Jump to content

Комън Рейл или Помпа Дюза


mitsubishi galant

Recommended Posts

Е, в България може и да няма, но в съседна Турция има всичко, стига да знаеш къде да търсиш. Аз примерно си намерих къде ще ми отремонтират помпа-дюзите, ако евентуално имам проблеми с тях :unsure:

Бай комшо е велик :bia:

Колега, сподели повече?А между другото един пич от VW форума си е купувал от склад на Бош в Истанбул за около 240 евра 1ббр. нова :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи аз ползвам услугите на този сервиз, доста години, а и мои колеги. Ремонтират горивни помпи, главно на камиони. Представителство на Bochs, няма нищо общо с лъскавите сервизи в България, но са много добри и имат страшно много работа.

Тъй като по-новите камиони са с PD мотори - няколко поколения, мисля 3..... преди близо 2 години карах 6-те PD там. Оказа се, че 5-те PD имат износване, което може да се отремонтира, а единият неможе и трябва да се замени. Съответно предлагат нов и втора ръка, които е обслужен и е нагласен да работи с другите и има гаранция една година. Тази цялата процедура отнема половин ден.

Вчера носих същите ПД елементи на подобен камион. Инженерите от ДАФ България, сменили всичко по тях, а камиона пак неработел. Ка$то ги закарахме, точно след 10 мин бяха проверени разпрасквачи, които нямаха проблем, а също и ПД елементите и проблема беше открит. Даже лично ни извикаха горе за да видим на микроскопа. След 6 часа проблемите бяха отстранени, без да се налага подмяната на една от ПД-тата. Имаше съмнения в началото дали ще стане. Не ги знам нашите какво са сменяли, но явно са излъгали човека и за да го принудят да иде и да си ги вземе, представете си колко нерви и време са му потрушили, а и пари.

По спомен нов ПД-елемент за камион беше около 650 евро нов - Бош, втора ръка 300 евро. Така, че нашите с тези цени могат да се застрелят някъде.

Говорих с момчетата и те ми казаха, че няма никакъв проблем да се отремонтира ПД на Голф 4.... примерно.

Имат си стендове - Bochs, работят изкючително бързо и качествено, пазарят се и знаят какво правят, което е най-хубавото

за 1400лв. се отремонтираха 6 ПД-та, като след това минават стенд, проверка на разпръсквачи и т.н.т.

Бях и на тяхното Санаи...... е там има и от пиле мляко, когато говорим за автомобилни части.

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезна информация....може да ги плюем турците, ма бачкат и произвеждат нещо....не като при нас. Ако се хванат и носачи за Ауди да правят направо ще е супер :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ще споделиш ли име/адрес/телефон? Не че очаквам PD моторите ни скоро да се нуждаят от сервиз на дюзи, но все пак е полезно да се знае :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак и във форума може човек да научи нещо. Като това: Ауди е създало тестови план, където тези пиезо дюзи се виждат адаптациите им за празен ход, средни и високи обороти. Освен това Има и зададени пределно допустими норми. След като изкарам таблицата със шесте дюзи, без каквито и да било други измервания, мога да преценя какво става, и коя точно дюза е за смяна. Сменял съм 4 дюзи наведнъж, сменял съм и 6 дюзи, сменял съм и една. Не е необходимо всички. :flipoff:

малко ми звучи като заяждане.аз споделям най тежкия момент, а идеалния вариант е само една да е за смяна.

нямам впредвид как гледаш работата на дюзите в движение , а уточнявам , че стенд за дюзите НЯМА.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се заяждам, просто го споменавам. Сори, ако така се е получило. Тази характеристика ( адаптация ) се прави плавно във времето, а не става за работа за 2 мин. Но е много показателна за цялостната работа на дюзите. Иначе и аз например имах случай където мотора щеше да хвръкне от коша след намеса от "специалисти", и отзад такава пушилка, че щях да умра. Диагнозата беше ...... смяна на 6 дюзи. Здравето ми беше по ценно от това да установя 4 , 5 ли са или 6 за смяна. А иначе си прав, аз за стенд , където да се види 100 % работата не зная :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, може и да бъркам понятието "стенд", но хората ги ремонтират и после по някакъв начин ги гледа-нагласят дали работят на едно налягане или както там се казва. Аз несъм специалист, но пък хората са достатъчно добронамерени, обясняват на разбираме език, показват :steinigung: .

Разбира се, че сервиза не е тайна -

AZIM POMPA - Bochs Servisi

Inonu Mah. Prof. Muammer Aksoy Cd. No:121 Sefakoy /IST. Tel.:(0212) 697 55 52 - 697 66 15 - 697 66 96 - 697 56 66 Fax: (0212) 606 64 25

SUBE: Ikitelli Org. San. Bol. Dolapdere San. Sit. 22.Ada No:10 Ikitelli /IST. Tel.: (0212) 549 36 87 - 549 36 88 Fax: (0212) 549 85 47

e-mail: azim.pompa@hotmail.com

Mustafa BADEM (0532) 254 74 80

Mehmet BADEM (0532) 254 74 81

Редактирано от morfei1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това зависи от версията на главата. Дали е V125, 330 ? Не толкова от шофьора

Aз па съм сигурен, че при добро желание съм способен да пукна главата на който и да е мотор:gmorning: И МБ 124 300Д мога да съсипя! :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
Реално VW започнаха вграждането на CR от миналата есен. При Ауди незнам точно как са нещата, но мисля не са много по-рано, тоест искам да кажа, че са прекалено нови и прекалено малко разпространени, поне на нашия пазар, за да имаме каквито и да е впечатления.

ПД-та, разбиват маховици, трошат турбини, протича им тамдем помпата, пукат глави...... все ремонти дето струват не малко пари, за не особено нови и луксозни коли.

Audi вкарват в средата на 2003-та CR при 4.0 TDI. През 2004-та 3.0 двигателя е също CR. Та кое им е прекалено новото??

А тез глупости за PD кой ти ги каза? Имам 4-5 приятеля с ПД аудита. Колите им са най дъртата от 2003-та. До сега не са сменили нищо от изброените от теб неща.

п.с. Прочетох и мнения за по голямото замърсяване на околната среда при PD-та и мога да ви кажа че няма такова нещо. Мойто ауди е PD s DPF и данните са му почти еднакви с CR-а.

Единственото хубаво видимо нещо при CR-а е че е по тих. Но аз си карам със затворени прозорци и музика. Така че шума изобщо не ме притеснява :flehan:

Сега погледнах нормите за евро 4 и 5. Моя мотор е с евро 4 и само данните за азота ми са 201 а за евро 5 искат 180. Всички други данни ги покрива дори за евро 5 :)

Редактирано от Panta77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди вкарват CR през далечната 1999 г. с въвеждането на 3,3 tdi V8 165 kw, а не в средата на 2003 с 4,0 и 3,0 дизели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Колеги темата е уникална защото разбирам кое е добро и кое не е макар че и в товаа има разногласия,но има един голям проблем такива като мен които искат да сменят Б4-ката си с нещо като А4 фейслифт 1.9 ТДИ и разбира се някоя хубава екстра като ЕСП и в порядъка на 6.500 7.000 лева единствено ПД-то попада в тая мечта така да го нареча.Меко казано разколебахте ме на 40процента какви ли не кусури на тея ПД-та някой има ли конкретни проблеми с такъв мотор или просто се упражнявате в правописа.Надявам се никой да не съм обидил всичко хубаво на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай да скочиш на помпа дюзата...По форумите се пишат страхотни тъпни, като тези горе за маховиците и пукането на глави...1.9 е много корав мотор...Единствено първото поколение 2.0 ПД с пиезо инжектори е леко проблемен, но всичко останало е бетон...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PD е адски здрав двигател! Имам 95 хиляди километра навъртяни на 115кс и още един 15 хиляди на 105 коня версията. Никога не съм пипвал по двигателя каквото и да е било! Предната кола с 115те коня за 15000км не близваше масло, сегашната ми също.

Разбира се, че може някой да има проблеми с PD двигател, но като цяло каквото съм чувал и от други хора се водят изключително безпроблемни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е до късмет на какво ще попаднеш. Падне ли ти се неподдържан мотор ще изревеш силно от тази ПД. Затова си отваряйте очите какво купувате :bia: Мой приятел има ПД 116кс. Неподдържан, на много км, гори масло, турбината издаде багажа...абе все кофти неща

Повече от 10 000км карам ПД, оправяли сме някои дребни неща по мотора, но засега съм доволен. Преди карах 110-ка, изключително доволен от мотора.

Карах веднъж КР на Пежо, първите впечатления ми са, че мотора е значително по-тих. Но и муден, в сравнение с моя, въпреки еднаквите коне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ви кажа видях едно на Пловдив регистрирано мисля да отида да го видя.Има ли нещо по особенно за гледане при покупка на дизел ПД от обикновенния мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на ВАГ-КОМ могат ли да се тестват дюзите и какви показатели трябва да покажат ако са добри.

Аз колеги имам един двигател много стар руски с Помпа-Дюза ЯАЗ 204 отхлупих му капака просто да видя за кво става на въпрос защото такава система не бях виждал вярно че този мотор е от 70-те години но се добива представа за кво става на въпрос.

Редактирано от nikolai ivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо всички производители на автомобили са минали на КР? Ами първата и най-главна причина според мен е екологичността на КР. Разбира се има и други причини. ПД-защо си мислите, че ПД е по пъргав или по добър !? Искам да Ви попитам всички следния въпрос: след като ПД е по добър, защо двигателя V12 6.0 l. TDI 500 к.с. 1000 нм. http://audi.testdrive.bg/modification/50880/.html който се монтира на Audi R10 (става дума за състезателния за Ле Манс 24 ч.) е с КР системата, а не с ПД ?

Ако греша ме поправете :bia:

Редактирано от Sarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...