mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 (Редактирано) Намира се на много шибано място. Зад централната конзола ниско долу. Ако свалиш жабката и погледнеш ще я видиш. За целта със стрелките за промяна на температурата местиш от LO до HI и обратно и ще я видиш тази която се движи. Ако нищо не се движи не е на добре Свалих жабката и се виждат 2 неща (пласмасови с ремаче на тях) 1-то е синъо и се движи , 2-рото е бяло и не се движи? И двете ли трябва да се движат >>?? Редактирано 8 Ноември 2009 от mihail cvetanov duhlyovski Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
monz Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 Виж дали има промяна в топлото като държиш колата работейки на място в 2500 , 3000 оборота в продължение на 1,2 минути !!! Ако има значи имаш въздух в системата !И аз си помислих за същото...Радиаторче на парното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mihail cvetanov duhlyovski Публикувано 8 Ноември 2009 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2009 И аз си помислих за същото...Радиаторче на парното? >?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 6 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2009 Здравейте колеги! Моите приключения с парното продължават Вече е наистина студено, а аз продължавам да съм без топло, защото реших че ще реша проблема в България(между коледа и нова година). Днес обаче стана нещо много интерестно. Колата работи половин час и чкаха приятелката си. Излезнах от колата(защото навън беше 8градуса а в колата студенко ) и чувам от предна дясно страна пред стъклото все едно изтича нещо :о Вдигам капака и чувам този шум още по-силно. Извадих капаха на акумулатора и от лявата му страна 2 метални тръби, които са замръзнали :о и от там идва този шум, но не видях никаде нищо да тече :/ Вдигнах и корите при въздушния филтър и там също тръбите са с лед. Колата работи непрекъснато, а парното също( да духа на предния прозорец, за да не се потят стъклата, на макс температура, но духа студено ) Когато изключих парното след около 30 сек вече го нямаше този шум на изтичане. Споделих проблема си с 1 приятел и той ми каза, че имал абсолютно същия проблем обаче с Форд Фиеста. Проблема се оказал датчика за температура на купето, че показвал, че температурата в купето е адски висока и климатика непрекъснато се опитвал да охлади купето. Някакви идеи? Дали проблема и при мен не е в датчика , а не в парното? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 7 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2009 Помагайте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chymera Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 Аз карам също като теб Б6, имам подобен проблем! Различното е, че имам и газов инжекцион, просто така купих колата преди месец и половина! Имам чувството, че нещо със сигурност не ми е наред по охладителната система, термостата, климатроника и изпарителя!Симптоми: - според мен ми загравя по-бавно от обикновено (затова съм се засилил да сменям термостата)- онзи ден бях на газова диагностика, казаха ми, че изпарителят показва доста ниски градуси, въпреки че колата беше загряла на 90 'С и чак след продължително форсиране достигна необходимата температура;- нямам парно при работа на място и започва да духа само след 2300-2400 оборота!Натисна ли яко педала или карам на високи обороти си духа нормално и яко топло, но остане ли да работи на място след минута направо си задухва студено!Ако някой разбере решението с този проблем, ще съм доволен и аз, а не да предприемам какви ли не експерименти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 10 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 10 Декември 2009 (Редактирано) При мен най-вероятно е радиаторчето на парното(защото като включа ECON духа студено). Сега отностно смяната едни ми казват, че трябва да сваля цялото табло, а други ми казват, че от към педалите без проблемно се сменяла. Имам Опел Омега и там ми казваха, че трябва да свалям таблото ама свалих само жабката и го смених. Някакви съвети и най-добре инструкция? Редактирано 10 Декември 2009 от kosmonaft Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
larss Публикувано 12 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2009 Може ли от добавка за изчистване на системата да протече радиаторчето на парното,и на мен ми духаше студено,слагах добавка на "Холц",промивах,вече два пъти,има резултат,но не духа толкова топло,колкото трябва да бъде и сега се чудя ако пак го направя дали няма да протече радиаторчето? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nelio Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 При мен най-вероятно е радиаторчето на парното(защото като включа ECON духа студено). Сега отностно смяната едни ми казват, че трябва да сваля цялото табло, а други ми казват, че от към педалите без проблемно се сменяла. Имам Опел Омега и там ми казваха, че трябва да свалям таблото ама свалих само жабката и го смених. Някакви съвети и най-добре инструкция?сваля се цялото табло, а иначе някъде имаше тема за него!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 Ебаси драмата. Шом караш такава кола, значи можеш да отделиш някакви пари за поддръжка. Отивай в сервиз!!! П.С. Колегите с Б4 да не се обаждат. Клапите на Б6 са съвсем различни от старите модели... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 14 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2009 Ебаси драмата. Шом караш такава кола, значи можеш да отделиш някакви пари за поддръжка. Отивай в сервиз!!! П.С. Колегите с Б4 да не се обаждат. Клапите на Б6 са съвсем различни от старите модели...Драма, защото никои не иска да помогне. Водя си цяла тема едва ли не монолог. А отностно пари и сервиз: Студент съм в чужбина. Разчитам единствено на това което сам си изкарам. И като тегля чертата в края на месеца за предстоящие месец ми остават към 250лв за храна. Смяна на радиаторче ми искат 300лв а самото радиаторче 150-200лв. Приблизително всичко 500лв. Имам за месеца 250лв за храна а разход за радиаторче 500лв. Сега ми кажи колега да не се храня 2 месеца и да си сменя радиаторчето, а в последствие да се окаже водната помпа или термостата и да не се храня през половин година??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 Похвално е че се издържаш сам, ама щом са ти такива приходите си купи кола която можеш да поддържаш. Пък относно смяната - адски трудна работа е - ако не си правил такова нещо, по-добре не се хващай сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GOOGLE Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 караи на сервиз колега.аз имах сащия проблем миналата зима и замалко не се "самоубих" лошо е когато караш вечерно време и ти са запотени прозорците и се разминаваш с някоя кола. тогава попитах на няколко места колко ще ми вземат за ремонт и повечето под 200лв не се и захващаха за да ми свалят таблото.накрая се оказа някакав си филтър от 10лв,но таблото трябваше да се разглоби Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 Похвално е че се издържаш сам, ама щом са ти такива приходите си купи кола която можеш да поддържаш. Пък относно смяната - адски трудна работа е - ако не си правил такова нещо, по-добре не се хващай сам. Еми когато купих колата беше друга ситуацията, ама за съжаление се смениха нещата караи на сервиз колега.аз имах сащия проблем миналата зима и замалко не се "самоубих" лошо е когато караш вечерно време и ти са запотени прозорците и се разминаваш с някоя кола. тогава попитах на няколко места колко ще ми вземат за ремонт и повечето под 200лв не се и захващаха за да ми свалят таблото.накрая се оказа някакав си филтър от 10лв,но таблото трябваше да се разглобиЕми друг избор нямам. Въпроса е да не стане така, че ще си купя парното и да се окаже филтъра? Как може да се разбере дали парното не е заминало? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stingray Публикувано 15 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 15 Декември 2009 Възможно е да ти се запотяват стъклата от запушен филтър на купето, но да нямаш топло от това според мен е изключено. Ако ти е възможно, щом и двата маркуча са хубаво топли, пробвай ръчно да мръднеш клапата топло-студено и ще разбереш дали е от нея или от казанчето... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 (Редактирано) Възможно е да ти се запотяват стъклата от запушен филтър на купето, но да нямаш топло от това според мен е изключено. Ако ти е възможно, щом и двата маркуча са хубаво топли, пробвай ръчно да мръднеш клапата топло-студено и ще разбереш дали е от нея или от казанчето... Вчера си поиграх и обезвъздуших цялата система(знам че попринцип сама се обезвъздушава). След, което задържах за около 3мин на 2000 оборота, пуснах газта, пуснах парното и радост имаше топло За съжаление моята радост продължи около мин и половина Топлото почна да става хладно, а после и студено. Изключих парното и пак дадох 2000 оборота за 3 мин. и все едно там където е радиаторчето, нещо тече. Не непрексънато а така през половин мин все едно минава вода през него или тече. Но по силата на звука според мен за тези 3 мин в казанчето не би трябвало да ми остане нищо ако тече, а антифриза не е мръднал. Пускам газта, пускам парното и пак същата схема, има топло обаче намалява . Дори без да подавам газ ако колата работи 4-5 мин пусна парното и има топло и намалява. Направи ми впечатление, че Входящия маркуч е горещ едвам се хваща, а изходящия е хладък. как да мръдна тази клапа?П.С. Някои знае ли ориентировачно, колко струва радиаторчето на парното? Успях да намеря за 100лв Nissens. Редактирано 16 Декември 2009 от kosmonaft Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Колеги незнам какъв радиатор да си купя? Според ЕТКА номера му е 8Е1 820 103, а според страницата на Nissens има два модела единия е 8Е1 820 103 със размери 240х150х42 , а другият е 8Е2 820 103 със размери 240х148х42? В Полша има искат горе долу към 100 лева се връзва. Звъннах на Nissens България и ми искаха 240лв :о Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 В петък колата влиза в сервиз, за смяна на радиаторчето на парното. Въпроса обаче кой размер пасва. Намерих още една фирма, която произвежда радиатори: Kager, размера при тях е 240 x 150 x 42. Ценате е 50лв Ако някой може да ми потвърди размера? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2009 Вчера си поиграх и обезвъздуших цялата система(знам че попринцип сама се обезвъздушава). .....Нема такова нещо за самообезвъздушаване. Пробвай пак да обезвъздушиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Здравейте колеги Колата е в сервиз. Оказа се радиаторчето. Днес звъннах в 1 магазин и ми казаха че имат радиаторче за мен : FEBI отидох и го купи, но на опаковката не ми харесваше VAG номера на часта. Прибрах се вкъщи и влезнах в страницата им и за моя модел Ауди(всичко както си е) излиза такъв VAG : 8D1 819 030 B и номер на FEBI :14741 на снимка изглежда така :След това влезнах в ЕТКА и дават за радиаторче следния номер 8Е1 820 031 изглежда така:Влизах в много страници и на всякъде за моя модел ауди часта на FEBI е 14741;Едва в понеделник ще могат да ми кажат в сервиза дали ще стане нещо от това радиаторче или не Но така като гледам на снимките май положението ми е трагично . Най-лошото е че едва в понеделник ще мога да върна това радиаторче и да взема друго и да го закарам до сервиза а във вторник след обяд тръгвам към България :/ Според вас това радиаторче, което съм купил ще стане ли? размерите са му същите само тръбите са други :/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Колега,мисля че си взел правилното радиаторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Колега,мисля че си взел правилното радиаторче Защо така мислиш? Аз не съм сигурен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Ами едва ли ще ти дадат грешен радиатор,пък и на снимката от ЕТКА вх/изх тръбички изглеждат неестествено за ауди, за разлика от това на ФЕБИ!Дано всичко е ОК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 Погледни и тук http://www.autopartsworld.com/audi_parts/a...rcore/2000.html Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosmonaft Публикувано 19 Декември 2009 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2009 (Редактирано) Погледни и тук http://www.autopartsworld.com/audi_parts/a...rcore/2000.html Аз съм 2001 На 2001 пак е същата като за 2000 обаче на 2002 е такава каквата на мен ми трябва така поне мисля :о АМа в понеделник ще се окажеСпоред ЕТКА е така при мен (16) и двете тръби излизат :/ Редактирано 20 Декември 2009 от kosmonaft Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване