Jump to content

Почистване на всичко под предния капак?


Recommended Posts

ама момент само на тая снимка измито ли е нещо ? :shocked:

Хехе, да - кутията на въздушния филтър, капака на акумулатора, ролката на ангренажа.

Не е малко :)

Да си призная страх ме беше да пипам по маркучите и другите съединения да не взема да прецакам нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре колега

пробвай възможно най-простия начин

с едно леко влажно парцалче избърсваш маркучите

след това със почти сухо парцалче ги минавах повторно

никва философия :shocked:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:shocked:

и на двете снимки е мойта кола,вервай ми

на втората снимка като си купил колата , а на първата в момента, нали B) виждам няколко разлики

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fibrom не че нещо ама ми е интересно, ти купето чистиш ли го? Може ли малко снимки!

Редактирано от BatVito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fibrom не че нещо ама ми е интересно, ти купето чистиш ли го? Може ли малко снимки!

Купето се чисти всяка седмица, както и външно се мие всяка седмица.

Само под предния капак изглеждат мърляви нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен е така колега майната му ...в сравнение с дертовете дето ше изкокнат при едно евентуално измиване предпочитам да седи мръсно там .....кво да направиме , че в нашата родина е кИнеф навън и колите стават на гомно.... :shocked:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с влажна кърпа позабърсах малко :hilezh:

1022010X.jpg

за тва става въпрос

Fibrom-e не се колебай,фащай парцала и ше има коренна разлика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам нещо близко до темата. Има ли някакъв препарат за почистване на радиатори? И въобще как е най-добре да се почистват?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам нещо близко до темата. Има ли някакъв препарат за почистване на радиатори? И въобще как е най-добре да се почистват?

отвън,или отвътре?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и отвън и отвътре,повече отвън ме интересува, и воден и климатичен, дори и този зад таблото.

Редактирано от mumak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за отвътре си има добавки с които караш там колкото е написано,измиваш и сменяш антифриза,за отвън пароструйка,само че е добре да е свален радиатора и да имаш достъп от двете му страни,иначе резултата е половинчат.

Вероятно и други техники има,колегите да кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на втората снимка като си купил колата , а на първата в момента, нали :flehan: виждам няколко разлики

на първата: така я взех

на втората: сега е така

а виждаш ли някакви прилики?

Редактирано от bubsan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нали бях пускал такава тема, ма всички групово ме порицаха, че ще има корозия

quote]

Ще има да,ерозия :wall:

Аз обичам да ми е чист двигателя,даже го мия по 2 пъти в годината - преди и след зимата.И така е било с всичките ми автомобили,досега ръжди под капака не съм имал,напукани маркучи,уплатнения,и т.н. - също,говоря за миене с пароструйка,и с препарати доста по агресивни от това което човек може да си намери по разните домашни потреби и мототехники.Отдалечена на 60-70 сантиметра от повърхноста на това което се мие,струята на пароструйката не представлява чак такава канска сила,каквато и се приписва в басните.

Редактирано от INFERNO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз моя за 3 месеца 5 пъти съм го мил и гледам му нема нищо.Айде тия приказки,че му има нещо си ги разправайте за жигите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh:

нали съм писал че съм сменил и всичките течности по колата

остави разликите ,виж приликите :steinigung:

от толко лъскане си излъскал кората под чистачките :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...