hellix Публикувано 11 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Мерси. значи ще гледам да са на 8jNeotrace Значи само трябва само да се разбереме за цената Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gemballa.bg Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Момци и на двамата джантите са ви много добри, ама свалете ги малко тея коли. Стоят като щеркели... Това са 16-ки. Повече от 17-ка не бих сложил. Колата се кара само градско в София и просто нямам гумаджииница.С какво окачване си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 .......Neotrace Значи само трябва само да се разбереме за цената Няма да ти хареса....поне тази на която съм ги купувал :) ......обаче знам къде има едни такива от една катастрофирала А3-ка ...ако не са ги прибрали де Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Аз не смея да си поръчам 235/45, защото не знам дали няма да опират. Фабрично съм с 1BE - Sport suspension, а и джантата е ET25 7.5J. Иска ми се по-широка, но няма да рискувам, а ще си поръчам стандартните 225/45. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 11 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Ако се спра на тоя вариант ще свиркам. Благодаря Някои може ли да каже дали тази е със спортно окачване или сток?За такова нещо си мислех... или за товаНо много ще ми се виждат ръждивите апрати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 100% че са със спортно окачване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 .Някои може ли да каже дали тази е със спортно окачване или сток?.То мойто си е сток и си е спортно Защо или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Аз не смея да си поръчам 235/45, защото не знам дали няма да опират. Фабрично съм с 1BE - Sport suspension, а и джантата е ET25 7.5J. Иска ми се по-широка, но няма да рискувам, а ще си поръчам стандартните 225/45.Колега....разликата между 225/45/17 и 235/45/17 е само 9мм в диаметър....силно се съмнявам да ти опира някъде, но ти си преценяваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Мога да ти дам 17-ки да сложиш и да видиш дали ще ти хареса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 Колега....разликата между 225/45/17 и 235/45/17 е само 9мм в диаметър....силно се съмнявам да ти опира някъде, но ти си преценяваш.И аз се съмнявам, но няма как да пробвам Много ме е яд, ма предпочитам да не рискувам, защото разликата е 9мм в диаметъра, но 17ските са с такъв офсет, че все едно съм с 20мм фланци на стандартните 16". Ако имаше как да тествам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweep Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 С какво окачване си?Със стандартното спортно или поне така я купих... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Neotrace Публикувано 11 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2010 И аз се съмнявам, но няма как да пробвам Много ме е яд, ма предпочитам да не рискувам, защото разликата е 9мм в диаметъра, но 17ските са с такъв офсет, че все едно съм с 20мм фланци на стандартните 16". Ако имаше как да тествам...Е не че няма.....кат се запролети ще ми дойдеш на гости и ще ти дам за проба да тестваш...само трябва да ги обзаведа мойте с 2 нови гуми, че старите са за боклука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 12 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 Е не че няма.....кат се запролети ще ми дойдеш на гости и ще ти дам за проба да тестваш...само трябва да ги обзаведа мойте с 2 нови гуми, че старите са за боклука.Е аз искам да се възползвам от тия делавера с гумите от тайван..., а те ше пристигнат след нема и месец. За тва говоря, че нема кака да рискувам. Да ги платя, па после да н станат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 12 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2010 (Редактирано) Мога да ти дам 17-ки да сложиш и да видиш дали ще ти харесаБлагодаря. Ще го имам предвид. Редактирано 12 Февруари 2010 от hellix Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 16 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 последна питанка.за да я докарам до тази стойка с 18-кипо окачването само пружините ли се сменят или и амортисьорите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TURBO_maniak Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Зависи от ЕТ-то на джантите ако излизат много навънка и минеш през някоя неравност по пътя и колата се разклати гумите ще ти опират в калницитеили трябва окачването да е много твърдо или джантите да влизат по навътреАз съм слагал 18-ки с ЕТ 35 и ми опиратв момента мойте са ЕТ 45 стои малко по грозно обаче нямам проблеми Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 можеш и само с пружини да минеш .....18ки с ЕТ по малко от 42 трудно се намират , така че нема да имаш ядове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hellix Публикувано 16 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 А как процедират хората с куатро? Отзад има някаква щанга, която минава на около 1см от гумата. Не ми се е налагало още да човъркам отзад и ми е интересно каква е работата? Примерно при мен гумите са 16/205/55. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митака Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Като ползваш някой калкулатор за гуми и зпазиш външния диаметър пребполагам няма да има проблем, само не знам дали ширината на джантата няма да е ограничена заради въпросната щанга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 в щатите слагат отзад и 255 гуми ....така че спокойно!!проблема не е отзад ....проблемите са отпред , когато колата е доста по ниска , защото при завой на неравност гумите застъргват калника.....а отзад най много да подпре в подкалника за стотни от секундата при неравност, което е нищо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 Отпред винаги е било най-проблемно, но все пак каква е тази щанга и може ли 4х4 с големи джанти? - тези са ми слабост иначе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
optimist Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 С тая "бетон" предница сте само за 18ки на А4 (В5)с повече от 16 става ебати друсалката и с тия дупки по пътищата вие сте мазохисти +че колата по дефолт вози зле Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolio kioravoto prase Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 (Редактирано) ако е с предно може и да вози зле , но куатрото е съвсем друга возия....между другото между 17' и 18' нема никва разлика във возията ...16 никога не съм карал на аудито!инак максимума , който слагат е 19' .. тук там много много рядко 20ки ама това вече са извращения.....!това не е щанга, а е част от шенкела и точно там има втулка ... това нещо цялото, както става ясно се движи заедно със гумата , така че влезне ли гумата в неподвижно състояние на колата значи нема да има дерт...аз за това се насочих към по тясни гуми за да имам повече мегдан да оперирам и да нема проблеми..225/35 19...но все пак и заради джантите , които са 8j само със ЕТ57 и сега всъщност още съм на кантар колко мм преходници да взема за да я накарам тая джанта да застои като ЕТ35 приблизително!!!?!? Редактирано 16 Февруари 2010 от kolio kioravoto prase Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
corso Публикувано 16 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2010 (Редактирано) последна питанка.за да я докарам до тази стойка с 18-кипо окачването само пружините ли се сменят или и амортисьорите?Тука според мен или има фланци или ЕТ-то е 25 или най-малко 35! - тези са ми слабост иначе СЛЪНЦАТА или Размес Пичове, кът сложиа моите 17" ЕТ25 ще ги снимам и ще ви кажа, дали има проблем с 1ВЕ окачване. Редактирано 16 Февруари 2010 от corso Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване