Jump to content

Въздух в горивната система


TaHkePa

Recommended Posts

От доста време насам имам проблем с горивната система , влиза въздух от някъде или по скоро засмуква въздух. Проблема се изразява в следното. Както на много други от вас може би, маркуча който е между горивния филтър и помпата е прозрачен. Прозрачен е и маркуча за остатъчното гориво пак от помпата до филтъра. Проблема се състои в следното: Колата пали без проблеми винаги, т.е. докато си стои в покой не взема въздух от никъде. След запалване на двигателя започва едно непрекъсното минаване на мехурчета по цялата дължина на прозрачния маркуч от филтъра до помпата, като преминаването става на къси интервали по малки порции. В момента в който подам газ, примерно около 2000 оборота намястно, се вижда как в прозрачния маркуч се образува като пенлива нафта с безброй мехурчета и отново от филтъра в помпата. Когато е на място колата не прекъсва. Но тръгна ли на някъде и да се опитвам да карам с малко газ, започва едно лудо придърпване и притрисане и колата става непоносима. В момента в който и подам рязко газ се оправя и си се ускорява без ядове. Но шофирането с малко газ е почти невъзможно. Това което направих е да сменя всички маркучета заедно със скобичките, и на входящото гориво към помпата и на остатъчното. Включително и маркучите които идват от резервоара. Дори махнах целия филтър, барабар с горния капак и сложих такъв който няма клапан отгоре (като тези на голф2 1.6Д) защото вече мислех че е в него проблема. Ефекта беше нулев естествено. Смених всички дифтунки по изходящите и входящи тръби на помпата. Дори двата маркуча които идват от резервоара ги извадих и ги пуснах в едно шише пълно с нафта за да игнорирам металните тръби и сондата на резервоара.....ефект няма...въздух боооол. Интересното е че опитах с захранване на помпата директно без филтър.... не мина грам въздух :gruebel: Вече наистина незнам какво да правя....немога да хвана от къде смуче въздух а ме дразни изключително много с това тресене и неможе да се кара спокойно... :excl: Някой има ли идеи къде още мога да погледна. :tear:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай да позатегнеш още малко пластмасата на филтъра отдолу, с едни гарги я понапъни, но внимавай да не превърти... А за присецването когато караш с малко газ, мисля че не се дължи на въздуха, а на самата електроника на помпата, отремонтира се и след това можеш да я караш и без газ...

Успех колега...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля,че проблема с прекъсването няма да е от въздуха. При мен няма изобщо въздух,а сутрин докато позагрее малко пак си прекъсва. След това се оправя и цял ден нямам грижи. До другата сутрин...........

Проблема най-вероятно(и при теб и при мен) ще излезе в помпата. А моята започна и масло да гори.За 5000км около 1-1.5л. Ще я нося скоро на доктор,но все не остава време

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

електрониката вече я свалях и я разглобих много подробно, почистих я, но разлика нямаше нито към по добро нито към по зле

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега. И аз имах такъв проблем (мехурчета в прозрачното маркуче), но не ми се е отразявало на работата на двигателя. Случайно еднин познат ме пита дали има мехурчета при пълен резервоар. Напълних до горе и помен няма от мехурчета(причината ми май била нещо в резервоара от където се засмуквало горивото). Пробвай и ти , поне ако изчезнат мехурчетата ще знаеш със сигурност , че проблема не е в тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Колега. И аз имах такъв проблем (мехурчета в прозрачното маркуче), но не ми се е отразявало на работата на двигателя. Случайно еднин познат ме пита дали има мехурчета при пълен резервоар. Напълних до горе и помен няма от мехурчета(причината ми май била нещо в резервоара от където се засмуквало горивото). Пробвай и ти , поне ако изчезнат мехурчетата ще знаеш със сигурност , че проблема не е в тях.

Ми...то моя резервоар никога не е ходел до полувината :) винаги е до горе :) ...да не би пък това да е проблема....взема да го изпразня :)

Има ли вероятност да е от някоя дюза? Примерно да пикае или нещо такова...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли вероятност да е от някоя дюза? Примерно да пикае или нещо такова...?

Виж как сам си се сетил, ;) и аз залагам на дюза( "умната дюза" )и по точно управлението и.

Проблема и при мен беше подобен,едно яко придръпване на колата,имах чувството че двиг.ще изкочи от коша.

п.п тва за мехурчетата в нафтата,мился е напълно нормално,моята винаги си е имала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам..какво да кажа по въпроса,аз от скоро се сдобих с Б4 Авант TDi,и вече почти месец я карам но..не е добре колата,мудна е,много неща смених,днес махнах и катализатора който се оказа,изтърбушен и гледката беше доста мизерна,..всякаш сега по се набира,но може и да си внушавам от мерак да върви повече...реших и в събота отивам при колегата dani_94,може и едно чипче да и наместим,но ще разчитам на мнението му...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж как сам си се сетил, :steinigung: и аз залагам на дюза( "умната дюза" )и по точно управлението и.

Проблема и при мен беше подобен,едно яко придръпване на колата,имах чувството че двиг.ще изкочи от коша.

п.п тва за мехурчетата в нафтата,мился е напълно нормално,моята винаги си е имала.

Ами аз също се замислих за нея, затова я разкачих и карах без нея за да видя дали ще има разлика....ама нямаше.... сега ще ги сменя и 4-те, че имам под ръка ....дано да е от тях и да престанат "мъките ми"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иии...така....Електрониката е съвсем чиста...дюзите бяха заменени с други, със сигурност работещи......май нещата отиват към помпа, и то нещо по различно от електронния блок, ако изобщо мога да го нарека електронен...не видях нищо електронно в него, освен един електромагнит....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На филтъра от долу, където се завива пластмасата има гумено уплътнение. При мен беше скъсано и от засмукваше въздух, менеше обороти и придърпваше. След смяна на уплътнението всичко се оправи. Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздуха вече е минало....проблема го знам вече от къде...решението все още не, но успея ли да го оправя ще спомена :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въздуха вече е минало....проблема го знам вече от къде...решението все още не, но успея ли да го оправя ще спомена :rolleyes:

Та, хубаво е, да споделиш от къде идава проблемът с въздуха, а не само да търсиш помощ и после решено е... НО как, тук може да помогнеш и на други...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та, хубаво е, да споделиш от къде идава проблемът с въздуха, а не само да търсиш помощ и после решено е... НО как, тук може да помогнеш и на други...

Много е прав колегата. Нали затова пишем в този форум!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ееееее не извинявам се , не го правя умишлено. Просто покрай тази кола напоследък съм доста изнервен и не мисля много трезво. За въздуха чесно казано точното място от къде е вземало така и неустанових кое е.... аз смених почти всичко за което се сетих. Всички маркучи, скоби, прозрачните маркучи, дифтунките на помпата на входното/ниско налягане, дифтунки на помпата на остатъчното гориво , маркучи на остатъчно, филтъра барабар с капачката (махнах този който е с клапана на остатъчното гориво и сложих капачка от тези дето нямат такав клапан). Макар че купих нов клапан, ново о-пръстенче и така нататък, след измушване на маркучите към резервоара, директно боднах входящите на филтъра към една туба с нафта...демек изолирах дългото трасе до резервоара. Е въздух пак смучеше, та затова мених целия филтър барабар с капачката отгоре. В крайна сметка въздух пак има но е доста по малко в сравнение с преди. Сигурен съм вече че проблема е в помпата, но мисля че е някъде в механичната част. Просто електрония блок съм го лъснал доста добре (другия вариант е той самия да е прецакан, но пък то...незнам какво може да му се прецака на него. Та ...мойте мъки си продължават... Жалко че нямам друга помпа под ръка, че до две съм я намушил и нея да видя ко ще стане. :lol:

таа общо взето малко си играя на руска ролетка и току виж накрая изкочи тема в купува/продава Б4 1.9 ТДИ на части :D

Утре отново ще се боря с нея ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Та, хубаво е, да споделиш от къде идава проблемът с въздуха, а не само да търсиш помощ и после решено е... НО как, тук може да помогнеш и на други...

Ми кво да споделя,ясно е че проблема му не е от мехучетата който се виждат ,ти нали сервиз имаше,какво ще кажеш по въпроса?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми кво да споделя,ясно е че проблема му не е от мехучетата който се виждат ,ти нали сервиз имаше,какво ще кажеш по въпроса?

Обръщението ми беше към TaHkePa, а инак, съм си дал своето мнение, и така от разстояние, това мога да направя... Когато, автомобилът е пред мен, тогава е друга хава...

Редактирано от dani_94
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че това не ти пречи да кажеш какво може да е, и какво да се погледне, дори това да е на лични. Ясно ни е че няма да си издадеш занаята, все пак от това ти зависи насъщния. Но ми прозвуча малко странно твойто изказване, че точно аз не съм споменал как съм си оправил проблема с въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че това не ти пречи да кажеш какво може да е, и какво да се погледне, дори това да е на лични. Ясно ни е че няма да си издадеш занаята, все пак от това ти зависи насъщния. Но ми прозвуча малко странно твойто изказване, че точно аз не съм споменал как съм си оправил проблема с въздуха.

Тук няма нищо общо занаята и аз не го крия, но както казваш че си прегледал дадените неща, на мен не ми идва на ум откъде може да смуче въздух, освен от пластмасата на филтъра...

Не крия нищо, а просто до толкова мога да помогна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С интерес следя темата и от това което разбирам проблема с въздуха е решен, но както и очаквах придръпването не е било от него. Имаш ВАГ-КОМ и си се справил с почистването на блока, а придрпъването кога се появи? Да не е след ремонта, наистина за да помогнем дистанционно информацията е малко. Виж в движение когато го прави това придръпване какво става с горивото и 4-ти канал(предварението). ЕГР затапен ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те искат дистанционно, с малко инфо, да им разгадаем, и определим, точно кой тампан на двигателя им е разбит, или има повредено вътрешно каре, а може би че са си взели филтър, по някаква случайност 3-то качество... Ми баба Ванга почина, а ние не сме я наследили..... Сори момчета и момичета, но не обвинявайте, когато неможете да проследите всички признаци и доводи...

Успех колеги, и още малко ще почета и май ще спра да пиша вече...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Придърпването го има от доста време, много преди да отворя помпата, с отварянето и почистването не се промени нищо , нито стана по зле нито по добре. Това придърпване става между 1800 и 2200 оборота, като най изразено е на около 2100 2200. След това всичко е нормално. Като почне да притриса, и дам рязко газ, се оправя и се ускорява нормално <_<

Дани, нищо лично, няма за какво да се сърдиш. Но ето примерно Zinoto дава съвет какво да погледна. Това е идеята на темата, да получа повече насоки и съвети за да стигна до някакво заключение, а не да се нареждаме кой колко разбира и дали помага. Помагал съм на доста колеги и аз от форума, но повечето е било на лични или в скайп, защото там са ме търсели. Ако съм те обидил с нещо искрено се извинявам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така, виж на 004 канал предварението сутрин със запалването и после на загряла и кажи колко е тайминга, а може и да направиш един лог точно когато придърпва...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

4.xls

центровката при същата температура на горивото ми е на 50 тайминг

Графика

След откачане на датчика за скоростомера, колата престава да прави тези номера с прекъсването :megacool: . Прекъсването когато я карам се изразява в следното: на 100 км/ч на 5 предавка с 2200 оборота колата се клати цялата, така сякаш се опитвам да тръгна от място на 3-та предавка без газ... подскачането е почти същото.... Незнам каква е връзката с този датчик,дадоха ми съвет да пробвам и аз пробвах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...