kiril mitev Публикувано 21 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2010 (Редактирано) описание-протече;разглобих таблото,развих гайките(2бр. камък 10) откъм ДВГ отсек,и гадината мърда милиметърче-два но не излиза;махнах и всички видими скоби(4бр.)които държаха кожухчето му към това на климата-и пак толкова.... гледах "Златен фонд" ,макар че при мен има разлики заради възд.възглавница и климатика,нещо неще да излиза проклетията...а,навън вали....помощ В4 80 Редактирано 21 Февруари 2010 от kiril mitev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikom Публикувано 21 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2010 aко имаш и климатик трябва и него да го разкачиш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spirit Публикувано 21 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2010 При мен всичко беше както е описано в "Златен фонд", въпреки че имам климатик. Само нямам пасажерска възглавница. Прегледай пак темата от златния - може да пропускаш нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordanik Публикувано 21 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2010 (Редактирано) описание-протече;разглобих таблото,развих гайките(2бр. камък 10) откъм ДВГ отсек,и гадината мърда милиметърче-два но не излиза;махнах и всички видими скоби(4бр.)които държаха кожухчето му към това на климата-и пак толкова.... гледах "Златен фонд" ,макар че при мен има разлики заради възд.възглавница и климатика,нещо неще да излиза проклетията...а,навън вали....помощ В4 80Ти добре си махнал видимите скобички,ама лошото е,че освен тях има и няколко/по спомен май са 2/,които изобщо не се виждат.Намират се на кожуха в частта му към предния щит на колата и свалянето им е доста кофти занимание,но ще трябва да го направиш,ако не искаш да си разхерметизираш климатика.После при сглобяването може и да не ги слагаш-може и без тях.Освен това,за да се измъкне само частта от кожуха с радиаторчето на парното,ще трябва да си демонтираш долните вуздуховоди подаващи въздух към задните седалки,а за да ги измъкнеш пък тях ще трябва да развиеш от тунела на колата "Краш-датчика" на AIRBAG-a/ако имаш такъв/,който пречи за демонтирането им. Редактирано 21 Февруари 2010 от jordanik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 21 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2010 (Редактирано) ами,темата от "Златния" вече я знам наизуст-още повече на В3 съм го правил точно както е описано.тук обаче,кожуха като че го държи нещо(болт;гайка)точно горе.-----""за да се измъкне само частта от кожуха с радиаторчето на парното,ще трябва да си демонтираш долните вуздуховоди подаващи въздух към задните седалки,а за да ги измъкнеш пък тях ще трябва да развиеш от тунела на колата "Краш-датчика" на AIRBAG-a/ако имаш такъв/,който пречи за демонтирането им.""---- да,ама пак не става-отдолу потдава,отгоре-не помръдва.сигурно ли е,че гайките (10мм.)откъм ДВГ са само две?!-'щото в купето не остана за развиване вече... Редактирано 21 Февруари 2010 от kiril mitev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penko_pulev Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 Миналата зима правих интеревенцията и аз. Колега има една гайка вътре в купето която трудно се вижда. Намираше се някъде по средата на централната конзола и се завива за щита. С фенерче разгледай навътре няма как да я пропуснеш. Намираше се от дясно на конзолата. При мен трябваше да разглобя и въздуховодите за краката и задните седалки които също бяха хванати с витла за пластмасата на централната конзола. Има и две щипки които ако не е сменяно преди радиаторчето се намират от предната страна на конзолата с климатика. Свалих ги с по -голяма отверка като легнах в купето и бръкнах отзад конзолата. НЕ СЕ РАЗГЛОБЯВА КЛИМАТИКА както ти е казал колегата по горе. Огледай хубаво трябва да има нещо което си пропуснал да отвиеш! Успех в начинанието! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 ИМа и три винта на самите тръбопроводи, както и при някои модели трябва да се развие буксата от ляво до волана на централната конзола. Вади се първо духалката на краката.Не четете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penko_pulev Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 Колегата Radi_B4 е прав. Чети внимателно и ще успееш да се справиш сам. Но както той каза трябва да се свалят въздуховодите за краката първо и тръбопроводите които също са хванати с винтове. Успех колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 22 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 (Редактирано) ИМа и три винта на самите тръбопроводи, както и при някои модели трябва да се развие буксата от ляво до волана на централната конзола. Вади се първо духалката на краката.Не четете.сигурен ли си,че си погледнал по-горните ми постове внимателно??!-'щото в купето не остана за развиване вече... останаха само кожусите на парното и клима.въздуховодите към краката за отпред и отзад,са демонтирани.гайката вдясно от конзолата на радиаторчето е развита.в ляво имам същата-развих яскобите са свалени.кой не чете?????! Пулев,пич,ти можеш ли да помогнеш с нещо? Редактирано 22 Февруари 2010 от kiril mitev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 22 Февруари 2010 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2010 Ми бате, понеже си много хитър, само ще ти кажа, че проблемите, които ти пречат са два и са с ключе 10 мм. Другото е техника на дърпане.Толкова, като си кадърен, справи се сам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 23 Февруари 2010 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2010 мерси бате за помоща... проблемите които ми пречеха бяха наистина два,но-не с ключе 10....страх ме беше да не счупя нещо,като ДВЕТЕ щипки отзад на кожуха...ми сигурно има по-кадърни от мен,ма би следвало да помагат-нали?-тук във форума...е справих се...П.С.макар и късно-благодаря за помоща на отзовалите се(климата не се сваля) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 мерси бате за помоща... проблемите които ми пречеха бяха наистина два,но-не с ключе 10....страх ме беше да не счупя нещо,като ДВЕТЕ щипки отзад на кожуха...ми сигурно има по-кадърни от мен,ма би следвало да помагат-нали?-тук във форума...е справих се...П.С.макар и късно-благодаря за помоща на отзовалите се(климата не се сваля) Добре де ма ти не сподели каво толкова се дърпаше в карайна сметка, питам щото като гледам и аз маш ще разкоствам всичко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 Добре де ма ти не сподели каво толкова се дърпаше в карайна сметка, питам щото като гледам и аз маш ще разкоствам всичко.Две гайки от страната на мотора, под бубината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 Две гайки от страната на мотора, под бубината. А моят като е V6 незнам там при двигателя как ще се бърка направо е лудница при мен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 А моят като е V6 незнам там при двигателя как ще се бърка направо е лудница при менЧЕстно да си кажа, не съм виждал В4 с АВС мотор, не знам дали е главоболие, не се ли вижда като се свалят корите на мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
popeto82 Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 мерси бате за помоща... проблемите които ми пречеха бяха наистина два,но-не с ключе 10....страх ме беше да не счупя нещо,като ДВЕТЕ щипки отзад на кожуха...ми сигурно има по-кадърни от мен,ма би следвало да помагат-нали?-тук във форума...е справих се...П.С.макар и късно-благодаря за помоща на отзовалите се(климата не се сваля) Повярвай много по-лесно се изкарва радиаторчето като свалиш кожуха на климатик а- отнема точно .... 1 мин и не се чупят НИКАКВИ щипки ..но важното е че си се справил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 (Редактирано) ЧЕстно да си кажа, не съм виждал В4 с АВС мотор, не знам дали е главоболие, не се ли вижда като се свалят корите на мотора?нищо се не вижда, затова събирам инфо предварително тук е без всмукателния колектор, Редактирано 12 Май 2010 от apekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo_Dinkov Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 После почисти ВСИЧКИ маси и ги затегни добре, за да нямаш проблеми с трудно палене, непалене, подскачащ оборотомер като осцилоскоп Няма да му навреди и ако измиеш маслото между главите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 12 Май 2010 Доклад Share Публикувано 12 Май 2010 После почисти ВСИЧКИ маси и ги затегни добре, за да нямаш проблеми с трудно палене, непалене, подскачащ оборотомер като осцилоскоп Няма да му навреди и ако измиеш маслото между главите Почистих го, това беше като свалих колектора за да монтирам газовия инжекцион. мотора сигурно не е мит от кат е качен на купето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RaDi_b4 Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 нищо се не вижда, затова събирам инфо предварително тук е без всмукателния колектор,Едната гайчица е точно зад черната букса, до маркуча за парното, колега. Едва се вижда на снимката. Другата е точно под нея, на около педя разстояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
apekov Публикувано 13 Май 2010 Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 Едната гайчица е точно зад черната букса, до маркуча за парното, колега. Едва се вижда на снимката. Другата е точно под нея, на около педя разстояние.Освен тези открих още една зад модула на запалването и по лошото е че по нея има следи от ключ, май някой се е майсторял преди мен, а и открих в казанчето част от черен силикон, явно някой умен е репил радиаторчето или нещо друго с черен силикон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kiril mitev Публикувано 13 Май 2010 Автор Доклад Share Публикувано 13 Май 2010 Освен тези открих още една зад модула на запалването и по лошото е че по нея има следи от ключ, май някой се е майсторял преди мен, а и открих в казанчето част от черен силикон, явно някой умен е репил радиаторчето или нещо друго с черен силикон. скивай сега колко БАТКИ-АУДИ-сти ще ти гледат сеира какво си направил....и,ще чакат резултат.... щот-разбираш ли "Такъв мотор не съм виждал,ама разглоби го целия,и кажи как е,и аз да знам(после да действам в сервиза.... "аз няма к'во да пиша повече за проблема,освен-новото радиаторче понамирисва за околу месец(заради лака ли,що ли?!)Radi_B4-пич-имах добро мнение за теб,ама да ме осираш,че не чета......айде по-полека баце-нали тука си помагаме....или греша.... предлагам,на всяка Б3; и Б4, пълна замяна на радиатирчето ,за без пари,освен него(радиаторчето)и една 2.5 ПВЦ бира,за 2,60лв.(промо пакета важи за две седмици-от 31.05 до 10.06.2010г.) условието е,да е пред блока където живея-приемам лични айде после,да видим как се помага на съфорумци,и как съответно се изтъква кой колко може...П.С.пак да кажа-не ми беше проблема гайките в ДВГ отсек....П.С.2-popeto82-мерси за отговора,ама бързах-имам и малко дете,а,беше зима....ако знаеш как-сподели-за да знаем всички-и без това ръководството във "Златен фонд" не е миродавно за моделите като моя.... айде-Джек Лондон дори пише по-малко от мен.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване