Jump to content

0 компресия на 1.8Т AEB мотор


Sherman

Recommended Posts

Лично мое мнение: при условие, че стартера завърта коляновия вал (чрез маховика), от там буталата се движат и разпределителните валове също но липсва компресия то тогава остава спукан блок, спукана глава, скъсана гарнитура между цилиндри.

А все пак разпределителните валове движеха ли се, щото ако не - шпонката на зъбното колело за ангренажния ремък на коляновия вал ти е дала фира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Надолу мотора 100% е здрав..спукан блок няма как да е, защото цилиндрите щяха да са пълни с вода, вода в маслото и тн...а маслото си е на средата...и антифриза си е в казанчето :steinigung: Валовете се въртяха като въртя на стартер...може шпонката да е се е скъсала и сега валовете и колелто да се въртят заедно, защото са стегнати с болт...еба ли го

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още в началото ти е казано: Шпонка на к.в. или разпределителен вал. К'во си гледал незнам. Досега от много чесане разбираме: Няма пукнат блок, излезли биели, ангренажа изглежда наред, веригата също. То е ясно, че буталата са там, щом не си ги забелязъл. И не се засягай, щом търсиш и питаш във форума, значи не знаеш или не си се сетил за някои неща <_< Така дистанционно толкова можем да помагаме - с акъл.

А че япошките са напред, напред са. Комшията има Митцубиши от 94 год., задния му мост завива в завоите, 3,0 бензин 24кл. Няма такъв спретнат мотор, а да видиш кабелите как са хванати. Тука сме на светлинни години назад. Но и там има кусури, делка, бобини, к'во да кажем. Тези комплекти делко с бобина вътре въобще не ми харесват. А за газовото дефазиране, ами че и там се разваля, не са вечни. И цената там е страшна вече, далеч от наште в Европа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още в началото ти е казано: Шпонка на к.в. или разпределителен вал. К'во си гледал незнам. Досега от много чесане разбираме: Няма пукнат блок, излезли биели, ангренажа изглежда наред, веригата също. То е ясно, че буталата са там, щом не си ги забелязъл. И не се засягай, щом търсиш и питаш във форума, значи не знаеш или не си се сетил за някои неща :respekt: Така дистанционно толкова можем да помагаме - с акъл.

А че япошките са напред, напред са. Комшията има Митцубиши от 94 год., задния му мост завива в завоите, 3,0 бензин 24кл. Няма такъв спретнат мотор, а да видиш кабелите как са хванати. Тука сме на светлинни години назад. Но и там има кусури, делка, бобини, к'во да кажем. Тези комплекти делко с бобина вътре въобще не ми харесват. А за газовото дефазиране, ами че и там се разваля, не са вечни. И цената там е страшна вече, далеч от наште в Европа

Щом пускам тема, явно имам нужда от идея от хора, които може да са се сблъсквали с този проблем. За шпонка на разпределителния вал не се сетих...за коляновия се сетих и гледах ГМТ по буталото на първи цилиндър...тия дни ще хвърля едно око за какво става дума...че тоя сняг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същите симптоми като твоите преди доста време и се оказа счупен обтегач на веригата и тя прескочила зъб. Успех :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е направено, да. Но засяга други мотори. В този документ, на следващата страница ти дават пример с 2,8 V6. А на 1,8 се реализира на друг мотор, най рано 2000 г. мисля. Има управление чрез електроклапана N 205 за реализиране на променливото газоразпределение. На неговия мотор това управление липсва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи сега не е ли ефтино и елементарно? не твърдя че е по-добро от VTEC, VVT-i и какви ли не други японски технологии....

post-43-1262722240.jpg

Какви технологии вкара в AEB :respekt::respekt: Нащо си е тъпо и просто :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е направено, да. Но засяга други мотори. В този документ, на следващата страница ти дават пример с 2,8 V6. А на 1,8 се реализира на друг мотор, най рано 2000 г. мисля. Има управление чрез електроклапана N 205 за реализиране на променливото газоразпределение. На неговия мотор това управление липсва

мдам така е.. ама каде точно споменах че става въпрос за АЕВ? ;)

първия ми пост по темата беше провокиран от това, че колегата уж пита, пък първо се "сопна" на твоя отговор, пък и след това почва да "храни" немския инженерен гении. Пък ако беше видял френския инженерен гении в Рено, незнам тогава какво щеше да каже ;)

Ма в края на крайщата несхващам що е нужно Нисан феновете да си купуват А4-ки 1.8Т - нямат ли си примери с френски дизели за ежедневки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мдам така е.. ама каде точно споменах че става въпрос за АЕВ?

първия ми пост по темата беше провокиран от това, че колегата уж пита, пък първо се "сопна" на твоя отговор, пък и след това почва да "храни" немския инженерен гении. Пък ако беше видял френския инженерен гении в Рено, незнам тогава какво щеше да каже

Ма в края на крайщата несхващам що е нужно Нисан феновете да си купуват А4-ки 1.8Т - нямат ли си примери с френски дизели за ежедневки

Вярно е, че не споменаваш, но все пак не е на място. Даже и за коментар. Иначе е полезна картинката. Пък да ти кажа честно, и аз си ги храня. Немския гений. Като не могат да правят, да видят как са го направили .... французите. Прост пример - На Олроуд да се смени трети стоп, пък и на кое да е комби. Бай французин го е направил лесно и елементарно. Пада за 2 минути и го сменяш. На олроуд пада всичко вътре, облицовка, стопове, на всичкото отгоре и стоповете са произведени с левия крак като замисъл. Трудни за монтаж. Да ти се доплаче, брат. Трети люк на Q7, творческо безплодие. Как може цялата рамка за 1600-1700лв да е за смяна заради корозия на жилата? И това е 2 год. автомобил.

А френския дизел е много добър. Там основен проблем идва от дюзите, щото бачкат с Делфи. Бош дюза трудно се чупи. Ами за АБС? Виж колко обява има само за ремонт. Всяка А6 е минала или ще мине през това. На Рено АБС повреден почти няма. Вярно,че стандарта там е по нисък - няма ЕСП до 2003г. почти, няма блокаж на диференциала и много други. Но не се чупи.

Та за разлика от японеца дето гледа и копира и прави най - доброто ( почти) , немеца не желае да види как правят другите, за да се поучи от глупостите. Не, той ще направи и държи да се учи от собствените си грешки само.

А Нисан е от последните японски фирми като рейтинг от японските известни. Предпоследен. Имах Нисан Съни купе, с пукната глава, абе в БГ не намерихме здрава, накрая в Пловдив една излезе, аба мъка, друго нищо нямаше, късмет имах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

батко няма начин.. колкото са по-нови, толкоз по-нагъчкани и трудни за ремонт са всички талиги, независимо немски/френски/японски и т.н. :bia:

знаеш как се сменя крушка на меган 2 - било културно - имало капаче.. да бе, ама като не са ми достатъчно "меки" китките... батко полудях.. даже тука във форума бях пускал снимка :bia: а онова уникално творение ВелСатис? Иначе малкото им дизелче (1.5dCI) за мен е най-уникалното малко дизелче откъм вървеж/разход. Дизайн на мотора няма да коментирам, щото аз съм на мнение че нито знаем кога е мислено, нито какво са имали предвид хората тогава, нито в колко различни мотора да ползват една и съща част. Именно затова се подразних и на реакцията на колегата - що било с верига м/у валовете - а що да не е? в неговия случай може и да му се вижда минус, но ето на картинката случея, дето е много голям + и им позволява много елементарно да вкарат нещо ново.

Иначе като се замисля май си прав че немеца необича много да се учи от грешките на другите, ама и там е много фин баланса м/у традиционното и иновационното :)

