Brave(TheDrill) Публикувано 30 Август 2005 Доклад Share Публикувано 30 Август 2005 Възможно ли е да се смени дирекцията на въпросната кола,и ако е възможно голяма ли е хамалогията?Предлагат ни една такава на доста интересна цена и ми е интересно да попитам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
karaivanoff Публикувано 30 Август 2005 Доклад Share Публикувано 30 Август 2005 Принципно пове4ето производители правят универсални купета за двете дирекции, в смисъл окабеляване, отвори по купето и т.н. В конкретни случай не мога да кажа дали е така, но в една подобна операция има едно нещо от съществено значение, а то е, че трябва да ти го направи МНОГО твой човек и да се старае много. Цялото табло се разкоства и се слага на ново. Ако започне да притропва и прискърцва, нема смисъл да ти казвам как ше се чувстваш... Отделно на това съм чувал, че обръщането на дирекцията на Ауди специално било доста скъпичко... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack Публикувано 30 Август 2005 Доклад Share Публикувано 30 Август 2005 Имам едногодишен опит с шофиране в Б-я с Ауди В3 с дясна дирекция.Опасно е!Имах три! /за щастие/ леки премеждия като потрошени ламарини и фарове.Ако разполагаш с средства смени си дирекцията.Но трябва вярно да ти го направи добър майстор.Навремето в Юнитрейд,при Пепи Христов,ми искаха около 1500 д.марки за всичко,но от тогава много вода изтече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 30 Август 2005 Доклад Share Публикувано 30 Август 2005 Миналата есен бях в Киргизстан и това беше станало там масов занаят за японски автомобили. Всичко гореописано е вярно. Най-важното било да се "сцепи" арматурното табло и да се "превърти"(тук била важна снадката, лепилото и точността - иначе тропало яко ). Останалото е въпрос на литература, инструкции и мислене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookie Публикувано 30 Август 2005 Доклад Share Публикувано 30 Август 2005 Хм.. да се реже и обръща таблото ми се вижда малко трудно за напасване впоследствие. Този проблем би се решил по-скоро с ляво табло от някоя морга. Но по мое скромно мнение - купонът следва след това с волана и прилежащите му части от управлението. Карал съм известно време Фиат Дукато с десен волан - еми не е чак такава философия. Малко пинизчийски се изпреварва с леко изоставане от предния автомобил и внимателно изнасяне вляво, но и това се решава с изпъкнало огледало отляво. Тъй че, моят съвет е по-скоро да покараш малко колата с десния волан и, ако ти се види постижимо, да си я караш така. Успех!П.П. Доста забавен е моментът с издирване на резервни части, специфични за десен волан - в случая с въпросното Дукато така и не се намери жило за съединител, та напасвахме другo... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 30 Август 2005 Доклад Share Публикувано 30 Август 2005 Хм.. да се реже и обръща таблото ми се вижда малко трудно за напасване впоследствие.← И аз така мисля адаш, но това ми го обясниха. Било страшен майсторлък Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iltcho Публикувано 31 Август 2005 Доклад Share Публикувано 31 Август 2005 Възможно ли е да се смени дирекцията на въпросната кола,и ако е възможно голяма ли е хамалогията?Предлагат ни една такава на доста интересна цена и ми е интересно да попитам ←Принципно може, даже ми казаха че в пловдив имало фирма които го правят. Интереса ми беше, че на нашите 100-така е именно с дясна дирекция. Честно казано кофти е докато му посвикнеш. Просто когато си на дълъг път трябва да има човек до теб да ти помага при изпреварането. Иначе аз не виждам никакво затруднение. Именно с тази кола се развозвах през 99/2000 преди да си купя своя собствена. Голям фън е по светофарите когато застанеш държащ геврека в ръцете си, а същевременно си точно до шофьора. Незнам как е в столицата, но мен ме гледаха така Малко оффтопик но си спомням срещата с едно ченге - аз бях с брат ми, който е с 6 години по-малък от мен. Ченгето - Добър вечер. Сержант .... документите за проверка.Братока - Нямам. Ченгето - Е как нямаш БЕ? Братото - Ми така, щото нямам волан, нямам педали нищо нямам Ченгето - (след кратко чешане по главата) Ьььььь... абе т`фа е с десен волан...АЗ - (вече не издържащ от смях) При мен господин при мен са и документи и педали и волан Ченгето - Бе я ми се махайте от главата. Приятна вечер Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lllubo Публикувано 31 Август 2005 Доклад Share Публикувано 31 Август 2005 xaxaxaxaxa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Magnus Публикувано 31 Август 2005 Доклад Share Публикувано 31 Август 2005 Само така за ченгето просто! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasti Публикувано 31 Август 2005 Доклад Share Публикувано 31 Август 2005 Нямаш никъв проблем със смяната, има и части и квото се сетиш, само че акциза на 2.8 е нещо неприятно...Иначе имам табло, управление, комфорт система, и т.н. и т н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brave(TheDrill) Публикувано 1 Септември 2005 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2005 Нямаш никъв проблем със смяната, има и части и квото се сетиш, само че акциза на 2.8 е нещо неприятно...Иначе имам табло, управление, комфорт система, и т.н. и т н.←Ако стане работата, ще ти пиша да се разбереме нещо.Мерси! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stillchocho Публикувано 2 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2005 пак малко офтопик:бях веднъж в един "Opel VECTRA", или по-точно "Vauxhall" (с дясно ориентирано табло)... шофьора беше голям нервак, а аз за нещастие седях там където съм свикнал да имам пълен контрол над оправлението..... но нямах Не мога да ви опиша за краткото 20-ина минутно возене, колко пот потече от стрес . Едва ли не във всеки момент, когато "натисках" спирачния педал имах чувството, че има много сериозен проблем със системата, аколко пъти посегнах към волана... но уви напразно имах чувството, че съм направил дупки по ламарината отдолу... За сметка на това пък шофьора си умря от кеф, гледайки реакциите ми Веднага след като слезнах си помислих, какво ли е извънградското усещане.....??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Joe Публикувано 2 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2005 Един малко тъп въпрос , ама никога не съм карал кола с десен волан и ми е интересно , дали скоростната кутия е същата като при колите с ляв волан? Тоест скоростите по същия начин ли са подредени или са обърнати и те? Мисля си , че за мен ще е голямо изпитание да карам такава кола и да си обърна всички изградени навици на 180 градуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJack Публикувано 2 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2005 Един малко тъп въпрос , ама никога не съм карал кола с десен волан и ми е интересно , дали скоростната кутия е същата като при колите с ляв волан? Тоест скоростите по същия начин ли са подредени или са обърнати и те? Мисля си , че за мен ще е голямо изпитание да карам такава кола и да си обърна всички изградени навици на 180 градуса. ←Скоростите са абсолютно същите,както и реда на педалите .Проблема е,че отначало когато трябва да сменяш скоростите,си удряш дясната ръка във лявата врата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spookie Публикувано 2 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2005 Колкото до возенето в кола с десен волан - няколко дни след като си взех изпита за шофьор (и получих изрично предупреждение докато не навърша 18 и не взема книжката да не ме виждат да карам) срещнах инструктора си седейки отляво в кола с десен волан - интересна среща беше :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts