Т. Златев Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 (Редактирано) Айде бе!И ако си купя и пак имам проблем ще ми ги платиш ли!? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Ами Цимермана уж за качествени ги взех. Викаш когато ги загрея дисковете омекват и триенето се увеличава? Може и да си прав. То не бяха помпи, АБС_и, маркучи, серво ....Накрая стигнах до извода, че няма триене между накладката и диска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 (Редактирано) Ти оригинални маркучи ли беше сложил или някой друг в темата беше?И в крайна сметка какво се получава и какъв е тотала?Всички други коли спират с всякакви дискове,маркучи и накладки само А6 не спира??? Цитиране на предходно мнение! Редактирано 22 Март 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Не е невъзможно и да е така. Не знам на Ц5 по-големи ли са дисковете и накладките. Може да не са добре изчислени спирачките за най-тежкия модел на С4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Златев Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Добре де,нека някой ако има перфектно спираща С4-ка с мек педал да каже.Аз преди десет години имах същата кола,която много харесвах(наложи се спешно да я продам и за това пак си купих такава)но не си спомням как и бяха спирачките за съжаление! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 20 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 Маркучите бяха Феби мисля. По-напред в темата може да съм писал. Моите дискове са плътни за разлика от вашите, което предполага по-лошо охлаждане.Не съм казал, че колата не може да спира. Спира и то много добре. Просто започва да спира в края на работния ход на педала и по-трудно се контролира спирането.Няма да забравя една леля как ми сече пътя на магистралата. Тир и една малка количка в дясна лента със скорост около 80 км./ч, аз в лявата лента с около 160. И докато приближавам си мисля този може ли изкочи пред мен и защо си го помислих. На 10 метра пред мен тръгна да изпреварва тира. Сигурно половин минута го изпреварва. Имал съм доста екстремни спирания, ама това ще го помня. АБС_а се включи, а вътре в колата замириса на изгоряло феродо. Та извода е, че след като при такава скорост включва АБС_а, значи спира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Март 2015 Доклад Share Публикувано 20 Март 2015 То като натиснеш яко спира.Въпросът е, че като се качиш на пасат или по-ново ауди някак си с навика, който имаш от А6 първото натискане направо кове, после свикваш и тогава разбираш разликата.И после като натиснеш на А6 още повече усещаш разликата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 При мен педалът е мек, а спирането започва накрая и без резки удари. И да - при екстремно спиране си трябва силно натискане.Когато купих колата, спирачките бяха много по-добре от сега, което го отдавам на 90% на блокирали и клеясали апарати. Дори тогава обаче, колата не "ковеше" като новите коли. Ако се направи аналогия и със съединителя, който отделя плавно и със сравнително голям ход, може би са търсили комфорт и при спирачната система. Служебните ми коли са нови Берлинго-та и при тях спирачките заковават дори и при леко докосване на педала. За мен това е отвратително - никакъв комфорт + предпоставка за пързаляне. При тях най-редовно ми се включва ABS-a, докато при Ауди-то, много рядко. Съединителите им са същите - 1 см ход и подскачат.....До сега съм се качвал на няколко C4-ки и при всичките спирачките са били много близко до моята, а като чета и при вас е подобно. Та едва ли от Ауди, са метнали някаква недомислена спирачна система на А6.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 На онази същата сива тройка "комшиика" на полото, спирачките заковатат.Дисковете, накладки и спирачна течност- нови.Дисковете са 288, което не се среща често за тази модификация (мотор и т.н.), а и масата на автомобила е доста под масата на А4, А6, където спирането е сходно с твоето (на шестицата) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 При мен педалът е мек, а спирането започва накрая и без резки удари.То и при мен педала се движи меко, ама не спира. Какво искаш да кажеш, че спирането започва накрая - педала до къде слиза. Ако приемем разстоянието от крайно горно положение (отпуснат педал) до крайно долно положение (педал опрял в пода) за единица, то при мен педала слиза до около една четвърт от това разстояние. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 На онази същата сива тройка "комшиика" на полото, спирачките заковатат.Именно. При А3(S3 не съм карал) заковават, докато при нашите шлепове никога не съм чувал, някой да се е похвалил с това. Ако приемем разстоянието от крайно горно положение (отпуснат педал) до крайно долно положение (педал опрял в пода) за единица.Малко над средата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) При мен на А6-та куатро, също не мога да се похваля със супер спирачки,но на 100-та която не е куатро са супер ,като и на двете накладките са еднакви Редактирано 21 Март 2015 от krassi_110 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) Моето А6 педала е мек и много приятен на натиск почва да спира над средата на хода и спира здравата. При магистрално каране с висока скорост 150-60 и нагоре за по-екстремно спиране и аз трябва да натисна здравата педала. Като седя на светофара ако натисна педала здраво и след няколко секунди почва да пропада и стига до дюшемето Но изобщо не възнамерявам да ръчкам системата докато спира. Тази кола има прилични спирачки, но когато всичко е ново и работи. Иначе е пълна порнография не е нормално толкова висок клас да има проблеми с абс-а, датчиците и задни спирачни апарати, това са спирачки!. Пробвайте да изолирате АБС- като си направите блокче с което да свържете спирачните тръби, според мен проблемите идват от него Редактирано 21 Март 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Аз не бих казал, че са проблеми.Спира си все пак. Даже при мен от висока скорост спира по-добре. Ако спирам екстремно след 1-2 секунди започва много яко да държи - явно като загреят дисковете.И аз съм забелязал, че при загрети дискове спира по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Като седя на светофара ако натисна педала здраво и след няколко секунди почва да пропада и стига до дюшемето Е това не е добре. Най-вероятно помпата е издала. Може би тя ти създава измамното усещане за мек педал, защото изпуска по малко. С АБС и датчици няма проблем, АБС_а работи, датчиците нямат грешки. Смених го АБС_а, но разлика никаква. Имам и комплект спирачни апарати, предните ги ревизирах, задните още не съм, обаче загубих интерес и надежда да се променят нещата, така че да ми харесат. До лятото може и да ги сменя апаратите, да видим дали ще има промяна, но не се надявам.Вярно, че при ниска скорост (50-60 км./ч) спира още в мекото на педала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) Помпата е на две секций и колелата не съм гледал, но трябва да са на кръст, най-логичното обяснение е да пропада педала, защото отърва налягането в казана(нямам течове). При такава ситуация със скорост 150+ километра тази кола няма да спира хич, а тогава педала става кокал и си спира здравата Колата е от 10 000км в мен и е все така, а не се знае от кога се кара на този хал, това ако е гумичка да се донасрала до сега. Друго важно уточнение, че педала при изгасена кола не пропада, а тогава не работи именно АБС помпата от цялата система(сервото не го броя при първите натискания вакум има до него при дизела даже има и вакум резервоар) П.П. Този АБС си е трошлив и да се купува 2-ра ръка си е игра на тото. Или сменяш с нов или го изолираш с някакви байпаси на неговото място за да си сигурен. Редактирано 21 Март 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Помпата е на две секции - да. Две тръби влизат в АБС_а, а той ги разделя на още по две. Май наистина бяха на кръст.Направо ме караш да му откача буксата на АБС_а, макар че не очаквам да има промяна в спирането. Не съм убеден обаче, че заради неработещ АБС ще ти потъва педала на спирачката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) Това за АБС и аз не го вярвах до като не го изолирах И не, Не става с изключване на буксата, проблема му изобщо не е електрически ! Който не вярва да идва да му демонстрирам Редактирано 21 Март 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) Пропиляхме литри спирачна течност, окисна ни кожата на ръцете от тази смрад няколко дни. Подменихме няколко на брой сервота и спирачни помпи, докато не сложихме байпас на мястото на АБС-а и разбрахме, че се ебава хидравличната му част, дори при изключена електрическа. Редактирано 21 Март 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Аааааа, Аз и бира пих Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 21 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Добре де как го изолирате? Кажете каква е схемата. От помпата двете тръбички ги разклонявате на кръст ли? В смисъл на всяка тръбичка по едно предно и едно задно колело на кръст ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 "krasitt" Ще ти обясни как точно. Аз само ще допълня, че на сервото пасва помпа от 80 Б4 без АБС и си има 4-тири извода за всяко колело. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasitt Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 (Редактирано) Точно. Както намериш за добре. Или с два тройника или ако имаш възможност изработваш едно блокче/разпределител от алуминии или каквото имаш. При мен преди да изолирам АБС колата не спираше доволно и при добре натиснат и задържан педал леко по леко потъваше. След като изолирах АБС спирачките се завърнаха мигновено и педала не потъва грам. Факт е че това поколение АБС е може би най-калпавото. Не сме се хващали да го разглобяваме заради бошовските ключове и липса на време. Редактирано 21 Март 2015 от krasitt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KM5 Публикувано 21 Март 2015 Доклад Share Публикувано 21 Март 2015 Това с изключването на ABS-а не е редно. Особено при тези, които са с quattro, защото ще елиминират блокажа. Какви са ви проблемите с него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 22 Март 2015 Доклад Share Публикувано 22 Март 2015 (Редактирано) То че не е редно е ясно, но това е единствения вариант да се убедиш дали имаш проблем в него. Пробата с нов друг не я броя. Редактирано 22 Март 2015 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване