chrissy92 Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 Тръбата на гърнето се е скусала преди ламбда сондата може ли да е от това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 12 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 12 Октомври 2012 Не ще и да чуе мойта кола за VAG - поне 10 пъти съм опитвал да я свържа и нищо не става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Тръбата на гърнето се е скусала преди ламбда сондата може ли да е от това.Може, л-сондата мери бедна смес заради скъсаната тръба и се опитва да я обогати. Резултата може да е гаснене и мирис на неизгорял бензин отзад, дори и да пропушва "черно". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Само да попитам понеже след 2 часа ровене във форума не намирам...Може ли да се гледат "живи данни/стойности" с Vag-com, vcds на коли с механична инжекция. Купих си кабел, освен грешки нищо друго не виждам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chrissy92 Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Колеги тръбата е заварена и всичко си дойде на мястото до преди малко .свърши газта и превключих ме на бензин .заредих ме газ и оборотите пак се вдигнаха и спря пак да пали на бензин Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Мойта продължава с драмите В момента смятам, че драмата е прекалено богата смес - колата пали нормално, работи и се форсира добре и в един момент просто прекъсва и гасне. През цялото време и много детонации в генерацията и отзад мирише много на неизгорял бензин. На напъно загрят мотор продължава да хвърля капки (съмнявам се да е конденз). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Колеги тръбата е заварена и всичко си дойде на мястото до преди малко .свърши газта и превключих ме на бензин .заредих ме газ и оборотите пак се вдигнаха и спря пак да пали на бензинАко е била регулирана на газ с малко количество газ в бутилката може да прави този номер. Регулирайте изпарителя отново при 90С загрял двигател. Това с бензина обаче е странно - да не би да смесва газ и бензин?Мойта продължава с драмите В момента смятам, че драмата е прекалено богата смес...Провери т-датчика на ЕКУ-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Извади 5-те дюзи и виж в какво състояние са.Вземеш спринцовка и я напълниш със спирт притискаш острата част на спринцовката към задната част към дюзата и натискаш силно буталцето.От дюзата трябва да хвърчи нещо като мъгла и да свири,ако натискаш много леко и спирта минава през нея и да пръска настрани,значи ти пропуска бензин постоянно.Имам видеоклип как по този начин тествам нова и стара дюза,като кача клипа в нета ще го покажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 14 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2012 Провери т-датчика на ЕКУ-то.Нов е датчика Утре или вторник ще я карам при buzzi да си поиграе с инжекциона и да видим ще има ли подобрение. По между другото колата се продава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov__pld Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 (Редактирано) Извади 5-те дюзи и виж в какво състояние са.Вземеш спринцовка и я напълниш със спирт притискаш острата част на спринцовката към задната част към дюзата и натискаш силно буталцето.От дюзата трябва да хвърчи нещо като мъгла и да свири,ако натискаш много леко и спирта минава през нея и да пръска настрани,значи ти пропуска бензин постоянно.Имам видеоклип как по този начин тествам нова и стара дюза,като кача клипа в нета ще го покажа.Tази 5-та дюза къде се намира Редактирано 15 Октомври 2012 от klyunkov__pld Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 5-цилиндровия мотор NG има 5 механични дюзи, а 4-цилиндровия ACE, JN /или нещо такова/q AADq SD имат 4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chrissy92 Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Днес на газ пак всичко е ок ама на бензин не сме я пробва ли за за не я разбазика ме Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2012 Правихте ли нещо по реглажа на газта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
klyunkov__pld Публикувано 16 Октомври 2012 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2012 (Редактирано) Май е нещо сложно. Редактирано 16 Октомври 2012 от klyunkov__pld Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Най накрая сложих новите дюзи,на които преработихме резбата им защото имаше разлика,били са за моделите Ауди В2,С2.Много съм доволен.Все се чудех защо от 1000 до 2000 оборота имах едно прекъсване на оборотите а над 2000 няма проблем,ами дюзите просто през цялото време са пикаели бензин.Сега като комплект сложих новите + още 2 , които отворят на по високо налягане.Скоро и тях ще сменя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Резбата ли пренаряза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Да,станаха 1:1 с другите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Имам NG на части, който търси нещо да свирка. Колата няма газ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Е как на части ли го продаваш NG компетишъна,беше го пуснал за продан.Аз по принцип търся нови дюзи,но много е важна за мен цената. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Don_Diego_ Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 (Редактирано) Мойте дюзи са на около 30к км, работили само и единствено на бензин А колата заминава на части защото никой не я иска цяла Редактирано 14 Ноември 2012 от Don_Diego_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SunShine Публикувано 14 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2012 Тема ще пускаш ли, или ще се появи в някоя от моргите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Ноември 2012 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2012 Някой търсеше механичен инжекцион за 4 цилиндров мотор на достъпна цена,ето попаднах на един за 55 лв,който желае може да се възползва.Пазарете се и за дюзите,все пак вървят уж комплект http://prodavalnik.com/prodavam-mehanichna-inzhektsiya-za-audi-90-i12368047 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 18 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2013 карам си аз количката и повякога усещам мирис на бензин отвън, а вътре не.Мислех си че си въобразявам,но днес махнах капака над помпата и кво да видя,влага и малко бензин където е щуцера на помпата.След голямо оглеждане и бърсане видях,че като работи помпата излиза много слабо бензин от пластмасовата гривна,която е с резба.Там никога не съм бутал.Какво да направя според вас,да я развия ли и да сменя О-пръстника с друг,може ли само това да е причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Направи една снимка на тази гривна - не мога да се сетя за кое точно говориш . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 20 Януари 2013 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2013 Стегнах хубаво болта на щуцера,просто оттам подливало леко и е навлажнявало навсякъде Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване