Jump to content

;) познайте ;)


kiril mitev

Recommended Posts

описание-протече;

разглобих таблото,развих гайките(2бр. камък 10) откъм ДВГ отсек,и гадината мърда милиметърче-два но не излиза;

махнах и всички видими скоби(4бр.)които държаха кожухчето му към това на климата-и пак толкова.... :respekt:

гледах "Златен фонд" ,макар че при мен има разлики заради възд.възглавница и климатика,нещо неще да излиза проклетията...

а,навън вали....

помощ :bia:

В4 80

Редактирано от kiril mitev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен всичко беше както е описано в "Златен фонд", въпреки че имам климатик. Само нямам пасажерска възглавница. Прегледай пак темата от златния - може да пропускаш нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

описание-протече;

разглобих таблото,развих гайките(2бр. камък 10) откъм ДВГ отсек,и гадината мърда милиметърче-два но не излиза;

махнах и всички видими скоби(4бр.)които държаха кожухчето му към това на климата-и пак толкова.... :respekt:

гледах "Златен фонд" ,макар че при мен има разлики заради възд.възглавница и климатика,нещо неще да излиза проклетията...

а,навън вали....

помощ :bia:

В4 80

Ти добре си махнал видимите скобички,ама лошото е,че освен тях има и няколко/по спомен май са 2/,които изобщо не се виждат.Намират се на кожуха в частта му към предния щит на колата и свалянето им е доста кофти занимание,но ще трябва да го направиш,ако не искаш да си разхерметизираш климатика.После при сглобяването може и да не ги слагаш-може и без тях.Освен това,за да се измъкне само частта от кожуха с радиаторчето на парното,ще трябва да си демонтираш долните вуздуховоди подаващи въздух към задните седалки,а за да ги измъкнеш пък тях ще трябва да развиеш от тунела на колата "Краш-датчика" на AIRBAG-a/ако имаш такъв/,който пречи за демонтирането им. :(

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами,темата от "Златния" вече я знам наизуст-още повече на В3 съм го правил точно както е описано.

тук обаче,кожуха като че го държи нещо(болт;гайка)точно горе.

-----""за да се измъкне само частта от кожуха с радиаторчето на парното,ще трябва да си демонтираш долните вуздуховоди подаващи въздух към задните седалки,а за да ги измъкнеш пък тях ще трябва да развиеш от тунела на колата "Краш-датчика" на AIRBAG-a/ако имаш такъв/,който пречи за демонтирането им.""----

да,ама пак не става-отдолу потдава,отгоре-не помръдва.

сигурно ли е,че гайките (10мм.)откъм ДВГ са само две?!-'щото в купето не остана за развиване вече... <_<

Редактирано от kiril mitev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата зима правих интеревенцията и аз. Колега има една гайка вътре в купето която трудно се вижда. Намираше се някъде по средата на централната конзола и се завива за щита. С фенерче разгледай навътре няма как да я пропуснеш. Намираше се от дясно на конзолата. При мен трябваше да разглобя и въздуховодите за краката и задните седалки които също бяха хванати с витла за пластмасата на централната конзола. Има и две щипки които ако не е сменяно преди радиаторчето се намират от предната страна на конзолата с климатика. Свалих ги с по -голяма отверка като легнах в купето и бръкнах отзад конзолата. НЕ СЕ РАЗГЛОБЯВА КЛИМАТИКА както ти е казал колегата по горе. Огледай хубаво трябва да има нещо което си пропуснал да отвиеш! Успех в начинанието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИМа и три винта на самите тръбопроводи, както и при някои модели трябва да се развие буксата от ляво до волана на централната конзола. Вади се първо духалката на краката.

Не четете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Radi_B4 е прав. Чети внимателно и ще успееш да се справиш сам. Но както той каза трябва да се свалят въздуховодите за краката първо и тръбопроводите които също са хванати с винтове. Успех колега!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ИМа и три винта на самите тръбопроводи, както и при някои модели трябва да се развие буксата от ляво до волана на централната конзола. Вади се първо духалката на краката.

Не четете.

сигурен ли си,че си погледнал по-горните ми постове внимателно??!-'щото в купето не остана за развиване вече...

останаха само кожусите на парното и клима.

въздуховодите към краката за отпред и отзад,са демонтирани.

гайката вдясно от конзолата на радиаторчето е развита.

в ляво имам същата-развих я

скобите са свалени.

кой не чете?????! :bia:

Пулев,пич,ти можеш ли да помогнеш с нещо?

Редактирано от kiril mitev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бате, понеже си много хитър, само ще ти кажа, че проблемите, които ти пречат са два и са с ключе 10 мм. Другото е техника на дърпане.

Толкова, като си кадърен, справи се сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси бате за помоща... :hilezh:

проблемите които ми пречеха бяха наистина два,но-не с ключе 10....

страх ме беше да не счупя нещо,като ДВЕТЕ щипки отзад на кожуха...

ми сигурно има по-кадърни от мен,ма би следвало да помагат-нали?-тук във форума...

е справих се...

П.С.макар и късно-благодаря за помоща на отзовалите се(климата не се сваля)

:dance:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
мерси бате за помоща... :hilezh:

проблемите които ми пречеха бяха наистина два,но-не с ключе 10....

страх ме беше да не счупя нещо,като ДВЕТЕ щипки отзад на кожуха...

ми сигурно има по-кадърни от мен,ма би следвало да помагат-нали?-тук във форума...

е справих се...

П.С.макар и късно-благодаря за помоща на отзовалите се(климата не се сваля)

:bia:

Добре де ма ти не сподели каво толкова се дърпаше в карайна сметка, питам щото като гледам и аз маш ще разкоствам всичко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де ма ти не сподели каво толкова се дърпаше в карайна сметка, питам щото като гледам и аз маш ще разкоствам всичко.

Две гайки от страната на мотора, под бубината. :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две гайки от страната на мотора, под бубината. :bia:

А моят като е V6 незнам там при двигателя как ще се бърка направо е лудница при мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А моят като е V6 незнам там при двигателя как ще се бърка направо е лудница при мен

ЧЕстно да си кажа, не съм виждал В4 с АВС мотор, не знам дали е главоболие, не се ли вижда като се свалят корите на мотора?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси бате за помоща... :hilezh:

проблемите които ми пречеха бяха наистина два,но-не с ключе 10....

страх ме беше да не счупя нещо,като ДВЕТЕ щипки отзад на кожуха...

ми сигурно има по-кадърни от мен,ма би следвало да помагат-нали?-тук във форума...

е справих се...

П.С.макар и късно-благодаря за помоща на отзовалите се(климата не се сваля)

:rolleyes:

Повярвай много по-лесно се изкарва радиаторчето като свалиш кожуха на климатик а- отнема точно .... 1 мин и не се чупят НИКАКВИ щипки ..но важното е че си се справил :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЧЕстно да си кажа, не съм виждал В4 с АВС мотор, не знам дали е главоболие, не се ли вижда като се свалят корите на мотора?

нищо се не вижда, затова събирам инфо предварително

тук е без всмукателния колектор,

Редактирано от apekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После почисти ВСИЧКИ маси и ги затегни добре, за да нямаш проблеми с трудно палене, непалене, подскачащ оборотомер като осцилоскоп :)

Няма да му навреди и ако измиеш маслото между главите ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После почисти ВСИЧКИ маси и ги затегни добре, за да нямаш проблеми с трудно палене, непалене, подскачащ оборотомер като осцилоскоп :lol:

Няма да му навреди и ако измиеш маслото между главите :)

Почистих го, това беше като свалих колектора за да монтирам газовия инжекцион. мотора сигурно не е мит от кат е качен на купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нищо се не вижда, затова събирам инфо предварително

тук е без всмукателния колектор,

Едната гайчица е точно зад черната букса, до маркуча за парното, колега. Едва се вижда на снимката. Другата е точно под нея, на около педя разстояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едната гайчица е точно зад черната букса, до маркуча за парното, колега. Едва се вижда на снимката. Другата е точно под нея, на около педя разстояние.

Освен тези открих още една зад модула на запалването и по лошото е че по нея има следи от ключ, май някой се е майсторял преди мен, а и открих в казанчето част от черен силикон, явно някой умен е репил радиаторчето или нещо друго с черен силикон. :rolleyes::rolleyes::stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен тези открих още една зад модула на запалването и по лошото е че по нея има следи от ключ, май някой се е майсторял преди мен, а и открих в казанчето част от черен силикон, явно някой умен е репил радиаторчето или нещо друго с черен силикон. :unsure::):stupid:

скивай сега колко БАТКИ-АУДИ-сти ще ти гледат сеира какво си направил....

и,ще чакат резултат.... :hilezh:

щот-разбираш ли "Такъв мотор не съм виждал,ама разглоби го целия,и кажи как е,и аз да знам(после да действам в сервиза.... :hilezh: "

аз няма к'во да пиша повече за проблема,освен-новото радиаторче понамирисва за околу месец(заради лака ли,що ли?!)

Radi_B4-пич-имах добро мнение за теб,ама да ме осираш,че не чета......

айде по-полека баце-нали тука си помагаме....или греша.... :stupid:

предлагам,на всяка Б3; и Б4, пълна замяна на радиатирчето ,за без пари,освен него(радиаторчето)и една 2.5 ПВЦ бира,за 2,60лв.(промо пакета важи за две седмици-от 31.05 до 10.06.2010г.)

условието е,да е пред блока където живея-приемам лични

айде после,да видим как се помага на съфорумци,и как съответно се изтъква кой колко може...

П.С.пак да кажа-не ми беше проблема гайките в ДВГ отсек....

П.С.2-popeto82-мерси за отговора,ама бързах-имам и малко дете,а,беше зима....

ако знаеш как-сподели-за да знаем всички-и без това ръководството във "Златен фонд" не е миродавно за моделите като моя.... :hilezh:

айде-Джек Лондон дори пише по-малко от мен.... :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...