Jump to content

А3 1.8Т AGU без чип, с чип и с K04-0402


Recommended Posts

Някои, нещо...

 

Баси, само на мен ли ми е толкова противна тая греда на задния мост...да не съм объркал форума и да съм във форума на орлите дето са си още с гредите...

Никои ли не е правил нищо по въпроса за замяна на задното окачване с такова от А3 квадро. Поне някои дето е карал А3 преднячка и А3 квадро да напише струва ли си труда тва за което питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Захващания и място - нищо общо! Ако искаш независимо окачване отзад - взимай купе от куатро и махай халдекса с кардана, с кутия за предно.



Иначе много рязане и заваряне с неизвестен резултат...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, ти ма умря (както казват някои). Уби ми детските мечти...

А поне да ми кажете как стои на пътя А3 квадро в завоите и на поразбити пътища спрямо преднячка А3

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка, намери едно квадро А3/S3 и го качи на подемник, разгледай го хубаво, ако трябва му вземи и мерки.

После качи и твоята и направи същото. Сам ще стигнеш до правилния извод!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един комшия с 1.8т quattro 180 коня, тряя да го помоля да даде едно кръгче с неговата троика да пpобвам изобщо заслужава ли си труда, дори всичко да е болт-он.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един комшия с 1.8т quattro 180 коня, тряя да го помоля да даде едно кръгче с неговата троика да пpобвам изобщо заслужава ли си труда, дори всичко да е болт-он.

Звънни някой ден като си свободен, ще направим с мойто S3 едно кръгче да видиш разликата в поведението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа Румба, твоята не е а3 а S3, а и ти не беше ли със още по-твърдо окачване от стандартното на S3, та не знам доколко ще е съпоставим резултата спрямо резултата от стокова А3 куатро. Но благодаря за предложението, ще се възползвам след като покарам на комшията колата...ако я даде де...че ме знае каква ми е голяма съчмата в главата и ще го разбера ако ми откаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Две бургаски коли в моята категория.

Голфа на Митко(Diezel Power) срещу Сеат Леон-а 1.9TDI.

Браво на Митака...13,4 от К04-ка

 

Жоро, Голфъра вече е с Т3/Т4 турбина, 630сс дюзи и т.н. и е 320-330 коня на диното (тавана на стоковите биели).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоро, Голфъра вече е с Т3/Т4 турбина, 630сс дюзи и т.н. и е 320-330 коня на диното (тавана на стоковите биели).

Хм, това не го знаех...значи е направил това което и ти на А4-та, и което за мен е наи-разумното и аз бих го направил - кара със стоковите биели, 320-330 коня на предно...тряя да му поискам да ме повози малко на голфа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Снощи изкарах алдито да го поразтъпча малко...
Направих един рън 0-230...и още можеше, но настигнах коли. Резултатите по уред са: 0-200 за 20 сек и 0-220 за 28 сек.

Тук идва по-интересната част...направих и няколко гонки със S3-та на Румен(Kopeldaka), два от място до около 200 и два летящи от 50.
Освен моята кола, измерихмe и S3-то с моя уред, моята даваше 14,2 със терминална 167км, S3-то даваше 13,7 със терминална 164 км, 0-160 и двете коли даваха времена с 5 стотни разлика в негова полза, над 160 вече моите времена бяха по-добри! 60ft: S3 - 1,75, А3 - 2,40

От място карахме до 200, щото нямаше смисъл да е само до 400м, исках да видя дали ще мога да го настигна...не можах да наваксам изоставането ми на стартовете, и в края на гонките скъсявах дистанцията между двамата на една дължина между двете коли...до по-висока скорост щеше да е друг резултата...

Направихме и два летящи старта от 50 на втора ск....там разликата във вървежа на двете коли беше в моя полза!

 

Моята кола е със старата ми турбина (К04-0402), 350 cc дюзи, челен кулер, 70мм MAF, пайп+генерация на 63мм, интейк+спортен панелен филтър...

S3-та е ремапната, c челен кулер, генерация, интейк+спортен панелен филтър, валбро, керамика.

 

 

http://vbox7.com/play:598e5dd5bd

 

http://vbox7.com/play:2d93f67e36

 

http://vbox7.com/play:63513a971c

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Кулера който ти е челен от една страна ли ти е входа и изхода?ако да да ме ориентираш от къде да намеря и аз и защо не конус спортен  а панелен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кулера ми е с вход от едната страна, и изход от другата.

С конусен спортен филтър, ако няма кутия, филтъра смуче топъл въздух от коша. C панелния в оригиналната кутия, това е изключено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорка както знаеш аз съм с к03с на AGU искам да те питам дали има смисъл да минавам на 4 баров регулатор или не?И ако съм с 4 баровия няма ли да работи на богата смес?

Пробвал ли си с такава пружина,дали има ефект?ето ти два линка -

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod

http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5700226-Wastegate-Actuator-Spring-Mod/page3

Редактирано от nuri_3556
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пробвал с допълнителна пружина. Ако си с оригиналните дюзи на агу, в момента си на бедна смес. Слагането на четири баров фпр е повече от наложително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Интересува ме как да изчисля мощността на колата по показанията на дебитомера ... Понеже таваних стоковия за агу дебитомер, даже ми записваше и грешка, сложих стоковия сензор в 70мм хаусинг. Освен хаусинга, съм сменил и стоковия TIP със значително по-голям, дебитомера отчита над 150 гр. на четвърта, на втора е над 145 гр.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делиш показанията гр/с на 0.8, това е приблизителна мощност на мотор.

Само че 150 гр/с са някакви много ниски стойности, това си е за стоковица 180 коня.

Редактирано от MK4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че бях кристално ясен, че съм с по-голям maf housing от стоковия, понеже със стоковия таваних дебитомера. Сега не го таваня.

Това делене на 0,8 важи за сток дебитомер(сензор+хаусинг), а при мен хаусинга вече е по-голям от стоковия и показанията на дебитомера са по-ниски отпреди, когато дебитомера си беше със стоковия малък хаусинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига де..., тоя въздух дето преминава от там няма ли някакви характеривстики - температура примерно или пък нещо друго? Отделно от въздуха по мотора няма ли някакви променливи, че се стигна до тази константа 0.8..?! 

Редактирано от sk.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на по големия хаузинг е правилно измерване от сензора на по-големия поток въздух. 

Сензорите са еднакви, хаузингите са с различен диаметър и за да мериш 150 гр/с или нещо не е наред в показанията на дебитомера или си няма и 200 коня ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...