Jump to content

Профилактики и ъпгреиди по А6 С5 или да почовъркаме малко по колите.


TDI_Fan

Recommended Posts

Интересно ми е с тоя "терминатор", щях да те питам къде си го сложил и дали може на бушоните отляво до волана, или трябват допълнително окабеляване, ама щом не си го слагал ти... Колко пари му иска, че не се вижда на сайта?

При мен се получи нещо друго интересно - ДРЛ-то ми се "скара" с чейнджъра и шашка цуфровия сигнал към ЦАП-а на радиото, съответно 2-те не могат да работят заедно. Явно генерира доста мощни правоъгълни импулси и така... Един друг колега от форума идва да му монтирам ДРЛ на едно А6 4B, като моето, ама бензинка 2.8, но при него проблема изби в радиото - там се появи смущение, та го махнахме. И двамата сме с Концерт-1, при мен пък няма проблем с радиото.

Имаш си махагон като екстра, а искаш да го обезличаваш... :stumm:  Аз съм с алуминиевите лайсни и ми се струват по-скучни сякаш...

 

Що се отнася до форума и темите, произнасял съм си мнението неведнъж в теми по повода... За такъв голям форум, трябва мнооого чистене и филтриране на глупости, но явно тук политиката е по-либерална, с всички последствия от това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да споделя лични впечатления от "Turnminator"-а.

Супер доволен съм от тая екстра, върши перфектна работа.

Единствения бъг ми се получава, когато аварийните са пуснати от бутона

и включа задна ( при настроено пускане на аварийни при включване на задна ).

Тогава понякога устройството забива и се оправя единствено чрез разкачане

напълно от всички кабели.

Може пък само при мен да се получава така,

но това му е единствения недостатък появил се докато го ползвам..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е с тоя "терминатор", щях да те питам къде си го сложил и дали може на бушоните отляво до волана, или трябват допълнително окабеляване, ама щом не си го слагал ти... Колко пари му иска, че не се вижда на сайта?

Този на сайта е търговеца - мисля устройството беше нещо от сорта 30-40 лева с доставката. Монтажа ходих при Vaskoto1 понеже както писах сме скарани с поялника (ползвам го ама с отчайващи резултати :badgrin: ) - монтажа беше нещо от сорта 20-40 лева - просто сложи DRL,Turnminator и релета на фаровете и сумата беше цяла та не си спомням разбивката точно. Сложи си го доколкото разбрах директно към кабелите на бушоните - никви жици и побългарявания - във ФВ форума има и тема за монтаж ако решиш сам.

 ДРЛ-то ми се "скара" с чейнджъра и шашка цуфровия ...

При мен си бачка безгрижно - пак е от този сайт на L&R. Иначе на мен радиото 10 секунди след палене ми се рестартира но това си беше и без ДРЛ.

 

Имаш си махагон като екстра, а искаш да го обезличаваш... :stumm:  Аз съм с алуминиевите лайсни и ми се струват по-скучни сякаш...

 

То не е махагон а дървени декорации и червеникавия им отенък е доста отровен. Ти май си с комби - иначе можеше да направим трампата. Иначе дървените лаистни са доста по солидни като изработка - само това ме кефи в тях.

 

Може пък само при мен да се получава така,

но това му е единствения недостатък появил се докато го ползвам..

На мен никога не ми се е налагало да натисна двете едновременно и нямам грижи. Аз след като го сложих почна да "чука" релето на мигачите но това се оказа че си е дефект на комбинацита реле-лостче. Щях да ходя при buzzi да ми презапои релето, но баща ми ме светна че това се получава от стружки паднали по лентовия кабел на лоста за мигачите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо празни приказки тази седмица преминах и към малко действие - полиране на фаровете.

Имах машинка и паста под ръка(на баща ми) и процедурата се оказа доста бърза и приятна(смятам да я повтарям през година-две). Отне ми 40 минути като за първи път, но следващите ще е около и под 20 с барабар чистенето. Фаровете си бяха на колата.

Фаровете бяха сравнително добре и с водна шкурка тръкнах само едно малко "люспесто" място в горния край - няма смисъл да свалям пластмасата излишно. После с паста 1-ви номер (по-едрата), после 2ри и накрая полир (мисля 5-ти номер) на 3М. Машинката беше Спарки с възможност за ниски обороти - да не прегоря пластмасата.

 

1.Ето го как изглеждаше единия преди процедурата:

842be2066a4ff41d.jpgКато цяло в добро състояние но този леко мътнее (2002-ра) спрямо другия (2005-та)-не си личи много по снимката. Другия пък в горната си част имаше "люспи"

 

2.След не особенно доброто полиране (се пак първи път и плахо :badgrin: ) фарчетата станаха еднакво лъснати.

47b804533049cff3.jpg

 

3. Понеже реших пак да ги полирам догодина се отказах от лак, но минах през едно аверче да ми сложи защитно фолио и да го махна догодина:

5eecb91349e1c52e.jpg



Така и така бях отишъл за фолио.........

На стария душегуб имах защитно фолио пред задния калник против камъчета и си пазех шаблона (някои ако иска може да му го снимам) и реших да сложа понеже тази няма (може би защото е от Италия):

a9cdf0b4cb332ff4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз я свърших тая работа, което в комбинация с новите лупи стана просто...  Мисля, че ще се наложи шлайф на фаровете всяка година, след процедурата, поне на предишната ми кола така стана на старите фарове. Минеш ли ги веднъж и си става профилактика.

 

Аз искам шаблона, на моята от едната страна е обелено това до калника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се впиша и аз в темата с моя дзвер. - Авант, лето 98, 2.8 АЦК с газ - само на предно.

 

Едно от първите неща, които направих по колата след като я взех, бе да сменя малкото дясно огледало с голямо. И тук филма започна. Понеже съм с ел. прибиране, не успях да намеря огледало от англичанка, което да е такова. За това и се насочих да търся от фейслифт. Да, само че тогава не знаех, че имат разлика (за жалост вече го бях взел). На фейслифта самото стъкло и корпус са малко по издължени, различни са като форма. За това взех и едно огледало от англичанка, от което взех само пластмасите и самото стъкло. Разглобих ги и двете, взех основата от фейсовото и напаснах пластмасите от по-старото. Нещата не са точно взаимно заменяеми, но с малко повече желание се получава. Общо взето където има болтче - не пасва, но пък по форми идва, за това трябва да играе малко лепилото. Слагал съм по малко на местата ,на които може, така че ако се наложи да се разглобява - да може. Сглобих огледалото, боядисаха ми го с/у 20 лв, и вече се радвам на 2 съразмерни огледала.  :dance:

 

Иначе моята кола също е от Италия и ги имаше тези лепенки (под боята... да живеят майсторите бояджии). Може би и твоята е боядисвана, и са махнати. Тъй като тези дни ще изкарвам от колата от боя и ги махнах и моите, или поне остатъците от тях, намерих подобно фолио на 3М (на метър е, ама не мисля, че ще има проблем с рязането), за защита от камъчета. И точно се чудих  дали да не си взема и за фаровете и след като се полират, да се минат и те отгоре с това фолио  :lupe:  Моите са нови ДЕПО, ама вече ги виждам как почнаха да им се появяват драскотини. Явно ще се взима.

 

По темата за Търнминатора - и аз тези дни си поръчах от колегата от VW форума. и го монтирах. Само че, аз го монтирах при копчето за аварийните, респективно ми я няма опцията като включиш на задна да тръгнат аварийните, но пък и не искам. Ще се опитам да обясня горе-долу: 

1. Първо трябва да свалим лайстната около копчето за аварийните;

2. Самото копче се издърпва навън внимателно, мисля, че имаше и зъбчета, които трябва да се надигнат, Откачаме го от буксата;

3. Ние ще работим с буксата, така че трябва да се уверим, че сме я извадили максимално навън. При мен беше хваната със свинска опашка отзад зад касетофона, след като я махнах кабела се показа достатъчно за работа.

4. Тъй като няма кабели в комплекта, ще трябва да си набавим отнякъде. Аз имам доста кабели от една стара автоинсталация, и ползвах такива. 

5. Изходите от модулчето са + , - . ляв мигач, десен мигач, изход от релето за двата мигача и от светлината за заден ход.

6. Свързват се по следният начин към буксата: плюс и минус ясно, ляв мигач - черен с бяла ивица, десен мигач черен със зелена ивица и още един от разпределителя леви/десни - черен с бяла ивица, НО със зелени точки. Аз не съм свързвал светлината за заден ход, но кабела който трябва да търсим е син с черна ивица. 

7. Вариантите са да се оголят леко кабелите и да се запоят тези. Аз обаче, малко по мързеливия начин, просто ги набутах в буксата, уверих се, че няма как да се докоснат, извадят или подобно. и за по сигурно  увих целия сноп с изолирбанд здраво. 

8. Модулчето може да се пъхне в отвора на аварийните (все едно за там е правено), и да се остави да си виси. Не грее и няма много много къде да ходи, така че няма проблем.

9. Тестваме. Аз откакто си добавих тази екстра, забелязвам, че съм станал по-културен на пътя - за щяло и за нещяло пускам мигач  :lol2:

 

Друго нещо, което съм правил по колата, е да сменя релсите на тавана с никелирани такива. Моите бяха черни и не ми харесваше как стояха на колата, прекалено я затваряха. За това от обявите тук намерих 2 такива, в перфектно здраве и започнах да ги слагам. За целта се махат пластмасите, които са по колонките на тавана. Това е може би най-трудната част. Започва се от багажника. Отива се първо болтчето, което е на улейчето за задържане на щората на багажника (кръстато). После се отвива още 2, които са в улейчетата за закрепване на мрежата за домашни любимци (еврейска звезда). Махат се и дръжките за пасажерите (всяка има по 2 кръстати) и още едно, което е под кукичката за дрехи (па кръстато). И започваме леко да дърпаме една по една, като се започва от най задната. Ужасно гадно се откопчават, повечето щипки се чупят. След като вече сте си изпочупили пръстите, ще видите отворите за 4те болтчета, които държат релсите. Отвивате ги и релсите падат. Сглобяването е по обратният път. 

Редактирано от victor_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Аз искам шаблона, на моята от едната страна е обелено това до калника.

Ще го сканирам утре и ще го пусна в темата.

Минеш ли ги веднъж и си става профилактика.

 

Аз затова сложих фолиото. Пък и работата по шлайфа е минимална - лошото е че ме мързи да изшлайфам цялата кола  :badgrin:

Може би и твоята е боядисвана, и са махнати. 

И аз това първо си помислих ама по тия калници нищо не е правено. Явно са били нещо като екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

понеже съм проклет и реших да се пробвам като тапицер,жената ми купи панталони дето късат седалки и си сглобих една ,на нея пък не и работеше надуването та и него измагерих виждат се скобите горе по средата,долната част се сменя за 10 минути от  пасажерска такава,като цяло ,получи се една да не кажа нова но поне почти нова седалка ,очарован съм от кефа с който си седя,изперете добре и изчакайте поне седмица да съхне

 

031695039-big.jpg?r=0

 

031695038-big.jpg?r=0

 

 

 

ПП забравих да се похваля ,след експеримента с паджит-3000 км,преди 3 дни монтирах АТЕ спортни дискове,повярвайте ми разликата във спирането е по добре поне 3 пъти,познавам си колата добре ,такова ковене няма.Забелязах нещо мн странно първите 100 км ,колата леко задържаше,мн бавно това започва да изчезва като явление,вероятно се дължи на това че набих накладки от 4Ф,не казвайте на никого :balloon: ,с по около милиметър са по големи от нашите ,скобите от зад ,тези които влизат в буталото са малко големи но си стават,а на външната накладка скобата е за заблуда на противника :Eyecrazy:

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след като видях снимката на колегата  buzzi и ми светна лампичката   и  понеже търсих  много навсякъде за нагледен материал как се отваря гърба на седалката  не открих нищо  з-атова пускам малко нагледен материалpost-77491-0-96725000-1381075792_thumb.jpost-77491-0-70215700-1381075811_thumb.jpost-77491-0-50914300-1381075837_thumb.jpost-77491-0-35671700-1381075854_thumb.jpost-77491-0-16409700-1381075878_thumb.jpost-77491-0-09766900-1381075896_thumb.jpost-77491-0-85204600-1381075917_thumb.jpost-77491-0-55754600-1381075936_thumb.jpost-77491-0-04460300-1381075965_thumb.jpost-77491-0-20952700-1381075980_thumb.jpost-77491-0-65271500-1381076044_thumb.j  дано са в помощ на някой  .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

получи се една да не кажа нова но поне почти нова седалка ,

Смени долната части или уши нова?

Моито надуване бачка обаче като натисна по-силно седалката и скърца много дразнещо  :2gunsfiring_v1:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смених долната част от пасажерска такава ,всико накуп,облегалката изпрах,там смяната не е толкова лесна,но не невъзможна,потретвам седя на съвсем друга седалка в сравнение със старата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днеска най-накрая реших да сложа ксенон. Не ми се разправяше с преминаване към D2S (то аз от половин година се каня при все че имам четири баласта от старите коли в мазето - някои ако му трябват H1 ксенони да свирка). Взех си малко по-хубави крушки (някакви за по 35 лева броя уж корейски) с метална основа и 4300 келвина (светят си жълто). Оказа се че капачката на фейслифта си има достатъчно място в средата за гумичката - пробих си пасна идеално, а отзад сложих и силикон за всеки случей.  Пустият му H7 обаче отзад на цокъла нали си има закопчалка - тя не е пригодена за ксенон понеже няма как да се промуши кабела  :aerger: . Дайте съвет какво да правя или от къде да взема друга капачица на цокъла, че утре вечер след работа трябва да пътувам.

P.S. Както си му е редът на единия фар отзад кабелчето точно преди крушката беше се вкаменило и станало на сол - само късмета ме е пазил от едно хубаво "късо".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не хвърлиш едно око отвъре на рефлектора на лупата като си разчовъркал? Намери си едно зъболекарско огледалце да бръкнеш и видиш... Ако ти е матирала лупата няма смисъл направо от процедурата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам такова огледало (пък и аз реално нищо друго не съм човъркал освен капачката), а и с матирала и не матирала ксенона се ще увеличи два пъти светенето което и сега не е лошо като за С5-ца. Предишната ми С5-ца светеше по-зле и като сложих ксенона направо си стана ден.

Редактирано от TDI_Fan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сори ако това не е мястото за въпроса ми, но на моя ц5 седан, когата натисна копчето за реотаните на задния прозорец сутрин когато има изпотено по него отвън, много бавно го изчиства. Примерно тръгвам тази сутрин от Младост 1А и чак на зала универсияда почва да поизчиства по около 5-6мм оноло линия на реотана. Така ли е нормално, или има някакъв проблем? Също така, явно реотана е на някакво реле, защото след определено време изключва, въпреки че прозореца не е изчистен както трябва, и като го натисна втори път копчето и вече не се изключва. Това също ми се вижда доста странно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две вечери пътувах с ксенона - както се казва "прогледнах"  :dance:  Заслужаваше си и това че крушките са с метален цокъл и керамика защото като ги сложих не се изместиха левия спрямо десния фар а само имаше малка нужда от повдигане.

За слагането се оказа че не ми трябва преходна пластина (трябваше да чакам с поръчка и то на цена от 15 лв за едната ламаринка), а просто единия кабел (този за захранването) да се извади от гумичката която затваря капачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

не забравяйте да ползвате екстрата ел отоплител,при температури по ниски от 5 гр,просто бутона екон не трябва да свети,ще имате топлина до 1-2 минути :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти бях сигурен,че го имам,защото при студено време започва веднага да се усеща топлина,а есента карам винаги с "екон" и няма топло.

Както бавно загряват тия дизели,а и сега ми се повреди подгряването на седалката......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не забравяйте да ползвате екстрата ел отоплител,при температури по ниски от 5 гр,просто бутона екон не трябва да свети,ще имате топлина до 1-2 минути :bia:

 

Което ако не е активирано как става?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хм ,ще трябва да се поровя в кодингите или адаптациите,най лесно е да се сравни с кола на която работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен като изключа "econ" си сработва компресора на климатика, независимо от външната температура и не усещам такава екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно ме заинтригува.

Искаш да кажеш, че под 5 гр. при положение различно от Econ, не трябва да се включва изобщо компресора, а някакъв реотан, правилно ли разбрах?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен работи, освен по топлото може да се усети и при самото му включване напражението пада от 14,4-5 до към 13 волта за около минута ако през това време го изключите напрежението веднага отива пак на 14,5волта изглежда е сериозен консуматор на ток този нагревател. Но е супер с него почти веднага след запалване започва да духа топличко след 2 мин вече духа все едно колата е на 70-80 грдуса  ^_^

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...