integrale45 Публикувано 31 Март 2010 Доклад Share Публикувано 31 Март 2010 (Редактирано) Ще видя как ще стане настройката, защото който види газовата , вика-хубава уредба, а като види че е мех инж казват аааааааа ама това не можем да го бутаме Редактирано 31 Март 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 2 Април 2010 Доклад Share Публикувано 2 Април 2010 бензиновата помпа отзад вдясно ли е В4 quattro,че там имам 50кг тонколона и ще ми трябва кран ако е там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Април 2010 Доклад Share Публикувано 3 Април 2010 Не е нужно да правиш нещо по самата помпа, просто можеш да прекъснеш през реле кабела, който я захранва. Самия кабел е в снопа, който върви по левия праг. Захранването можеш да прекъснеш и веднага след предпазителя на бензиновата помпа - от бушонното табло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Април 2010 Доклад Share Публикувано 3 Април 2010 аз мислех да прекъсвам минуса на помпата,защото много плюсове станаха и честно казано ме е страх с тази ел.инсталация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Радославов Публикувано 3 Април 2010 Доклад Share Публикувано 3 Април 2010 VBI, точно го каза колегата.лично аз съм присъствал на такава манипулация, смесваше газ и бензин ... и собственика беше много учуден аджеба защо колата му вървяла така странно и защо при пълен резервоар с бензин той намалял ... направиха така, че когато премине на газ бензиновата помпа изключва и го пратиха щастлив да си ходи ... наскоро и още един приятел си спря неговата, това беше продиктувано от факта, че беше изгоряла предната и като си купи нова бензинова помпа отиде да му направят и на него тази процедура, за да му е мирна главата ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 3 Април 2010 Доклад Share Публикувано 3 Април 2010 (Редактирано) VBI, точно го каза колегата.да,така ще направя,но с допълнително копче до това за газ-бенз, защото си нямате представа какъв сноп от кабели има тази газова уредба,сигурно извънземни са я слагали Редактирано 3 Април 2010 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Април 2010 Доклад Share Публикувано 3 Април 2010 Връзваш управлението на едно реле към клапана на газта да включва, когато си на газ, а през контактите му прекъсваш захранването на помпата, когато е задействало релето. Релето трябва да е с 5 крачета (да има превключващ контакт). Това с бутона е тъпо - все някога ще забравиш да го включиш и пак ще върти помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonydony@abv.bg Публикувано 11 Май 2010 Доклад Share Публикувано 11 Май 2010 Здравей, можеш ли да ми изпратиш снимка на този регулатор за да го видя какво представлява, че и аз имам проблем с мешането на газ-бензин. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 11 Май 2010 Доклад Share Публикувано 11 Май 2010 За кой регулатор става въпрос? За какъв двигател говориш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 2 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2010 Да попитам на AEB освен захранването на помпата трябва ли да спра и нещо друго, за да нямам проблеми после? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 Да попитам на AEB освен захранването на помпата трябва ли да спра и нещо друго, за да нямам проблеми после?Я опитай отново с въпроса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 integrale45 - Някъде в някоя тема бях чел, че освен помпата на някой се налагало да се спре и инж. или нещо от рода и за това питам при този мотор как стоят нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 integrale45 - Някъде в някоя тема бях чел, че освен помпата на някой се налагало да се спре и инж. или нещо от рода и за това питам при този мотор как стоят нещатаАми ти си с електронна инжекция,там не съм запознат много,сподели дали си с газов инжекцион или обикновена газова, за да е по лесно на колегите, коит о са по наясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jaredharet Публикувано 4 Октомври 2010 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2010 С газова инжекция съм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване