Jump to content

За Audi, за quattro, снега и нашата страна ..


Sir T

Recommended Posts

Всичко е възможно,но според мен проблема е в конкретния автомобил(вероятно модифицирано окачване), а не в марката,модела или инжинерите...

:steinigung: Въртите, сучите и не искате да си признаете недостатъците. Колата не е с модифицирано окачване SirT около 100-тина пъти го каза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 183
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Всичко е възможно,но според мен проблема е в конкретния автомобил(вероятно модифицирано окачване), а не в марката,модела или инжинерите...

Конкретният автомобил е абсолютно стандартен както е излязъл от завода - по-горе описах опциите, които имат отношение с понижения просвет. Няма и винтче различно от това, което чичко немец му е завил в завода. С други думи точно както са го проектирали инженерите ...

На 20 см сняга просто няма вариант да закъсаш. Проходимостта му е учудващо голяма за височината. Днес напълно прежалих всички видове кори и ходих да си покарам около час.. Като се зареди камера (падна и батерията на -14 градуса) ще смъкна видеотата и ще ги кача в youtube..

Това е от миналата зима:

За сравнение в същите условия с А8L 4.2TDI нямах драми с корите ...

Редактирано от Sir T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми прави впечатление, че тука НЕ става въпрос за нормално каране на кола! Лъзгане, резгане и всякакви безумия! Не вярвам немците да са проектирали колата за такива дивотии! А и си мисля, че ако всички имаха такъв проблем, А4-ки зимата нямаше да има на пътя!

А въпросния господин с какъв акъл си е сложил в подписа "училище за безопасно шофиране" съвсем недоумявам! С вратите напред никак не ми се вижда безопасна работата! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък си мисля, че за кефа от куатрото зимата цената, която плащаме с тези кори пълни със сняг е незначителна :respekt:

Ето едно доказателство, че дори и в 10см сняг с доста ниски Аудита може да си дрифтиш без да ти пука, само и само защото ти носи удоволствие :)

http://vimeo.com/2700731

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нищо опасно не видях, поне за други хора :respekt:

Не го прави на Цариградско, не го прави на Витоша дори...

Във въпросното училище има една секция "динамично шофиране"...

Редактирано от Cucurko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пиша това с идея да защитавам Влади (Sir T).

Но да внесем малко пояснения.

Безопасно шофиране не означава само, когато има знак СТОП да спреш и да се огледаш два пъти.

Безопасно шофиране значи и когато колата ти попадне на заледен участък и изведнъж поднесе, и то при скорост по-ниска и от ограничението, да знаеш как да реагираш. А не да държеш здраво волана, изпънал ръце, пресвил очи и да чакаш всичко да свърши ...

А как да бъде обучен един такъв курсист ако инструктура кара само направо и не ползва колата си зимата? Нали трябва да познаваш колата си във всяка една ситуаци. Или поне в по-често срещаните такива.

Тези кадри на видеото на Влади са от самолетната писта в Русе (Влади, поправи ме ако бъркам) и конкретно в случая няма никой застрашен.

Но темата е за кори, инженери и т.н. така че по нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли ми прави впечатление, че тука НЕ става въпрос за нормално каране на кола! Лъзгане, резгане и всякакви безумия! Не вярвам немците да са проектирали колата за такива дивотии! А и си мисля, че ако всички имаха такъв проблем, А4-ки зимата нямаше да има на пътя!

А въпросния господин с какъв акъл си е сложил в подписа "училище за безопасно шофиране" съвсем недоумявам! С вратите напред никак не ми се вижда безопасна работата! :gruebel:

Да, само на теб ти прави впечатление. Ако си беше направил труда да прочетеш всичко написано и се замислиш над него може би щеше да намериш и графата "нормално шофиране".. няколко поста над твоя е - дори не е нужно да търсиш стотици хиляди мнения назад!

Бих дал съвет към теб - не "съди" някого без да имаш дори бегла представа от него! Сложил съм в подписа си "Училище за безопасно шофиране" с бистър "акъл", защото съм собственик на такова. По професия съм инструктор в BMW Group Германия или BMW Fahrer Training - едно от най-добрите училища за шофиране в света. Има 120 човека като мен в света, а аз съм единствения българин. Работата ми е да науча хора, които като им изскочи дете/куче/кола пред автомобила да не търсят единственото решение в спирачките. Да владеят автомобил с ясна представа от последствията, които може да създаде на пътя. Да стоят правилно зад волана, да държат правилно самия волан. Да оптимизирам начина, по който спират. Да реагират в критични ситуации адекватно, да могат да овладеят автомобил извън контрол и да го върнат към такъв. Водил съм курсове в редица държави, по редица световно известни писти. Водя тест-драйв мероприятия за BMW по целия свят. Тест-пилот съм на Top Gear BG и съм карал повече бързи автомобили, от колкото (най-вероятно) си виждал на живо... Това, че движението на един автомобил с вратите напред ти се вижда опасна работа, означава че просто ти е трудно да го владееш. Не слагай всички под този знаменател. Посветил съм целия си живот на автомобилите. Водил съм не една или две кампании за безопасно шофиране в България със съдействието на КАТ и медиите. Всеки месец пиша статии на тема безопасно шофиране. През училището ми са минали големи фирми ка Nestle BG, OMV България/Румъния/Сърбия и други знайни и незнайни! Направил съм повече неща за безопасността по улиците, от колкото всички безсмислени писания и лепенки по автомобилите. Затова ще те помоля най-учтиво, следващия път, когато слагаш името ми; господин; безопасно шофиране и "са какъв акъл" ... в едно изречение - напиши си домашното! Аз съм последния човек в този форум, който би направил нещо опасно по улиците!

Тези кадри на видеото на Влади са от самолетната писта в Русе (Влади, поправи ме ако бъркам) и конкретно в случая няма никой застрашен.

Да, там е .. и днес ходих да карам там, но беше прекалено дълбок снега и не успях да намеря почерпен селски тракторист да прибере 50лв управлявайки снегорин в определена от мен траектория. Бях напълнил багажа с немски конуси по 18 евро парчето, радиостанции и камери, но уви! Примирих се с относително тесен полигон, където оформих спъната писта. Не беше интересно, но поне е нещо ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sir T, аз съм с B6 1.8T вече почти три години и не съм имал досега и помен от проблемите, които си описал. Зимата карам интензивно както градско, така и извънградско и не ползвам SUV за втора кола. Миналата зима съм имал вечери, в които съм дрифтил с часове по пресен сняг и съм имал по-малко от километър изминат път в права линия :gruebel: Изобщо, колата не я жаля и никога зимните условия не са ме отказвали да си бръмча. Никога не съм имал проблеми с каквото и да било, даже съм се чудил как е възможно да е толкова надеждна тази кола.

Из София на някоя среща можем да ги сложим колите една до друга и да видим какви са разликите в изпълнението, ако искаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sir T, аз съм с B6 1.8T вече почти три години и не съм имал досега и помен от проблемите, които си описал. Зимата карам интензивно както градско, така и извънградско и не ползвам SUV за втора кола. Миналата зима съм имал вечери, в които съм дрифтил с часове по пресен сняг и съм имал по-малко от километър изминат път в права линия :) Изобщо, колата не я жаля и никога зимните условия не са ме отказвали да си бръмча. Никога не съм имал проблеми с каквото и да било, даже съм се чудил как е възможно да е толкова надеждна тази кола.

Из София на някоя среща можем да ги сложим колите една до друга и да видим какви са разликите в изпълнението, ако искаш?

на драго сърце ... знаех си аз, че е в мотора проблема - исках аз 1.8Tq ама уви .. дизел открих :gruebel: Ясно - огън бии ще е и това ще е! Сега е пак набухана със сняг и ще я кача утре на подемник да я снимам отдолу. (ако не забравя разбира се)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смех, не смех, ама пича като пише тука си приготвям кафето и с кеф му чета постовете.

И въпреки че не съм фен на Alex, като се разприказват двамата става още по-интересно.

Включая Вертера, който има дар слово и в добавка Spam Team-а - е те затова седя в тоя форум.

Иначе меткам и в други форуми храчки ама там шамарят лошо и зат'ва си останах само тук :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам нищо по колата си различно от оригинално, въпроса е защо са го измислили толкова глупаво братята немци?! Не е ли направена тази кола да се кара на сняг.

Sir T мисля, че си прекалено негативно настроен по отношение на афтърмаркет частите. Една метална кора наистина ще реши проблема с недомислието на братята немци. Иначе тая кола да е правена за сняг... за колко сняг да е правена... едва ли заводското спортно окачване е много разпространено в Норвегия или Швеция :flipoff: То наистина не може к.ра до края и душата в рая, но сме длъжни да пробваме :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ съгласен съм с теб напълно, проблема е че има прекалено много оставени фабрични отвори и дори да реша проблема с кората под мотора ще останат другите. Трябва да я направя равна като WRC отдолу май?! Продължавам да недоумявам, защо се пълни със сняг пустата кола при зимно шофиране по пътищата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много обичам да чета на Влади писанията за В6-цата, защото аз никога не мога да се изразя така ясно за моята кола, така както той го прави. Всичко което пишеш за твоята кола се отнася 1:1 и за мойта. Колите ни са абсолютно еднакви също и проблемите, аз от 1 година също карам с изгорели крушки на задния номер и също троша кори и ги сменям на красавицата, но кефа който ми дава да я "лъзгам" с ESP OFF е невероятен. Мисля обаче, че една метална кора /има такива в Проспийд при Ники Златков/ би решила единия проблем поне, а тъпкането със сняг няма решение освен да запълниш сам всички отвори, което не би направил.

Количката е жестока де, този уикенд така я плъзгах че ми се насълзиха очите от кеф какво прави куатрото, но не бих отказъл няколко урока като дойдеш НА София.

1311737g.jpg

Редактирано от SLAF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много обичам да чета на Влади писанията за В6-цата, защото аз никога не мога да се изразя така ясно за моята кола, така както той го прави. Всичко което пишеш за твоята кола се отнася 1:1 и за мойта. Колите ни са абсолютно еднакви също и проблемите, аз от 1 година също карам с изгорели крушки на задния номер и също троша кори и ги сменям на красавицата, но кефа който ми дава да я "лъзгам" с ESP OFF е невероятен. Мисля обаче, че една метална кора /има такива в Проспийд при Ники Златков/ би решила единия проблем поне, а тъпкането със сняг няма решение освен да запълниш сам всички отвори, което не би направил.

Количката е жестока де, този уикенд така я плъзгах че ми се насълзиха очите от кеф какво прави куатрото, но не бих отказъл няколко урока като дойдеш НА София.

Отдъхнах си .. благодаря за морално-емоционалната подкрепа. Колата наистина създава доста приятен кеф. За съжаление вчера изпитах сериозни вътрешно-душевни проблеми дали да се отдам на страстта си да гледам през страничните прозорци карайки (относително) напред или да пазя пластмасите, които не е ясно в какво състояние са вече. Избрах първото... Лекичко ... и без това терена не го позволяваше. Скучно леко .. но не успях да намеря по-просторно безопасно място.

Аз мисля да прескоча до София тази седмица - дали с жълтура или с на жена ми джипката ще видим ... ама може да организираме една сбирка на топло?!

Ето тук lowspeed sideways .. простое тясно, иначе quattro-то се контролира брилянтно с големи скорости на врати. Това ми е любимата дисциплина, но ако имахме едно небрежно езерце като това в Arjeplog в Швеция, където караме БеЕмВаци би било просто прекрасно изживяване.

ps. не знам защо youtube ги мачка така видео-тата като от камерата излизат на 16:9 - в процес на разучаване съм ..

Редактирано от Sir T
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам за панчарево ама при пасарел, езеро-язовиро-вододайната зона е вече с 12 сантиметра лед , дето е нагоре след златната рибка

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От казаното от SLAF и Sir T оставам с впечатлението, че проблемът е специфичен за едно от следните:

1) 2.5 TDI

2) S-line

3) авант

Може би ще да е мотора, като гледам. Той ми се струва най-вероятната причина да има промяна в дизайна на корите отдолу. Не че е лош самият мотор де, ама явно така е станало... Това ме навява на спомени за онзи бъг дето се случва само на 1.9 TDI при B6 - не можеш да запалиш, ако не си включиш габаритите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...