Jump to content

Фарове за А4 В5


Plamen Kolev

Recommended Posts

Здравейте колеги,

може ли някой малко да ме светне .. по въпроса с едно-, дву- и три- .. секционните фарове .. че нещо не мога да се ориентирам .. знам че е нещо .. къси/дълги/мъгла/лупи .. али-бали .. ама малко повече яснота ако може някой да ми внесе в обърканите представи .. :>

Благодаря Ви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 57
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

BOSCH са с 4 крушки вътре 2 x H7 (къси и дълги светлини) 1 x H1 (фар за мъгла) и 1 x W5W (габарит)

VALEO до колкото знам са с 3 круши ама какви са не знам.

Редактирано от rexxxxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BOSCH са с 4 крушки вътре 2 x H7 (къси и дълги светлини) 1 x H1 (фар за мъгла) и 1 x W5W (габарит)

VALEO до колкото знам са с 3 круши ама какви са не знам.

Допълвам:

Валео 2 секционни - крушка къси, крушка дълги, крушка габарит

И има още един вид - едноцексионни - една крушка за къси и дълги - h4 и една крушка за габарит.

Това са фаровете преди фейслифт

След фейса:

Valeo - фар с лупа за къси и рефлектор на дълги. С две крушки h7 + габарит.

Фаровете за мъгла тук се вграждат фабрично в бронята, така наречените халогени :flipoff:

Малко в страни, в случай на смяна на фаровете от старите към фейса, ако си бил с една крушка, при смяната трябва да се преправи малко, иначе като набиеш дълги, късите (лупата) гасне. Това в случай, че си бил с едносекционен фар с h4 крушка

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
Допълвам:......................

колега виждам че си се занимавал и поназнайваш за фарките, ще удариш ли едно инфо ако знаеш за следния проблем/и?Имам трисекционните оригинални БОШ светила с реглажа горе/долу и с помоща на Кольо Кьоравото Прасе :rolleyes: се сдобих с оригиналните фейслифтни фарки Валео и сагата започна, изчетох всичко по въпроса , но има неясноти все още.Значи прочетох в една от темите този линк: http://k.uv-hosting.com/audi/headlights/ и горе долу сглобих идеята, но,има едно но и то е КАК се монтира машинката за реглажа горе/долу, защото ябълковидния захват при новото Валео е по-различен от този ТИК ,показан в снимковото ноу хау?

Второ, при евентуален успех с монтажа на моторчетата как се куплират към куплунга си, защото се падат зад капачето(а оригинално знаем са отвън)?

И трето за какво е онази мъничка бяла буксичка с трите кабелчета в снопа от буксата?

А,четвърто, при този фейслифт отпадат фаровете за мъгла(просто ги няма във Валеото) и се вграждат в бронята, при моя ъпгрейд това става с нарочни кабели и допълнително закупени "халогенки" за бронята ли?

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зарязах реглажа. Малката букса е за малки моторчета за регулиране.

Големи букси си изобретих сам, още държат без проблеми.

Не ми се занимаваше да преправям инсталацията за да не гаснат късите на дълги, понеже не ползвам дълги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз зарязах реглажа..............

значи фейслифтовите Валео са с различни моторчета, така излиза(подробност, която никъде досега не бях срещал из темите и коментарите).Аз си преправих букси, но намерих едни музикални за CD-тата отзад, цепи се на две и имаш перфектна букса пасваща точно на пинчетата на Валеото.При мен вероятно защото е трисекционен фара при пускане на дългите си светят и късите(както си беше и досега).

Утре предстои резитба.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тематае много хубава и андявам се че мн хора се интересуват от това ами ако някой може да каже от каде някой линк да пуесне че и на мен ми предстои смяна на фарове и искам точно такива 3 секционни :hilezh:

Редактирано от rumen1989
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тематае много хубава и андявам се че мн хора се интересуват от това ами ако някой може да каже от каде някой линк да пуесне че и на мен ми предстои смяна на фарове и искам точно такива 3 секционни :hilezh:

оригинала фейслифт не е трисекционен, лампата за мъгла(т.нар. "халоген") при фейса се мести във бронята, така че фарките са да кажем "двусекционни", с лупа на късите и рефлектор на дългите,като габарита е изместен при дългите за разлика от префейсните,където е при късите.

При такава трансплантация ако се държи на "халогенките" трябва да се изнесат в бронята новите и да се пусне продължение от стария кабел надолу, командването си остава от същото копче на конзолата.

Ето голямата част от темите пускани през годините по въпроса:

http://audibg.com/forum/index.php?act=Sear...0%EE%E2%E5+%C04

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оригинала фейслифт не..............

благодаря ами мисълта ми беше за някой саитче от кадето да се закупят аз гледам ама ми се струват някакви космически цени за тея кадето са с една лупа спрямо девил айс и ангелските

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря ами мисълта ми беше за някой саитче от кадето да се закупят аз гледам ама ми се струват някакви космически цени за тея кадето са с една лупа спрямо девил айс и ангелските

както споменах по-горе с помоща на човек от форума(Кольо Кьоравото Прасе) аз се сдобих с оригиналните Валео фейслифтови фарове от ибей на неприличната цена от 650 лева,което си е нищо в замяна на визията и ефективността.Ето ти и линка, може да има и още(вярвам, че има още): http://cgi.ebay.de/AUDI-A4-B5-8D-FACELIFT-...=item5d297948f8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,2. Относно машинката за реглаж, искаш със старите да имаш реглаж на новите фарки. Да но... при старите фарове машинката се държи на самия фар, при новите, няма къде да се закрепи (което е проблем, може да е измислено решение, но поне аз не виждам как, освен с някакво побългаряване). Машинките на старите имат нужда от едно като преходник, за да влезнат в ябълката на новите (по-къси са) - това по спомени.

Това с куплунга(oт ЦД) е начинът за включване на моторчетата към инсталацията, малко хора го знаят. Другият е вариант е да търсиш от морги

Аз лично зарязах реглажа. Направих си го ръчно, както трябва и оттогава не съм го пипал.

Но все пак ако искаш - погледни какво пишат по въпроса. Аз доста четох тук - http://www.audi-sport.net/vb/showthread.ph...pre-facelift-B5

Може да си потърсиш моторчета за реглаж от фейслифтово или от Голф 4.

Все пак, ако искаш пусни една снимка, да видим твоите как са отзад точно. И да помислим за друг вариант за реглажа.

3. Мъничката буксичка от снопа за фаровете я имам и аз, но така и не ми е влезнала в употреба. Всичко си ми работи, но тя седи разкачена. Замервах какъв ток, е така от любопитство течче по нея, но уви така и не стигнах до логичен вариант, за какво служи :stupid:

4. Относно халогените на фейслифта. Преди него те са в самия фар. След него са в бронята. Във форума се продават напоследък фейслифт фарове за мъгла, точно тези за вграждане долу в бронята. Има проблем обаче, те не са плъг енд плей, а трябва да преправяш бронята и да мислиш вариант, как да ги закрепиш, защото на НЕ фейслифт бронята, не е мислено за фарове за мъгла долу. Но все пак има хора, които са го направили - Роман(колио киоравото прасе) е пример, че е успял, затова сваляш капачетата на бронята и гледаш за вариант ;)

Друг начин е - директно фейслифт броня, има няколко фейслифт англичанки тук във форума :rolleyes:

Хубавото е, че поне имаш инсталацията от старите фарове :rolleyes:

Дано съм ти помогнал :rolleyes: И успех - интервенцията си струва !

Редактирано от Bobu
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

както споменах по-горе с помоща на човек от форума (Кольо Кьоравото Прасе) аз се сдобих с оригиналните Валео фейслифтови фарове от ибей на неприличната цена от 650 лева ... ... ...

650 лева даде за фарове Валео от Ибей??? ;):rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се беше обадил мойте щях ти дам за 500 лева ... ... ... не инфаркт а ше колабирам човече не не немога да повярвам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а имаше и вариант на повече еврА дори, тогава щеше да изпаднеш в кома сигурно ;) , стига ве, ти намери бачкане и си пази фарките. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за ТЕЗИ и цената им е добра и изглеждат красиво (според мен). Пък и отиваш в магазина и ги взимаш веднага

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре изглеждат на снимка ... а на автомобил как ли ще стоят и по важното е как ще светят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво ще кажете за ТЕЗИ и цената им е добра и изглеждат красиво (според мен). Пък и отиваш в магазина и ги взимаш веднага

че моите дойдоха от немско за по-малко от седмица, къде е проблема да се почака малко?

Винаги съм считал, че особено по механиката и най-вече по визията и сигурността на колата само оригиналното е най-добрия избор (с много малки изключение).

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2547/18...Ja2a5BP8G23.JPG

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2399/91...TQ5QAugZs7w.JPG

с нокийката по здрач толкова, утре по-хубави.Определено все едно нямах фарове досега, със старите крушки, а все едно отворих блендата от 2.8 на 16, кофти е че са без машинките, но ще видим.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе, нямах предвид това, колко време си чакал или ще чака някой, ако си ги поръча от нЕкъде си. То е ясно, че ако си решен да правиш нещо и ти харесва, ще намериш и парите (независимо колко струва продукта) и ще намериш търпение докато пристигнат.

Идеята ми беше друга. Показах снимката тъй като тези фарове изглеждат като оригиналните Facelift (само че са тъмни и визията на мен определено ми допада повече), а цената й е повече от прилична. Другото, което е като предимство ако мога така да кажа, че отиваш в магазина виждаш ги и си преценяваш дали да ги вземеш Можеш да си ги огледаш спокойно, да видиш щампата на производител, сертификации и т.н. :runningdog:

Аз съм с оригиналните си 3-секционни фарове и колкото и да ми харесват фаровете на Facelift като визия няма да ги сменям. Причината е, че не съм фен на рязане, преправяне удължаване на кабели, лепене, снадки и прочее, а ако се реша на интервенцията с замяната на фаровете ще се наложи понеже трябва да си сваля фаровете за мъгла в бронята.

Поздрави!

Редактирано от ceci145
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...