Jump to content

Audi 100, ACE мотор, 2000куб. гасне и не пали !


svetlio_85

Recommended Posts

  • Отговори 93
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Провери, когато не иска да запали и си въртял на стартер как са свещите. Отвий някоя и виж дали е мокра. Ако е мокра вероятно нямаш ток (искра) по свещите. Причината може да е палец, бобина, дистрибутирна капачка, датчик на Хол, имобилайзер на аларма и т.н. Сравнително лесно може да се провери. Ако са сухи обаче би трябвало поне да припуква докато въртиш на стартер и вероятно причината ще е в не добра центровка. Правил ли си нещо по делкото или ангренажния ремък? При теб какъв точно е проблема - въобще на нищо не пали или както си караш гасне и не иска да запали после :flipoff: ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами проблемите с оборотите, паленето и гасненето могат да имат най-различни проблеми и това е най-дискутирания въпрос в 100/А6. Специално за АСЕ общо за оборотите и паленето:

Стъпков мотор - 200 лв.

Дюзи - 300 лв.

Ключ на дросела - около 200 лв.

Потенциометър - 200 лв.

Сонда Ламбда - 300 лв.

Кабели и свещи - цени най-различни.

Различни температурни датчици.

Регулатор на налягането на бензина

Въздушен филтър в плачевно състояние.

Може и от неправилна центровка да е.

Един колега от форума, който не влиза почти никога, си беше решил проблема със смяна на някакъв кондензатор на платката на ECU-то, ремонт за 50 стотинки, след като беше сменил повечето от гореизброените елементи.

Нарочно не пиша бензинова помпа или проблеми по мотора, щото там нещата са ясни (а цените бЯсни).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте !

Обещал съм да постна едни данни от замерването на ЕКУ-то на VBI.Утре ще откарам колата на човек, който се занимава с такива неща, говори се, че си разбира от работата много.Това за свещите ми звучи малко "несериозно" като се вземе предвид листата, която monz е изтресъл.Наистина бая има да се ровичка човек.Но моят съвет е да не сменяте нищо преди автомобила да мине диагностика.Щото това НЕ е Жигула, нали ? Между другото искам да споделя, че от "Фолксваген и Ауди" ми отказаха диагностика и евентуално решаване на проблема ми, защото нямали софтуер за толкова стари коли.94-та година ми е стотицата за информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече, ако си от София или имаш възможност да идеш за ден-два, тичай в Бош под моста Чавдар или Юве-Бош на Симеоновско, хората ми решиха проблемите по инжекцията - компетентни са, доста, а и най-важното е, че не лъжат клиентите си. Последното повече за моста Чавдар важи... Въобще няма кво да се плашиш, всичко се оправя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте момчета ! Пригответе се, защото ще ви севирам нещо интересно.Преди малко си дойдох от сервизчето на човека, който ми работи по колата.

Така, днес по обяд му закарах колата и му я оставих.Той самия разполага с доста софтуер за диагностика на най-различни марки автомобили и има доста опит в областта.Не знам какво е оглеждал, но по някакъв начин е стигнал до заключението, че проблема идва от бензиновата помпа.И ето го разковничето - КОЛАТА НЯМА БЕНЗИН ! ДА, ПРАВИЛНО ЧЕТЕТЕ И НЕ ХАЛЮЦИНИРАТЕ ! НЯМА БЕНЗИН ! Е как така няма бензин му викам аз, стрелката показваше доста над червеното, близо 20 литра ще си каже човек.Има бензин да се изкъпеш и заплакнеш след това с него.ДА АМА НЕ ! Проблема е бил там, че бензиновата помпа не е стояла вертикално на 90 градуса спрямо дъното на резервоара, ами си се е шляела свободно.От там поплавъка, които индикира колко бензин има дава грешна информация и стрелката ни казва, че бензин има фраш ! Просто не е била фиксирана както трябва да бъде фиксирана за дъното на резервоара въпросната помпа .... след смяната и.Да, предишния "майстор" толко си може момчето.Има някакви тампони чрез който се застопорява помпата както трябва да е.Утре колата ще е готова.Още не мога да повярвам какви ги мислех, а какво излезе.Така, че имайте предвид и този вариант при подобно поведение на вашето Ауди момчета ! Поздрави !

П.С. Към колегата VBI, приятел, не измерих това за което си писахме, но човека го е направил и каза, че проблеми по датчиците нямам.Не можах да ти постна стойностите, но при положение, че проблема не е там предполагам, че няма да ми се разсърдиш. :flipoff:

Редактирано от svetlio_85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някога и това се случва :) . Предполагам, че сте фиксирали вече помпата в резервоара за да не се шляе насам-натам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, карам атомобила вече и няма гаснене и непалене след това.Прави ми впечатление обаче, че все още като си е студеничка и прави номерца - от време на време се форсира сама, задържа газ като подавам и понякога не поема веднага.Човека каза да я покарам 2-3 дена и да отида при него да види пак за грешки.Иначе леко минах, прави сте ! Трябва да почерпя по едно големо ! :respekt:

Nikieva, човек аз смених цялата глава на инжекциона, но онзи "майстор" първия, който нищо не направи с колата ми каза, че от старата не ставало нищо.Аз не съм много сигурен, даже мисля, че и няма нищо, но той така и не ми я върна.Ако случайно ми изскочи, ще ти я дам ако ти трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че се форсира сама е ключа на дросела 99%.

но той така и не ми я върна

Е сигурно защото е била непотребна! :rolleyes:

Няма да ти казвам какво мисля, защото ще извърша наказуемо подбудителство към престъпление!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

monz, само намека ми стига да зацепя ! Остави не ме връщай назад към мрачното минало ... Nikieva, идния понеделник ще ходя до него и ще искам старите неща, които останаха там.Ще те уведомя какво се случи.Мирис на бензин ... усещал съм, ма то може да мирише не от едно или две места, нали така ? Течове не е имало пък въобще ! Ще пиша след два дена.Поздрави !

Редактирано от svetlio_85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги!

Предлагам да повъзродим малко тая тема. Имам същите проблеми и от нищо по гореупоменатото не се оправиха, но веднъж както си чоплех за пореден път, покрай дроселовата клапа, забелязах че има много нагар и някакви следи от задиране на клапата по външните стени, реших да ги изчистя. Използвах спрей за почистване на карбуратори. След манипулацията седнах и запалих. Това не беше моята кола!!! Невероятна тяга, никакво колебание в обороти и въобще работеше перфектно. До след няколко дена, когато пак се започна същата история. Трудно палене, непостоянни обороти и склонност при отнемане на газта да угасне. А това стане ли, по никакъв начин неможеш да я запалиш, стоиш и си чакаш около половин час, след това сядаш чукваш и е запалила от първия път! Гореупоменатото се случва когато колата не е карана известно време, когато се кара всеки ден няма никакви проблеми! Ако на някой му е интересно и също има какво да сподели нека пише. Темата е интересна и предлагам да намерим най-сетне виновника за всички наши проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една от любимите ми теми за ЛАМЯТА(АЦЕ-то)...Четох я когато нямах Ауди. Сега след над 50 000км с него продължавам да се убеждавам, че мотора проблем няма!!! Имат проблем хората който не знаят, а пипат. Като не искам някой да си мисли че съм АЦЕ гуру :zustimm: От мех.инж. не отбирам, но ако помислиш не е трудно да се сетиш, ако и прочетеш тогава вече си имаш и шанс :hilezh:

ПП - Колега когато си го купих и аз имах подобни симптоми. Значи картерната вентилация на този мотор е нещо много странно. Значи започва с извод от блока на двигателя, продължава по тръба обикаляща мотора, и прави бели на все възлови места:

-Влиза под клапата на дебитомера + студен двигател пречи на свободното и движение. Аномалии всякакви!!!

-Влиза и точно пред стъпковото моторче. Проблеми с празен ход всякакви(високи, ниски, никакви обороти)

-Влиза и при старт дюзата. Нея а зацапва доволно. Проблеми със студен старт + предпоставки за задавяне на мотора при продължително въртене на стартер :zustimm:

Решението което взех аз е запушване на всички входчета, + изваждане на вентилацията в атмосферата. Като минус от време на време трябва да се смазва с ВД40 ст.моторче. Също преди ремонта на мотора смърдеше много, сега нищо :zustimm:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да отбележа и аз нещо за картерната вентилация - тръбата, която излиза от блока завива зад двигателя. Там има снадка с гумен маркуч, вътре има нещо наречено "рестриктор" /според ЕТКА/, това всъщност е парче тънка тел, омотана на осморка и образуваща нещо като мрежичка. Когато се кара с гадно масло се образуват гадни маслени изпрения, които затлачват мрежата, картерната вентилация се задръства. Моторът става "масларник" - започва да избива масло от семерините и гарнитурите.

Ако двигателя не е "издухан" картерната вентилация не пречи, обаче ако е "милионник", наистина е по-добре да се откачи от филтърната кутия :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам за тази "мрежичка" в маркуча на картерната вентилация - такава има и при AAD двигателя, предполагам също при ABK/ABT. Представлява нещо като готварска тел :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази мрежичка я чистих.

Имаше малко мизерии.

Редактирано от veselin velchev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересен факт при мен, че след ремонта поведението на вентилацията няма нищо общо с преди. Преди смърдеше адски, направо лютеше. Сега без да се шегувам за 2000км имаше една едва видима капка масло :blink: Преди бяха едни водни кондензи, една "боза", някаква лигава слуз :huh: А честно си признавам така и не разбрах от кое се оправи "този" проблем. Аз сегментите ги смених повече за мое успокоение, в никакъв случай не бяха извън нормите :bia:

ПП - Маслата с който карах колата са едни и същи преди/след :zustimm:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...