udi Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 Ауди А4 няма парно а маркучите кадето влизат в радяторчето са топли и двата колата е с климатроник.Някакви идеи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kriss Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 Клапата за топло-студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 може да не е от клапата а от радияторчето на парното мойта и 2та маркуча бяха топли но нямаше парно въртеше си някакъв малък кръг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topei4o Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 колега имах сащия проблем. Видях се в приключение миналата година преди зимата и аз нямах парно а имаше топли паркучи. Проблема ти е запушено радиаторчето на парното. взимаш 1 аен и започваш да разглабаш таблото,конзолата и апсолютно всичко защото радиаторчето е насредата наи отзад но ти трябват много нерви и арпение. УСПЕХ. ако имаш вапроси може да биташ ще помагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dr_slavov Публикувано 30 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 Те колегите са ти написали вариантите.За да изключиш радиатора, може да извадиш изходящия маркуч за да видиш как е дебита. Имал съм същия проблем. И аз си мислех, че радиатора ми е наред защото маркучите бяха топли. Когато махнах маркуча пикаеше като ракия. С такъв дебит няма как да стоплиш. Опитах с някакви течности за отушване, но накрая нов радиатор и всичко беше ок.Относно клапата мисля, че ако е повредена се вижда на Ваг-ком, но не съм сигурен нека някой колега който знае да каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
udi Публикувано 30 Януари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2010 ами ще деиствам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 31 Януари 2010 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2010 колега провери си първо клапата,по лесно е сваляш жабката а може и без,виж дали реагира като сменяш от топло на студено.намира се отдясно в краката на пасажера,моята е синя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarambuka Публикувано 1 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2010 100% радиаторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nifcho Публикувано 2 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2010 Колега, за какво А4 говориш( кой модел). Ако е В5(предполагам че и на В6 не е по-различно) небързай да разглобяваш таблото. Махаш маркучите от радяторчето и им праиш един мост с една тръбичка. След това в първата авто-мивка да ти продухат радяторчето с пароструйката, като нека първо да пръскат в изходящия маркуч на радяторчето (дясния по посока на движение)! След това обезвъздушаваш и пробваш дали се е появило парното. Много е важно как ще обезвъздушиш системата, тя НЕ СЕ ОБЕЗВЪЗДУШАВА САМА!!! Ако това не помогне тогава си за ново радяторче, защото и да го свалиш пак по същия начин трябва да го отпушваш. Може да му сложиш добавка за почистване на охладителната система, но тогава трябва да смениш после целия антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikik Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 (Редактирано) За да не пускам нова тема пиша тук, за което предварително се извинявам!На моята А4-ка парното и е много слабо докато не отвори термостата, веднага след това започва да бълва огнено-горещ въздух в купето.Моля ако знаете какво точно да сменя за да може да духа топло и при малкия кръг на водата да ми кажете!Благодаря предварително! Редактирано 9 Февруари 2010 от vikik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dak Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 Ауди А4 няма парно а маркучите кадето влизат в радяторчето са топли и двата колата е с климатроник.Някакви идеиПри мен се оказа въздух в системата , след обезвъздъшаване вече е ОК ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikik Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 Как точно се обезвъздушава? И аз сменях антифриза скоро, така че може да имам въздух в системата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorito6 Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 и аэ да се включа при мен беше същия проблем. промих радиатора за парното с водоструйката и топлото дойде, но с него и друг проблем колата неще да эагрява, когато сам пуснал да духа топло в купето спра ли климатроника (да духа) эагрява эа 2-3мин. на 90г. смених термостат от порше но проблема си остана пусна ли парното аудито не эагрява. А4 19ТДИ 110кончета АФН Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rumen1989 Публикувано 9 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2010 и аэ да се включа при мен беше същия проблем. промих радиатора за парното с водоструйката и топлото дойде, но с него и друг проблем колата неще да эагрява, когато сам пуснал да духа топло в купето спра ли климатроника (да духа) эагрява эа 2-3мин. на 90г. смених термостат от порше но проблема си остана пусна ли парното аудито не эагрява. А4 19ТДИ 110кончета АФНно някой път може да се продъни радиаторчето и да я напълниш с вода вътре хах,аз като промивах системата и се прецака термостат но всичко се оказа радиаторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jorito6 Публикувано 10 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2010 Как точно се обезвъздушава? И аз сменях антифриза скоро, така че може да имам въздух в системата!http://audibg.com/forum/index.php?s=&s...st&p=671229 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikik Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 http://audibg.com/forum/index.php?s=&s...st&p=671229Не се отваря този линк! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PeterG Публикувано 23 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2010 Същият проблем ме мъчеше напоследък през големия студ. Бях си планирал да направя профилактика на радиатора на парното но не успях с времето. Следя форума и ми прави впечатление, че основно се набляга на смяна на радиаторчето. Абстрахирам се от цената, която с труда е над 150лв. Като знам какви майстори ще ми направят дисекция на колата ми се повдига.И така един от по-топлите дни откачих двата маркуча, надянах на входа и изхода 3/4" шлангове, единия към чешмата, а другия към една чиста кофа. Подадох вода първо към изхода, а след това към входа и така 5-6 пъти. В кофата се появиха дребни частици, не много но наистина достатъчно да намалят дебита. След това напълних радиатора с течност за промивка на охладителната система и го оставих да престои една вечер. На другия ден отново промивка с чешмяна вода и свързване на шланговете и обезвъздушаване.Работата в сравнително студено време се компенсира от удоволствието да пътуваш в добре отоплена кола. Сега духа топло дори и на парзни обороти.Съвета ми към колегите с подобен проблем е: ако така или иначе сте решили да сменяте радиатора на отоплението задължително направете всичко възможно по отпушването на радиатора. Няма какво да се страхувате че ще се пукне - така или иначе сте го прежалили и ще го сменяте. За сведение аз приложих пълното налягане на водата и не се пукна.Според мене радиатора е за смяна когато пртече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vikik Публикувано 23 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2010 Закарах я в сервиза вчера, малко вода и въздух с компресора, приложени върху радиаторчето решиха временно проблема, но дебита си остава тотално слаб, есента ще пробвам с течност за промиване на системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване