stilko Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Всичко е възможно,но според мен проблема е в конкретния автомобил(вероятно модифицирано окачване), а не в марката,модела или инжинерите... Въртите, сучите и не искате да си признаете недостатъците. Колата не е с модифицирано окачване SirT около 100-тина пъти го каза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 24 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 (Редактирано) Всичко е възможно,но според мен проблема е в конкретния автомобил(вероятно модифицирано окачване), а не в марката,модела или инжинерите...Конкретният автомобил е абсолютно стандартен както е излязъл от завода - по-горе описах опциите, които имат отношение с понижения просвет. Няма и винтче различно от това, което чичко немец му е завил в завода. С други думи точно както са го проектирали инженерите ... На 20 см сняга просто няма вариант да закъсаш. Проходимостта му е учудващо голяма за височината. Днес напълно прежалих всички видове кори и ходих да си покарам около час.. Като се зареди камера (падна и батерията на -14 градуса) ще смъкна видеотата и ще ги кача в youtube.. Това е от миналата зима: За сравнение в същите условия с А8L 4.2TDI нямах драми с корите ... Редактирано 24 Януари 2010 от Sir T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Влади къде се плъзга? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gsb Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Само на мен ли ми прави впечатление, че тука НЕ става въпрос за нормално каране на кола! Лъзгане, резгане и всякакви безумия! Не вярвам немците да са проектирали колата за такива дивотии! А и си мисля, че ако всички имаха такъв проблем, А4-ки зимата нямаше да има на пътя!А въпросния господин с какъв акъл си е сложил в подписа "училище за безопасно шофиране" съвсем недоумявам! С вратите напред никак не ми се вижда безопасна работата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hristaki Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Аз пък си мисля, че за кефа от куатрото зимата цената, която плащаме с тези кори пълни със сняг е незначителна Ето едно доказателство, че дори и в 10см сняг с доста ниски Аудита може да си дрифтиш без да ти пука, само и само защото ти носи удоволствие http://vimeo.com/2700731 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cucurko Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 (Редактирано) Аз нищо опасно не видях, поне за други хора Не го прави на Цариградско, не го прави на Витоша дори...Във въпросното училище има една секция "динамично шофиране"... Редактирано 24 Януари 2010 от Cucurko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brabusGTI Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Не пиша това с идея да защитавам Влади (Sir T).Но да внесем малко пояснения.Безопасно шофиране не означава само, когато има знак СТОП да спреш и да се огледаш два пъти.Безопасно шофиране значи и когато колата ти попадне на заледен участък и изведнъж поднесе, и то при скорост по-ниска и от ограничението, да знаеш как да реагираш. А не да държеш здраво волана, изпънал ръце, пресвил очи и да чакаш всичко да свърши ...А как да бъде обучен един такъв курсист ако инструктура кара само направо и не ползва колата си зимата? Нали трябва да познаваш колата си във всяка една ситуаци. Или поне в по-често срещаните такива.Тези кадри на видеото на Влади са от самолетната писта в Русе (Влади, поправи ме ако бъркам) и конкретно в случая няма никой застрашен.Но темата е за кори, инженери и т.н. така че по нея. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 24 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Само на мен ли ми прави впечатление, че тука НЕ става въпрос за нормално каране на кола! Лъзгане, резгане и всякакви безумия! Не вярвам немците да са проектирали колата за такива дивотии! А и си мисля, че ако всички имаха такъв проблем, А4-ки зимата нямаше да има на пътя!А въпросния господин с какъв акъл си е сложил в подписа "училище за безопасно шофиране" съвсем недоумявам! С вратите напред никак не ми се вижда безопасна работата! Да, само на теб ти прави впечатление. Ако си беше направил труда да прочетеш всичко написано и се замислиш над него може би щеше да намериш и графата "нормално шофиране".. няколко поста над твоя е - дори не е нужно да търсиш стотици хиляди мнения назад! Бих дал съвет към теб - не "съди" някого без да имаш дори бегла представа от него! Сложил съм в подписа си "Училище за безопасно шофиране" с бистър "акъл", защото съм собственик на такова. По професия съм инструктор в BMW Group Германия или BMW Fahrer Training - едно от най-добрите училища за шофиране в света. Има 120 човека като мен в света, а аз съм единствения българин. Работата ми е да науча хора, които като им изскочи дете/куче/кола пред автомобила да не търсят единственото решение в спирачките. Да владеят автомобил с ясна представа от последствията, които може да създаде на пътя. Да стоят правилно зад волана, да държат правилно самия волан. Да оптимизирам начина, по който спират. Да реагират в критични ситуации адекватно, да могат да овладеят автомобил извън контрол и да го върнат към такъв. Водил съм курсове в редица държави, по редица световно известни писти. Водя тест-драйв мероприятия за BMW по целия свят. Тест-пилот съм на Top Gear BG и съм карал повече бързи автомобили, от колкото (най-вероятно) си виждал на живо... Това, че движението на един автомобил с вратите напред ти се вижда опасна работа, означава че просто ти е трудно да го владееш. Не слагай всички под този знаменател. Посветил съм целия си живот на автомобилите. Водил съм не една или две кампании за безопасно шофиране в България със съдействието на КАТ и медиите. Всеки месец пиша статии на тема безопасно шофиране. През училището ми са минали големи фирми ка Nestle BG, OMV България/Румъния/Сърбия и други знайни и незнайни! Направил съм повече неща за безопасността по улиците, от колкото всички безсмислени писания и лепенки по автомобилите. Затова ще те помоля най-учтиво, следващия път, когато слагаш името ми; господин; безопасно шофиране и "са какъв акъл" ... в едно изречение - напиши си домашното! Аз съм последния човек в този форум, който би направил нещо опасно по улиците!Тези кадри на видеото на Влади са от самолетната писта в Русе (Влади, поправи ме ако бъркам) и конкретно в случая няма никой застрашен.Да, там е .. и днес ходих да карам там, но беше прекалено дълбок снега и не успях да намеря почерпен селски тракторист да прибере 50лв управлявайки снегорин в определена от мен траектория. Бях напълнил багажа с немски конуси по 18 евро парчето, радиостанции и камери, но уви! Примирих се с относително тесен полигон, където оформих спъната писта. Не беше интересно, но поне е нещо ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 24 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Sir T, аз съм с B6 1.8T вече почти три години и не съм имал досега и помен от проблемите, които си описал. Зимата карам интензивно както градско, така и извънградско и не ползвам SUV за втора кола. Миналата зима съм имал вечери, в които съм дрифтил с часове по пресен сняг и съм имал по-малко от километър изминат път в права линия Изобщо, колата не я жаля и никога зимните условия не са ме отказвали да си бръмча. Никога не съм имал проблеми с каквото и да било, даже съм се чудил как е възможно да е толкова надеждна тази кола.Из София на някоя среща можем да ги сложим колите една до друга и да видим какви са разликите в изпълнението, ако искаш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 24 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2010 Sir T, аз съм с B6 1.8T вече почти три години и не съм имал досега и помен от проблемите, които си описал. Зимата карам интензивно както градско, така и извънградско и не ползвам SUV за втора кола. Миналата зима съм имал вечери, в които съм дрифтил с часове по пресен сняг и съм имал по-малко от километър изминат път в права линия Изобщо, колата не я жаля и никога зимните условия не са ме отказвали да си бръмча. Никога не съм имал проблеми с каквото и да било, даже съм се чудил как е възможно да е толкова надеждна тази кола.Из София на някоя среща можем да ги сложим колите една до друга и да видим какви са разликите в изпълнението, ако искаш?на драго сърце ... знаех си аз, че е в мотора проблема - исках аз 1.8Tq ама уви .. дизел открих Ясно - огън бии ще е и това ще е! Сега е пак набухана със сняг и ще я кача утре на подемник да я снимам отдолу. (ако не забравя разбира се) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Смех, не смех, ама пича като пише тука си приготвям кафето и с кеф му чета постовете.И въпреки че не съм фен на Alex, като се разприказват двамата става още по-интересно.Включая Вертера, който има дар слово и в добавка Spam Team-а - е те затова седя в тоя форум.Иначе меткам и в други форуми храчки ама там шамарят лошо и зат'ва си останах само тук Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Е как да не влезе сняг под кората още по темата тук:http://www.nedkodimitrov.com/pictures/acb-resen-winter-2010/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todir Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Не искам нищо по колата си различно от оригинално, въпроса е защо са го измислили толкова глупаво братята немци?! Не е ли направена тази кола да се кара на сняг.Sir T мисля, че си прекалено негативно настроен по отношение на афтърмаркет частите. Една метална кора наистина ще реши проблема с недомислието на братята немци. Иначе тая кола да е правена за сняг... за колко сняг да е правена... едва ли заводското спортно окачване е много разпространено в Норвегия или Швеция То наистина не може к.ра до края и душата в рая, но сме длъжни да пробваме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 25 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 ^ съгласен съм с теб напълно, проблема е че има прекалено много оставени фабрични отвори и дори да реша проблема с кората под мотора ще останат другите. Трябва да я направя равна като WRC отдолу май?! Продължавам да недоумявам, защо се пълни със сняг пустата кола при зимно шофиране по пътищата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 (Редактирано) Много обичам да чета на Влади писанията за В6-цата, защото аз никога не мога да се изразя така ясно за моята кола, така както той го прави. Всичко което пишеш за твоята кола се отнася 1:1 и за мойта. Колите ни са абсолютно еднакви също и проблемите, аз от 1 година също карам с изгорели крушки на задния номер и също троша кори и ги сменям на красавицата, но кефа който ми дава да я "лъзгам" с ESP OFF е невероятен. Мисля обаче, че една метална кора /има такива в Проспийд при Ники Златков/ би решила единия проблем поне, а тъпкането със сняг няма решение освен да запълниш сам всички отвори, което не би направил.Количката е жестока де, този уикенд така я плъзгах че ми се насълзиха очите от кеф какво прави куатрото, но не бих отказъл няколко урока като дойдеш НА София. Редактирано 25 Януари 2010 от SLAF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Абе вие тука сте големи глезлЮФци ми се струва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 25 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 (Редактирано) Много обичам да чета на Влади писанията за В6-цата, защото аз никога не мога да се изразя така ясно за моята кола, така както той го прави. Всичко което пишеш за твоята кола се отнася 1:1 и за мойта. Колите ни са абсолютно еднакви също и проблемите, аз от 1 година също карам с изгорели крушки на задния номер и също троша кори и ги сменям на красавицата, но кефа който ми дава да я "лъзгам" с ESP OFF е невероятен. Мисля обаче, че една метална кора /има такива в Проспийд при Ники Златков/ би решила единия проблем поне, а тъпкането със сняг няма решение освен да запълниш сам всички отвори, което не би направил.Количката е жестока де, този уикенд така я плъзгах че ми се насълзиха очите от кеф какво прави куатрото, но не бих отказъл няколко урока като дойдеш НА София.Отдъхнах си .. благодаря за морално-емоционалната подкрепа. Колата наистина създава доста приятен кеф. За съжаление вчера изпитах сериозни вътрешно-душевни проблеми дали да се отдам на страстта си да гледам през страничните прозорци карайки (относително) напред или да пазя пластмасите, които не е ясно в какво състояние са вече. Избрах първото... Лекичко ... и без това терена не го позволяваше. Скучно леко .. но не успях да намеря по-просторно безопасно място. Аз мисля да прескоча до София тази седмица - дали с жълтура или с на жена ми джипката ще видим ... ама може да организираме една сбирка на топло?!Ето тук lowspeed sideways .. простое тясно, иначе quattro-то се контролира брилянтно с големи скорости на врати. Това ми е любимата дисциплина, но ако имахме едно небрежно езерце като това в Arjeplog в Швеция, където караме БеЕмВаци би било просто прекрасно изживяване. ps. не знам защо youtube ги мачка така видео-тата като от камерата излизат на 16:9 - в процес на разучаване съм .. Редактирано 25 Януари 2010 от Sir T Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 arjeplog Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 25 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 http://www.icemakers.se/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Oyama Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Ако искате може ей са да отидеме на панчарево да пробваме ... ама пу не съм първи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sir T Публикувано 25 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Аз ще ви гледам .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ngoro Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 (Редактирано) не знам за панчарево ама при пасарел, езеро-язовиро-вододайната зона е вече с 12 сантиметра лед , дето е нагоре след златната рибка Редактирано 25 Януари 2010 от Ngoro Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 Аз къв съм карък,ше попадна на 4см и съм доле за сом От значение са и бая други фактори ,освен колко е дебел леда ,нали знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 (Редактирано) Другия път дай жокер и на местните хора, че на тоя сняг се въртят като обезглавени ЦЪК Редактирано 25 Януари 2010 от martinich Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Himika Публикувано 25 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2010 От казаното от SLAF и Sir T оставам с впечатлението, че проблемът е специфичен за едно от следните: 1) 2.5 TDI2) S-line3) авантМоже би ще да е мотора, като гледам. Той ми се струва най-вероятната причина да има промяна в дизайна на корите отдолу. Не че е лош самият мотор де, ама явно така е станало... Това ме навява на спомени за онзи бъг дето се случва само на 1.9 TDI при B6 - не можеш да запалиш, ако не си включиш габаритите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts