Jump to content

А6 С4 - не спира както трябва


nedelcho_iliev

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Е добре де, след като проблема не е електрически остава да има някакво запушване. Казвате трябват специални ключове за разглобяването му. Имам един АБС излишен, така че мога да опитам да го разглобя, когато намеря малко свободно време. При мен обаче педала не потъва.

Това с изключването на ABS-а не е редно.

Разбира се. Предпочитам да карам със сегашните спирачки и АБС, отколкото без него. Остави куатрото и блокажа, на два пъти ме е спасявал от удар. Веднъж на асфалт с много пясък и веднъж върху лед. Става въпрос за това, че не губиш управлението и избягваш удара с волана, не че спира по-бързо с АБС_а. Принципно предвиждам ситуациите, но се случва.

 

Бих пробвал да го изолирам - само за пробата, ама не знам къде мога да намеря подходящи тройници.

За помпа с четири извода ще падне голямо мачкане на тръбите, защото при мен АБС_а е далечко от помпата. Дори не съм сигурен дали тръбите ще стигнат до помпата.

Редактирано от nedelcho_iliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ще потърся и ще снимам блокчето което си направих и монтирах на мястото на АБС-а за проба. Не ми е проблем и да ти го изпратя за пробата. Имай в предвид, че при мен тръбите се развиха изключително трудно, а две от тях се и скъсаха дори. Незнам от боята или от поевтиняването на модела от към материали, но щуцерите бяха буквално заварени за тръбите. Под поевтиняване имам в предвид, че в 100 Ц4 спирачните тръби са месингови, а в А6 Ц4 са стоманени. Та за това не си и помисляй да ги кривиш много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса беше дали разклонителя е самоделка или е някаква част от някакъв автомобил. Все пак ако намериш време може да го снимаш. Тръбите ги развивам лесно. АБС_а съм го сменял вече. Нямам намерение да ги кривя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Самоделка е - правоъгълно алуминиево блокче, което реално представлява два тройника свързващи всяка от двете тръби идващи от помпата с по две дръби отиващи към колелата. Това "просто" казано прави и АБС-а (без да изпадаме в подробности).

Имах въжможноста да си го изработя и го направих с цел да не огъгам излишно тръбите иначе може да се ползват и два тройника с подходящите вътрешни резби, които по спомен са 12/10/10х1(по спомен,като за стъпката съм сигурен).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето я самоделката, нищо особено. Както вече споменах, може да се ползват и някакви тройници с вътрешни резби - 2х М10х1 и 1х М12х1 стига да не де кривят мн.тръбите.

post-53447-0-46927200-1427130126_thumb.j

post-53447-0-64084000-1427130147_thumb.j

post-53447-0-39833700-1427130160_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най добре си вижте защо не ви работят АБС-ите, Тази система е една от най-важните и да я изхвърлиш с лека ръка е доста безотговорно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В случая не става дума за хвърляне ,а за локализация на проблема.

При А6 както е без кантар е ясно, че без АБС не става. За да се изключи напълно проблем с хидроблока на системата е необходимо или да се замени с нова такава или да се изолира изобщо. Ел.часта предполагам е ясна от към диагностика, а обезвъздушаването изобщо не мисля, че трябва да го коментираме.

П.п. Ръката ми изобщо не е лека. Джоба е в друга графа.

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

На моята кола 100 куатро 2.3  ми прави впечатление, че ляво  предно колело спира повече от дясното.

Някой имал ли е подобен проблем? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То има как да се провери със сигурност дали е така. Колега провери си апарата, при изправна спирачна система всичко трябва да се движи на ръка. Въздух, блокирал апарат, спирачен маркуч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще го проверя при първа възможност.
Ми рядко тегли, но се усеща как провлачва и абс почва да се побърква. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...