buzzi Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 не съм много сигурен ама говорим за авансатор,при него стойностите са в проценти 2.8 и тн ,тоест той помага помпата да достигне желаното предварение от мотора.когато авансатора е с големи проценти ,е необходимо повече време за да достигне желаната от мотора стойност,когато е в ниски граници това време е мн по малко ,всъшност най важния параметър на дизела е центровката,затова на дино се качва по амнайсе пъти за да се избере най оптималния аванс.Когато авансатора се държи неадекватно ,не подържа едни и същи стойности на празен ход по време на каране ,вероятно нещо измества центровката и авансатора се опитва да я донамести съответно като си променя стойностите.Изобщо не може и дума да става за 40 градуса предварение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Добавката както винаги ме изненадва приятно,за пръв път я слагам на дизел ,защото до сега не съм имал ,първите впечатления са много лек старт,промени се тоналността на тракането Пепи ,а от къде я купуваш и взимал ли си и от тая за почистване на горивната система? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 от офиса им в дианабад,сложих и тази за горивото,втори ден съм с нея,за сега съм позитивен но ще видя колко километра ще мина и тогава ще отзиви.Колата ми е друга след ремонта и сетивата ми са разчеканти,меки и лек съединител,заковани обороти ,много приятно вървене,почти не виждам пушек отзад.Определено паленето е като чакмак както казват хората.Мисля че тук добавката е виновна.Не че преди не е палила лесно,но сега е мигновено.Имам много задачи през деня и не мога да се концентрирам върху мотора.Обади ми се ако ходиш до офиса им, да ги помоля да ти направят отстъпка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuvoari Публикувано 23 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2011 Мераклия си ти...благодаря ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2011 Измих кулера,това направих защото ,жената боднала едно шише пукница във фризера.За жалост ракийката е само 200-300 гр. Останалото въздух,Изваждам шишето ,пласмасово ,сбръчкано яко,представих си какво ще стане ако наблъскам в мотора такова количество въздух,хареса ми и предницата долу,измих гадината и да споделя ,знам че е малък,че не е ефективен достатъчно , но разликата е оче-избождаща,.Намаля пушенето,то и без това от няколко дни го няма ,сега ама из въобще не го виждам,по рязък е мотора,нервен да кажа.Лесно казано ,добре е ,обмислям челен кулер голям да бодна,чак такава разлика не очавах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 26 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2011 Как го ми, отвън ли, или го сваля? Мисля и аз отвън да го измия тия дни, а също и радиаторите. Че за да го сваля, трябва да съборя предницата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 26 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2011 от вътре,с меглио,киснене и здраво джуркане.Отвън съм го измил отдавна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 26 Юни 2011 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2011 измих гадината и да споделя ,знам че е малък,че не е ефективен достатъчно , но разликата е оче-избождаща,.Караш ме и аз да се замислям за разглабяне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 22 Юли 2011 Доклад Share Публикувано 22 Юли 2011 Леко да обобщя,наблюденията с новото масло и добавката за мотора и горивото.Днес погледнах щеката 2500 км ,от които 1000 до морето и 1500 Софийско каране.маслото не е мръднало!карах и с 200 ,поне да го беше барнало малко,на всичкото отгоре и още не е станало черно ,,тъмно и леко прозрачно.Разхода е за около 1100 км ,ако се вярва на борда за оставящи км,това с един резервар,тоест 70/1100=6.4л.на връщане с климатик.Обикновено като поостарее маслото на пробег,моторите започват да го пипат,така че сега започва интересното.Ще видим.Не вярвах че 0w40 sport Castrol,ще понесе на кошера,най малкото че за толкова километри няма да го барне.Или добавката както винаги досега си е свършила работата.Другото което ме изненада приятно че миналата година на 200 ,маслото подминаваше 120 гр,сега остана преди чертата.Това трябва да е от добавката,то и рекламата и е такава,в най големите жеги,освен че стрелката на мръдна от 90 гр,на Вага показа 93.6 гр.Доволно,при 37.5 гр.на борда външна темп.Съединитела е чук,новото си е ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Август 2011 Доклад Share Публикувано 5 Август 2011 До мръдна малко темата,появи се едно чукане ,като завия пълен десен,само тогава като качавам някой бордюр,малък разбира се.Гледам ,слушам ,ку..ми янко,с още един приятел открихме гадта,вътрешен накрайник,който на ръка не се хваща ,само под товар,дееба железото.За профилактика смених и тампоните на макферсона,егати коравите пружини,много да се внимава,само с 4 скоби или друго добре подсигурено приспособление.Та това е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bokouser Публикувано 6 Август 2011 Доклад Share Публикувано 6 Август 2011 Не стига, че са корави, ами и трябва много точно да се сложат, че малко завъртиш ли шапката на тампона, после не пасва амортисьора долу в носача. Три пъти ги разглабях и нагаждах мойте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 6 Август 2011 Доклад Share Публикувано 6 Август 2011 Абсолютно верно ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 5 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2012 да изтупаме прахта,сложих си бензиново задно гърне,от 2.6 с двете цафари,нали са стеснени ,много приятно свирка.оправих меката връзка и нови тръби,едното микро ключе се прецака,най успешно се оправя.Установих че на тайминг 66-67 колата върви най добре.Благодарение на Максимоф,да е жив и здрав,МР3 в колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 (Редактирано) В един ден ,отказаха мигачите ,спря индикацията на борда за отворени врати,спря зумера за забравени фарове,побеснех,всички микро ключета профилактирани и работеши,зумера пищи като гламав,а мигачите,дееба техната кожа ,някой смот е ровил преди мен с поялник за калайдисване,как и да е, работи та дрънка,започват се крачетата към платкатапп какъв тенол съм докопал,холандски,започването е детска игра Редактирано 20 Септември 2012 от buzzi 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 На тази хуйня някой Ханс е решил да спести 5 копейки и е сложил реле "Сделано в России".Решението е или ново реле - англичаните го продават за 5 паунда или цял блок от морга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 баш така е, онемях като от спортна злоба разпоих релето и видях Сдялано в Росии надпис да се мъдри отдоло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 бах маааму,не видях такъв надпис,може би щото пластмасите на релетата са счупени при мен,изглежда западняшка платката.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Септември 2012 Доклад Share Публикувано 20 Септември 2012 Платката сигурно е швейцарска...от Своге От А4 Б5 фейслифт платката е същата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 май някъде четох че не се ремонтирали микро ключетата на вратите,ремонтират се и още как,само нерви да имаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 Зависи, повечето са непоправимо увредени от корозия вследствие прах и влага.Във ФауВе форума темата е 27+ страници за тези пусти микрети и алтернативи и хитрини (например обърнатите като разположение кабели на оригиналното и на всички алтернативни). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 на а6 сложен силиконов кожух,влага няма ,ръжди също,но има уморена пластмаса,и на нейно място игла,там където е сложена пружината към пласмасата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 каква тема само , за спорта разглобих копчетата на седалката ,надуване ,повдигане -сваляне,готини решения и тук там някоя спойка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 15 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 (Редактирано) Тая тема я бях пуснал за стария "душегуб" ама за новия като нямам време и нямам с какво да се разпиша Единствено съм сложил DRL(дълги светлини на 30% за дневни) и Turnminator (чукане на мигачите и светка мигача три пъти за пристрояване + на задна светят аварийни)+ натягане на лоста на геометрията на турбото+ трилъчев волан.За съжаление обаче единия ел.джам е за ревизия(дилемата е какви водачи да си купя), релето на мигачите "чука" само, едното микре прави грижа и излиза грешка със заключването (опасността е един ден да остане постоянно заключена) и имам нужда от този ремонт :http://www.audizine.com/forum/showthread.php/358416-DIY-Fix-the-Rear-Dome-light-on-C5-Avant Да не говорим че трябва:-да шлайфам фаровете (даже и машинка имам)-ксенон (имам два комплекта баласти даже)-да оправя изтърканото копче на фаровете с това фолио което стои в багажника ми http://www.ebay.com/itm/Audi-A2-A3-VW-Lichtschalter-Restaurations-Folie-/330943896790?ssPageName=ADME:L:PMR:US:1123 - да махна катализатора- да си намеря оригинална шофьорска стелка- да почистя управляващия клапан на ЕГР-а- да сменя софта- да сменя увисналия таван с алкантар- да сменя/матирам дървените апликации Чистене на мотора с вода и дюзите с ултразвук които не успях на стария също са добра идея. Редактирано 15 Септември 2013 от TDI_Fan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 15 Септември 2013 Доклад Share Публикувано 15 Септември 2013 Колега, според мен никак не е добра идея всичките операции да се изсипват в една тема, без конкретна насоченост, така само ще си потънат...Само да кажа по точките, които си изброил:- DRL, аз съм си сложил също с такова, има настройваемо меню през лоста на дългите + функция "изпрати ме" и др., даже ми е останала една бройка за монтаж.- геометрията я докарх по графики горе-долу, знаеш по този въпрос- шлайф на фаровете минах, сега си правим експеримент с kpematop дали има смисъл от запечатващо фолио (аз съм без той си сложи на 4ф-ката си)- по този повод - хубаво е да се сменят лупите, защото гаранция са без никакъв отражателен слой вече (всички на 7+ години са такива), вече смених моите и извадих за смяна други на 4ф, че там малко с чалъм става... Вече съм и с биксенонови фарове.http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137943- другите неща, които съм проверявал по хардуера ги знаеш от други теми, явно имам късмет да попадна на кола на малко километри и няма проблеми със салона, апликациите и др.- задно ляво стъкло през лятото ми запъва по средата и явно и аз имам проблем с водачи, има тема по повода- от време на време ми логва грешка за ключалка нейде, но въпреки това колата се заключва и отключва нормално- заинтригуван съм от тоя turnminator, на 4ф си е фабрично и е много удобно, искам и такова да си сложа, някакви пресни идеи от къде да си го взема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TDI_Fan Публикувано 16 Септември 2013 Автор Доклад Share Публикувано 16 Септември 2013 Колега, според мен никак не е добра идея всичките операции да се изсипват в една тема, без конкретна насоченост, така само ще си потънат... Пиша ги в една тема за да може да "става лаф" и да пишат в нея хора които им се занимава и си харесват (готови са да дадат време и пари) колите. Виж например какво стана с твоята тема за фаровете - потъна измежду стотиците повтарящи се "Купих си С5 за 4-5 к лева и ся що ми искат 1к за обслужване и ремък";"Много ли са кашакавалени валовете на душегуба"; "Какво масло да сложа"; "Забива ми турбото"; "Как да обезвъздуша непалещата ВП44"............. - шлайф на фаровете минах, сега си правим експеримент с kpematop дали има смисъл от запечатващо фолио (аз съм без той си сложи на 4ф-ката си) Аз на предишната бях със запечатка (лак)- хубавото е че след това като шлайфаш не махаш от фара - лошото е че от слънцето и температурата се случва да падне някоя люспа от него и не е много готино. няма проблеми със салона, апликациите и др. Тя моято също няма грижи със салона(освен прегорелия таван) понеже аз по салон си избирам колите, но ме дразнят дървените апликации (не са от най-червеникавия цвят но пак са прекалено цветни) и се колебя между три неща:- оригинални сиви лайстни от морга- тъмно сиво фолио (най-малко вероятния вариант)-затъмняващо фолио върху дървото за да се обезцветят/посивеят и да станат като на сивкавите дървени апликации които се предлагат на новите коли - от време на време ми логва грешка за ключалка нейде, но въпреки това колата се заключва и отключва нормално Така е и котя - уж безгрижна, но акто бях при Vaskoto1 от VW форума да мис лага ДРЛ и Търнминатор ми обясни че това е проблем от сорта на микроключетата и като не се орпави врата се заключва за постоянно и ела да видиш . Преди няколко месеца някои пусна тема че му се е случило това - и варианта е само къртене на кората - заинтригуван съм от тоя turnminator, на 4ф си е фабрично и е много удобно, искам и такова да си сложа, някакви пресни идеи от къде да си го взема?Ето го от L&R от VW форума - http://smartdrl.com/turnminator2.pdf - освен функцията за пристрояване включването на аварийни на задна също е огромен плюс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване