Jump to content

Смяна на дясна с лява дирекция -Ауди А6


Brave(TheDrill)

Recommended Posts

Възможно ли е да се смени дирекцията на въпросната кола,и ако е възможно голяма ли е хамалогията?

Предлагат ни една такава на доста интересна цена и ми е интересно да попитам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно пове4ето производители правят универсални купета за двете дирекции, в смисъл окабеляване, отвори по купето и т.н. В конкретни случай не мога да кажа дали е така, но в една подобна операция има едно нещо от съществено значение, а то е, че трябва да ти го направи МНОГО твой човек и да се старае много. Цялото табло се разкоства и се слага на ново. Ако започне да притропва и прискърцва, нема смисъл да ти казвам как ше се чувстваш... Отделно на това съм чувал, че обръщането на дирекцията на Ауди специално било доста скъпичко...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едногодишен опит с шофиране в Б-я с Ауди В3 с дясна дирекция.Опасно е!Имах три! /за щастие/ леки премеждия като потрошени ламарини и фарове.Ако разполагаш с средства смени си дирекцията.Но трябва вярно да ти го направи добър майстор.Навремето в Юнитрейд,при Пепи Христов,ми искаха около 1500 д.марки за всичко,но от тогава много вода изтече :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата есен бях в Киргизстан и това беше станало там масов занаят за японски автомобили. Всичко гореописано е вярно. Най-важното било да се "сцепи" арматурното табло и да се "превърти"(тук била важна снадката, лепилото и точността - иначе тропало яко ;) ). Останалото е въпрос на литература, инструкции и мислене. :D:P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.. да се реже и обръща таблото ми се вижда малко трудно за напасване впоследствие. Този проблем би се решил по-скоро с ляво табло от някоя морга. Но по мое скромно мнение - купонът следва след това с волана и прилежащите му части от управлението. Карал съм известно време Фиат Дукато с десен волан - еми не е чак такава философия. Малко пинизчийски се изпреварва с леко изоставане от предния автомобил и внимателно изнасяне вляво, но и това се решава с изпъкнало огледало отляво. Тъй че, моят съвет е по-скоро да покараш малко колата с десния волан и, ако ти се види постижимо, да си я караш така. Успех!

П.П. Доста забавен е моментът с издирване на резервни части, специфични за десен волан - в случая с въпросното Дукато така и не се намери жило за съединител, та напасвахме другo...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм.. да се реже и обръща таблото ми се вижда малко трудно за напасване впоследствие.
И аз така мисля адаш, но това ми го обясниха. :D:D Било страшен майсторлък ;):P
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да се смени дирекцията на въпросната кола,и ако е възможно голяма ли е хамалогията?

Предлагат ни една такава на доста интересна цена и ми е интересно да попитам :P

Принципно може, даже ми казаха че в пловдив имало фирма които го правят. Интереса ми беше, че на нашите 100-така е именно с дясна дирекция. Честно казано кофти е докато му посвикнеш. Просто когато си на дълъг път трябва да има човек до теб да ти помага при изпреварането. Иначе аз не виждам никакво затруднение. Именно с тази кола се развозвах през 99/2000 преди да си купя своя собствена. Голям фън е по светофарите когато застанеш държащ геврека в ръцете си, а същевременно си точно до шофьора. Незнам как е в столицата, но мен ме гледаха така ;)

Малко оффтопик но си спомням срещата с едно ченге - аз бях с брат ми, който е с 6 години по-малък от мен.

Ченгето - Добър вечер. Сержант .... документите за проверка.

Братока - Нямам.

Ченгето - Е как нямаш БЕ?

Братото - Ми така, щото нямам волан, нямам педали нищо нямам :P

Ченгето - (след кратко чешане по главата) :bia::D Ьььььь... абе т`фа е с десен волан...

АЗ - (вече не издържащ от смях) При мен господин при мен са и документи и педали и волан ;)

Ченгето - Бе я ми се махайте от главата. Приятна вечер :D:D:box:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш никъв проблем със смяната, има и части и квото се сетиш, само че акциза на 2.8 е нещо неприятно...

Иначе имам табло, управление, комфорт система, и т.н. и т н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаш никъв проблем със смяната, има и части и квото се сетиш, само че акциза на 2.8 е нещо неприятно...

Иначе имам табло, управление, комфорт система, и т.н. и т н.

Ако стане работата, ще ти пиша да се разбереме нещо.

Мерси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пак малко офтопик:

бях веднъж в един "Opel VECTRA", или по-точно "Vauxhall" (с дясно ориентирано табло)... шофьора беше голям нервак, а аз за нещастие седях там където съм свикнал да имам пълен контрол над оправлението..... но нямах :)

Не мога да ви опиша за краткото 20-ина минутно возене, колко пот потече от стрес :D:wub::) . Едва ли не във всеки момент, когато "натисках" спирачния педал имах чувството, че има много сериозен проблем със системата, аколко пъти посегнах към волана... но уви напразно :littleangel:

имах чувството, че съм направил дупки по ламарината отдолу... За сметка на това пък шофьора си умря от кеф, гледайки реакциите ми :hearts::D

Веднага след като слезнах си помислих, какво ли е извънградското усещане.....???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един малко тъп въпрос , ама никога не съм карал кола с десен волан и ми е интересно , дали скоростната кутия е същата като при колите с ляв волан? Тоест скоростите по същия начин ли са подредени или са обърнати и те? Мисля си , че за мен ще е голямо изпитание да карам такава кола и да си обърна всички изградени навици на 180 градуса. :littleangel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един малко тъп въпрос , ама никога не съм карал кола с десен волан и ми е интересно , дали скоростната кутия е същата като при колите с ляв волан? Тоест скоростите по същия начин ли са подредени или са обърнати и те?  Мисля си , че за мен ще е голямо изпитание да карам такава кола и да си обърна всички изградени навици на 180 градуса. :littleangel:

Скоростите са абсолютно същите,както и реда на педалите :hearts: .Проблема е,че отначало когато трябва да сменяш скоростите,си удряш дясната ръка във лявата врата:wub:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до возенето в кола с десен волан - няколко дни след като си взех изпита за шофьор (и получих изрично предупреждение докато не навърша 18 и не взема книжката да не ме виждат да карам) срещнах инструктора си седейки отляво в кола с десен волан - интересна среща беше :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...