bingoo Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Колеги имам следният проблем от три дни като отида сутрин в гаража и пробвам да запаля колата просто стартера завъртя много бавно все едно е паднал акумулатора колата пали и всичко е ок. Изкарвам я от гаража и я гася слизам да тръгна за абота след 2 мин. и пробвам да запаля / И В ДВАТА СЛУЧАЯ ПАЛЕНЕТО Е ДИРЕКТНО НА ГАЗ/ правя един опит от 15сек. не пали втори опит от 15 сек. не пали и трети опит вече е невъзможен акумулатора го няма Сложих др. акумулатор и той такаколата е ауди 80 NE мотор карбураторКаква е причината дали нещо не е стартера Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
и.николов Публикувано 19 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2009 Колеги имам следният проблем от три дни като отида сутрин в гаража и пробвам да запаля колата просто стартера завъртя много бавно все едно е паднал акумулатора колата пали и всичко е ок. Изкарвам я от гаража и я гася слизам да тръгна за абота след 2 мин. и пробвам да запаля / И В ДВАТА СЛУЧАЯ ПАЛЕНЕТО Е ДИРЕКТНО НА ГАЗ/ правя един опит от 15сек. не пали втори опит от 15 сек. не пали и трети опит вече е невъзможен акумулатора го няма Сложих др. акумулатор и той такаколата е ауди 80 NE мотор карбураторКаква е причината дали нещо не е стартераАми в такива случаи се мери какво напрежение вади алтернатора . Добре е да се мерипри нормално зареден акумулатор , за по точна преценка. При работещ мотор мери с цифров мултицет един път напрежението на изхода на алтернатора и след това на клемите на акумулатора . Разлика не трябва да има , а волтажа да е 13,6 - 14,2 .Все пак дори и всичко да е наред ,ако се кара само на къси разстояния ,то и акумулатора не може да се зарежда пълноценно и зимата особено това веднага си проличава ,тъй като от студеното време капацитета на акумулатора пада допълнително. П. С. Колега , и аз карам същия кошер само на газ , и го паля на газ винаги от първия път , но винаги с натиснат съединител ( на мотора му е по леко ) и никога след студен старт не я гася ,защото след това се дави и пали трудно . Ако поработи 5-6 мин. и я угася след това пали леснозащото вече изпарителя е позагрял на 35-40 градуса от антифриза и газта вече може да се изпарява. Значение има също така като цяло състоянието на свещи ,кабели ,центровка ,компресия,изпарител и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 20 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Замерих я днес при акумулатора показа 13.6 а при алтернатора показа13.61 това колебание опасно ли Трябва ли да сменям четките на алтернатораЗамерването стана на празен ход при всичко изкл.а при фаровете на къси е 13.2Имам ли проблем или да си свиркам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 20 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Дайте мнение какво да правя дали да сменям четките на алтернатора и как точно става или да си сменя акумулатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GiN Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f...%D0%BE%D1%80+14 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi-fen Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Дайте мнение какво да правя дали да сменям четките на алтернатора и как точно става или да си сменя акумулатора[/quoсмени четките , струват 25лв и си ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
INFERNO Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 А мерил ли си да не би нещо да ти дърпа ток и когато не си на контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kikson1979 Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Колега,погледни дистрибутирната капачка и палеца как са,за всеки случай... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 20 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Колега,провери за утечка.Откачи минусовата клема и между нея и минуса на акумулатора сложи пробна лампа.Ако мъждука лампата,имаме си утечка и трябва да се търси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 20 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2009 Значи ако съм разбрал правилно за утечка трябва да проверя по следния начинОткачам минуса от акумулатора вземам адна крушка с някъква фасонка и връзвам едната жичка за /-/ на акумулатора а др. жичка за вече откачената клема и ако мъждука крушката значи има утечкаКоето ще рече .....................................................................................................................................каквопросто съм икономист и с токовете съм на вие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badiuo Публикувано 21 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 21 Октомври 2009 ще рече че ти черпи ток/имаш консумация/и ти сабаря акумулатора.а може и стартера да се е......ва,което много ме самнява.ако има междувитково,може да запали 1 пат,и после да не ще.барни стартера дали пари след няколко опита да запалиш,или мирише лошо,все едно аз сам се изпа..дял махмурлия Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 29 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2009 Колеги днес ходих в ауто плюс и ми показаха релето за алтернатора онова с четките и ми казаха като цена 15лв. с отстъпката казаха също че ми гарантират че ще зарежда между 14.4-14.8 и са продали стотици и никои не се е оплакъл до сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 30 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 Възможно ли е или е някъкав боклук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 (Редактирано) Колега,на колко години ти е акумолатора, на изхабените акумалотари,застудее ли малко,умират, ако е на повече от 4 години,направо купувай нов,колкото и неприятно да звучи.Минал съм няколко пъти по този път.Сутринта, преди палене на мотора, замери напрежението на акумолатора и пиши. Редактирано 30 Октомври 2009 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 30 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 Така е но и алтернатора ми зарежда на 13.6 а по изискванията при закупуване на нов акумулатор в гаранцията пише изрично че трябва да зарежда от 14-14.8 и няма да ми попълнят гаранцията тъй като не отговаря на изискванията Дори като пусна СД и фарове пада на 13.2 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vilik Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 Смени си реле-регулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 Така е но и алтернатора ми зарежда на 13.6 а по изискванията при закупуване на нов акумулатор в гаранцията пише изрично че трябва да зарежда от 14-14.8 и няма да ми попълнят гаранцията тъй като не отговаря на изискванията Дори като пусна СД и фарове пада на 13.2Не ми се вярва да пише 14,8 волта в гаранцията,моя си отчита 13,8 и съм доволен,на колко години е акумолатора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 30 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 на 5.5г. е акумулаторапо нагоре в постовете пиша че ходих в ауто плюс и от там ми предложиха реле рагулатора за 15лв. с отс. но нещо не ми се вярва на тази цена те казаха че са продали стотици и до сега не се оплакъл никои Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 (Редактирано) на 5.5г. е акумулаторапо нагоре в постовете пиша че ходих в ауто плюс и от там ми предложиха реле рагулатора за 15лв. с отс. но нещо не ми се вярва на тази цена те казаха че са продали стотици и до сега не се оплакъл никои нов акумолатор ти е решението на проблема, не си бутай алтернатора и там подобни електроники.Колкото и релета да смениш,няма да живне батерийката Редактирано 30 Октомври 2009 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 нов акумолатор ти е решението на проблема, не си бутай алтернатора и там подобни електроники.Колкото и релета да смениш,няма да живне батерийкатаКолегата в първия си пост спомена че е слагал и друг акумулатор и проблема е останал.И аз залагам на реле-регулатора,а и е хубаво да се замери за утечка.На къси разстояния ли се кара колата?Аз карам на много къси разстояния 1-2 км и на месеца 1 път смъквам акумулатора за зареждане на зарядно,иначе не се дозарежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bingoo Публикувано 30 Октомври 2009 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 То и аз съм така на къси разстояния а утечка няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 Смени реле-регулатора,по добре 15лв отколкото 150лв за акумулатор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 (Редактирано) Колегата в първия си пост спомена че е слагал и друг акумулатор и проблема е останал.И аз залагам на реле-регулатора,а и е хубаво да се замери за утечка.На къси разстояния ли се кара колата?Аз карам на много къси разстояния 1-2 км и на месеца 1 път смъквам акумулатора за зареждане на зарядно,иначе не се дозарежда.ако и другия акум е на 4 години ,много ясно че ще е така,другия вариант е да се замери гъстотата на електролита,мисля че трябваше да е 1,26.и при мен зарежданета е 13,8,но нямам проблем при условие че карам на фарове и музиката до дупка Редактирано 30 Октомври 2009 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado77 Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 И моя акумулатор е на 4год.,зареждането е 13.8В,и нямам грижи за сега.При колегата зареждането е 13.6В,а с кансуматори пада на 13.2В.За това си мисля,че са си позаминали четките или релето,за това предложих да смени релето за 15лв,а ако не се оправи тогава да взема нов акумулатор за 150лв.Има акумулатори които издържат по 7-8 год. макар и рядко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pleyboi Публикувано 30 Октомври 2009 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2009 Добре е да види и дали от някаде не дърпа тока.При мен беше от евтино CD. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване