Jump to content

Проблем с маслото


Recommended Posts

Вчера оставих колата да работи на празен ход за около 20 минути (за да изпрахосмукам пода и стелките) както и да е за момент отидох отзад и видях че от вътрешната страна на ауспуха има капчици от нещо :) тъй като съм абсолютно бос що се отнася до двигатели нямам идея дали е масло ,дали е неизгорял бензин :D Та така днес реших да проверя маслото и след като извадих пръчката и я избърсах, я мушнах отново и на второто вадене не можеше изобщо да се види нивото на маслото имам в предвид ,че си личеше че има масло но беше напълно прозрачно и нивото не се виждаше :) Маслото е сменяно преди няма 1000 км ,а и лампичката за налягането на маслото не свети :) освен това от време на време докато колата се движи се осеща миризма на изгорял бензин или нещо такова,не знам дали това е свързано с проблема но реших да споделя! Както и да е надявам се да не звуча прекалено тъпо и необразовано,но просто нищо не разбирам :) help please!!!! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера оставих колата да работи на празен ход за около 20 минути (за да изпрахосмукам пода и стелките) както и да е за момент отидох отзад и видях че от вътрешната страна на ауспуха има капчици от нещо :)  тъй като съм абсолютно бос що се отнася до двигатели нямам идея дали е масло ,дали е неизгорял бензин  :D  Та така днес реших да проверя маслото и след като извадих пръчката и я избърсах, я мушнах отново и на второто вадене не можеше изобщо да се види нивото на маслото имам в предвид ,че си личеше че има масло но беше напълно прозрачно и нивото не се виждаше  :)  Маслото е сменяно преди няма 1000 км ,а и лампичката за налягането на маслото не свети :)  освен това от време на време докато колата се движи се осеща миризма на изгорял бензин или нещо такова,не знам дали това е свързано с проблема но реших да споделя! Както и да е надявам се да не звуча прекалено тъпо и необразовано,но просто нищо не разбирам :) help please!!!! :)

колега спокоино това което е излизало е конденз.не се притесняваи.А за нивото на маслото това вече е лошо трябва да го провериш!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да си убеден че имаш проблем с харча на маслото, провери си маслото САМО на студен двигател. Сутринта, преди да си запалил двигателя и да хукнеш на работа, е идеално за проба :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да си убеден че имаш проблем с харча на маслото, провери си маслото САМО на студен двигател. Сутринта, преди да си запалил двигателя и да хукнеш на работа, е идеално за проба :)

Ми аз на студена кола го направих това и видях че маслото е прозрачно,както и да е в момента изпитвам съмнения в това което съм видял може да ми се е спало прекалено много:) А иначе какво би могло да означава прозрачното масло? :) Мерси за помоща!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прозрачно незнам, но ако белее значи изгоряла гарнитура и вкарва антифриз-вода в двигателя, тогава трябва да бягаш веднага на сервиз защото може да ти блокира двигателя, погледни отново маслото!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За прозрачно незнам, но ако белее значи изгоряла гарнитура и вкарва антифриз-вода в двигателя, тогава трябва да бягаш веднага на сервиз защото може да ти блокира двигателя, погледни отново маслото!

Кофти:) а има ли друг начин да видя дали гарнитурата е свършила освен по това че маслото белее? (извинявам се отново за глупавичките въпроси но още се уча,това ми първото по-сериозно нещо за ремонт по колата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега- без паника! Значи първо нека се уточним- маслото ти е БЯЛО, т.е. е пресечено, или просто е прозрачно? Кое от двете? Ако си го сменил преди 1000 км значи още си е прясно и нямаш грижи и вероятно е просто по-прозрачно! ако ти е духнала гарнитурата- ми Смесва вода и масло- виж си и антифриза имаш ли мазни неща в него?

За нивото- ти като си я запалил колата нали маслената помпа е хвърлила нагоре из магистралите масло- нали така? е тогава как очакваш нивото на маслото в картера да не спадне?- ти всъщонст това мериш с щеката! А споко двигател не блокира толкова лесно. имаше една хонда като и дръпнеш щеката от там ДУХА БЯЛ ДИМ и си я караше така човека сума ти време- диагнозата беше счупени бутални пръстени....значи прави си сметката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кофти:) а има ли друг начин да видя дали гарнитурата е свършила освен по това че маслото белее? (извинявам се отново за глупавичките въпроси но още се уча,това ми първото по-сериозно нещо за ремонт по колата)

m0м0, карай си спокойно бе човек и не се бой. От ауспуха излиза конденз, което е добре, а за маслото е съвсем нормално да ти е прозрачно, защото още е много ново. Все пак на щеката трябва да си личи до къде е. Вгледай се добре за да видиш нивото. Трябва да бъде малко под максимума.

Айде, безаварийна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, на бензинов двигател ако след 1000 км му е станало черно маслото (или много различно от цвета когато си го наливал) значи нещо не му е наред. Провери го внимателно сутрин след като колата е стояла спряна 8-9 часа и ще си знаеш нивото. За миризмата на бенз - ако е много често трябва да се прави някаква регулировка, прави ти много богата смес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я помириши пръчката дали не мирише на бензин. Ако е така трябва да ходиш на диагностик. :) От друга страна след 1000 км. е напълно нормално за бензинов двигател маслото да е още светло (прозрачно). При моята печка само след 50 км е черно, но така е при дизелите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако си и на газ и на 3000 км. може да ти е прозрачно.

пипни маслото като извадиш щеката и го разтрий м/у пръстите ако пръстите ти се трият леко значи е добре ако е трудно може и да имаш бензин макар че е почти невероятно ако колата ти върви добре.

не ми е много ясно устройството на дв. ама като се замисля май бензин може да влесзне в картера само през цилиндъра.

не мисля че имаш някакъв проблем просто го проверявай по-често ако имаш някакви съмнения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви ,приятели!!!!! :):):D Оказа се, че е нямало никакъв проблем! Маслото се е в ред точно на линията на максимума,не мерише на бензин и колата върви перфектно! :):) Въпреки това Ви благодаря изключително много за бързата реакция и предложенията ви!! Невероятни сте!!!Разбрах, че има на кого да разчитам при проблеми с любимата количка!! :):D Сега си я измих с кеф и си карам с още по-голям кеф!:D:D :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти си нечовек задаваш ебати въпросите.Просто нямям думи!Въэхищавам ти се!Препоръчвам ти да си купиш КОЛЕЛО! ШЕ ти е по лесно!!!

Е какво им е на въпросите! Нали сме тук за да си помагаме все пак! Човек незнае пита и се учи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти си нечовек задаваш ебати въпросите.Просто нямям думи!Въэхищавам ти се!Препоръчвам ти да си купиш КОЛЕЛО! ШЕ ти е по лесно!!!

Така няма да ти отговоря както ми се иска,но сигурно разбирам в някои неща доста повече от теб и никога не бих ти казал нещо такова! Изглежда е просто въпрос на възпитание!7-те годинки нещо :) ае поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти си нечовек задаваш ебати въпросите.Просто нямям думи!Въэхищавам ти се!Препоръчвам ти да си купиш КОЛЕЛО! ШЕ ти е по лесно!!!

ако МоМо знаеше - нямаше да пита и да се шашка!

Нека да се уважаваме... :eusa_think: най-малкото защото караме едни от най-страхотните автомобили...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...