Jump to content

А3 1.8Т AGU без чип, с чип и с K04-0402


Recommended Posts

Я че ми стана интересно...можеш да ровичкаш ориг. комп, или си със друга електроника. Аз понеже не мога да ровичкам компа, играя с инжекторите и размера на мафа, и ми се получи и на двете коли, обаче аванса не мога да го пипам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може малко инфо как става,може и на лични.Жоре а ти как си играеш с инжекторите?като вдигаш налягането или?

 

Самото флашване става през ОБД буксата, аз ползвам MPPS-a, иначе другото е много четене, тестове, логване и т.н. . Общо взето ако ти е хоби (като на мен) става, иначе най-добре ремап при някоя тунинг фирма (ТСТ, ХЕЕД, Маднес, Овердрайв и т.н.), излиза много по-евтино, става по-бързо и 100%  резултата ще е много по-добър . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

joreto

Готовите файлове ли ползваш от MPPS-a или има някаква заигравка s WinOLS ? Сподели, предполагам на доста хора ще е интересно :) 

И мен ме влече това хоби..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, готови файлове не ползвам, правя промени върху моя файл (оригиналния) с WinOLS-a. Готови файлове само съм разглеждал с цел да видя кое, как  и защо се променя, но проблема е, че има и доста калпаво направени такива , затова трябва да се внимава ако се качва готов такъв. 

Редактирано от joreto
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Здравейте колеги до сега не съм писал в тази тема но ми стана интересно ,понеже мойта А3 е със сетъп от ТТ 225 к.с  т.е К04 турбо+инжектори 4 бара регулатор ,челен кулер генерация на 63  дебитомер от VR 6 (само хаузинг) бензинова помпа валбро на 6 бара 255л.ч и ремап но колата така и не се установи от какво прави проблеми.

Колата тръгва добре но към 5000 оборота сякаш удря прекъсвач ,след което продължава да върви нормално на 6800 си праска прекъсвач  както трябва,като сложа втора почва едно преплитане сеедно се дави или няма гориво,немога точно да го опиша след някое време изчиства ,после 3-та скорост и пак така.

Мерена е със широколентова сонда сместа е 11 което е малко богато,нека и някой друг да каже,мерено е с уред в колата по време на движение горивото 6 бара държи помпата налягане при пълна газ.

 

П.с Мотора е АГУ  качвал съм най различни софтове но досега се едно и също,флашвам я с МППС имам няколко файла и по мотора всичко работи коректно датчици рециклирана турбина всичко е ток.

Ако някой иска да помогне ще съм благодарен и ще помагам с каквоото мога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобини, комутатор, дебиЛомер в какво състояние са, сменяни ли са? Аз имах подобен проблем и се оказа комутатор, а преди това профилактично смених и 4 нови бобини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вземи си пусни твоя тема с въпросите където му е мястото! Тая тема е конкретно за моята кола...не е някаква обща...ако си останал с такова впечатление.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О извинявай JoroM не съм искал да те засегна ,писах тук понеже четох в първите постове ,за подобни проблеми и реших че някой от вас може да даде малко инфо.

Мерси на колегата vektra - сменяли сме ги имам 10 бубини резервни комутатора мисля че ще прави постоянно проблем,а тя го прави когато иска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На 28 стр. клипчето 0-230 е последното което съм правил. Не съм мерил колата на апаратура, с изкл. на един път преди години, но тогава имах проблем с бууста, и карах на мин. бууст. Отогава имам подобрения по колата(дюзи, Maf, TIP, и др.) но просто не ме вълнува особено нито колко коня ще дам на дино, нито какво време ще дам на офиц. апаратура...затова и не съм я замервал...даже и не ходя по такива мероприятия - слабо ме интересуват. Меря си я с моя уред, за да видя дали се движа в правилната посока...той показва че с тия малки подобрения съм и вдигнал терминалната с 5км спрямо времето когато се пусках с голфа на Митко. Скоро ще ходя на Равнец, тогава може да има клипчета.

Е плакни очите с S3-та, тя прави 200 за 14 сек, моята ги прави за 20.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

На 27 стр. бях повдигнал въпроса за присаждане на независимо задно окачване от а3 куатро на моето купе, обаче се оказа че нямат общо квадрото и преднячката като захващане на моста. Още тогава се отказах от тази идея.

Обаче сега се чудя, дали мога да подложа между главината и задния мост( предполагам че главината е хваната на моста с четири болта - два отгоре и два отдолу...или греша) по една шайба на долните болтове, за да постигна отрицателен ъгъл на сходимост на задните колела( camber). Искам да са по- отворени с 1-2 градуса от сток. Целта на занятието е по- стабилна задница в завой, щото не ме устройва положението със сток камбера. Знам че така ще ми се износва повече вътрешния ръб на гумата.

Някой правил ли е това, да каже как е положението след промяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мисля че ако са по-отворени задните гуми отдолу ще държат в завой по- добре отколкото ако сложа фланци. А сега са на око прави гумите - строго перпендикулярни, или с мноого малък отрицателен камбер. С фланци пак ще са прави.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

На преднячка лагерглавините са захванати с 4 болта за моста. На долните 2 слагат планка няколко мм зависи от желанието за наклон. Освен това трябва да се сложи и шайба със същата дебелина между моста и долния болт на съпорта за спирачния апарат.

Проекта, който бях гледал беше с 2мм планка и се получи много приятен наклон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

И аз си мислех за 1,5-2мм шайби да подложа на долните болтове...само че ме притеснява че трябва да подлагам шайба и между моста и долния болт на супорта...значи супорта не е хванат на главината, а на моста! Никога не съм разглобявал главината от моста на аудито, но на фокуса съм ги свалял, и там ушите за супорта са изляти на лагер-главината...съответно каквото и където и да подложа, винаги е успореден спир. диск спрямо спир.апарат. предполагах и при аудито ще е така...а се оказва че не е така, и това усложнява нещата.

Ако може линк към този или подобен проект.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Линка не съм го запомнил, но си свалих снимките, които ме интересуваха. Сега ще ти ги изпратя на лично. По спомен съм търсил нещо с rear camber в гуглето.
Всъщност не ми дава да ти пратя съобщение затова пускам линка тук

http://amanbe.snimka.bg/tuning/camber.874045.35761621

Редактирано от Tipsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Направо ми мина желанието да се занимавам като видях че и лагера се вади, освен че и на супорта му се подлага шайба..тея като че ли нарочно са го направили толкова сложно - да не се занимава човек. Абсолютна тъпотия. Хич няма да се занимавам! Иначе 2 мм подлагане ми се виждат много, съдейки по крайния резултат, по-скоро 1 - 1,5 мм според мен.

Благодаря за инфото и снимките колега, спести ми труд, а и доста нерви след момента в който проумея какво трябва да се разглобява.

Редактирано от JoroM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чел съм, че имало някакъв вагенски ключ точно за тия болтове без да се налага сваляне на лагера. Обаче пак не е малга играта.

Аз за сега съм се надъхал да го правя и отпред и отзад пък да видим до къде ще стигна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...