Jump to content

A4 1.8 Турбо


manchorov

Recommended Posts

Значи от онзи ден имам неприятен шум от към турбото,получава се след като дам газ и при отпускането на педала се чува нещто като стържене на метал в метал.Наи вероятно според мен има луфт в оста и перката се допира до корпуса на турбината.Иначе колата не гори масло и не пуши,но....Колко и остава и някакви предложения от каде и колко мога да намеря нова турбина.Неискам да я рециклирам,защото съм го правил един път вече преди околу 3 години и мисля че не е добра идея пак да я рециклирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Километрите не са от значение в случая.

По-важно е в какви режими я е карал колата.

На какъв бууст и постоянно ръчкане или кротко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че искара 50-60 000 км.Режимите са смесени :respekt:) с чип без,различно ръчкането също. :bia: Както и да е какво мислите за симптома за които говоря,и идеи за нова,откаде колко и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи от онзи ден имам неприятен шум от към турбото,получава се след като дам газ и при отпускането на педала се чува нещто като стържене на метал в метал.....

Според мен нищо й няма на турбината! Това се казва "surge" и се получава, когато се скапе "блоу-оф" клапана. Провери му мембраната и тогава обвинявай турбината

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си прав ще съм много щастлив.Чувал съм че му се вика така но незнаех че е заради баипаса.Имам един в гаража стар които разкарах и сложих такъв от ТТ.Здрав мисля че беше и ако е от това би трябвало да се оправи.

Как да проверя мембраната на този с които съм сега.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гъргоренето при отпускането на педала на газта и въпросното стържене има разлика!

Моята турбина стърже по въпросния начин вече 100х. км. от както взех колата де. Минах през няколко варианта на чипове и сега съм на пик 1.25 и холд 1бар. Разтоварващия клапан изпърдя още при първия чип, а гъргоренето от него е съвсем различно. Това стържене е много особенно и се получава при мене, след агресивно каране-при пик на турбото. Карам само с пълна синтетика и за сега турбото работи горе-долу без някакви фрапиращи аномалии, но до кога..... :hilezh: Прави впечатление че при околна температура до 5 градуса бууста пада с 0.2бара. При температура както беше вчера 15 градуса всичко е ОК и дърпа повече :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави впечатление че при околна температура до 5 градуса бууста пада с 0.2бара. При температура както беше вчера 15 градуса всичко е ОК и дърпа повече :respekt:

При мен падна от 1.4 пик на 1-1.1 заради по-големия кулер и ниските температури.

Ники,

как е при тебе сега с Н75?

Манчоров,

при мен директно и без никакви индикации почна да вие много силно.Нямаше никакви признаци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Одеве смених баипасния клапан,стърженето си остана (можеби по малко).Значи не е от него.Иначе моита по някога си подсвирква по някога не. :lol: И аз карам с пълна синтетика.Преди карах с Кастрол 5в40 сега последния път сложих Мобил 1 5в50.Дано колегата по горе да е прав и дори да продължи да си стъже да искара още.Кофтито че с този шум продажбата която съм замислил ще е по трудна :blink:

Ако някои има други предложения относно проблема да сподели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, аз имам подобно стържене(при мен е по-скоро тракане) при отпускане на педала на газта, което е диагностицирано като заминаващ Wastegate клапан! :respekt: Това оказва ли влиание на ускорението на автомобила?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, искам да питам дали някой от вас чува въпросното стържене, когато настъпите газта. При мен този ефект се получи още първия ден след като монтирах чипа. Буустметърът отчита 1.2 бара пиково налягане.

Например, сега като настъпя газта да речем от 2000 оборота на пета, когато шумът от мотора е най-нисък, чувам едно прогресивно усилващо се стържене, което според мен би трябвало да е от развъртането на турбото, защото в момента, в който отстъпя от газта, стърженето изчезва. Имам субективното усещане, че идва точно отпред, където е моторът, а не отдясно, където се намира турбото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каде продават със сигурност нови и оригинални турбини на нормални цени.

Взимал съм К03 от Реал Турбо (на околовръстното) за 1300лв преди 2 години. Мисля че е оригинална и нова, но поне те бяха тогава представител на производителя в БГ. Карах я известно време и я смених с К04. Ако искаш мога да ти я дам.

Дали е за смяна можеш да прецениш като свалиш входния маркуч и хванеш оста на перката и я разклатиш луфта не трябва да можеш да опреш перата в тръбата. Ако опира не знам колко живот носи , но се е за смяна.

Колеги нека някой да се произнесе по моя въпрос ...

Дюзи и кулер може да не сменяш. Катализатора е добре да се махне. Аз съм така от извесно време, но не съм я мерил. Очкванията са да е около 200 коня.

Редактирано от Vic
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко и остава и някакви предложения от каде и колко мога да намеря нова турбина.Неискам да я рециклирам,защото съм го правил един път вече преди околу 3 години и мисля че не е добра идея пак да я рециклирам.

А маслената магистрала сменял ли си я, защото след рециклиране да замине пак, все си мисля, че имаш проблем с мазането. Дори и да сложиш нова, ако имаш проблем с тази тръбичка, скоро пак може да се стигне до същия резултат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте, публикувам отговора си в настоящата тема, защото вероятно ако пусна нова такава, веднага ще ми бъде посочена тази.

Имам същия проблем, който според майсторите идва от турбото. Когато отвориха капака, ме накараха няколко пъти да дам газ на свободна скорост и да изфорсирам до 4000-5000-6000 оборота. При подаването на газ и падането на оборотите на двигателя майсторите доловиха въпросното стържене и категорично отсякоха, че била турбината. Звукът наистина наподобява стърженето на железа едно в друго, нещо като триене на сухо. Самият звук идва от турбото от отсега при турбото и катализатора, но беше изключено проблемът да е свързан с катализатора, така че остава турбото.

Симптомите на колата са, че няма мощност по баир и в обороти над 3000. Ако карам по равно се изстрелва и турбото ме залепва за седалката, но в баира просто издиша, все едно изобщо няма турбо. Свиренето от турбото го чувам само на баир, при пълно натоварване, но само си свири, без да ускорява.

Не съм забелязал да пуши, а за 10 000 километра доливам между половин и един литър масло.

Възможно ли е турбината да си заминава и оттам да нямам мощност?

Майсторът откачи и продуха с уста някакви тръбички и каза че не бил в тях проблемът, а си е в турбото. Притеснява ме това, че чета, че за да не надува турбото, виновници може да са соленоид, блоу-офф, кът-офф, Н75, вакууми и още хиляди компоненти, но майсторите, без да са ги проверили, са категорични че не било от тях и си е самата турбина.

В понеделник искат да свалят турбината и да я пращат за диагностика и при необходимост ремонт, в специлизиран сервиз за ремонт на турбини. Опасявам се да не би да я върнат и да кажат че й няма нищо и проблемът да си остане пак. Или пък да й надпишат някакъв фиктивен ремонт, колкото да не е без нищо, а проблемъг да се крие в нещо по-малко и елементарно.

Обясних това на майсторите, но те казаха "не, за нас тази кола е за турбина, не е нормално да стърже така". Тръбичката за маслото към турбото я смених веднага след купуването на колата с чисто нова, но пък не е гаранция, че "Ханс" преди мен я е сменявал редовно.

И така, в заключение: Възможно ли е според вас причината за невървенето в баир при пълна газ да е от турбото? Интересното е че ако карам по РАВНО или при ЛЕКО СПУСКАНЕ, колата ускорява много стабилно, в турбо-диапазона. Обаче види ли баир, все едно турбото изчезва, особено пък ако натисна газта повече от половината.

Редактирано от 150hp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1. Сложи нова турбина;
    2. Пак настъпвай на баир на 5-а от 1300 оборота, да видиш как ще набира. Ама редовно!
    3. Пускай теми за 1.8Т АЕВ отново и отново;
    4. Псувай всички, които ти се смеят на акъла на ЛС и бъди щастлив.

Така виждам аз естестения ход на нещата. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Новата турбина не я слагам, защото ми е скучно, а по препоръка на специалисти

2. Не си спомням някъде да съм описал, че настъпвам с 1300 оборота на баир. Някой вероятно все още сънува. Говоря за обороти над 2500-3000, където се очаква турбото да е "във вихъра си".

3. Пускам теми, спазвайки предназначението на форума - за взаимопомощ, дискусии и проблеми, свързани с автомобилите.

4. Псувам тези, които настойчиво си го търсят.

5. Какво значение има ТИ как виждаш естествения ход на нещата, като това няма нищо общо с поставения въпрос. Не виждам да даваш относими мнения към поставените въпроси, нито да коментираш казуса по същество.

Обещавам да не ти се сърдя, ако не пишеш повече в темата ми.

Между другото, какво друго очакваш да направя, като обиколих толкова сервизи? Изпълнявам указанията на майсторите. По тази логика ако ти ходиш при някои лекари и те ти изпишат грешни лекарства, виновният за лекарската грешка трябва да си ТИ, а не те. Странна логика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...