joreto Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Да мотора е агу, настройките си ги правя аз, защото това ми е хоби :-D . Колата не е качвана на дино . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 12 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Я че ми стана интересно...можеш да ровичкаш ориг. комп, или си със друга електроника. Аз понеже не мога да ровичкам компа, играя с инжекторите и размера на мафа, и ми се получи и на двете коли, обаче аванса не мога да го пипам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 12 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Ровя си по фабричната електроника . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuri_3556 Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Ако може малко инфо как става,може и на лични.Жоре а ти как си играеш с инжекторите?като вдигаш налягането или? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 13 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Слагам по-големи иинжектори+по-голям маф съответно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 Ако може малко инфо как става,може и на лични.Жоре а ти как си играеш с инжекторите?като вдигаш налягането или? Самото флашване става през ОБД буксата, аз ползвам MPPS-a, иначе другото е много четене, тестове, логване и т.н. . Общо взето ако ти е хоби (като на мен) става, иначе най-добре ремап при някоя тунинг фирма (ТСТ, ХЕЕД, Маднес, Овердрайв и т.н.), излиза много по-евтино, става по-бързо и 100% резултата ще е много по-добър . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GeNa7a_Turb0 Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 joretoГотовите файлове ли ползваш от MPPS-a или има някаква заигравка s WinOLS ? Сподели, предполагам на доста хора ще е интересно И мен ме влече това хоби.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 13 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2015 (Редактирано) Не, готови файлове не ползвам, правя промени върху моя файл (оригиналния) с WinOLS-a. Готови файлове само съм разглеждал с цел да видя кое, как и защо се променя, но проблема е, че има и доста калпаво направени такива , затова трябва да се внимава ако се качва готов такъв. Редактирано 13 Януари 2015 от joreto Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Здравейте колеги до сега не съм писал в тази тема но ми стана интересно ,понеже мойта А3 е със сетъп от ТТ 225 к.с т.е К04 турбо+инжектори 4 бара регулатор ,челен кулер генерация на 63 дебитомер от VR 6 (само хаузинг) бензинова помпа валбро на 6 бара 255л.ч и ремап но колата така и не се установи от какво прави проблеми.Колата тръгва добре но към 5000 оборота сякаш удря прекъсвач ,след което продължава да върви нормално на 6800 си праска прекъсвач както трябва,като сложа втора почва едно преплитане сеедно се дави или няма гориво,немога точно да го опиша след някое време изчиства ,после 3-та скорост и пак така.Мерена е със широколентова сонда сместа е 11 което е малко богато,нека и някой друг да каже,мерено е с уред в колата по време на движение горивото 6 бара държи помпата налягане при пълна газ. П.с Мотора е АГУ качвал съм най различни софтове но досега се едно и също,флашвам я с МППС имам няколко файла и по мотора всичко работи коректно датчици рециклирана турбина всичко е ток.Ако някой иска да помогне ще съм благодарен и ще помагам с каквоото мога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Бобини, комутатор, дебиЛомер в какво състояние са, сменяни ли са? Аз имах подобен проблем и се оказа комутатор, а преди това профилактично смених и 4 нови бобини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 26 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 (Редактирано) Колега, вземи си пусни твоя тема с въпросите където му е мястото! Тая тема е конкретно за моята кола...не е някаква обща...ако си останал с такова впечатление. Редактирано 26 Април 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 О извинявай JoroM не съм искал да те засегна ,писах тук понеже четох в първите постове ,за подобни проблеми и реших че някой от вас може да даде малко инфо.Мерси на колегата vektra - сменяли сме ги имам 10 бубини резервни комутатора мисля че ще прави постоянно проблем,а тя го прави когато иска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 Не е задължително, при мен също го правеше от време на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tunningmania Публикувано 26 Април 2015 Доклад Share Публикувано 26 Април 2015 мерси колега ще пробвам да видя какво ще стане и ще пиша на ЛС да не му оцветяваме темата на пича Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bisan Публикувано 27 Април 2015 Доклад Share Публикувано 27 Април 2015 колега смени си свещите ако несе оправи почисти дебитомера но аз по скоро клоня към свещипиши на лични какво е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nuri_3556 Публикувано 2 Май 2015 Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 Жорка дай малко клипчета да изплакнем очите,мерил ли са на апаратура-какво време даваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 2 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Май 2015 (Редактирано) На 28 стр. клипчето 0-230 е последното което съм правил. Не съм мерил колата на апаратура, с изкл. на един път преди години, но тогава имах проблем с бууста, и карах на мин. бууст. Отогава имам подобрения по колата(дюзи, Maf, TIP, и др.) но просто не ме вълнува особено нито колко коня ще дам на дино, нито какво време ще дам на офиц. апаратура...