Jump to content

Проект за 2.2Е Coupe


Recommended Posts

Първо искам да се извиня за некомпетентността си в този бранш! Та да почна по същество:

1. Искам да сменя главата. Сега съм с 10v, а искам да сложа 20v. Възможно ли е и от 2.3 да стане /демек от 7А/?

2. Едно турбинЧЕ :flipoff: , към него естествено върви и интеркуулер и всички чаркарлъци.

3. Ако всичко по-горе е възможно и се получи, каква горивна помпа трябва да търся? Поне според мен сегашната няма да издържи.

4. До 1бар трябва ли да слагам други бутала? Незнам дали са ковани и за това питам /се пак има балЪковариши с ковани без да са турбинирани от завода :hilezh: /.

5. Тук идва и проблема със скоростната кутия. От S2 мисля че доста трудно ще намеря, за нормална цена... Препоръчайте от каква кола да търся по-скоро от кой модел/.

6. Електрониката как ще се "излъже", че да се "досети" за турбината?

7. За спирачките мисля да сложа 2но вентилирани брембота отпред и отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо искам да се извиня за некомпетентността си в този бранш! Та да почна по същество:

1. Искам да сменя главата. Сега съм с 10v, а искам да сложа 20v. Възможно ли е и от 2.3 да стане /демек от 7А/?

2. Едно турбинЧЕ :flipoff: , към него естествено върви и интеркуулер и всички чаркарлъци.

3. Ако всичко по-горе е възможно и се получи, каква горивна помпа трябва да търся? Поне според мен сегашната няма да издържи.

4. До 1бар трябва ли да слагам други бутала? Незнам дали са ковани и за това питам /се пак има балЪковариши с ковани без да са турбинирани от завода :hilezh: /.

5. Тук идва и проблема със скоростната кутия. От S2 мисля че доста трудно ще намеря, за нормална цена... Препоръчайте от каква кола да търся по-скоро от кой модел/.

6. Електрониката как ще се "излъже", че да се "досети" за турбината?

7. За спирачките мисля да сложа 2но вентилирани брембота отпред и отзад.

добре си го замислил :hilezh:

ама не съм сигурен, че т'ва с главите става - или поне не е лесно доколкото знам

ма нищо не ти пречи да си караш и 10v с turbo ;)

мисля,че и твойта помпа си става :hilezh: но тука експертите ще кажат -

иначе една валбро бенз. помпа255л/час мисля, че към 250лв беше

най-добре е да си вземеш нови спортни(ковани) бутала, биели, лагери.... но може и да пробваш със стоковите да видиш колко могат да издържат :hilezh:

ск. кутия и твойта може да става - аз примерно карах дълго време 2,2турбо с кутия от 2,0 16V без проблеми - само че тя е с много къси скорости

препоръчвам ти кутия с малко по-дълги скорости примерно от B4 2,6 или 2,8

сигурно ще ти трябват и комп + дюзи ама тука не мога да ти помогна - някой от колегите да се изкаже по-компетентно

Редактирано от Jesus
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не само че ще стане с главата ама и степента на сгъстяване ще си дойде идеална като за турбо :flipoff:

сещате ли се какви са буталата на 7А и че по-големия обем от горивната камера е в главата.... при 2.2-то буталото е по-вдлъбнато. Като захлупиш с 7А главата ще имаш по-обемна горивна камера от преди - с колко.. ми вземаш едно стъкло една спринцовка и мериш :hilezh:

карай си с твоите скорости, ама незнам дали 1бар няма да е малко множко.. 2.2 не е с ковани железа и няма маслени пръскалки под буталата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

щото ще е quattro и няма да върви.. нали ти казваше че това 4х4 само ни пречи :flipoff:

То щото на предно много ли мислиш,че ще върви?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех, че начина на предаване въртящия момент прави колата вървежна.

Ако и задното оплюете, остава ... средното ... предаване. :flipoff:

Отговор по същество на първи въпрос - Главата с 10 клапана не става както си я мислите вие - вземи - сложи такава с 20 клапана.

Редактирано от RaDi_b4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То щото на предно много ли мислиш,че ще върви?!?

трай бре.. ти нали се плашиш да се пускаш с нисани, щото си 4х4 и не вървиш кат тях :flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо конвертирано 7А, ето кви са му буталата JE pistons (8.5:1) - swain coated

Head_removed_02.jpg

Освен, че са "копнати" челата/подобно на 10 клапановите/ са и с фрезенги за клапаните. Така, че тия метай главата смело то става, нещо май не са точно така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oyama първо тоя акция няма да падне още 20 години... друго си е в талона ти да бише без номер на двигателя и 1,8 с 112 к.с.. Второ никой не е искал мнения от сорта "по-добре си купи ....". След като съм пуснал темата значи имам нещо на ум :angry:.

Точно това ме интересуваше за буталата ;). Следователно ще има да се сменят доста неща :hilezh:. За скоростите имам чувството че няма да издържат, ще потърся от 2.6 или 2.8, пук ако не намеря ще карам с тези :hilezh:. За кВадрото засега няма да ми е нужно. Не мисля колата да надвишава 200-220 к.с.

Редактирано от ChillToucH
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай номер на блок!мисля твойте бутала не са като на 7а, а размера им е като на НМ и 2,2т...което те олеснява.блокът ти е почти едно към едно с това на 2,2 турбоверсията...дай номер, но мисля буталото ти е 81мм...с оригиналните бутала ще издържи до 230 кс някъде...ако искаш повече сменяш!най-добре намираш един мотор 2,2т и от двата събираш един с регистрация...

скоростите ще издържат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо конвертирано 7А, ето кви са му буталата JE pistons (8.5:1) - swain coated

Освен, че са "копнати" челата/подобно на 10 клапановите/ са и с фрезенги за клапаните. Така, че тия метай главата смело то става, нещо май не са точно така.

е хубаво е че си намерил конвертирано 7А, ама можеше да потърсиш и повече.. има ли смисъл да го рисуваме какво би се получило на теория с "по-дълбока" глава в/у блок дето е дизайнат за по-плитка?

уффф.. пак накарахте Дедо да ви рови из нета...

you've got it backwards. the 4 valve audi/vw heads have a larger cc dome than the 2 valve heads, thus giving you a lower compression ratio than the original mc 2 valve head if you bolt a 7a onto an mc bottom end. You will end up with 7:1 or lower IIRC. I think the setup you are thinking of is the 7a head on the NG bottom end. This gives a slightly better compression ratio. I am running that setup in my car and making 310 whp with room for a bit more. I dont think it would be worth it to make up a custom motor like that and then run it on factory management that isnt calibrated for it. The price of 3b/aan engines is cheap enough now that im not sure the ghetto motors are really worth it, especially if you arent going to run it on stand alone.

Дедо си спомня, че кога беше по-млад и искаше ръмбавото quattro да върви повече за без пари чете какво ли не.. преди да навлезат масово форумите обменяхме опит през един "Quattro mailing list", дето бяха спретнали американчетата, та един от членовете там беше направил 4-врата В2-ка така и имаше и сайт с картинки, но ни се сещам кой беше сайта нито ника на тоз човек.. това по-горното е от по-нови времена от motorgeek member

Редактирано от M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколото си спомям твоята беше с мотор 2.2 но 136/8 коня който е респективно с 10:1 сгъстяване. Което ако посадиш директно турбото май няма да живее дълго.

Моя беше същия но разреден до 8,5:1 и респективно беше 115 коня на него да му посадиш директно глава, инжекцион и охлюв от MC и става но до тук.

Отново доколкото си спомням твоя е с нормален KE-Jetronic 2.х е как мислите това нещо да го ремапвате като за турбина?

Така че дотук имай в предвид че ако искаш да надскочиш конете на MC-то отиваш на смяна на доста неща.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oyama първо тоя акция няма да падне още 20 години... друго си е в талона ти да бише без номер на двигателя и 1,8 с 112 к.с.. Второ никой не е искал мнения от сорта "по-добре си купи ....". След като съм пуснал темата значи имам нещо на ум :bia:.

Точно това ме интересуваше за буталата :(. Следователно ще има да се сменят доста неща :bia:. За скоростите имам чувството че няма да издържат, ще потърся от 2.6 или 2.8, пук ако не намеря ще карам с тези :bia:. За кВадрото засега няма да ми е нужно. Не мисля колата да надвишава 200-220 к.с.

Колега,ако решиш да се снимаш в тоя филм,имам доста неща за 2.2 20V turbo

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо конвертирано 7А, ето кви са му буталата JE pistons (8.5:1) - swain coated

Head_removed_02.jpg

Чшшш само на тая снимка виждам 10 бона на цяло :mukkies: а дори не сме стигнали до главата и нещата закачени на нея. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чшшш само на тая снимка виждам 10 бона на цяло ;) а дори не сме стигнали до главата и нещата закачени на нея. ;)

Имате натренирано око колега. :)

7A block bored to 83mm and align bored

O-ringed block

Crank polished and balanced

ARP main studs

ARP head studs

Scat forged rods

ARP rod bolts

JE pistons (8.5:1) - swain coated

RS2 main and rod bearings (coated)

Copper/steel layered head gasket

7A cams

Heavy duty valve springs

Oversize valves

Titanium retainers

Lightweight lifters

Adjustable cam gear

034 Motorsport tubular exhaust manifold

Garrett GT30R turbo w/ 3” V-band discharge

034 Motorsport 3” downpipe w/ V-band connections

034 Motorsport custom exhaust (oval side exit) w/ V-band connections

Wagner intake manifold

VR6 throttle body w/ 034 adapter

Phenolic spacer

96lb. injectors (1000cc) (running E-85)

Aeromotive A1000 fuel pump

Aeromotive fuel filter

-10AN fuel supply line, -06AN return

Tial 44mm wastegate

Intercooler – 24”x11”x3” (core size)

Tial 50mm blow-off valve

034 Motorsport aluminum radiator

RS2 fan and shroud

034 Motorsport motor and trans mounts – motorsport spec

034 Motorsport snub mount

Fidanza aluminum flywheel

ARP flywheel bolts

Spec stage 3+ clutch

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново доколкото си спомням твоя е с нормален KE-Jetronic 2.х е как мислите това нещо да го ремапвате като за турбина?

Отговора е ясен - Мегасмърт :hilezh:

Иначе има и вариант с голямата отверка и ръчни настройки само, ама не е препоръчителен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята с отверката нещо неми допада ;)

Тогава се приготви за МЕГА СМЪРТ. ;) Гледал ли си филма 2012 ? ;)

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои хора носят пижами със Супермен. А Супермен носи пижама с Бойко Борисов. А Бойко Борисов носи пижама на Мегаскуирт 2

Също така чувам че Мегаскуирт вече е имало на Марс. Затова там няма живот.

Редактирано от Oyama
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С мегата ще се научиш да псуваш на 5 езика, 2 от които компютърни :)

Късметлия съм, вече мога да псувам на повече от 5 езика :tach: . Колкото до компютарните, ще науча и псувните :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти си невероятно търпелив ;) и луд човек. :) Мислиш ли че и 1% от два дет изписа ще бъде реализирано, само като гледам как се подхожда по въпроса от първия пост ми е ясно, че НЕ!

Красимир ся кво прави, направо се омъглям нещата колко са сложни, колко много хора са на светлинни години изобщо от нещата, как секо миниатюрно нещо влачи след себе си баси планината от неща дет тряя се преработват, които на прима виста уж са 1/1 ма ич не са и те така............ и те така.

И само набързо ще споделим нЯщо, между атмосферно и турбо бутало разликите в материала са ОГРОМНИ! Тва за сички батки дет си мислят че налунзваш, бухаш колектора, турбото и даваш цедки до припадък. Ако мноо им е интересно ше има кажа и кви са алуминиите за едното и за другото и кви са разликите. Ма едва ли ше има сми...........

Редактирано от KYPO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май бях прав все пак в най-добрия случай срещу едни 800-1000 лева се сдобиваш с някакъв мелез който добутва възможностите на MC-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...