stani76 Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 Някой знае ли какви са разликите във въпросния двигател межди А6 с него (230 или 250 коня) и RS4(380) - само в електрониката ли е да речем или и турбини и други неща за различни? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godo Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 Трябва да е с различно турбота, интеркулер, електроника, бутала, биели.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 2.7T при А6 и Allroad е адски базов. Нищо по-така няма по него. При старото S4 стават нещата по-интересни и по-истински. Едва при RS4 всичко е различно, спрямо стандартното изпълнение, и може да се нарече "надежден". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 Е то старото С4 не е ли със 2.2 Т двигателче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deliveryman Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 Някой знае ли какви са разликите във въпросния двигател межди А6 с него (230 или 250 коня) и RS4(380) - само в електрониката ли е да речем или и турбини и други неща за различни?←някой иска да прави от S4,RS4 май???освен електрониката разликата е в - турбини,кулери,колектори,дюзи,бутала....проблема е че буталата за RS4 вървят комплект с блока..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Coupe Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 Основната разлика в мощноста идва от по-голямото компресорно колело с 5 мм.Други различни части са дебитомерите, дюзите, бензиновата помпа и компютъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 Е то старото С4 не е ли със 2.2 Т двигателче←Ти се върна мнооого назад в годините, където S4 е на С4 купе Аз ти говорим за А4 - S4 след 97ма. То си е 2.7Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 A6, Allroad 2.7T май е 250 коня, а С4 не е ли 2.7 Битурбо т.е същото като на РС4....естествено с някой различиа? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wizi Публикувано 7 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 7 Септември 2005 А дали не е по-добре да прочетеш отново какво е написано малко по-горе?Да, в нормалния си вид, тотално сток, е 250 коня, но богат на въртящ момент. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI Публикувано 8 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2005 Аз пък неща да чета нагоре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 8 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2005 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Horch Публикувано 9 Септември 2005 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2005 Двигателят на РС4 до колкото знам е правен от Cossworth w UK съвместно с Quattro Gmbh. Миналата година правех нещо като маркетингов профил на Ауди и го бях прочел в сайта им. Предполагам, че дори метала използван за тези двигатели е различен от другите 2.7Т които бяха споменати, да не говорим за турбо, интеркулери и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване