Jump to content

А сега накъде?


Recommended Posts

Да хване някой VAG форум да направи за широкоскроените души.

Няма ли сеатче да се предложи? има такива хубави :)

примерно най-новия модел, та директно да го сравниме с B6

Вярно напоследък са поизравнили качеството и изработката. Сеат 2008 = Ауди 2001

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 249
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ааа, сега прозрях маркетинг стратегия на ВАГ - Шкода за умниците,ФВ за Германците,Сеат за Испанците и Ауди за глупаците.....

Колко, близо било до ума... а не се сетих,сигурно щото съм тъп и карам Ауди...отивам за Шкода

:) ...мене,ще ме цакат те с топла бира,мамицата им...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми ако не друго поне пробвах.... отивам да продавам Шкодилака и да купувам ПЪРВОТО ВЪЗМОЖНО АУДИ!

Давай направо да ги сменяме -Б7,авант,кесенон,навигация и сума ти троници :)

Редактирано от hivanov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така е. С4 е БИЛА много по-кола от В6, но през 1994 година. Днес е 12.03.2010г. и тези коли са приключили преди десетилетие. Просто няма как да се намери читава бройка.

готов ли си да заложиш пари? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай направо да ги сменяне

Значи все пак изплю камъчето! Ахааааааа!!!! Искаш на всяка цена да се докопаш до Шкодилака ми, а???? :) Толко евтино нема минеш, да знаеш! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

No deal. Аз съм out от тази тема. Потресен как ЕДИН само се намери да каже, че не вижда нищо лошо да замени Ауди с друга марка от фамилията. Сос здраве, Аудистите! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа, сега прозрях маркетинг стратегия на ВАГ - Шкода за умниците,ФВ за Германците,Сеат за Испанците и Ауди за глупаците.....

Колко, близо било до ума... а не се сетих,сигурно щото съм тъп и карам Ауди...отивам за Шкода

:) ...мене,ще ме цакат те с топла бира,мамицата им...

Грешно го тълкуваш според мен.

Не мисля, че можем да правим генерални заключение коя кола, за кого е. И аз харесвам Ауди като цяло, дизайн и изработка най-вече, но когато съм изправен пред избора да си купя Ауди, което не си знае километрите или някое VW-че на 60-80-100К решението за мен е ясно. Когато мога да си купя Ауди, което да ми върши същата работа като VW, да бъде толкова запазено и да посещава толкова рядко сервиза ще си взема него много ясно, ама всеки според възможностите си. А и VW напоследък се превръща в сравнително премиум и Шкода заема мястото му.

И не може да ме убедите, че след като се използават еднакви двигатели и близки или еднакви технически бази VW/Skoda ще издържат по-малко или, че са по-несигурни. Може би материалите ще се захабят по-бързо, ще се разскърцат и т.н. За сигурността има euroncap.com, той не показва някакви разлики. И да, когато се кача в колата на баща ми виждам защо се дават пари за Ауди, когато погледна 24 годишната 80ка, която имаме и скоро пак ще се движи също виждам защо се дават пари за Ауди, само че тези пари сме ги давали за доста нови, да не кажа чисто нови Аудита. Всеки си преценява кое му е по-важно, затова има n на брой марки във VAG групата с различни целеви групи.

Наистина е безмислено да водим спор коя кола е по-добра за Пешо или Гошо....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

No deal. Аз съм out от тази тема. Потресен как ЕДИН само се намери да каже, че не вижда нищо лошо да замени Ауди с друга марка от фамилията. Сос здраве, Аудистите! :)

NO deal,no deal!!! (hivanov търси емотикона с ревящо човече, но не го намира и слага това :multi: )

Някой, ден ще разбереш,защо толкова години си бил фен на Ауди, ама няма да стане преди да си купиш твое... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един въпрос може ли?

Защо му се предлага друга марка на човек който пита следното

Продадох си 100-тицата днес :)

И се започнаха мъките :multi:

колебанията ми са между С4 2.5TDI quattro , С5 2.5TDI quattro и В6 1.9TDI на предно :)

??????

Във форум "Ауди Клуб България" и подфорум "Какво ауди да си купя" ?

:)

Редактирано от verter
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За конкретната тема сте прави, ама като цяло в тоя форум е настанал ебати комунистическия режим. Скоро време очаквам да се наложи цензура върху споменаването на всякакви други марки.... ся и аз съм ауди фен, ама просто съм малко по-широко скроен :multi:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук визираш основно Б5,което е ясно на всички че е страшна издънка.

Рече и отсече, ще кажеш има разлика между предното окачване на Б5 и на Б6, виж между качеството на интериора и автоматичните скоростни кутии при двата модела има разлика, спор няма..

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм широкоскроен, и то откакто се помня. Ама да те обвиняват в пристрастие към ауди, облъчване както ти го каза, ауди очилата според Анди и какво ли още не в този форум не е правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен няма значение в кой форум съм... винаги с еднакъв кеф ще нахраня дебелоглав бмв-ист в техния форум, дебелоглав аудист тука и т.н. Просто има хора които редовно казват на черното бяло и отказват да приемат дадени факти в името на светата марка и на съответната секта. Ей тея точно хора визирам аз :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

айде на бас че след това ще има тема.........

2 от 12, подробности. идеята ми беше че да кажеш, че даден модел произвеждан шест години е по неуспешен от такъв произвеждан три е меко казано несериозно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяй и годините на производство на Б7,което е 99% Б6. Тогава годините на производство са в полза на Б6 пред тези на Б5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не забравяй и годините на производство на Б7,което е 99% Б6. Тогава годините на производство са в полза на Б6 пред тези на Б5.

Гледа се модел, а не колко процента от единия модел има в другия. По същата логика мога да кажа, че Б3 и Б4 са едно и също, или че 100-ка и първата А6-ца са еднакви, а не е така. След като предното окачване на Б6 и Б5 е аналогично, както и голяма част от двигателите това един и същ модел ли са?

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а къде са разликите м/у окачването на В2 и на В4? ми какво очаквате, всяка нова платформа да е start from scratch? ми няма такъв филм. Прави се нещо, след това се променя нещо, след това още нещо и така. за мен окачването на D2/В5/С5/В6/В7 в никакъв случай не е калпаво/лошо/слабо и т.н. Има си причина да е направено така с толкова много носачи и повярвайте предимствата са повече. Кое му е слабото.. по-горе ви казах - колата ми е на 196 000км (от които 160 000 в БГ) и носачите са оригиналните. Това слабо ли е? Вие какво искате да е? колко да изкарва? Проблема е че искате да смените 8 носача за 200лв и да карате след това 100 000км ми няма такъв филм. Има А3 примерно.. там са 2 носача, по-ефтинко излиза.. ма невозела хубаво, е да ама е ефтинко. Има Октавия - ама не седяла добре на пътя, като я натиснеш - е да ама е ефтинко.

ми всеки сам си преценя кое най-много му допада и най-вече може ли да се справи с поддръжката му. Защо искате да поддържате Ауди което ново е струвало 80-100 000лв с разходите за поддръжката на Дачия Логан? Щото сега струват еднакво ли? Ми вземете си Логан - адски здраво е окачването, цените на частите са такива, че те подстрекават да се удряш и да седиш в сервизите, ма пущините не се чупят.

Стига с тез безсмислени спорове, нито света, нито автомобилостроенето ще тръгнат назад. Всеки върви напред и се опитва да се развива.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави се нещо, след това се променя нещо, след това още нещо и така.

Точно. И да кажеш че предния модел от твоя е пълен провал е все едно да кажеш че си си купил кенеф.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе аз незнам да има Ауди което да е било пълен провал като се е появило на бял свят.. напротив, струва ми се че всяко е било до някаква степен "революционно" за времето си. Ауди никога не са били от фирмите които са твърди традиционалисти, често прилагат технологии за пръв път и за разлика от италианските марки, като че ли успяват да намерят баланс м/у новото и надеждното (ей сега остава да ни налазят от Алфа/Ланча и цялата Фиат груп.).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...