затова и не съм я замервал...даже и не ходя по такива мероприятия - слабо ме интересуват. Меря си я с моя уред, за да видя дали се движа в правилната посока...той показва че с тия малки подобрения съм и вдигнал терминалната с 5км спрямо времето когато се пусках с голфа на Митко. Скоро ще ходя на Равнец, тогава може да има клипчета.Е плакни очите с S3-та, тя прави 200 за 14 сек, моята ги прави за 20. Редактирано 2 Май 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 4 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2015 На 27 стр. бях повдигнал въпроса за присаждане на независимо задно окачване от а3 куатро на моето купе, обаче се оказа че нямат общо квадрото и преднячката като захващане на моста. Още тогава се отказах от тази идея. Обаче сега се чудя, дали мога да подложа между главината и задния мост( предполагам че главината е хваната на моста с четири болта - два отгоре и два отдолу...или греша) по една шайба на долните болтове, за да постигна отрицателен ъгъл на сходимост на задните колела( camber). Искам да са по- отворени с 1-2 градуса от сток. Целта на занятието е по- стабилна задница в завой, щото не ме устройва положението със сток камбера. Знам че така ще ми се износва повече вътрешния ръб на гумата. Някой правил ли е това, да каже как е положението след промяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2015 Защо не сложиш фланци? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 4 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2015 (Редактирано) Мисля че ако са по-отворени задните гуми отдолу ще държат в завой по- добре отколкото ако сложа фланци. А сега са на око прави гумите - строго перпендикулярни, или с мноого малък отрицателен камбер. С фланци пак ще са прави. Редактирано 4 Юли 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 На преднячка лагерглавините са захванати с 4 болта за моста. На долните 2 слагат планка няколко мм зависи от желанието за наклон. Освен това трябва да се сложи и шайба със същата дебелина между моста и долния болт на съпорта за спирачния апарат.Проекта, който бях гледал беше с 2мм планка и се получи много приятен наклон. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 19 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 (Редактирано) И аз си мислех за 1,5-2мм шайби да подложа на долните болтове...само че ме притеснява че трябва да подлагам шайба и между моста и долния болт на супорта...значи супорта не е хванат на главината, а на моста! Никога не съм разглобявал главината от моста на аудито, но на фокуса съм ги свалял, и там ушите за супорта са изляти на лагер-главината...съответно каквото и където и да подложа, винаги е успореден спир. диск спрямо спир.апарат. предполагах и при аудито ще е така...а се оказва че не е така, и това усложнява нещата.Ако може линк към този или подобен проект. Редактирано 19 Юли 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 (Редактирано) Линка не съм го запомнил, но си свалих снимките, които ме интересуваха. Сега ще ти ги изпратя на лично. По спомен съм търсил нещо с rear camber в гуглето.Всъщност не ми дава да ти пратя съобщение затова пускам линка тукhttp://amanbe.snimka.bg/tuning/camber.874045.35761621 Редактирано 19 Юли 2015 от Tipsy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JoroM Публикувано 19 Юли 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 (Редактирано) Направо ми мина желанието да се занимавам като видях че и лагера се вади, освен че и на супорта му се подлага шайба..тея като че ли нарочно са го направили толкова сложно - да не се занимава човек. Абсолютна тъпотия. Хич няма да се занимавам! Иначе 2 мм подлагане ми се виждат много, съдейки по крайния резултат, по-скоро 1 - 1,5 мм според мен.Благодаря за инфото и снимките колега, спести ми труд, а и доста нерви след момента в който проумея какво трябва да се разглобява. Редактирано 19 Юли 2015 от JoroM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipsy Публикувано 19 Юли 2015 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2015 Чел съм, че имало някакъв вагенски ключ точно за тия болтове без да се налага сваляне на лагера. Обаче пак не е малга играта.Аз за сега съм се надъхал да го правя и отпред и отзад пък да видим до къде ще стигна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване