Jump to content

Проблем с Audi 80i - мех. инжекция - пали на бензин и веднага угасва


ogi_popov

Recommended Posts

Не ще и да чуе мойта кола за VAG - поне 10 пъти съм опитвал да я свържа и нищо не става :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръбата на гърнето се е скусала преди ламбда сондата може ли да е от това.

Може, л-сондата мери бедна смес заради скъсаната тръба и се опитва да я обогати. Резултата може да е гаснене и мирис на неизгорял бензин отзад, дори и да пропушва "черно".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам понеже след 2 часа ровене във форума не намирам...Може ли да се гледат "живи данни/стойности" с Vag-com, vcds на коли с механична инжекция. Купих си кабел, освен грешки нищо друго не виждам :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тръбата е заварена и всичко си дойде на мястото до преди малко .свърши газта и превключих ме на бензин .заредих ме газ и оборотите пак се вдигнаха и спря пак да пали на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта продължава с драмите :steinigung:

В момента смятам, че драмата е прекалено богата смес - колата пали нормално, работи и се форсира добре и в един момент просто прекъсва и гасне. През цялото време и много детонации в генерацията и отзад мирише много на неизгорял бензин. На напъно загрят мотор продължава да хвърля капки (съмнявам се да е конденз).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги тръбата е заварена и всичко си дойде на мястото до преди малко .свърши газта и превключих ме на бензин .заредих ме газ и оборотите пак се вдигнаха и спря пак да пали на бензин

Ако е била регулирана на газ с малко количество газ в бутилката може да прави този номер. Регулирайте изпарителя отново при 90С загрял двигател. Това с бензина обаче е странно - да не би да смесва газ и бензин?

Мойта продължава с драмите :steinigung:

В момента смятам, че драмата е прекалено богата смес...

Провери т-датчика на ЕКУ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади 5-те дюзи и виж в какво състояние са.Вземеш спринцовка и я напълниш със спирт притискаш острата част на спринцовката към задната част към дюзата и натискаш силно буталцето.От дюзата трябва да хвърчи нещо като мъгла и да свири,ако натискаш много леко и спирта минава през нея и да пръска настрани,значи ти пропуска бензин постоянно.Имам видеоклип как по този начин тествам нова и стара дюза,като кача клипа в нета ще го покажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери т-датчика на ЕКУ-то.

Нов е датчика <_<

Утре или вторник ще я карам при buzzi да си поиграе с инжекциона и да видим ще има ли подобрение. По между другото колата се продава :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извади 5-те дюзи и виж в какво състояние са.Вземеш спринцовка и я напълниш със спирт притискаш острата част на спринцовката към задната част към дюзата и натискаш силно буталцето.От дюзата трябва да хвърчи нещо като мъгла и да свири,ако натискаш много леко и спирта минава през нея и да пръска настрани,значи ти пропуска бензин постоянно.Имам видеоклип как по този начин тествам нова и стара дюза,като кача клипа в нета ще го покажа.

Tази 5-та дюза къде се намира

Редактирано от klyunkov__pld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5-цилиндровия мотор NG има 5 механични дюзи, а 4-цилиндровия ACE, JN /или нещо такова/q AADq SD имат 4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

rgh1349463741h.JPG

Най накрая сложих новите дюзи,на които преработихме резбата им защото имаше разлика,били са за моделите Ауди В2,С2.Много съм доволен.Все се чудех защо от 1000 до 2000 оборота имах едно прекъсване на оборотите а над 2000 няма проблем,ами дюзите просто през цялото време са пикаели бензин.Сега като комплект сложих новите + още 2 , които отворят на по високо налягане.Скоро и тях ще сменя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам NG на части, който търси нещо да свирка. Колата няма газ :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как на части ли го продаваш NG компетишъна,беше го пуснал за продан.Аз по принцип търся нови дюзи,но много е важна за мен цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте дюзи са на около 30к км, работили само и единствено на бензин :zustimm:

А колата заминава на части защото никой не я иска цяла :steinigung:

Редактирано от Don_Diego_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой търсеше механичен инжекцион за 4 цилиндров мотор на достъпна цена,ето попаднах на един за 55 лв,който желае може да се възползва.Пазарете се и за дюзите,все пак вървят уж комплект http://prodavalnik.com/prodavam-mehanichna-inzhektsiya-za-audi-90-i12368047

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

карам си аз количката и повякога усещам мирис на бензин отвън, а вътре не.Мислех си че си въобразявам,но днес махнах капака над помпата и кво да видя,влага и малко бензин където е щуцера на помпата.След голямо оглеждане и бърсане видях,че като работи помпата излиза много слабо бензин от пластмасовата гривна,която е с резба.Там никога не съм бутал.Какво да направя според вас,да я развия ли и да сменя О-пръстника с друг,може ли само това да е причината?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи една снимка на тази гривна - не мога да се сетя за кое точно говориш :nixweiss:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стегнах хубаво болта на щуцера,просто оттам подливало леко и е навлажнявало навсякъде

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...