Jump to content

Пистов ремък


audi-100

Recommended Posts

Здравейте на всички...Днес ми се скъса пистовия ремък и не мога да го сменя,че пред него има друг ремък който е за хидравликата и не мога да го вкарам този...някакви идеи как става това...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи свалих всички болтове дето даржът помпата и пак не помръдва-някакви идеи как да стане това <_<

post-40251-1268387480.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от долу има два болта-единия е за регулирането на ремъка и има още един под него дето и него съм свалил и пак не мърда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами на снимката се забелязват 2 улея в задната част на помпата ако мога така да се изразя и там има болтове даже ако не се лъжа са 3 ама гледай внимателно отзад :zustimm: На задната планка се хващат.

Редактирано от Ради_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при мен въобще не можа да мръдне и се наложи да се свали предната част на ремъчната шайба посредством четирите болта и след това по обратния път. Това е ако шайбата ти се разглобява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голям зор с тази помпа. Ако всичко е развито, то няма причина да не мърда. Може да се наложи леко подкарване с щангата, ама да не иска хич...

Да не ти пречи планката? Не си спомням дали се махаше.

Може да се свали и шайбата на хидравличната помпа, ама после как ще се сложи ремъка - трябва да се отхлаби помпата (а тя не мърда), да се сложи ремъка и да се оптегне.

Колега търси помощ от някой приятел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оправихме го...направих му малко път с отверката да излезне от шайбата,включих на пета и едни приятели бутнаха леко и той излезе:по същия начин след това го вкарах и оправих нещата(а помпата така и не помръдна :multi: )Благодаря ви на всички за помоща... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросната помпа е захваната на 3 болта отдолу (единия е на гадно място) и два отгоре мисля - без да ги разхлабиш няма шанс да я мръднеш. Имаче за вкарването на ремъка си се ориентирал много добре - и аз така правя, когато ме мързи да се завирам отдолу под колата за да разхлабя помпата :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flipoff: Ние с колегата Бобсън днес сменихме на мойта ангренажа и въпросния ремък без да слизаме под колата. Отпред помпата има три болта дето се разхлабват, отзад има също при болта който пак само се разхлабват. А аз го направих само с дълго удължение. Като бъркам зад тампона на мотора.

ПП - Така и так съм се вкючил, некой сменял ли си е ремъка на климатика на АЦЕ-то? Направо ми счупи зъбите колко тъпо и ненужно сложно е измислено :hilezh: .

ПП2 - Абе Бобка що не каза да стегна предния тампом на мотора бре? Е са се сетих, че го пропуснах :stupid:

Редактирано от Vankata_84
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:flipoff: Ние с колегата Бобсън днес сменихме на мойта ангренажа и въпросния ремък без да слизаме под колата. Отпред помпата има три болта дето се разхлабват, отзад има също при болта който пак само се разхлабват. А аз го направих само с дълго удължение. Като бъркам зад тампона на мотора.

ПП - Така и так съм се вкючил, некой сменял ли си е ремъка на климатика на АЦЕ-то? Направо ми счупи зъбите колко тъпо и ненужно сложно е измислено :stupid: .

ПП2 - Абе Бобка що не каза да стегна предния тампом на мотора бре? Е са се сетих, че го пропуснах :stupid:

Малеееееее :hilezh: верно а ушким 2 глави мислят по-добре от една.

Като си зимаш колата от майстор и го видиш това ше си кажеш бати немърливеца а то...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

ПП - Така и так съм се вкючил, некой сменял ли си е ремъка на климатика на АЦЕ-то? Направо ми счупи зъбите колко тъпо и ненужно сложно е измислено :stupid: . .

Вместо да сложат един нормален обтегач на компресора са направили шайбата да регулира обтягането на ремъка посредством добавяне/махане на пластини в средата - верно е много тъпо :hilezh: . Досега няколко пъти се е налагало да го свалям (вчера последно защото и аз си смених ангренажния ремък) и винаги съм "благолсавял" инжинерите на Ауди за "брилятното" им изпълнение :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто се позабавлявах докато асимилирах що за глупост е това :lol: . Иначе каквото и да си говориме изглежда надежно. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да сложат един нормален обтегач на компресора са направили шайбата да регулира обтягането на ремъка посредством добавяне/махане на пластини в средата - верно е много тъпо ;) . Досега няколко пъти се е налагало да го свалям (вчера последно защото и аз си смених ангренажния ремък) и винаги съм "благолсавял" инжинерите на Ауди за "брилятното" им изпълнение :bia:

Точно така колега,слагат се или махат пластини на шайбата на коляновия вал.Първи е ремъка на климатика,после на хидравликата и накрая е на алтернатора(динамото).И аз така съм се замислял ако ми се скъса ремъка на динамото на пътя,какво аджеба ще правя?Значи ще трябва да сваля другите два ремъка,за да сложа този на динамото.Добре,ремъка на хидравликата ще го сваля,не е толкова трудно.Обаче този ремък на климатика ще ме извинява.Нямам никакво намерение да разделям шайба и да си беля кокалчетата на пръстите,че е близо до радиатора.Тегля му ножа на ремъка и го хвърлям в крайпътните храсти.Ебал съм го.Без климатик ще се прибера без проблем,даже и без хидравлика.Обаче без работещ алтернатор сякаш не става.Може би са го направили неподвижен този компресор,за да не се огъват тези тръби на климатика,които влизат в него като се мърда от обтегача.Нямам идея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото повече са шайбите (пластините), толкова по-обтегнат ремъка и обратното - колкото по-малко, толкова по-хлабав. Свалят се или се добавят.

Редактирано от Marcus Aurelius
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, май е обратно. По-малко пластини, шайбата става по-тясна, съответно ремъка излиза по-навън(по-голям диаметър) и се натяга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно обратното е Markus, колкото са по-малко пластините в средата, толкова е по-тесен конуса и ремъка се вдига нагоре - т.е. стяга се. Колкото повече пластини има в средата е по-широк конуса, ремъка слиза по-надолу и е по-хлабав. При мен например, като сложа нов ремък, слагам 3 пластини в средата м/у шайбите и една отвън. След това почваш полеко да притягаш гайките като не забравяш на ръка да превърташ коляновия вал по посока притегната гайка за да може да се качва плавно нагоре ремъка. Това го правиш докато не се стегнат гайките. Трябва много да се внимава да не се притягат гайките докато не се е качил ремъка равномерно по конуса защото това води до изкривяване на шайбата с последващо биене после :steinigung: . Ако се случи трябва да се разглоби отново шайбата и на равно място с чук и дървено трупче да се изправи. Материала от който са направени двете половини на шайбата е доста мек и лесно се изправя. Въобще тази шайба си е беля, когато се наложи да се смени ремъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...