Jump to content

Подмяна и ремонт на информационни FIS дисплеи


Recommended Posts

  • Отговори 144
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

целите фисове

ВДО - 150 китайски с три месеца гаранция или 280 немски с три години гаранция

Йегер/ММ - 150 китайски с три месеца гаранция

половинките

ВДО - 329 немси с една година гаранция

Йегер/ММ - 280 немски с една година гаранция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма китайски по-евтин вариант за половинките...

Цената обаче вече и за двата вида половинки е 280 лева с монтажа и една година гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

целите фисове

ВДО - 150 китайски с три месеца гаранция или 250 немски с три години гаранция

Йегер/ММ - 150 китайски с три месеца гаранция

половинките фисове

ВДО - 280 немски с една година гаранция

Йегер/ММ - 280 немски с една година гаранция

:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Колега аз имам проблем с моя дисплей, изразяващ се в това, че когато е топло, над 25 градуса в колата дисплея започва да потъмнява, става не четим. Други проблеми нямам. Колата е А4 от 1996г, с големия FIS и най-старото табло, марка VDO. Проблемът от дисплея ли е, от лентовия кабел или друго? Може ли да се ремонтира или трябва смяна? При другите дисплеи има ли подобен проблем? Ако е възможно на ЛС.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптомите са същите или подобни при всички видове.

За тези първите табла се подменя само лентовия кабел Моят сайт

Сменяли сме и след трудното първоначално нагласяне, повече няма проблеми :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Вчера след подмяна на лентов кабел на старо VDO-табло, дисплея отново е перфектен за което съм много доволен от безупречно свършената работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Колега здравей,моето А4 е 98г. AJL с голям фис и аналогов часовник.Освен проблема с избледняването и чертите отскоро взе да полудява стрелката на бензина.Възможно ли е разваления дисплей,които от време на време променя рязко яркостта си да е причина за проблема със стрелката?

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката почти сигурно си полудява по съвсем други причини, това си е проблем на тия табла.

 

Подмяната само на лентов кабел важи ли за таблата с VDO и диодна подсветка или е само до тези с дебелите цифри и лампичките? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само лентов кабел се подменя на първите А4 до около 97 година - зависи кога е първата регистрация на автомобила.

Те нямат диодно осветление!.

 

Проблемът с играенето на стрелките не е от тръгналия дисплей, а от един процесор, който се скапва само при таблата на Йегер/МагнетиМарели. Те са с означение ММ4. Има човек в София, който има бае нещо и се оправят, но нямам идея колко време карат.

 

По-добре е, ако се проявят въпросните проблеми, да се подмени цялото табло с такова на ВДО. Тук, за да има минимум главоболия, главното правило е да се търси табло от същата година и същия вид гориво. Просто е по-лесно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само лентов кабел се подменя на първите А4 до около 97 година - зависи кога е първата регистрация на автомобила.

Те нямат диодно осветление!.

 

Проблемът с играенето на стрелките не е от тръгналия дисплей, а от един процесор, който се скапва само при таблата на Йегер/МагнетиМарели. Те са с означение ММ4. Има човек в София, който има бае нещо и се оправят, но нямам идея колко време карат.

 

По-добре е, ако се проявят въпросните проблеми, да се подмени цялото табло с такова на ВДО. Тук, за да има минимум главоболия, главното правило е да се търси табло от същата година и същия вид гориво. Просто е по-лесно

Колега благодаря за изчерпателния отговор,изключително си коректен както и ми казаха :bia: .Относно таблото:колата е 1.8Т произведена 98 година,сигурен съм.Не съм го свалял и не знам парт номера но от днес полудя и ABS-a,изключва отвреме на време за момент и набива грешка-нарушена връзка между ABS и таблото.Търся ново на VDO щом става,благодаря още веднъж

Редактирано от energie
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега таблото се оказа VDO 8D0 919 880 R,произведено 98-ма. и все пак е с гореописаните проблеми.Видях че се продават няколко табла,но имат различен парт. номер,на едното се различава само буквата накрая-вместо R е D.Само с проба ли се разбира дали са съвместими тези,който са същите отзад и от същия мотор и година или има и друг начин.Благодаря още веднъж за информацията,разпитвам че е ужас със старото......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом таблото е ВДО е гъбаво да се направи една диагностика. Закачете колата на ваг-ком и пуснете тестовете на 17 канал. Вижте да няма други грешки. Дали се движат на аутпут теста коректно стрелките. Може и да се подават грешни сигнали на самото табло...

Колкото до друго табло: обикновено ако съвпадат цифрите и само буквата е различна, то тя сочи ревизия на таблото. Особено Х накрая съм чел, че значи подменено табло още в гаранцията, но може и да не е истина.

Нарочно съм писал да се спазва максимално годината, защото може да има разминаване във вида и версията на имобилайзера. Не, че е супер проблем, но ще трябва да намериш правилния човек да обучи таблото и ключовете, за да ти пали колата и да ти отключва централното.

Дисплеите са най-малкия проблем в този случай.

Моето мнение е да се сменя таблото само в краен случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом таблото е ВДО е гъбаво да се направи една диагностика. Закачете колата на ваг-ком и пуснете тестовете на 17 канал. Вижте да няма други грешки. Дали се движат на аутпут теста коректно стрелките. Може и да се подават грешни сигнали на самото табло...

Колкото до друго табло: обикновено ако съвпадат цифрите и само буквата е различна, то тя сочи ревизия на таблото. Особено Х накрая съм чел, че значи подменено табло още в гаранцията, но може и да не е истина.

Нарочно съм писал да се спазва максимално годината, защото може да има разминаване във вида и версията на имобилайзера. Не, че е супер проблем, но ще трябва да намериш правилния човек да обучи таблото и ключовете, за да ти пали колата и да ти отключва централното.

Дисплеите са най-малкия проблем в този случай.

Моето мнение е да се сменя таблото само в краен случай.

На тестовете стрелките се движат нормално,има обаче проблем със зелената букса,не ляга долу,клати се а пък е щракната пантичката.Ще го дам на ремонт.Благодаря за инфото  :respekt: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

За сега цените са както следва:

 

VDO - немски с три години гаранция 309 лева

VDO - китайски с шест месеца гаранция 180 лева

Jaeger/MM - немски с три години гаранция 309 лева

Jaeger/MM - китайски няма за момента

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте,

 

Аз да споделя и моят опит с дисплеите. Колата ми е А4 1.8Т 1997. Дисплея е от първите на които им се подменя само кабела. Наскоро угасна (след като дълго време светеха само отделни колонки), и реших да го отворя за да видя дали не е нещо дребно и може да се оправи. Оказа се, че въпросният кабел се беше отлепил. Дори и да го наложа пак, се отлепяше след 10-15 секунди. Затова си направих специални пластинки които да го придържат в правилната позиция. Светна, и се виждаше по-добре от колкото последния път когато работеше, но все пак половината вертикали не работеха. Реших, че лепилото сигурно е покрило пътечките и затова не всички дават контакт. Затова го свалих, и почистих контактите на LCD дискплея, както и контактите на платката с ацетон (Така видях в youtube да почистват. В моя случай лакочистител). След това почистих и кабела, и тук стана проблема. Пътечките на кабела се разтвориха в ацетона. Предполагам са направени от някакъв вид графит, понеже излезе доста черно при процедурата. Ще трябва да се купува нов кабел... 

 

Така че да знаете, и да не повтаряте моята грешка :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Има кабели за табла А4 до 97, има и дисплеи за другите модели.

 

След няколко проби се оказва, че новите китайски дисплеи стават единствено на ДВО таблата на А3.

Не мога да гарантирам на 100%, но на две А3-ки тръгнаха, а на А4 и А6 не работят.

Имайте едно на ум, когато си купувате китайски дисплеи.

 

А, в момента имам и един китайски дисплей с оригиналната форма и цена 180 лева с монтажа :zustimm:  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Такова табло подлежи ли на ремонт?(снимката е илюстративна) Колата е VW Sharan 2001г. Не излиза никакви показания от борд компютъра и доста вертикали не работят.

DSCN4010.jpg

Редактирано от BaCeTo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

post-58427-0-61057700-1396586013_thumb.jЗдравей колега,интересува ме на такова тъбло може ли да семени
дисплея и каква му е цената в момента. Не знам дали  е нужно,но
уточнявам колата е А4 1.9ТДИ 98г.  

Благодаря предварително! 

Редактирано от pmanasiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...