Jump to content

Ауди А4 110ps с ЧИП или без ?!?!


slawunderr

Recommended Posts

Здравейте , искам да попитам дали ще има разлика ако му сложа чип и ако да къда да отида?!/

Какви са плюсовете/минусите на чипа специално за този двигател?? :respekt:

Благодаря ви !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Който го е страх от мечки, да не ходи в гората" :lol:

минуси има и то много..., но нито един от тях не може да се мери с допълнителната мощност под краката ти :hilezh:

:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минусите са, че където има слабо и износено място ще се обади и ще се наложи неговата смяна....Плюсовете са най-вече конски сили и Nm и определено се усещат и си заслужават :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако турбото ти е тръгнало, то ще се счупи така или иначе, за съединителя-маховика същата работа.

Както казаха по-горе, минуси няма, а само плюсове стига да отидеш при правилния човек.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако турбото ти е тръгнало, то ще се счупи така или иначе, за съединителя-маховика същата работа.

Както казаха по-горе, минуси няма, а само плюсове стига да отидеш при правилния човек.

http://www.tuneline-bg.com/index.php?load=...s=0&tID=138

Ако имаш интерес драсни едно лично и ще останеш очарован...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забравих да кажа, че колата е АВТОМАТИК с 4 скорости, и спортен филтър K&N!

и е на 160000км!

Да не се наложи, като сложа ЧИП , да правя ОСН. РЕМОНТ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги (тези с 1.9тди) кажете собствени наблюдения преди и след чип(вървеж, разход такива работи), че и на мене ми стана интересно, а и човека ми е приятел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами моите впечатления са, вървенето на колата няма нищо общо, а съм 130к.с PD. Стокова вървеше от 1800 до към 3200 оборота, след това по мое мнение умираше, тоест повече ръмжеше отколкото вървеше.

Сега смея да твърдя, че тръгва да върви от 1500 ~ 1600 оборота и си набира нормално до 4000 оборота. Бях сравнявал разхода при едно и също каране на един и същ път и с чипа ми даде 0.5л по-малко.

Лятото карам с гуми 235/45/17 които са големички. В стоково положение хващаше 180км трудно, като след 170км почваше да ускорява бавно. Сега си прави 200км за отрицателно време, след това почва да ускорява бавно по моя преценка, но повече не ми и трябва.

Колкото и да се смята, че ефект от спортен филтър няма, колега с Seat и чип споделя, че с обикновен филтър колата му пуши и то доста, а със спортен пушаци няма. Калата му е 110к.с AHF

Абе на практика се получава така , че като си карате колата нормално си е като старата не чипната, като и натиснете педала си показва зъбките.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали има нужда само ти си знаеш,но с чип определено е по приятно карането.Както каза колегата по горе като си караш нормално разлика няма,разликата е когато понатиснеш педала,идва прилив на мощ усещаш че нещо се случва и то е доста готино.Например караш си по магистралата със 120 най спокойно и в едим момент ти се приисква да покараш малко или трябва да изпревариш някой който кара със 119 просто натискаш и в следващия момент вече се движиш със 150 и продължаваш да ускоряваш без проблем до към 190,удоволствието да знаеш че имаш нещо сериозно под капака е голямо.Не съм предполагал че от това двигателче може да се изкара такъв вървеж.Аз карам чипнато AFN от 2 години и пак ми е кеф като го настъпя.Минусите са като при овърклокването на процесорите,при сток положение ще върви още 300к км с чип 250к км без да се сдуха двг примерно,ако има нещо тръгнали да се чупи пак ще се счупи само че малко по бързо и може би най важното нещо зависи кой ще ти пише чипа,аз имам 2 комплекта вече,доволен съм и от двата сменям си ги в зависимост къде ще карам.Първият който имам от 2 години е по подходящ за градско каране дава повече мощ в малките обороти не натоварва много турбината и колата е по пъргава при чето спиране и потегляне,плюс това ми сваля разхода градско,но след 3000об не ми харесва как набира.Втория комплект пък е по подходящ за дълги преходи след 2000 об колата полудява и си набира до към 4000 без проблем,караш си със 100 на 5та натискаш и изпреварваш без проблем всичко до 180,при градско каране съответно няма къде да развивам подобни скорости.Когато си вземах втория комплект исках нещо като идеалната комбинация между двата но човека който ми ги прави каза че ако искам да няма проблеми и при положение че вече имам един комплект по добре да не ми прави колата супер бегачка щото вече е на 230к км по километраж а тя сигурно е на 300+к км реално така че е рисковано.Помисли си какво точно ти трябва и ако този от който си вземаш чип ги пише а не само препродава вече готови чипове ще ти направи точно каквото искаш.Разбира се че е възможна безопасна комбинация но няма да имаш нито добре изразена мощност в малките нито в големите обороти комбинирана със малка вероятност да строшиш нещо.Като заключение ако колата ти е читава и нямаш съмнения че вече си заминава двг слагай чип без да се замисляш,ако ти гори масло или духа от гърловината или щеката по добре недей просто ще я умориш за отрицателно време и после ще си мислиш че чипа е прецакал двг.В крайна сметка ти си решаваш,ако си сложиш нормален чип и двг е читав няма да имаш ядове,ако сложиш някой яко издупен чип вероятноста да строшиш нещо е доста висока и не забравяй че колкото и да са добри двигателите в най добрия случай вече са на 10+ години.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Ами моите впечатления са, вървенето на колата няма нищо общо, а съм 130к.с PD. Стокова вървеше от 1800 до към 3200 оборота, след това по мое мнение умираше, тоест повече ръмжеше отколкото вървеше.

Сега смея да твърдя, че тръгва да върви от 1500 ~ 1600 оборота и си набира нормално до 4000 оборота. Бях сравнявал разхода при едно и също каране на един и същ път и с чипа ми даде 0.5л по-малко.

Абе на практика се получава така , че като си карате колата нормално си е като старата не чипната, като и натиснете педала си показва зъбките.

Да точно так е! И двамата сме с чипове от Богомил, аз лично съм много доволен,много е важно кой ще ти мапне колата щото много изпълнения съм виждал!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На практика само плюсове.Ако караш и нормално ще почнеш да караш на по-нсики обороти и от там разхода и изонсоването на мотора падат.Единствено ако ти е тръгнал съединителя ще му ускориш износването ,ама ти си с автоматик с торк конвертор и няма как да стане.Ако е кофти чипа винаги можеш го махнеш и да боцнеш стария.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...