Jump to content

А6 С4 - не спира както трябва


nedelcho_iliev

Recommended Posts

Айде бе!И ако си купя и пак имам проблем ще ми ги платиш ли!?

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ами Цимермана уж за качествени ги взех. Викаш когато ги загрея дисковете омекват и триенето се увеличава? Може и да си прав. То не бяха помпи, АБС_и, маркучи, серво ....

Накрая стигнах до извода, че няма триене между накладката и диска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти оригинални маркучи ли беше сложил или някой друг в темата беше?
И в крайна сметка какво се получава и какъв е тотала?
Всички други коли спират с всякакви дискове,маркучи и накладки само А6 не спира???

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не  е невъзможно и да е така.

 

Не знам на Ц5 по-големи ли са дисковете и накладките. Може да не са добре изчислени спирачките за най-тежкия модел на С4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де,нека някой ако има перфектно спираща С4-ка с мек педал да каже.

Аз преди десет години имах същата кола,която много харесвах(наложи се спешно да я продам и за това пак си купих такава)но не си спомням как и бяха спирачките за съжаление!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маркучите бяха Феби мисля. По-напред в темата може да съм писал. Моите дискове са плътни за разлика от вашите, което предполага по-лошо охлаждане.

Не съм казал, че колата не може да спира. Спира и то много добре. Просто започва да спира в края на работния ход на педала и по-трудно се контролира спирането.

Няма да забравя една леля как ми сече пътя на магистралата. Тир и една малка количка в дясна лента със скорост около 80 км./ч, аз в лявата лента с около 160. И докато приближавам си мисля този може ли изкочи пред мен и защо си го помислих. На 10 метра пред мен тръгна да изпреварва тира. Сигурно половин минута го изпреварва. Имал съм доста екстремни спирания, ама това ще го помня. АБС_а се включи, а вътре в колата замириса на изгоряло феродо.

 

Та извода е, че след като при такава скорост включва АБС_а, значи спира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То като натиснеш яко спира.

Въпросът е, че като се качиш на пасат или по-ново ауди някак си с навика, който имаш от А6 първото натискане направо кове, после свикваш и тогава разбираш разликата.

И после като натиснеш на А6 още повече усещаш разликата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен педалът е мек, а спирането започва накрая и без резки удари. И да - при екстремно спиране си трябва силно натискане.

Когато купих колата, спирачките бяха много по-добре от сега, което го отдавам на 90% на блокирали и клеясали апарати. Дори тогава обаче, колата не "ковеше" като новите коли. Ако се направи аналогия и със съединителя, който отделя плавно и със сравнително голям ход, може би са търсили комфорт и при спирачната система. Служебните ми коли са нови Берлинго-та и при тях спирачките заковават дори и при леко докосване на педала. За мен това е отвратително - никакъв комфорт + предпоставка за пързаляне. При тях най-редовно ми се включва ABS-a, докато при Ауди-то, много рядко. Съединителите им са същите - 1 см ход и подскачат.....

До сега съм се качвал на няколко C4-ки и при всичките спирачките са били много близко до моята, а като чета и при вас е подобно. Та едва ли от Ауди, са метнали някаква недомислена спирачна система на А6....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На онази същата сива тройка "комшиика" на полото, спирачките заковатат.
Дисковете, накладки и спирачна течност- нови.
Дисковете са 288, което не се среща често за тази модификация (мотор и т.н.), а и масата на автомобила е доста под масата на А4, А6, където спирането е сходно с твоето (на шестицата)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен педалът е мек, а спирането започва накрая и без резки удари.

То и при мен педала се движи меко, ама не спира. Какво искаш да кажеш, че спирането започва накрая - педала до къде слиза. Ако приемем разстоянието от крайно горно положение (отпуснат педал) до крайно долно положение (педал опрял в пода) за единица, то при мен педала слиза до около една четвърт от това разстояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На онази същата сива тройка "комшиика" на полото, спирачките заковатат.

Именно. При А3(S3 не съм карал) заковават, докато при нашите шлепове никога не съм чувал, някой да се е похвалил с това.

 

 Ако приемем разстоянието от крайно горно положение (отпуснат педал) до крайно долно положение (педал опрял в пода) за единица.

Малко над средата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на А6-та  куатро, също не мога да се похваля със супер спирачки,но на 100-та която не е куатро са супер ,като и на двете накладките са еднакви   :nixweiss:

Редактирано от krassi_110
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето А6 педала е мек и много приятен на натиск почва да спира над средата на хода и спира здравата. При магистрално каране с висока скорост 150-60 и нагоре за по-екстремно спиране и аз трябва да натисна здравата педала. Като седя на светофара ако натисна педала здраво и след няколко секунди почва да пропада и стига до дюшемето :hilezh: Но изобщо не възнамерявам да ръчкам системата докато спира. Тази кола има прилични спирачки, но когато всичко е ново и работи. Иначе е пълна порнография не е нормално толкова висок клас да има проблеми с абс-а, датчиците и задни спирачни апарати, това са спирачки!. Пробвайте да изолирате АБС- като си направите блокче с което да свържете спирачните тръби, според мен проблемите идват от него :stupid:

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих казал, че са проблеми.

Спира си все пак. Даже при мен от висока скорост спира по-добре. Ако спирам екстремно след 1-2 секунди започва много яко да държи - явно като загреят дисковете.

И аз съм забелязал, че при загрети дискове спира по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като седя на светофара ако натисна педала здраво и след няколко секунди почва да пропада и стига до дюшемето :hilezh:

Е това не е добре. Най-вероятно помпата е издала. Може би тя ти създава измамното усещане за мек педал, защото изпуска по малко. С АБС и датчици няма проблем, АБС_а работи, датчиците нямат грешки. Смених го АБС_а, но разлика никаква. Имам и комплект спирачни апарати, предните ги ревизирах, задните още не съм, обаче загубих интерес и надежда да се променят нещата, така че да ми харесат. До лятото може и да ги сменя апаратите, да видим дали ще има промяна, но не се надявам.

Вярно, че при ниска скорост (50-60 км./ч) спира още в мекото на педала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е на две секций и колелата не съм гледал, но трябва да са на кръст, най-логичното обяснение е да пропада педала, защото отърва налягането в казана(нямам течове). При такава ситуация със скорост 150+ километра тази кола няма да спира хич, а тогава педала става кокал и си спира здравата :hilezh: Колата е от 10 000км в мен и е все така, а не се знае от кога се кара на този хал, това ако е гумичка да се донасрала до сега. Друго важно уточнение, че педала при изгасена кола не пропада, а тогава не работи именно АБС помпата от цялата система(сервото не го броя при първите натискания вакум има до него при дизела даже има и вакум резервоар)  :hilezh: 
П.П. Този АБС си е трошлив и да се купува 2-ра ръка си е игра на тото. Или сменяш с нов или го изолираш с някакви байпаси на неговото място за да си сигурен.

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата е на две секции - да. Две тръби влизат в АБС_а, а той ги разделя на още по две. Май наистина бяха на кръст.

Направо ме караш да му откача буксата на АБС_а, макар че не очаквам да има промяна в спирането.

 

Не съм убеден обаче, че заради неработещ АБС ще ти потъва педала на спирачката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за АБС и аз не го вярвах до като не го изолирах :) И не, Не става с изключване на буксата, проблема му изобщо не е електрически !

Който не вярва да идва да му демонстрирам :D

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропиляхме литри спирачна течност, окисна ни кожата на ръцете от тази смрад няколко дни. Подменихме няколко на брой сервота и спирачни помпи, докато не сложихме байпас на мястото на АБС-а и разбрахме, че се ебава хидравличната му част, дори при изключена електрическа. 

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де как го изолирате? Кажете каква е схемата. От помпата двете тръбички ги разклонявате на кръст ли? В смисъл на всяка тръбичка по едно предно и едно задно колело на кръст ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно. Както намериш за добре. Или с два тройника или ако имаш възможност изработваш едно блокче/разпределител от алуминии или каквото имаш.

При мен преди да изолирам АБС колата не спираше доволно и при добре натиснат и задържан педал леко по леко потъваше. След като изолирах АБС спирачките се завърнаха мигновено и педала не потъва грам.

Факт е че това поколение АБС е може би най-калпавото. Не сме се хващали да го разглобяваме заради бошовските ключове и липса на време.

Редактирано от krasitt
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с изключването на ABS-а не е редно. Особено при тези, които са с quattro, защото ще елиминират блокажа.

Какви са ви проблемите с него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че не е редно е ясно, но това е единствения вариант да се убедиш дали имаш проблем в него. Пробата с нов друг не я броя.

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...