Jump to content

Бързо си заминава акумулатора


bingoo

Recommended Posts

Колеги имам следният проблем от три дни като отида сутрин в гаража и пробвам да запаля колата просто стартера завъртя много бавно все едно е паднал акумулатора колата пали и всичко е ок. Изкарвам я от гаража и я гася слизам да тръгна за абота след 2 мин. и пробвам да запаля / И В ДВАТА СЛУЧАЯ ПАЛЕНЕТО Е ДИРЕКТНО НА ГАЗ/ правя един опит от 15сек. не пали втори опит от 15 сек. не пали и трети опит вече е невъзможен акумулатора го няма

Сложих др. акумулатор и той така

колата е ауди 80 NE мотор карбуратор

Каква е причината дали нещо не е стартера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам следният проблем от три дни като отида сутрин в гаража и пробвам да запаля колата просто стартера завъртя много бавно все едно е паднал акумулатора колата пали и всичко е ок. Изкарвам я от гаража и я гася слизам да тръгна за абота след 2 мин. и пробвам да запаля / И В ДВАТА СЛУЧАЯ ПАЛЕНЕТО Е ДИРЕКТНО НА ГАЗ/ правя един опит от 15сек. не пали втори опит от 15 сек. не пали и трети опит вече е невъзможен акумулатора го няма

Сложих др. акумулатор и той така

колата е ауди 80 NE мотор карбуратор

Каква е причината дали нещо не е стартера

Ами в такива случаи се мери какво напрежение вади алтернатора . Добре е да се мери

при нормално зареден акумулатор , за по точна преценка.

При работещ мотор мери с цифров мултицет един път напрежението на изхода на алтернатора и

след това на клемите на акумулатора . Разлика не трябва да има , а волтажа да е 13,6 - 14,2 .

Все пак дори и всичко да е наред ,ако се кара само на къси разстояния ,то и акумулатора не

може да се зарежда пълноценно и зимата особено това веднага си проличава ,тъй като от

студеното време капацитета на акумулатора пада допълнително.

П. С. Колега , и аз карам същия кошер само на газ , и го паля на газ винаги от първия път , но

винаги с натиснат съединител ( на мотора му е по леко ) и никога след студен старт не я гася ,

защото след това се дави и пали трудно . Ако поработи 5-6 мин. и я угася след това пали лесно

защото вече изпарителя е позагрял на 35-40 градуса от антифриза и газта вече може да се

изпарява. Значение има също така като цяло състоянието на свещи ,кабели ,центровка ,компресия,

изпарител и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замерих я днес при акумулатора показа 13.6 а при алтернатора показа13.61 това колебание опасно ли

Трябва ли да сменям четките на алтернатора

Замерването стана на празен ход при всичко изкл.

а при фаровете на къси е 13.2

Имам ли проблем или да си свиркам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте мнение какво да правя дали да сменям четките на алтернатора и как точно става или да си сменя акумулатора

[/quo

смени четките , струват 25лв и си ок

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,провери за утечка.Откачи минусовата клема и между нея и минуса на акумулатора сложи пробна лампа.Ако мъждука лампата,имаме си утечка и трябва да се търси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако съм разбрал правилно за утечка трябва да проверя по следния начин

Откачам минуса от акумулатора вземам адна крушка с някъква фасонка и връзвам едната жичка за /-/ на акумулатора а др. жичка за вече откачената клема и ако мъждука крушката значи има утечка

Което ще рече ................................................................................

.....................................................

какво

просто съм икономист и с токовете съм на вие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще рече че ти черпи ток/имаш консумация/и ти сабаря акумулатора.а може и стартера да се е......ва,което много ме самнява.ако има междувитково,може да запали 1 пат,и после да не ще.

барни стартера дали пари след няколко опита да запалиш,или мирише лошо,все едно аз сам се изпа..дял махмурлия

:flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги днес ходих в ауто плюс и ми показаха релето за алтернатора онова с четките и ми казаха като цена 15лв. с отстъпката казаха също че ми гарантират че ще зарежда между 14.4-14.8 и са продали стотици и никои не се е оплакъл до сега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,на колко години ти е акумолатора, на изхабените акумалотари,застудее ли малко,умират, ако е на повече от 4 години,направо купувай нов,колкото и неприятно да звучи.Минал съм няколко пъти по този път.Сутринта, преди палене на мотора, замери напрежението на акумолатора и пиши.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е но и алтернатора ми зарежда на 13.6 а по изискванията при закупуване на нов акумулатор в гаранцията пише изрично че трябва да зарежда от 14-14.8 и няма да ми попълнят гаранцията тъй като не отговаря на изискванията

Дори като пусна СД и фарове пада на 13.2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е но и алтернатора ми зарежда на 13.6 а по изискванията при закупуване на нов акумулатор в гаранцията пише изрично че трябва да зарежда от 14-14.8 и няма да ми попълнят гаранцията тъй като не отговаря на изискванията

Дори като пусна СД и фарове пада на 13.2

Не ми се вярва да пише 14,8 волта в гаранцията,моя си отчита 13,8 и съм доволен,на колко години е акумолатора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 5.5г. е акумулатора

по нагоре в постовете пиша че ходих в ауто плюс и от там ми предложиха реле рагулатора за 15лв. с отс. но нещо не ми се вярва на тази цена те казаха че са продали стотици и до сега не се оплакъл никои

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на 5.5г. е акумулатора

по нагоре в постовете пиша че ходих в ауто плюс и от там ми предложиха реле рагулатора за 15лв. с отс. но нещо не ми се вярва на тази цена те казаха че са продали стотици и до сега не се оплакъл никои

:respekt: нов акумолатор ти е решението на проблема, не си бутай алтернатора и там подобни електроники.Колкото и релета да смениш,няма да живне батерийката

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<_< нов акумолатор ти е решението на проблема, не си бутай алтернатора и там подобни електроники.Колкото и релета да смениш,няма да живне батерийката

Колегата в първия си пост спомена че е слагал и друг акумулатор и проблема е останал.И аз залагам на реле-регулатора,а и е хубаво да се замери за утечка.На къси разстояния ли се кара колата?Аз карам на много къси разстояния 1-2 км и на месеца 1 път смъквам акумулатора за зареждане на зарядно,иначе не се дозарежда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата в първия си пост спомена че е слагал и друг акумулатор и проблема е останал.И аз залагам на реле-регулатора,а и е хубаво да се замери за утечка.На къси разстояния ли се кара колата?Аз карам на много къси разстояния 1-2 км и на месеца 1 път смъквам акумулатора за зареждане на зарядно,иначе не се дозарежда.

ако и другия акум е на 4 години ,много ясно че ще е така,другия вариант е да се замери гъстотата на електролита,мисля че трябваше да е 1,26.и при мен зарежданета е 13,8,но нямам проблем при условие че карам на фарове и музиката до дупка

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя акумулатор е на 4год.,зареждането е 13.8В,и нямам грижи за сега.При колегата зареждането е 13.6В,а с кансуматори пада на 13.2В.За това си мисля,че са си позаминали четките или релето,за това предложих да смени релето за 15лв,а ако не се оправи тогава да взема нов акумулатор за 150лв.Има акумулатори които издържат по 7-8 год. макар и рядко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...