Jump to content

Audi 100, ACE мотор, 2000куб. гасне и не пали !


svetlio_85

Recommended Posts

Моята хубавица тъй гаснеше в движение и чат -пат заглъхваше, а оборотите си играеха надолу както си искат. Карах я при майстор-отвися два месеца. Накрая ме закараха на диагностика с компютър (30кинта) и там се изплю : механична повреда. Т.е. или бензинова помпа или дюзи. Тестваха помпата и тъй като не показа отклонения сменихме дюзите.

После заспа като обороти за 2 месеца. Сега има леки помръдвания на стрелката към 1000 оборота и малко над чат пат, но общо проблем нямам. взех 4 дюзи на БОШ по 60,77лв без ДДС едната (общо 291,70пари) от Киров и уплътнителни пръстени от Порше за за дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Дайте малко инфо от де да ги взема и на какви пари са дюзите и потенциометъра.

Проблема при мен е като почне да загрява мотора.Като е студен няма проблеми.Може ли дюзите да се ебават при загрял двигател а като е студен да си работят добре или някой датчик ми е за смяна.Благодаря

потенциометъра ти е към 150 кинта

проверил ли си температурния датчик?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.....Може ли дюзите да се ебават при загрял двигател а като е студен да си работят добре или някой датчик ми е за смяна.Благодаря

Може да е от дюзите. Ако не разпръскват горивото, а "пикаят" се получава богата смес, която при студен двигател е ОК, но при загрял се дави и работи лошо. Естествено има вариант проблема да е в т-датчика на ЕКУ-то, но него можеш да го замериш с мултицед и да сравниш какви стойности дава при различни температури (има сравнителна таблица). Друга възможност е л-сондата примерно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ма 90% си за дюзи,няма как да са ОК на толкова километри

моите фърляха на всички посоки,освен,че течаха докато свъши налягането

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

От скоро Аудито ми започна да прави проблеми и в момента не го карам въобще.Както си карах из центъра, подадох газ и вместо да поеме и да се изфорсира, заглъхна сякаш няма бензин и угасна.Завъртях стартера пак, запали, подадох леко газ и пак заглъхна и угасна.Повече не пожела да запали.Бензин има ! Като го оставя 5-6 часа и след това врътна стартера - пали ! Работи на место, обаче сякаш прекъсва.Както реша да му подам малко газ и пак не иска да поеме и угасва ! Колата няма газова уредба и не е карана на газ.Ще съм благодарен, ако ме насочите към решението на проблема.Колата е 94-та година, 16 клапана, механичен инжекцион.Моля, помагайте !

В средното гърне , от двете страни има топки за катализатора . Те са се откачили . Махни средното гърне и сложи права тръба , или го смени с ново . Това е и няма да имаш проблем повече . Имах точно същия проблем преди години и смених половината части ! Пробвай , ако стане ще черпиш . Казвам го от опит . С моята съм теглил , ехееееееее !!!

Редактирано от Riverdalee
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В средното гърне , от двете страни има топки за катализатора . Те са се откачили . Махни средното гърне и сложи права тръба , или го смени с ново . Това е и няма да имаш проблем повече . Имах точно същия проблем преди години и смених половината части ! Пробвай , ако стане ще черпиш . Казвам го от опит . С моята съм теглил , ехееееееее !!!

Здр. колега.Кав беше проблема с твоята кола. С АСЕ мотор ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте цени за дебитомер и дюзи и къде във Варна могат да се вземат на добра цена.

С какъв акумулатор карате АСЕ то, че нещо взе да заминава.Имам един 100 AH 620 стартов ток който го смъкнах от буса и се чудя дали ще има проблем да го сложа на колата. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност няма да можеш да го монтираш защото акумулатора трябва да е с определена височина. Иначе може да имаш големи проблеми ако ти опре задната седалка на плюсовата клема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=40058&hl= :steinigung: . За акумулатора трябва съвсем точно да спазиш по каталог поне размерите и особено височината :mellow: . Аз съм с 62А/ч акумулатор Banner от Кокича :mellow: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този 100 Ah - го свалих от буса за там взех нов, и като вариант се сетих да го сложа този на колата.Мисълта ми е за големия ампераж и стартовия ток да не изгорят нещо. Но все пак не е нов и си мисля,че ще играе ролята на долу горе 80 Ah. А за монтажа,може и в багажника да го сложа да пусна 2 кабела към него.Моля за мнения.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми е за големия ампераж и стартовия ток да не изгорят нещо.
Заради тях нищо няма да изгори. Виж, заради това, което го каза колегата VBI може много неща да изгорят в буквалния смисъл.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтеглянето на допълнителни кабели не е добра идея. Освен, че можеш да се подпалиш, при хлабава връзка м/у акумулатора и ел. инсталация на колата се получава "пренапрежение" и гори електрониката по колата. Най-добре е да не преработваш нищо по ел. инсталацията :respekt: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marian990 от де ги взе потенциометъра и дюзите и на какви пари.Преди да смениш дюзите изпробва ли ги старите или етъй профилактично ги смени.Благодаря

Няколко пъти ги свалях да ги чистя, но напразно.Отвън разпръскват сравнително добре, а като ги сложа ужас.Нов потенциометър в Бош Пловдив - 147 лв.Дюзи-Бош - 59 лв. с отстъпката.(73лв.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi 100-тицата работи вече и на бензин. В крайна сметка отидох при Евелин на Кукуш. Каза че компютъра се е бил бъгнал и го е оправил. След като я взехме и минахме 10-15 км. , пак отказа да работи на бензин. Върнахме се и след замерване каза че е свършила бензиновата помпа. Занесохме друга и я смени. Преди един час я взехме и засега работи. Евелин ни препоръча да изгорим този бензин , тъй като бил стар и е изветрял. Утре ще допълним със 98 , да вдигнем октана. Като изгорим един резервоар(ако продължи да работи на бензин),трябва да се върнем пак за допълнителни настройки. Който има такъв проблем направо да го търси тоя майстор и да не се свиди за кинти. Ще пиша ако има подобрение или влошаване в работата. ПОЗДРАВИ на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В средното гърне , от двете страни има топки за катализатора . Те са се откачили . Махни средното гърне и сложи права тръба , или го смени с ново . Това е и няма да имаш проблем повече . Имах точно същия проблем преди години и смених половината части ! Пробвай , ако стане ще черпиш . Казвам го от опит . С моята съм теглил , ехееееееее !!!

Значи, този пост на колегата доста ме озадачи.Защото от както си купих колата се чува един странен шум отдолу, точно където се пада въпросното гърне и катализатора.Бях питал някой за това и ми бяха казали, че идва от катализатора.И когато карам така го чуствам сякаш точно от там се тлачи колата и не иска да поема.Не съм сигурен, но мисля, че точно това ще се окаже проблема ... Наистина ще трябва да черпя ей колега ! Чудя се за какво бяха тези упражнения с главата на ижекциона и дебитомера тогава .. ;)

Редактирано от svetlio_85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново. Имам новини , но не са особено хубави. 100-тицата върви ужасно на бензин. Имам чувството , че с фиестата ще я прелетя , да не говорим като от нея се качих на А6-цата. Водих я на други майстори и казаха че валовете не били защепени добре. Някой може ли да ми даде схема на зацепването на горните валове един спрямо друг? И ако и това е наред , ще взема и аз да махна катализатора. Другия вариант е да я направя газов автомобил с алтернативно гориво бензин :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не са зацепени валовете както трябва и на газ няма да работи добре, да не говорим, че може да ти изгорят клапаните :birthday: . Прави я максимално най-скоро. Най-добре отиди на друг майстор :birthday: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е интересното:на газ работи добре , а на бензин е направо мъчение да се кара. Препоръчайте тогава друг майстор. Последния беше Евелин на Кукуш. Според него бензина не бил добър , но се сетих че на А6-цата имам паяжини на капачката на резервоара , а е изстребител на бензин. И това при положение , че в момента е с всички части от 100-цата. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте момчета !

Напредък по моя въпрос няма.Майстора не е направил нищо.Каза, че я е оправил, питах го какво е било - каза, че било от бензиновата помпа.Сменил я е, и сега работила добре.Отидох, взех си колата и на 500 метра от сервиза ми направи същия номер.Обадих му се и му казах, нямаше какво да ми каже.Просто момчето не разбира и това си е.Днес пред блока обаче, при един от поредните опити да я запаля, стигнах до успех като откачих датчика за температурата.Като застанеш пред колата и погледнеш мотора, от дясно на блока в края от към шофьора.Откачих го, завъртях един път и на втория път запали .... покарах я до Сточна гара и обратно - държеше се добре.След като я запалих разбира се не работеше добре без температурния датчик, и го боцнах обратно докато работеше мотора.От начало колата прекъсваше, не работеше добре на празен ход.После като позагря се оправи.Ще я карам понеделник някъде.Моля препоръчайте ми чиваш сервиз за диагностика на Ауди.Ще съм благодарен, защото ми идва да зарева вече от некадърници ! :hilezh:

Редактирано от svetlio_85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се съмняваш в т-датчик на ЕКУ-то можеш да го замериш. Виж сутрин какви стойности показва с мултицед, като обърнеш внимание на външната температура и после на загрял 90С двигател колко градуса показва. После пиши за измерените стойности или ги сравни - има тема във форума със стойностите като съпротивление към температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го направя ! Може ли само да те помоля да ми пуснеш линк-а на тази тема със стойностите, не се оправям с търсачката ! Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги,от близо месец имам същият проблем ,прочетох цялата тема и никаде не видях някои да е пробвал със смяна на сфещи.При мен не пали нито на газ нито на бензин , а знам че при газта имашли центровка и ток-искра не трябва да има проблем.Ако някои е пробвал да каже,за да не набивам пари за сфещи.Поздрави .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...