването на газта оборотите ми падат на 200-300 почти загасва, това е само в на4алото докато загрее поне малко,ако някои е имал такъв проблем може ли да ми каже какво е ,аз мисля 4е са свещите ,но това е само мое мнение,благодаря ви предварително за информацията която ми е нужна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Август 2009 Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 Ако имаш вагком виж какво ти показва на 8 канал в engine. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darin1.8T Публикувано 1 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 Ако имаш вагком виж какво ти показва на 8 канал в engine.ами колега незнам какво е това вагком и надали го имам,некви други идеи ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tzenkos Публикувано 1 Август 2009 Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 ами колега незнам какво е това вагком и надали го имам,некви други идеи ?Отиди на диагностика или при някои които има вагком(чете грешки).Да гадаеш няма смисъл,а диагностиката е 30-40лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 1 Август 2009 Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 и аз имам същия проблем,ако разбереш от какво е пиши Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 1 Август 2009 Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 (Редактирано) Най-лошото на твоя проблем е,че се проявява в много малък отрязък от време/докато ти загрее колата съвсем малко/,т.е. като я закараш на майстор и тя вече ще си работи коректно.Точно тези повреди са най-кофти и за диагностициране,защото ще трябва или да се чака да изстине колата,а това си е доста трудно в тази жега или да се остави на майстора,да преседи една нощ при него и да се тества на сутринта. И бъди сигурен,че проблема не е от свещите,моите са чисто нови от ПоршеБГ и си е пак същото.Аз се боря с нещо подобно,като проблем,но при друг двигател и няма откриване на причината/обиколил съм доста майстори/,защото при мен се проявява за още по-кратко след първоначално запалване и после всичко си е в норми и колата си бачка перфектно.Успех с намирането на правилния човек,който ще ти реши проблема и да напишеш какво се е оказало всъщност! Редактирано 1 Август 2009 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 1 Август 2009 Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 (Редактирано) Това може да е от зацапан дросел ! Редактирано 1 Август 2009 от dak Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darin1.8T Публикувано 1 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 Най-лошото на твоя проблем е,че се проявява в много малък отрязък от време/докато ти загрее колата съвсем малко/,т.е. като я закараш на майстор и тя вече ще си работи коректно.Точно тези повреди са най-кофти и за диагностициране,защото ще трябва или да се чака да изстине колата,а това си е доста трудно в тази жега или да се остави на майстора,да преседи една нощ при него и да се тества на сутринта. И бъди сигурен,че проблема не е от свещите,моите са чисто нови от ПоршеБГ и си е пак същото.Аз се боря с нещо подобно,като проблем,но при друг двигател и няма откриване на причината/обиколил съм доста майстори/,защото при мен се проявява за още по-кратко след първоначално запалване и после всичко си е в норми и колата си бачка перфектно.Успех с намирането на правилния човек,който ще ти реши проблема и да напишеш какво се е оказало всъщност! благодаря за успеха колега и аз сам на мнение 4е трудно 6те се открие проблема за6ттото при загрял мотор няма проблем ,но всъщност забелязах 4е и при загряло положение на моменти реско ми падат оборотите за секунда наи много ,а тожа предполагам е от съ6тиа дефект,знам ли Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darin1.8T Публикувано 1 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 (Редактирано) и аз имам същия проблем,ако разбереш от какво е пиши о.к. колега когато имам пари и отида на маистор ако открие какво е 6те ти кажа Редактирано 1 Август 2009 от darin1.8T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shpeksi Публикувано 1 Август 2009 Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 Виж някой приятел с вагком който да ти прочете грешките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 1 Август 2009 Доклад Share Публикувано 1 Август 2009 Виж някой приятел с вагком който да ти прочете грешките.все още си мисля за дросела Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darin1.8T Публикувано 2 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 2 Август 2009 все още си мисля за дроселаколега а дросела лесно ли се сваля ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 5 Август 2009 Доклад Share Публикувано 5 Август 2009 Тои се сваля лесно,но немисля че е от него.Някаде бях чел че е възможно да е от дебитомера,но несъм сигурен.Аз сутрин като я запаля дори и да ненаправи този номер с падането на уборотите при първо настъпване на гаста,ми прави впечатление че и форсирането на място не е плавно ми едно такова като на етапи малко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
darin1.8T Публикувано 21 Август 2009 Автор Доклад Share Публикувано 21 Август 2009 Тои се сваля лесно,но немисля че е от него.Някаде бях чел че е възможно да е от дебитомера,но несъм сигурен.Аз сутрин като я запаля дори и да ненаправи този номер с падането на уборотите при първо настъпване на гаста,ми прави впечатление че и форсирането на място не е плавно ми едно такова като на етапи малко.ами да,свалих дросела и си е исключително чист, така 4е няма как да е от него,а ина4е и при мен е като при теб докато позагрее ,на етапи се покачват оборотите при първите няколко пъти настъпване на гаста,само 4е при по рязко натиснат педал и ми падат оборотите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 23 Август 2009 Доклад Share Публикувано 23 Август 2009 ами да,свалих дросела и си е исключително чист, така 4е няма как да е от него,а ина4е и при мен е като при теб докато позагрее ,на етапи се покачват оборотите при първите няколко пъти настъпване на гаста,само 4е при по рязко натиснат педал и ми падат оборотите Това ,че дросела е чист съвсем не значи ,че е здрав.Всяко нещо си има живот и тои се износва по точно някакви джаджи в него.Нека някои по компетентен даде мнение за дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Август 2009 Доклад Share Публикувано 23 Август 2009 (Редактирано) Това ,че дросела е чист съвсем не значи ,че е здрав.Всяко нещо си има живот и тои се износва по точно някакви джаджи в него.Нека някои по компетентен даде мнение за дросела.тъй тъй,право думаш брачед Колега дросела ти може да изглежда отвън като излязъл от завода,вътре клапата може да е чиста като кристал,въпроса е вътре как са му чаркалаците,дефакто мръсотията по клапата е най-малкият им проблем на тия дросели.Износват се вътре и не подлежат на ремонт(е,не е невъзможно,но едно че няма части,второ трябва специални машинки) за съжаление,дано не е такъв при теб случая. Редактирано 23 Август 2009 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 23 Август 2009 Доклад Share Публикувано 23 Август 2009 и успяхте ли да решите проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
slaw Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Имам същия проблем /чистен и адаптиран дросел, сменени свещи, без грешка от VAG/ и си го решавам така: като запаля на студено изчаквам да се установят оборотитепосле само "чуквам" педала на газта и оборотите първо се покачват до 1800-2000 след това си падат на нормалните /900-1000/. Колата така върви супер, иначе забива нос.Мисля че може да е от контакта за празния ход или дросела.Дано съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 и успяхте ли да решите проблема ? Аз не съм решил проблема още,ти имаш ли решение за него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dorian Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Изноват се едни пистички на потенциометъра на дроселовата клапа по които се движи нещо като четец от което следва варирането на оборотите.А както казаха колегите по горе самата клапа може да е здрава,но тези пистички изтрият ли се в потенциометъра и се сменя цялата дроселова клапа защото не се продават по отделно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drag_bg Публикувано 31 Август 2009 Доклад Share Публикувано 31 Август 2009 Аз не съм решил проблема още,ти имаш ли решение за него?ако минеш през сервиза ни е възможно да го решим Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milamber Публикувано 7 Септември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2009 Този проблем го имам и аз Сега вече сутрин пали от 5-6 път. Досега съм обиколил няколко сервиза и направо ме разсмиват с догадките си. Няма оправяне. На Симеоновско шосе Технопарт ако не се лъжа искаха да ми сменят дроселова клапа, дебитомер, температурен датчик, дюзи и кабели. За свещите не се изказаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване