Jump to content

Какво НЕ ХАРЕСВАТЕ в колата си?


Recommended Posts

По мойта кола, нещата които не ми харесват, но няма как да променя са само:

1. Бутона за аварийните - и на включено и на изключено е еднакво "изпъкнал" от таблото и когато вън е светло не личи подсветката, а пък за да се изключи или включи трябва да се натисне малко(ама наистина малко) по-продължително. Демек ако карам с радиото включено често се оказва че не съм изключил аварийките(защото не чувам "цък-цък") и чак като си погледна таблото (а това става рядко) ги изключвам.

2. Недомислицата, че за да сложа СД (нефабрично, то фабрично за Б5 няма), трябва да слагам някакви грозни пластмаси да запълват луфта, и сега трябва да карам с касетофон или да си правя интериора (едно от най-красивите неща в Б5 фейслифт) адски противен.

Всичко друго, което не ми харесва може да се оправи с малко пари и няма да е селско или гаражно-правено. Джанти, чип, кожа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 154
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Малко за Б5 да попиша какви са ми впечатленията и да кажа с какво не съм съгласен. Някой колеги намират уникални кусури, но съм сигурен, че това е така, защото нямат добра база за сравнение и затова се пишат и глупости от време на време.

А4 B5'96-ADR

4.голям радиус на завиване(при обратен ахаа-да качи- на тротоара отсреща)

5.неустойчива в завой(само с предно съм!)

6.скърца яко по паваж вътре пласмаса некъде зад мен я чувам...

7.муууден ADR на старта,мууден,много къса 1-ва...почти всички малолитражки зад мен ми се"качват"на багажника...ауу,7!!!а има доста още...

4. Това за големия радиус на завиване е много далече от истината, мойта е куатро и е по-манервена от всичките коли дето съм имал досега като: Голф 4 ГТИ, Голф 3 ГТИ, Голф 3, Ауди Купе, Опел вектра, също така е по-манервена от чисто ново мицубиши КОЛТ, ЛАнсер, Сивици разни и т..н. да не изброявам и други автомобили дето са с по-голямо междуосие, че списъка ще стане дълаг.

5. Неусточива е в завой, защото най-вероятно си високото окачване и не са ти в час амортисьори тампони и т.н. с две думи още една уникална глупост написа, мен ми харесва доста как стой в на пътя колата особено извънградко, при положение, че имам добра база за сравнение.

6. За скърцането -> не скърца повече от чисто нова кола сегмент Ц, почти без значение от марката, а в Б-я няма кола дето да не се разкърца, просто е върпос на време, кога и колко ще се разкърца.

Какво не харесваХ в колата си А4 Б5:

1. Мудно и тегаво потегляне от място, да не говорим ако е на нагорнище. Това се отнася за всички Аудита А4 Б5 които съм карал, независимо с кой мотор е. Да не говорим какво става с пуснат компресор на климатика. Смешно е за кола 150 коня. И не е оправдание теглото на колата, щото мога да дам други примери с други коли.

2. Досадни поскръквания от салона от къде ли не

3. Поголомното трошене на пластмасите на ел.стъклата и малоумното вакуумно централно

4. Малоумно измислените носачи - тук без коментар

5. Уникално тясна

6. Шуми от уплътненията, провисват врати заради скапани панти.

7. Троши се всичко и по много, на всичко на това е неоправдано скъпо.

8. Тук ще спра....:steinigung:

1. Това за потеглянето си нямам на идея защо при теб се получава така, мойта е куатро 1.8Т само,че 180к.с. потегля много по-леко и мотора е много по-отзивчив на ниски обороти от ГОлф 1.8Т ГТИ и Голф 3 ГТИ 2.0 16кл и една камара нови коли с атмосферни мотори, въпреки, че последните два са много по-леки. Никога това не ми е бил проблем даже мотора си доста по-отзивчив от всичко по-ново дето е с електронен дросел, отделно на колите с куатро скорстните са по-къси и по-малки улички се кара по-леко, предишния ми ГОлф 1.8Т ГТИ беше с доста по-дълга 2-ра скорост и бавните завой като влезнеш на 2-ра и едвам не огасваше, при А4-ката това го няма.

2. Това за салона зависи каква ти е колата и колко е карана

4. Централното е малоумни, но с палстмасите не съм имал никога проблеми

5. Отпред не ми е тясна грам, за отзат, които се вози отзад ебал съм го

6. Нямам такъв проблем

7. Пълна глупост 40страта от место имам нищо не се е строшило и разтракало

Като си търесех кола (това продължи почти 4-5месеца) се нагледах на какви ли не кенефи, та е нормално да много хора да имат такива проблеми щото просто си купуват първата кола дето видят или най-евтината и после се почва с реването по-форумите, че даден модел от дадена марка е кенеф, но никога не няма да си признаят, че просто те са си купи кенеф!

Мойте забележки към Б5 са следните и те са валидни за всички по-стари автомобили :

- преебаващи се ФИС дисплей, но това го има и при БМВ и при всички коли дето имат подобно нещо, ново Пежо 407купе на 20хил. км има по-преебан дисплей от моя, едната врата не му се затваря, дръжиките са почнали да се драскат, интериора е по-евтин и има проблем с ел.стъклото

- найстина колата е малко по-ниска и тясна спрямо конкуренцията но пък има хубаво, челно съпротивление и интересен дизайн като за кола излезнала 94-95

- при включване от 1-ва на 2-ра се чува едно прищракване, защото лоста се удря в пласмасата на барчето и го мести леко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

основните дразнители при мен за АУДИ 100Ц4 :

-постното базово оборудване за автомобил от такъв клас/като си представя само,че съм виждал 100-ца без оборотомер,само със централно и хидравлика/ един голф 3 на същите години има по-богато базово оборудване.Основния проблем при моята е ,че не съм 1-ви собственик :respekt:

-слаби фарове/рефлекторните/но като чета и тези с лупи са същите.

-задното окачване на колата/за тези които не са куатро/ не може автомобил от високия среден клас да е със зависимо задно акачване на твърд мост,да му бяха боднали и едни ресори като на москвич и картината щеше да е пълна в полза на тъпотията.

Другите дразнители вече са породени от старостта,а не от инжинерите.Всеки автомобил си има ресурс заложен от производителя,лошото е ,че ние взимаме такива с изтекал ресурс. :)

Редактирано от stanis
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не харесвам това,че носачите се трошат точно през година,не харесвам това,че дръжките на вратите ми "тракат" като карам на паваж.Всичко друго си е окей :flehan: Ама най-ме дразни след 100 км/ч свиренето на вяръра от лявото странично огледало :steinigung:

Редактирано от lachoni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б5

Съгласен съм с всичко, което niikoo_1 спомена! Аз също нямам никой от проблемите описани по-горе, единствено ако броим нищожно проскърцване от задната част на салона. Иначе всички врати си ми работят идеално, затварят се като на нова кола. Нямам и шумове от уплътненията. Определено не е мудна колата на първа, дори се усеща доза лекота при потегляне :steinigung:

Все пак като забележки мога да отбележа:

-малко тесничко е (това мен лично не ме притеснява)

-седалките, особено отзад са прекалено твърди и дългите пътувания не се отразяват много добре (не всички седалки на б5 са такива обаче!)

-шумоизолацията не е достатъчно добра, усеща се при високи скорости.

-под 2000об, извън турбо зоната, малката кубатура на турбо мотора няма сили да наема тежичкото купе, особено ако има и куатро.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...