Аз също харесвам някой модели на Нисан (предимно по-стари Силвия, 200, 300), но никога не бих си сменил А4-ката за Примера същата година. Просто колата е съвкупност от много неща, част от които никога няма да намеря в Нисан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,5 Дци е страхотен, аз мисля е разработка с японците. Даже не удря клапани, а къса шпонката на разпределителния вал. По рано колелото беше 50 лв., сега 200. Вел Съдист е кошмар. Луксозен автомобил, без визия. С много проблеми, ама много. Мотора е страшен, не знам защо се чупи много. Турбини, мотор, турбини , мотор. От сервиза не може да излезе. А за крушките си прав, трябва тънннннка и гъвкава ръчичка. Аз откачах подкалника малко, че така бъркам. И пак зад една гредичка се пада , мамка му. Ама нови технологии, к'во да правиш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като сте заговорили за Рено, аз мога да ви дам още теми за размисъл. От три месеца имам Сценик за служебни цели и мога да кажа, че ако го бях взел за личен автомобил вече щях ритуално да съм го запалил. Седалките на задния ред са проектирани с цел получаване на гръбначно изкривяване! Шофьорът може да изкара седнал не повече от 1 час , защото след тове се получава една крайно неприятна болка в задника. Кгато стане по-студено от 5 гр. целия интериор започва да скърца и пука. Фаровете нищо не светят. Скоростите на повечето Сценици влизат трудно и с голяма доза късмет. Сменяване на всички тампони по двигател и скорости, както и вилката м/у скоростния лост и кутията и периодичната донастройка отчасти решават проблема. Нерядко се случва самата кутия да се строши тотално и неочаквано, като при това изтича цялото масло на улицата. При това говорим за кола на 80 000 км абсолютно достоверни! Да говоря ли и за капризния и често отказващ имобилайзер. За чистачките които често стачкуват , а когато работят не желаят да спрат или спират точно по средата на стъклото. Компютъра пък периодично забива и се налага да му откачиш буксата за да го рестартираш. Има и още , но по-нататък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коя година и модел става дума? Сценика от 99-2002 г. е железен , с изключение на RX4, който ползва почти същата кутия като на Р 19 и на всеки 2 000 км ( две хиляди км ), сменяш съединител, пета скорост и пак отново. По новия Сценик 2 не е лош, макар че освен че е грозен, много е дървен. Ама те азохистите нямат свършване бе брато. Модела до 99 г. е с инфраред и имобилайзера е доста скъп - 1700 лв. , та там направо се маха. Има публикувана от мен статия как да извършите това безплатно. А този модел познат като Сценик 1, фаза 1. за съжаление вече издиша отвсякъде. Затова пък във фаза 2 махнаха всички недостатъци ( 99-2002) :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на човека че оспамихме темата му, но аз съм на мнение че всяка информация /дори и съвсем не на място/ рано или късно е от полза!

Относно имото ще ти кажа че и до 99г. има не малко екземпляри с по-малко капризния радио ключ. Моя е такъв и за 3 месеца отказа вече 5 пъти. За да го махна е нужно да намеря кола със същия мотор и комп /1,4 Е/ ,а това за този модел Рено се оказа непосилно. Съвсем друг е въпроса че аз сам не бих се наел да осъществя тази операция. Ако това за съединителя на RХ4 е вярно , то е крайно време всички които реват колко е чупливо Б5 веднъж завинаги да се успокоят! Истината е че сериозно сравнение м/у Ауди и Рено мога да направя едва сега когато имам и двата автомобила и резултата не е добър за Рендето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говорим за имобилайзер на Рено до 99 достатъчно е да закачиш на тестер и с едно натискане на копчето да се смени типа на имобилайзера от тип 2 ( блокира на всеки 10 мин ) на тип 1 ( само при отпадане на напрежението на имобилайзера -т.е. вадене на акумулатор), това ти решава проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Колега,провери си маслената помпа(клапана на високото налягане да не е блокирал отворен).

Това как се отразява на компресията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като държи постоянно високо налягане цилиндърчетата на клапаните седят пълни и клапаните са отворени,следователно и компресия 0.

Редактирано от ivobaltov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като държи постоянно високо налягане цилиндърчетата на клапаните седят пълни и клапаните са отворени,следователно и компресия 0.

Направо ме утрепа :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ял съм това дърво с един голф.Една седмица се борихме,докато разберем,че няма компресия от въпросният клапан.

Редактирано от ivobaltov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм за такива случаи, но още не съм имал лично такъв. Някой ще каже ли как се развиха събитията или поредната тема без край

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата си седи пред лока и докато времето не се оправи няма да я пипнаа :respekt:) само за оная шпонка проверих преди време и си беше на мястото.

А за клапана...ако е блокирал отворен не би ли трябвало да не прави налягане...може ли просто да не се отваря клапана и помпата да вдига прекомерно налягане? За такова нещо не бих се сетил честно. Тоя клапан би трябвало да е в корпуса на помпата...ама къде точно? И нали не трябва да се разглобява всичко, за да се стигне до него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...