Jump to content

Гори бензин докато е на газ


Recommended Posts

Ще видя как ще стане настройката, защото който види газовата , вика-хубава уредба, а като види че е мех инж :blink: казват аааааааа ама това не можем да го бутаме :loldev::hilezh:

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бензиновата помпа отзад вдясно ли е В4 quattro,че там имам 50кг тонколона и ще ми трябва кран ако е там

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нужно да правиш нещо по самата помпа, просто можеш да прекъснеш през реле кабела, който я захранва. Самия кабел е в снопа, който върви по левия праг. Захранването можеш да прекъснеш и веднага след предпазителя на бензиновата помпа - от бушонното табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз мислех да прекъсвам минуса на помпата,защото много плюсове станаха и честно казано ме е страх с тази ел.инсталация

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI, точно го каза колегата.

лично аз съм присъствал на такава манипулация, смесваше газ и бензин ... и собственика беше много учуден аджеба защо колата му вървяла така странно и защо при пълен резервоар с бензин той намалял ...

направиха така, че когато премине на газ бензиновата помпа изключва и го пратиха щастлив да си ходи ...

наскоро и още един приятел си спря неговата, това беше продиктувано от факта, че беше изгоряла предната и като си купи нова бензинова помпа отиде да му направят и на него тази процедура, за да му е мирна главата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VBI, точно го каза колегата.

да,така ще направя,но с допълнително копче до това за газ-бенз, защото си нямате представа какъв сноп от кабели има тази газова уредба,сигурно извънземни са я слагали

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връзваш управлението на едно реле към клапана на газта да включва, когато си на газ, а през контактите му прекъсваш захранването на помпата, когато е задействало релето. Релето трябва да е с 5 крачета (да има превключващ контакт). Това с бутона е тъпо - все някога ще забравиш да го включиш и пак ще върти помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравей, можеш ли да ми изпратиш снимка на този регулатор за да го видя какво представлява, че и аз имам проблем с мешането на газ-бензин. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
Да попитам на AEB освен захранването на помпата трябва ли да спра и нещо друго, за да нямам проблеми после?

Я опитай отново с въпроса

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

integrale45 - Някъде в някоя тема бях чел, че освен помпата на някой се налагало да се спре и инж. или нещо от рода и за това питам при този мотор как стоят нещата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

integrale45 - Някъде в някоя тема бях чел, че освен помпата на някой се налагало да се спре и инж. или нещо от рода и за това питам при този мотор как стоят нещата

Ами ти си с електронна инжекция,там не съм запознат много,сподели дали си с газов инжекцион или обикновена газова, за да е по лесно на колегите, коит о са по наясно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...