Jump to content

Вече си купих А4 1.9 TDI


Recommended Posts

Здравейте, хем да се похваля, хем и да питам малко след дъжд- качулка какво ме чака.

Та днес си купих Ауди А4 1.9 TDI производство от края на 2000 г. Водих го на двама майстори да чуя повече и независими мнения. Каквото ми казаха като цяло се покрива и най- важното че веднага няма да ми се наложи нищо спешно и скъпо да правя. Та по реда в който ме притесняват потенциалните проблеми:

1. Турбото според единия майстор било тръгнало да заминава. То и аз го усещам че малко тромаво потегля и някъде към 2-3 000 оборота вече се изстрелва колата. Каза ми няк'ва ориентировъчна цена за ново към >1000 лева. Как може да се разбере реалното състояние и какво може да се направи като алтернатива на тея >1000 лева и по какъв начин се отразява на колата това, че турбото вече не работи както трябва, освен очевидното че става по- мудна? Може ли в един момент съвсем да откаже и нещо да не иска съвсем да върви колата? или пък разхода да се вдига?

2. Съединителя отделя много горе и аха- аха да загасне - майстора вика, че можело нещо да се ремонтира, цена не спомена, но трябвало да се направи - да се регулира.

3. Носачите от едната страна били разхлопани, като за нови цената била по стотина лева единия (от четирите на страна), можело и да се рециклират някакси - трябва ли всички накуп да се правят или има и вариант който е пострадал само него да се смени/рециклира?

4. Дисковете на спирачките са изядени доста - по моя преценка към 3 милиметра имат ръб вече - колко може да се кара така и колко струва смяната на четирите?

5. На климатроника направо ремъка му е откачен - не се знае кво му има - компресора или лагерите ми казаха - колко струва да се направят евентуално?

И накрая нещо, което мен ме притесни - не знам дали е нормално за скоростната кутия - както си карам и примерно на четвърта или пета предавка като отпускам газта и като я натискам леко направо целия скоростен лост го виждам да помръдва с няколко милиметра - сякаш има нещо, което прескача - усеща се и на педала и на лоста в ръката ми.

Много станаха въпросите и проблемите, но почти нищо не разбирам от коли и търся съвети. А защо я взех точно тази кола, като ме притесняват толкова много неща - ами цената е много хубава, схемата за изплащане и тя. А най- хубавото нещо в цялата схема е красивото ми семейно Ауди А4 - беше любов от пръв поглед - даже нямах идея че търся скъпо немско комби - в мига в който я видях и я пожелах неустоимо :) .

Ще се радвам на кометари и препоръки, дори и да са по част от проблемите ми.

И се радвам че вече съм един от вас :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и добре дошъл!

...

И накрая нещо, което мен ме притесни - не знам дали е нормално за скоростната кутия - както си карам и примерно на четвърта или пета предавка като отпускам газта и като я натискам леко направо целия скоростен лост го виждам да помръдва с няколко милиметра - сякаш има нещо, което прескача - усеща се и на педала и на лоста в ръката ми.

....

Ако включва нормално скорости , това въобще не е проблем.

Всичко друго изброено, обаче, е важно и ще трябва да се провери и евентуално ремонтира.

Редактирано от mumak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за носачите:има цели комплекти 8 носачи+2кормилни накрайници+2биалетки...потърси колегата muftal4o,примерно...той е продал на бая хора във форума,работи с наложен платеж...последно цената беше под 400 лв май...можеш и да сменяш само"болния/те"носач/и...както искаш де...

нека други колеги се изкажат по другите ти въпроси!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете отдавна са за смяна. За мърдането на скоростите, могат да се погледнат тампоните на скоростите и двигателя. Климатроника, като сложиш ремъка или като свалиш компресора ще разбереш за какво иде реч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, хем да се похваля, хем и да питам малко след дъжд- качулка какво ме чака.

Та днес си купих Ауди А4 1.9 TDI производство от края на 2000 г. Водих го на двама майстори да чуя повече и независими мнения. Каквото ми казаха като цяло се покрива и най- важното че веднага няма да ми се наложи нищо спешно и скъпо да правя. Та по реда в който ме притесняват потенциалните проблеми:

1. Турбото според единия майстор било тръгнало да заминава. То и аз го усещам че малко тромаво потегля и някъде към 2-3 000 оборота вече се изстрелва колата. Каза ми няк'ва ориентировъчна цена за ново към >1000 лева. Как може да се разбере реалното състояние и какво може да се направи като алтернатива на тея >1000 лева и по какъв начин се отразява на колата това, че турбото вече не работи както трябва, освен очевидното че става по- мудна? Може ли в един момент съвсем да откаже и нещо да не иска съвсем да върви колата? или пък разхода да се вдига?

2. Съединителя отделя много горе и аха- аха да загасне - майстора вика, че можело нещо да се ремонтира, цена не спомена, но трябвало да се направи - да се регулира.

3. Носачите от едната страна били разхлопани, като за нови цената била по стотина лева единия (от четирите на страна), можело и да се рециклират някакси - трябва ли всички накуп да се правят или има и вариант който е пострадал само него да се смени/рециклира?

4. Дисковете на спирачките са изядени доста - по моя преценка към 3 милиметра имат ръб вече - колко може да се кара така и колко струва смяната на четирите?

5. На климатроника направо ремъка му е откачен - не се знае кво му има - компресора или лагерите ми казаха - колко струва да се направят евентуално?

И накрая нещо, което мен ме притесни - не знам дали е нормално за скоростната кутия - както си карам и примерно на четвърта или пета предавка като отпускам газта и като я натискам леко направо целия скоростен лост го виждам да помръдва с няколко милиметра - сякаш има нещо, което прескача - усеща се и на педала и на лоста в ръката ми.

Много станаха въпросите и проблемите, но почти нищо не разбирам от коли и търся съвети. А защо я взех точно тази кола, като ме притесняват толкова много неща - ами цената е много хубава, схемата за изплащане и тя. А най- хубавото нещо в цялата схема е красивото ми семейно Ауди А4 - беше любов от пръв поглед - даже нямах идея че търся скъпо немско комби - в мига в който я видях и я пожелах неустоимо :flehan: .

Ще се радвам на кометари и препоръки, дори и да са по част от проблемите ми.

И се радвам че вече съм един от вас :)

Колега ти на къде си гледал като я купуваш тази кола ? : )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,честито и безаварийно.Като чета за тези "дребни" проблемчета искренно се надявам да си я купил адски изгодно,че описаните от теб неща може да ти стъпят колкото половината от сумата ти за покупката на тази кола.

1.Турбото е нормално да го усещаш след 1700 об. и "умира" към 3000-3500об.,но ако колата започне да забива или да няма мощност,чак тогава ще мислиш за смяната му.Варианта е или ново -1400лв. или пълно рециклиране около -800лв с половин година гаранция.

2.Този съединител не се регулира и явно е за смяна,а другото което е много неприятно е ,че може да ти е заминал и демпферния маховик(пепел ми на устата),който също е много скъп -от 800 до 1200лв.Но не е нормално при потегляне колата да се мъчи така,а трябва да може да потегли без газ.

3.Купи си целия комплект носачи,(както колегата ти каза) от muftal4o и ги смени при хора ,които са правили това за да нямаш проблем

4.За дисковете и накладките е излишно да коментираме,че са за смяна,но ти препоръчвам да вземеш от колегата КОКО С4 за да не почнат да ти бият след 1000км.

5.Ако е само компресора не е страшно - около 200 лв. е ремонта му,но ако е заминала и демпферната шайба тогава още 250-300 лв..

Дано съм помогнал :flehan:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста неща имаш да правиш....парите няма да са малко.....само на път да не те оставя, другото все се оправя.....Прегледай я по-обстойно в сервиз и напърво време си оправи спирачките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за бързите и информативни отговори.

Донякъде ме поуспокоихте, че всичко се прави и не е чааак толкова скъпо. Хубаво е че си има хора, които са проверени и продават проверена стока от форума.

Понеже няколко души попитаха колко струва колата, та съм си затворил очите за евентуалните проблеми, еми не е без пари - 6000 лева струва, но са разсрочени и по- важното - нали знаете че любовта е сляпа - после като поотмине химията, ще почна да виждам истинските кусури :flehan:

Исках да питам как се водят и различават точно моделите, защото то А4 има сигурно 20 модела - някакви буквени означения гледах - Б6 и други такива?

Ето я и самата ми красавица, малко поизмърляна от два дни обикаляне в дъжда.

post-46484-1267352137.jpg

И още нещо- как трябва да изглежда ауспуха на дизеловите коли? Нормално ли е да е черен? Какво показва това? Самата чернилка е кадифена и средно мазна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, хем да се похваля, хем и да питам малко след дъжд- качулка какво ме чака.

Та днес си купих Ауди А4 1.9 TDI производство от края на 2000 г. Водих го на двама майстори да чуя повече и независими мнения. Каквото ми казаха като цяло се покрива и най- важното че веднага няма да ми се наложи нищо спешно и скъпо да правя. Та по реда в който ме притесняват потенциалните проблеми:

1. Турбото според единия майстор било тръгнало да заминава. То и аз го усещам че малко тромаво потегля и някъде към 2-3 000 оборота вече се изстрелва колата. Каза ми няк'ва ориентировъчна цена за ново към >1000 лева. Как може да се разбере реалното състояние и какво може да се направи като алтернатива на тея >1000 лева и по какъв начин се отразява на колата това, че турбото вече не работи както трябва, освен очевидното че става по- мудна? Може ли в един момент съвсем да откаже и нещо да не иска съвсем да върви колата? или пък разхода да се вдига?

2. Съединителя отделя много горе и аха- аха да загасне - майстора вика, че можело нещо да се ремонтира, цена не спомена, но трябвало да се направи - да се регулира.

3. Носачите от едната страна били разхлопани, като за нови цената била по стотина лева единия (от четирите на страна), можело и да се рециклират някакси - трябва ли всички накуп да се правят или има и вариант който е пострадал само него да се смени/рециклира?

4. Дисковете на спирачките са изядени доста - по моя преценка към 3 милиметра имат ръб вече - колко може да се кара така и колко струва смяната на четирите?

5. На климатроника направо ремъка му е откачен - не се знае кво му има - компресора или лагерите ми казаха - колко струва да се направят евентуално?

И накрая нещо, което мен ме притесни - не знам дали е нормално за скоростната кутия - както си карам и примерно на четвърта или пета предавка като отпускам газта и като я натискам леко направо целия скоростен лост го виждам да помръдва с няколко милиметра - сякаш има нещо, което прескача - усеща се и на педала и на лоста в ръката ми.

Много станаха въпросите и проблемите, но почти нищо не разбирам от коли и търся съвети. А защо я взех точно тази кола, като ме притесняват толкова много неща - ами цената е много хубава, схемата за изплащане и тя. А най- хубавото нещо в цялата схема е красивото ми семейно Ауди А4 - беше любов от пръв поглед - даже нямах идея че търся скъпо немско комби - в мига в който я видях и я пожелах неустоимо :nixweiss: .

Ще се радвам на кометари и препоръки, дори и да са по част от проблемите ми.

И се радвам че вече съм един от вас :hilezh:

Нема се плашиш, важното е че е на 104 000 ,,реални,, км а бастуна и инвалидната количка на предишния собственик са още в багажника и са включени в цената :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не възразяваш ми изпрати номера на рамата.

За каквото мога ще ти дам примерни и доста добри цени.

С турбини се занимават само специализирани сервизи.

Как така "майстора" ти е казал по 100 лв за носач? :nixweiss:

Горните са около 2 пъти по-евтини от долните и малко над 100 лв е цена за задния долен с добра отстъпка марка MOOG. Това е най-скъпия носач!

Редактирано от KOKO 100 C4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шом турбото е свършило, съеденителя и той отива натам, предницата е сдала багажа и си гори доста масълце/ако ауспуха е такъв както казваш/ - реалните км са й около 350 000-400 000км.

Този дето ти е продал я е купил от некоя морга за 1000-2000евра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шом турбото е свършило, съеденителя и той отива натам, предницата е сдала багажа и си гори доста масълце/ако ауспуха е такъв както казваш/ - реалните км са й около 350 000-400 000км.

Този дето ти е продал я е купил от некоя морга за 1000-2000евра.

В Германия е 600 Евро преди пазарлъка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, даже ти дават пари да я вземеш :bia:

По-скоро искаш да кажеш Geschenk! :D:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих онлайн ВИН декодер и ми каза следното за моята кола:

1-2 Country WA Germany

3 Manufacturer U Audi

4-6 Blanks ZZZ ---

7-8 Vehicle Type 8D B5 Platfom, Audi A4 Saloon & Avant including quattro variants and Audi S4, 1994 - 2001 and Audi RS4 Avant 2001-2002

9 Check/Blank Z -

10 Model Year X 1999

11 Factory A Built in Ingolstadt, Germany

и не, никой не ми е обяснявал как е на 100 000 километра - на таблото пише 160 000 и като питах пича, през който я купих колко са й превъртени каза че в никав случай не са 100 000, щото волана и скоростния лост са оригиналните и са много запазени. Малко мудно се прибира шофьорския колан - колко ползване е тва - не знам. Като цяло интериора е запазен, мирише на чистичко...

Тая седмица като я оставя в сервиза те ще кажат кое на кво дередже е, ама аз вече така съм подкован че ще плащам за поддръжка като немец, че не мога да си представя кво ще ме събори (да не казвам голяма дума де).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих онлайн ВИН декодер и ми каза следното за моята кола:

Нищо съществено не ти е казал пич!

Не ти искаме пари! Дай номер на рама и ще ти разчета всичко.

Ето ти пример:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бреййй - верно подробна информация можете да вадите от един номер. WAUZZZ8DZXA248667 е номера.

Одеве питах само за точния модел на моето ауди А4, но подробна информация ще ми е много полезна, че даже нямам сервизна книжка или там както се казва книжката, с която си мисля че трябва да си вървят колите като се продават.

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, отговаря: "Непознат номер на рама". Я виж да не си объркал някоя цифра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...