Jump to content

Новата А8 2010


chaos

Recommended Posts

Толкова ще тежи базовата за 180 бона, ама едва ли някой ще си я купува базова, така че килцата отиват нагоре ,а динамиката се влошава.

Е разбира се, но едва ли ще стигне килата на 7-цата дето май беше близо 2.2т

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 425
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

По темата за имената на моделите. Murciélago е бика от който е започнало всичко. Той е издържал на 28 намушквания с меч и затова са го пощадили. След това са го размножили с добичетата на Дон Антонио Миура (Miura) и от там започва линията на биковете Миура. От там вече идват Gallardo и останалите имена. Поне така го знам аз. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой май е метнал бърз поглед тука: http://en.wikipedia.org/wiki/Murci%C3%A9lago :bia:

Иначе Murcielago означавало "прилеп" мисля, че така повече му отива на Lamborghini-то :Р

Иначе обратното е по-достоверно - какво очакваш да измисли за има на колата която е създал, някъв тракторис ... ми на бикове ше ги кръщава естесвено. Пак като не ги е започнал като породи свине xD

Редактирано от Quantum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекрасен автомобил! Онзи ден го видях за съвсем кратко на пътя.. наистина ми останаха очите по нея.. Уникална... Както и всичките им нови автомобили.. Но не мога да разбера защо направиха А4 с двойни размери ? Не можаха ли малко поне да я променят :/ разбирам ,че си спазват линията ама.. става банално..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма така и не разбрахте, че всяка марка от доста време си прави така моделите, маркова идентичност. :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига глупости .. най-накрая се сетиха да направят хубава А8-ца ;) Всички предишни бяха просто ужасни на външен вид. Тази много си ми харесва :blink: Ако съм аз тоя дето е спечелил 7-те милиона от тотото ще си взема 1 такава за дълъг път и ще си реставрирам 80-ката в S2 седан с двигател от RS2,но малко по-мощен :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Най-накрая я видях днес, в движение. За съжаление, не можах да я огледам като хората, но от беглия поглед, който успях да хвърля ... нечовешката кола!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Лека поправка, колата е 1800кг :flipoff: При това с V8 мотора, демек с V6T ще е по-лека.

...още по-лека поправка - 1913кг - ако кожения салон се брои за екстра ;) 750их тежи 2130 кг - над 200кг повече , но все пак не са 400 :hilezh:

Още преди месец видях подробния тест на АМС и останах изумен . А8 с 4,2 ФСИ върви на равно със 750их до 150 км/ч и после леко изостава , но пък харчи с 3 кила по-малко , пирачния път е мноого по-къс , колата е по-евтина със 20ина бона и въобще чиста по-беда за А8 ! Явно алуминиевата коснтрукция и 8 степенната скоростна кутия правят чудеса , не знам защо БМВ все още не са сменили стария 6степен автомат с новия ЗФ , който е базов в доста по-евтини баварци . Предвит и че 4,4 би турбо е на 3 години ... Интересно , че дори еС500 4матик е по-лек със 100+ кила от БМВ а от Мерц вече са заредили 4,7 битрубо 437 коня за *500 моделите . Става интересно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви се похваля, че днес видях "Големия кораб как минава" ;) !!! Около 17:00 на бул.Витоша в София. Черен металик, управляна от млад човек. Най-голямо впечатление ми наприви не големината на колата, защото според мен новата 7-ма серия визуално изглежда по-голяма, а ОГРОМНИЯ хромиран въздухозаборник, който много се откроява на фона на черния цвят и по този начин автомобила има агресивна визия! Когато карам за морето по магистралата с 160км/ч и видя този звяр в огледалото да лети с 280км/ч, ще се паникьосъм! :bia:

Редактирано от Komandira
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...още по-лека поправка - 1913кг - ако кожения салон се брои за екстра :) 750их тежи 2130 кг - над 200кг повече , но все пак не са 400 :(

Още преди месец видях подробния тест на АМС и останах изумен . А8 с 4,2 ФСИ върви на равно със 750их до 150 км/ч и после леко изостава , но пък харчи с 3 кила по-малко , пирачния път е мноого по-къс , колата е по-евтина със 20ина бона и въобще чиста по-беда за А8 ! Явно алуминиевата коснтрукция и 8 степенната скоростна кутия правят чудеса , не знам защо БМВ все още не са сменили стария 6степен автомат с новия ЗФ , който е базов в доста по-евтини баварци . Предвит и че 4,4 би турбо е на 3 години ... Интересно , че дори еС500 4матик е по-лек със 100+ кила от БМВ а от Мерц вече са заредили 4,7 битрубо 437 коня за *500 моделите . Става интересно .

Ем, явно онази информация е била грешна и все пак разликата си е значителна и с V6T като падне под 1900кила още по-добре. То направо си е революция това лузима от рода на А8 да е под 2т като се има предвид как растеше теглото на всички модели последните години. А сигурен ли си че 8-цата е по-евтина от 7er и то с цели 20к

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Ем, явно онази информация е била грешна и все пак разликата си е значителна и с V6T като падне под 1900кила още по-добре. То направо си е революция това лузима от рода на А8 да е под 2т като се има предвид как растеше теглото на всички модели последните години. А сигурен ли си че 8-цата е по-евтина от 7er и то с цели 20к

Да - 750ИХ е по-скъпа с горе-долу толкова . Само Х драйва е към 10-11 хил лева .

Иначе единствената друга лимузина с такава конструкция си остава Ягуара , като съвсем скоро ще има супер подробен тест , на радикално новия котак :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Онзи ден имах удоволствието да покарам А8-цата с 4,2 дизелче :P

Малко в града, после по околовръстния и скок на магистралата.

Е на магистралката беше истинското удоволствие, в едната посока я пробвах докато карам в дясна лента и ме настигне някоя кола да ме изпрвевари и вече като е до мене другата кола, само смачкваш педала и колата до мене вече не може да ми види надписите отзад дали е А4 или А8 :hilezh: , а аз вече летя с 200 - все едно с 80 се движиш :hilezh:

На връщане пробхах дистроника или там както се нарича при Ауди - дето следи колата пред тебе, намаля, ако намали колата и когато няма кола пред тебе си вдига зададената скорост от тебе - примерно както беше при мене 140. Много е яко тва, евала на Мерцедес, че го измислиха преди години, че да го използват и Ауди днес. наистина е система, която за хора, които пътуват много извън града би помогнала много за намаляване стреса от шофирането, тъй като напрежението от следенето на пътната обстановка е намалено доста, ако човек си е включил системката.

Лафиш си с пасажера, повече време може да го гледаш в очите и по малко пътя

Нещата, които ми направи отрицателно впечатление спрямо най-новата S-ка дизел, която карах преди месец е вибрациите, които имаше на място докато стоях на светофара - малки, но категорично уловими, а при S-ката ги нямаше.

И другото е поставката за левия крак е некоректно поставена. Смисъл - изпъна ли си левия крак стигам волана с изпънати ръце в лактите, макар че го издърпах максимално към мене :hilezh:

И за да ми е удобно и да въртя волана нормално се наложи да си свия левия крак, което за времето прекарано докато карах колата ме накара да си отрежа крака :wall:

Задната седалка е като в най-новия пасат - дървена и с много изправена облегалка. За това има дълга база, в която да си поръчаш ел. задни седалки с регулеруеми под ъгъл подглавници, защото в първия случай не стига, че облегалката е почти под прав ъгъл със седалката, но и подглавника се движи самво на горе и надолу, но не под ъгъл - назад и напред /както междувпрочем е в 20-годишната 100-ца на баща ми :hilezh: /

Но и за това си има обяснение поръчваш си комфортния модул седалки и там се регулират :hilezh:

Комфортна кола, ама пак комфорта допълнително - и то елементарния комфорт - един поглавник!

Последното нещо е отвратително малкия багажник - нещо по средата на В3 и В4 :unsure: - заради резервната гума, която е огромна, но можеш да си поръчаш без резервна гума, а с компресорче и някво лепило..., за да е по-голям багажника.

Иначе яка кола :D:unsure:

Редактирано от petertyp44
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но и за това си има обяснение поръчваш си конфортния модул седалки и там се регулират :)

Конфортна кола, ама пак конфорта допълнително - и то елементарния конфорт - един поглавник!

Последното нещо е отвратително малкия багажник - нещо по средата на В3 и В4 :bia: - заради резервната гума, която е огромна, но можеш да си поръчаш без резервна гума, а с компресорче и някво лепило..., за да е по-голям багажника.

Иначе яка кола :lol::)

Колега, пише се коМфорт, коМфортен и.т.н. Инъче несъмнено А8-та е невероятна кола, лично мое мнение е, че малко по-радикални промени в дизайна не биха биле излишни... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като казваш малък багажник, макар и да се съмнявам да е наистина малък, тия коли не са предвидени да си носим зарзаватите от село, а за максимално пространство вътре в самото купе :yau:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оооо, никой не говори за зарзавата и бурканите с лозовите листа, все пак има фризери вече и бурканите не се ползват вече толкова :)

Става въпрос за бажаник, който побира един нормален куфар от тези, когато пътуваш в чужбина. Е само един такъв куфар и половина би побрал багажника :yau: Все пак с очите си го видях и момичето в шоурума каза, че е не повече от 380-400 литра. А трябва да се има предвид, че багажниците на този клас автомобили е между мин. 500 и максимум 570 литра!!!

А за обема вътре - далече е от това, че багажника ще да му е помогнал. Зад мен, а аз съм 183 е тясно колкото в, не мога да го сравня с нищо друго, освен да кажа, че е по тясно от 100-цата на баща ми, която е 34 см. по-къса от новата А8-ца. а и на баща ми багажника е 570 литра :P

Тъй, че абсолютно лично мое мнение - дизайнът и конструкцията на новата А8-ца е повлиял доста на нещата, които се изискват за подобен клас автомобил - Флагман на компания и то не коя да е а АУДИ :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На връщане пробхах дистроника или там както се нарича при Ауди - дето следи колата пред тебе, намаля, ако намали колата и когато няма кола пред тебе си вдига зададената скорост от тебе - примерно както беше при мене 140. Много е яко тва, евала на Мерцедес, че го измислиха преди години, че да го използват и Ауди днес. наистина е система, която за хора, които пътуват много извън града би помогнала много за намаляване стреса от шофирането, тъй като напрежението от следенето на пътната обстановка е намалено доста, ако човек си е включил системката.

Лафиш си с пасажера, повече време може да го гледаш в очите и по малко пътя

Само за протокола, тази система е измислена и въведена при Мицубиши Сигма за пръв път, 91-92 година още, за времето един от най-високо технолигичните и богато оборудвани автомобили 4Х4 при това. Иначе полезни и интересни впечатления си имал от автомобила, но като цяло строго индивидуални. Единствено намаления комфорт на задната седалка ми се струва недостатък...и то истински...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено намаления комфорт на задната седалка ми се струва недостатък...и то истински...

нали :):dance:

Е все пак всичко е много индивидуално, но тва че ъгъла между облегалка и седалка е почти 90 градуса е много дървено да стоиш така и да пътуваш км-три

Самото момиче, което ми показа колата ми сподели, че един човек с много пари и заявил, че него нищо друго не го интересува освен дали ще му е удобно отзад, защото си имал шофьор. И след като се качил отзад веднага задал въпроса - тази седалка, не се ли променя ъгъла на облегалката. Съответно както е ясно ъгъла се променя на ел. седалките, които са при дългата база.

Станал и казал, когато докарат дълга база да му се обадят, за да види там как е, защото седалката му била твърде неудобна.

Тъй че с въпросния господин станахме двама :lol:

Редактирано от petertyp44
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, пише се коМфорт, коМфортен и.т.н. Инъче несъмнено А8-та е невероятна кола, лично мое мнение е, че малко по-радикални промени в дизайна не биха биле излишни... :lol2:

Колега пише се инАче, инАк и т.н. ... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй че с въпросния господин станахме двама :hilezh:

Не трима ТРИМА. Просто няма такава теснотия в тази А8 а дългата е с 14см. разлика.Е как човек да не си купи пак BMW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тази разлика, че 5-цата /ако говорим за най-новата/ е 4899 мм., а А8-цата е 5137 мм.

Или казано цели 238 мм. в повече за аудито и то пак е тясничко :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...