Jump to content

Имам проблем при студено запалена кола


darin1.8T

Recommended Posts

Здравейте колеги. аз сам с А4 1.8Т 150к.с. 96 год. и имам следния проблем: когато паля колата студена и като подам газ сякаш се дави,при подаването на газта оборотите ми падат на 200-300 почти загасва, това е само в на4алото докато загрее поне малко,ако някои е имал такъв проблем може ли да ми каже какво е ,аз мисля 4е са свещите ,но това е само мое мнение,благодаря ви предварително за информацията която ми е нужна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега незнам какво е това вагком :hilezh: и надали го имам,некви други идеи ?

Отиди на диагностика или при някои които има вагком(чете грешки).Да гадаеш няма смисъл,а диагностиката е 30-40лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лошото на твоя проблем е,че се проявява в много малък отрязък от време/докато ти загрее колата съвсем малко/,т.е. като я закараш на майстор и тя вече ще си работи коректно.Точно тези повреди са най-кофти и за диагностициране,защото ще трябва или да се чака да изстине колата,а това си е доста трудно в тази жега или да се остави на майстора,да преседи една нощ при него и да се тества на сутринта. И бъди сигурен,че проблема не е от свещите,моите са чисто нови от ПоршеБГ и си е пак същото.Аз се боря с нещо подобно,като проблем,но при друг двигател и няма откриване на причината/обиколил съм доста майстори/,защото при мен се проявява за още по-кратко след първоначално запалване и после всичко си е в норми и колата си бачка перфектно.Успех с намирането на правилния човек,който ще ти реши проблема и да напишеш какво се е оказало всъщност! :hilezh:

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-лошото на твоя проблем е,че се проявява в много малък отрязък от време/докато ти загрее колата съвсем малко/,т.е. като я закараш на майстор и тя вече ще си работи коректно.Точно тези повреди са най-кофти и за диагностициране,защото ще трябва или да се чака да изстине колата,а това си е доста трудно в тази жега или да се остави на майстора,да преседи една нощ при него и да се тества на сутринта. И бъди сигурен,че проблема не е от свещите,моите са чисто нови от ПоршеБГ и си е пак същото.Аз се боря с нещо подобно,като проблем,но при друг двигател и няма откриване на причината/обиколил съм доста майстори/,защото при мен се проявява за още по-кратко след първоначално запалване и после всичко си е в норми и колата си бачка перфектно.Успех с намирането на правилния човек,който ще ти реши проблема и да напишеш какво се е оказало всъщност! :hilezh:

благодаря за успеха колега и аз сам на мнение 4е трудно 6те се открие проблема за6ттото при загрял мотор няма проблем ,но всъщност забелязах 4е и при загряло положение на моменти реско ми падат оборотите за секунда наи много ,а тожа предполагам е от съ6тиа дефект,знам ли :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имам същия проблем,ако разбереш от какво е пиши :hilezh:

о.к. колега когато имам пари и отида на маистор ако открие какво е 6те ти кажа :hilezh:

Редактирано от darin1.8T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тои се сваля лесно,но немисля че е от него.Някаде бях чел че е възможно да е от дебитомера,но несъм сигурен.Аз сутрин като я запаля дори и да ненаправи този номер с падането на уборотите при първо настъпване на гаста,ми прави впечатление че и форсирането на място не е плавно ми едно такова като на етапи малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Тои се сваля лесно,но немисля че е от него.Някаде бях чел че е възможно да е от дебитомера,но несъм сигурен.Аз сутрин като я запаля дори и да ненаправи този номер с падането на уборотите при първо настъпване на гаста,ми прави впечатление че и форсирането на място не е плавно ми едно такова като на етапи малко.

ами да,свалих дросела и си е исключително чист, така 4е няма как да е от него,а ина4е и при мен е като при теб докато позагрее ,на етапи се покачват оборотите при първите няколко пъти настъпване на гаста,само 4е при по рязко натиснат педал и ми падат оборотите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да,свалих дросела и си е исключително чист, така 4е няма как да е от него,а ина4е и при мен е като при теб докато позагрее ,на етапи се покачват оборотите при първите няколко пъти настъпване на гаста,само 4е при по рязко натиснат педал и ми падат оборотите :steinigung:

Това ,че дросела е чист съвсем не значи ,че е здрав.Всяко нещо си има живот и тои се износва по точно някакви джаджи в него.Нека някои по компетентен даде мнение за дросела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ,че дросела е чист съвсем не значи ,че е здрав.Всяко нещо си има живот и тои се износва по точно някакви джаджи в него.Нека някои по компетентен даде мнение за дросела.

тъй тъй,право думаш брачед :steinigung:

Колега дросела ти може да изглежда отвън като излязъл от завода,вътре клапата може да е чиста като кристал,въпроса е вътре как са му чаркалаците,дефакто мръсотията по клапата е най-малкият им проблем на тия дросели.Износват се вътре и не подлежат на ремонт(е,не е невъзможно,но едно че няма части,второ трябва специални машинки) за съжаление,дано не е такъв при теб случая.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем /чистен и адаптиран дросел, сменени свещи, без грешка от VAG/

и си го решавам така: като запаля на студено изчаквам да се установят оборотите

после само "чуквам" педала на газта и оборотите първо се покачват до 1800-2000 след това

си падат на нормалните /900-1000/. Колата така върви супер, иначе забива нос.

Мисля че може да е от контакта за празния ход или дросела.

Дано съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изноват се едни пистички на потенциометъра на дроселовата клапа по които се движи нещо като четец от което следва варирането на оборотите.А както казаха колегите по горе самата клапа може да е здрава,но тези пистички изтрият ли се в потенциометъра и се сменя цялата дроселова клапа защото не се продават по отделно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този проблем го имам и аз :rotcol: Сега вече сутрин пали от 5-6 път. Досега съм обиколил няколко сервиза и направо ме разсмиват с догадките си. Няма оправяне. На Симеоновско шосе Технопарт ако не се лъжа искаха да ми сменят дроселова клапа, дебитомер, температурен датчик, дюзи и кабели. За свещите не се изказаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...